Ik ben klaar met inkopen doen.
1600 gaat de C1000 dicht maar de C1000 is altijd eerder dicht op zaterdag. Albert Heyn is geloof ik altijd tot 20:00 open of heb ik dat fout?
Ik heb rust gevonden
![]()
Alle voorbereidingen zijn gedaan, ik heb rust. Ik ga niet meer tegen Jezus tekeer
![]()
Wie weet leg ik straks wel een vol blikje bier bij het kruis waar Jezus aanhangt voor de ingang van de woonwijk de hemelder
![]()
Wie weet staat hij op van het kruis en neemt hij zich een brandje, hertog jannetje, heineken of palm
![]()
Ik heb dus 5 6-packs gehaald, geen flessen want het is te zwaar tillen met flessen.
30 blikjes en daar doe ik 3 dagen mee.
Tot 1 januari drinken en op 1 januari natuurlijk ook omdat het dan nieuwjaarsdag is.
En daarna drastisch minderen
![]()
Ik heb rust gevonden
![]()
Auto wilde niet starten, daarom moest ik met de voet gaan inkopen doen. Ook nog 2 pakken hertog jan ijs en dan is het oh zo wijs op hertog jan ijs en hertog jan bier te pakken
![]()
Maar goed, hoe was het songfestival gisteren Mirage?
De strijd is bijna voorbij, vanaf 1977 strijd moet leveren in dit bestaan en nu keert de rust terug
![]()
Daarom ben ik soms zo fel en "agressief" maar het is dus geen agressie omdat ik de berichten lachend schrijf
![]()
Agressief ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Assertief wel, maar assertief is okey.
Van je afbijten in het leven is okey
![]()
In het leven van je afbijten als een cobra of python