abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44705295
quote:
Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef Mirage het volgende:

[..]

lieverd, volgens mij gaan de winkels vandaag om 16.00 uur dicht.
bij ons AH gewoon tot 17.00 uur, niet te geloven toch?

hier tijd voor een dutje
  zondag 24 december 2006 @ 13:58:25 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44705741
Ik ben klaar met inkopen doen.

1600 gaat de C1000 dicht maar de C1000 is altijd eerder dicht op zaterdag. Albert Heyn is geloof ik altijd tot 20:00 open of heb ik dat fout?

Ik heb rust gevonden

Alle voorbereidingen zijn gedaan, ik heb rust. Ik ga niet meer tegen Jezus tekeer

Wie weet leg ik straks wel een vol blikje bier bij het kruis waar Jezus aanhangt voor de ingang van de woonwijk de hemelder

Wie weet staat hij op van het kruis en neemt hij zich een brandje, hertog jannetje, heineken of palm

Ik heb dus 5 6-packs gehaald, geen flessen want het is te zwaar tillen met flessen.

30 blikjes en daar doe ik 3 dagen mee.

Tot 1 januari drinken en op 1 januari natuurlijk ook omdat het dan nieuwjaarsdag is.

En daarna drastisch minderen

Ik heb rust gevonden

Auto wilde niet starten, daarom moest ik met de voet gaan inkopen doen. Ook nog 2 pakken hertog jan ijs en dan is het oh zo wijs op hertog jan ijs en hertog jan bier te pakken

Maar goed, hoe was het songfestival gisteren Mirage?

De strijd is bijna voorbij, vanaf 1977 strijd moet leveren in dit bestaan en nu keert de rust terug

Daarom ben ik soms zo fel en "agressief" maar het is dus geen agressie omdat ik de berichten lachend schrijf

Agressief ben ik al 2 jaar niet meer geweest. Assertief wel, maar assertief is okey.

Van je afbijten in het leven is okey

In het leven van je afbijten als een cobra of python
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')