abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44683359
*kleding probleem heeft*
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:54:52 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44683394
Hoezo?

Teveel keuze?

Of te weinig keuze?

Of kleuren keuze?

Ik draag de laatste tijd zwart en zwart, en soms een paars hemd dat ik in de zomer gekocht hebt met fel Groen t-shirt van Costa Rica.

Maar ik heb dus ook een kleding probleem, ik heb genoeg kleding maar ik wil nieuwe kleding.

Af en toe gaat die oude kleding irriteren en dan wil ik verse kleding. Nieuwe kleding maar liever andere kleding.

Een zwart pak had ik graag gehad voor kerst en nieuw jaar, dat ene pak uit 2000 dat past niet meer.

Heb wel nog een licht-blauw hemd bij dat pak gekocht ooit, maar dat hemd ben ik kwijt, ligt ergens in huis.

Kerst kleding wordt zwart dit jaar, wie weet laat ik wel het trainings-pak aan. Geen kerstviering buiten de deur en nieuw jaar blijf ik ook thuis.

Waar ga je heen Mirage straks?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44683510
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo?

Teveel keuze?

Of te weinig keuze?

Of kleuren keuze?
alles

het 1 is te uitdagend, het ander te feestelijk, weer iets anders te saai... weer iets anders zit in de was.... en de set die prima zou zijn... daar is het truitje van gekrompen in de was (ik geloof dat hij mijn handwas truitje op 40 of 60 graden heeft gewassen ?)
Os die de was doet

" casual* moet het zijn.. maar ik wil niet saai...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:02:01 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44683557
De ene deja vus volgt de andere op vandaag.

Vooral op fok! dus, ieder bericht lijkt al 100000 keer geschreven te zijn.

Dit bericht wat ik net schreef over kleding, het lijkt al tig keer geschreven te zijn. Wie weet zit ik tegen het einde van de film aan te hikken. Dat de film steeds terug aan het draaien is

Dat de film tegen het einde loopt bij mij.

Straks komt een verse film

Deja vus ga ik nog wel verklaren. Het heeft met de film te maken waar we allemaal in leven.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')