abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44703543
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben klaar voor de kerst nu

Alleen nog voor 16:00 1 kratje brand gaan kopen. Of voor 17:00. Albert Heyn is tot 17:00 open
lieverd, volgens mij gaan de winkels vandaag om 16.00 uur dicht.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44703583
helleuh

ben wakker

heb zin in Kerstmis en verfoei Nieuwjaar
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_44705295
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

lieverd, volgens mij gaan de winkels vandaag om 16.00 uur dicht.
bij ons AH gewoon tot 17.00 uur, niet te geloven toch?

hier tijd voor een dutje
  zondag 24 december 2006 @ 13:58:25 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44705741
Ik ben klaar met inkopen doen.

1600 gaat de C1000 dicht maar de C1000 is altijd eerder dicht op zaterdag. Albert Heyn is geloof ik altijd tot 20:00 open of heb ik dat fout?

Ik heb rust gevonden

Alle voorbereidingen zijn gedaan, ik heb rust. Ik ga niet meer tegen Jezus tekeer

Wie weet leg ik straks wel een vol blikje bier bij het kruis waar Jezus aanhangt voor de ingang van de woonwijk de hemelder

Wie weet staat hij op van het kruis en neemt hij zich een brandje, hertog jannetje, heineken of palm

Ik heb dus 5 6-packs gehaald, geen flessen want het is te zwaar tillen met flessen.

30 blikjes en daar doe ik 3 dagen mee.

Tot 1 januari drinken en op 1 januari natuurlijk ook omdat het dan nieuwjaarsdag is.

En daarna drastisch minderen

Ik heb rust gevonden

Auto wilde niet starten, daarom moest ik met de voet gaan inkopen doen. Ook nog 2 pakken hertog jan ijs en dan is het oh zo wijs op hertog jan ijs en hertog jan bier te pakken

Maar goed, hoe was het songfestival gisteren Mirage?

De strijd is bijna voorbij, vanaf 1977 strijd moet leveren in dit bestaan en nu keert de rust terug

Daarom ben ik soms zo fel en "agressief" maar het is dus geen agressie omdat ik de berichten lachend schrijf

Agressief ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Assertief wel, maar assertief is okey.

Van je afbijten in het leven is okey

In het leven van je afbijten als een cobra of python
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 24 december 2006 @ 13:59:44 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44705807
quote:
Op zondag 24 december 2006 13:47 schreef draculettetje het volgende:

[..]

bij ons AH gewoon tot 17.00 uur, niet te geloven toch?

hier tijd voor een dutje
Slaap ze

Ik heb even op de bank gelegen met mijn hond, mijn hond proberen te kalmeren want die maakt soms zuchten alsof hij zijn laatste adem aan het uitblazen is.

Ik zei tegen mijn hond hardop, ik praat dus hardop met mijn hond nu

Ik zeg tegen hem. " En dan zeggen ze dat een hondenleven een leuk leventje is".

Die 10 miljard nagels spijkeren aan Jezus was dus een geintje

Straks even naar mijn oma die altijd de rozenkrans doet bidden, ze is nu het boek aan het lezen over the devil's advocate

94 jaar en nog helemaal bij de les

Ik heb rust gevonden

2007 wordt een rustig jaartje Ik ga in 2007 alleen maar rusten dus. Ik ga niet jagen en uitsloven.

2007 wordt een sabbatical

Hoe noem je dat ook alweer als je even rust neemt.

Een hondenleven hoeft ook niet over rozen te gaan.
  zondag 24 december 2006 @ 14:10:55 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44706256
net nog ff snel naar de supermarkt geweest, even paradontax tandpasta gehaald
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44706408
ik ga volgend jaar shoppen, nu is het veel te druk in de winkels

heb zin in frieten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 24 december 2006 @ 14:22:53 #236
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44706843
bah bah bah wat is die paradontax GOOOOOOOOOOOR zeg
alsof je zoute stront op je tanden smeert

GATVERDAMME
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 24 december 2006 @ 15:09:13 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44708633

Paradontax is inderdaad niet te harden zo goor

Ik heb dat ooit eens geprobeerd en het is niet te harden.

Ik heb nu sensydine, sensidine? Ik neem niet de tandenpasta met de meest flitsende verpakking maar ik kijk nu op het etiket.

Ben even naar grootmoeder geweest waar ik niet vaak kom, kerst cadeau gegeven en gekregen een cadeau.

Fijn om ook daar eens op bezoek te gaan, doe ik in 2007 vaker.

Gebroken vleugels was ze aan het lezen volgens mij, niet toen ik binnen kwam maar ze had een boek liggen dat heet gebroken vleugels.

Slijterij geweest even nog, en dan is het klaar en dan ben ik nu dus ook uitgeput

Zou zo 3 dagen kunnen slapen nu

De hele kerst slapen

Maar ik ga nog ff door.

Denk dat ik rond 1800 of 1900 offline ga, ik ga het niet lang volhouden vandaag. Ik ben apen-gaar

Over shoppen even, dat kan ook doodvermoeiend zijn

Mocht ik de staatsloterij winnen dan zul je me dus echt niet meteen de winkels zien afstruinen, ik heb geen zin om te kopen. Genoeg gekocht afgelopen weken

Lotto ingeleverd net, ik had 2 gratis speelrijtjes op 4 rijtjes van vrijdag lotto.

Ik lever in en krijg steeds nieuwe rijtjes en dan zeg ik tegen ze. " Kan ik weer lekker doorspelen".

Computer van de lotto zaak maakt zelf rijtjes aan als je rijtjes wint. Zelf invullen is ook leuk maar wat de computer aanmaakt van lotto is ook interessant
  zondag 24 december 2006 @ 15:11:40 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44708745
Ik ben moe

Zometeen een heineken drinken dat wel. Ik wilde net wat schrijven maar ben het vergeten

Over kopen en lotto en nog meer. Over schaatsen op tv en veel meer. Over wennemars die mijn favouriet is. Ik hoop dat wennemars ooit de 10 KM gaat winnen op de olympische spelen. Dat hij alle afstanden gaat winnen. De kans is dan wel dat hij dan nog sneller gaat praten

Wennemars praat even snel dan dat hij doet schaatsen. Hij wilt 1000 woorden zeggen in 1 zin Ik heb dat ook maar ik stotter dus niet. Als ik dus met mensen praat dan ratel ik aan 1 stuk door maar het is niet dat ik over mijn eigen tong ga breken

Ik ratel dus door maar ik luister dus ook, maar soms ratel ik zover door dat het gewoon doorratelen is. Dan vragen ze me hoe het gaat oude bekenden en dan begin ik te ratelen over 6 hectische jaren

Over accountancy afronden en architect worden om huizen te bouwen en computersystemen onderhouden en analist worden en controleur.

De ander komt er dan niet tussendoor, maar dat leer ik nog wel af

Of ratelen over bier, begin ik in de slijterij te ratelen over Hertog Jan dat ik voorlopig ga drinken Een heel verhaal ophangen over Hertog Jan en dan schakel ik daar over naar whisky en brand en heineken en zo ratel je inderdaad een eind weg

Nu even stoppen met ratelen

Even buiten rusten en het hoofd koel maken door even frisse lucht te halen.

Buiten zitten is ideaal zelfs al is het koud buiten, even hoofd koel houden

Laterzzzzzz
pi_44709312

speciaal voor Dromenvanger...

iedere dag een half uurtje helemaal niets zeggen, niets doen.. en alle gedachten die omhoog komen wegsturen brengt je tot jezelf, tot rust... "peace of mind".
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 24 december 2006 @ 15:31:42 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44709390
24 december is het nu.

Nog 7 dagen en het is oudjaarsdag

2006 weg, voor eens en voor altijd weg. Nooit meer terug, het slot achter de deur dicht doen en opnieuw beginnen

Uitgeput hier. Compleet uitegeput. Alsof ik de marathon van Rotterdam gelopen heb 100 keer. Zo voel ik me nu. Lichamelijk en geestelijk compleet uitgeput.

Dus dan ga ik straks lekker op de bank hangen. Kijken hoelang ik het volhou online, en dan komt er in de toekomst een tijd dat het schrijven op een lager pitje komt te staan.

Jezus geef ik nog Hertog Jan, wie weet springt hij van zijn kruis en zuipt hij zich een stuk in de hakken nog, en dan is het voorbij.

Jezus die een feestje komt vieren hier Zolang ik maar rust heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')