Als ik soms op een rechte weg zit, dan kan ik dwars door de barriere heengaan, ik kan door alle barrieres heengaan als ik wil.
Dan is het soms uitkijken waar ik terecht ga komen, maar ik ga zo door de licht-barriere, geluids-barriere en tijds-barriere heen als ik wil. Ook de grenzen van het universum kan ik dwars doorheen gaan straks.
De grenzen van het universum zijn ook een barriere. Een opgesloten cel is het universum.
Maar dat is voor later. De ruimtevaart is ermee bezig en ik doe het thuis vanachter mijn computer en als ik buiten zit met 3 steps ahead -paint it black en nog meer snelle muziek.
Soms ga ik zo snel en dan is het wel prettig dat je jezelf kunt bijhouden.
Ga ik sneller dan ik zelf kan bijbenen, dan kom ik op plaatsen waar ik niet thuis hoor.
Als ik wil kan ik zo verdwijnen nog, richting de toekomst gaat dat gebeuren. Ik ga bewegen zonder te bewegen nog, en dan zal ik zeker niet alleen binnen dit universum en op deze aarde bewegen.
Ik ga me verplaatsen buiten het universum nog. Omdat buiten ons universum meer te vinden is.
Ons universum is niet het enige universum.
Ik heb dus ook een hele tijd gedacht dat ons universum gemaakt is vanuit een ander universum.
Dat ze vanuit een ander universum ons universum gemaakt hebben, en dat zo'n ander universum dan weer gemaakt is vanuit een nog ander universum.
Uiteindelijk kom je uit bij het oudste universum en daar zijn ze bezig geweest met alles te maken, wie weet met computers of ze hebben het met gedachtes en dromen gemaakt.
Ik wil dus ooit uitkomen bij het eerste universum, wie weet is dat wel een kamer waar apparatuur staat en computers.
Maar goed, haastige spoed is zelden goed
![]()
Ik ben dus ook niet bezig met haasten, ik werk stap voor stap door, en soms heb ik behoefte om erg snel te gaan met het stappen. Maar dat maakt niet uit, ga ik te snel en ga ik 1001 stappen tegelijk doen dan heb ik rivotril achter de hand.
Zeker nog 300-400 rivotril liggen, zijn ze bijna op dan vraag ik 200 nieuwe.
Zo heb ik slaappillen als ik niet in slaap kan vallen, inslapers en doorslapers. En zo heb ik nog meer
![]()
Anti depressiva zijn ze dus mee gekapt
![]()
Mijn dokter noemde het zelf rotzooi, hij zegt dat hij het rotzooi vindt en dat het soms nodig is. Maar het liefst schrijft hij bij niemand anti depressiva voor.
Ik had 20 MG paroxetine ( Goedkope versie van seroxat) mijn dokter zei dat sommigen 80 MG krijgen. Toen ik 40 MG nam werd ik helemaal zo gek als een deur en zo snel als maar wat.
Ik ga dus echt nog psychiatrie studeren, en de menselijke brein onder de loep nemen.
Ga ik eens werken voor mondriaan inplaats van daar op gesprek te komen.
Maar eerst dus 2007 stabiel blijven, in 2007 geen depressie, geen manie en geen psychose en gekke gedachtes.
Is 2007 helemaal gegaan zoals het hoort, dan kan ik in 2008 kijken op accountancy of psychiatrie of wat anders te gaan doen.
Het liefst rond ik alle opleidingen af. HBO en Universiteit.
Als ik uitga van unentlichkeit dan heb ik een zee van tijd. Een oceaan van tijd
![]()
Eeuwige student, eeuwig studentenleven en dan als student erbij werken.
Werken en studeren tegelijk.
Zoals dat vaak gebeurt bij mensen die werken op HBO niveau
![]()
Ze zeiden op de HEAO vaker dat je als accountant nooit raakt uitgestudeerd, je moet altijd bijstuderen en up to date blijven.
Maar dat geldt voor veel meer beroepen.
Een beroep veranderd constant, dus dan ben je wel gedwongen om te blijven studeren
![]()
13:38
Even wachten op mijn broer, dan vragen hoe laat hij naar de winkel wilt gaan en dan even shoppen en dan bier
![]()
Ik twijfel tussen heineken en grolsch.
Brand wordt het sowieso. Grolsch en heineken is een twijfel geval.
Ik denk alsnog heineken. Grolsch kan altijd nog met de beertender.