Een bekende naam waar ik al met regelmaat wat over had gelezen. Ik besloot weereens te gaan googlen en heb het afgelopen uur naar een zeer interessante lezing zitten kijken van deze, helaas op vreemde wijze overleden, man.quote:In The Biggest Secret uit 1999 onthulde de auteur (in navolging van anderen) dat er achter de Illuminati een ras van buitenaardse reptielen schuilgaat. Zij komen oorspronkelijk uit het sterrenbeeld Draco, maar huizen al duizenden jaren in ondergrondse complexen op aarde. 'Ik heb met voormalige CIA-agenten gesproken die dit bevestigen', rapporteert Icke. Een andere getuige was een zekere Phil Schneider die naar eigen zeggen als ingenieur betrokken was bij de bouw van reusachtige ondergrondse verblijfplaatsen voor buitenaardsen. Hij hield daar lezingen over totdat hij dood in zijn woning werd aangetroffen.
Hier de lezing die hij in 1995 op verschillende plaatsen gaf:quote:I received a
call that Philip was dead in his apartment and apparently had died up
to a week before his body was discovered. At the time of the removal
of his body, his cause of death was by a stroke. When I went to the
funeral home I had feelings of discomfort about his death. I asked to
view the body, but due to decomposition, the funeral director
suggested otherwise.
Links:quote:Phil Schneider lezing Nov. 1995 (http://video.google.com/videoplay?docid=7197018777457409376&q=phil+schneider)
Phil gelooft dat de onderaardse bases waarin hij werkte bevolkt zijn met aliens. Hij vertelt over zijn werkzaamheden, de gebruikte technieken, en een gewapende confrontatie met buitenaardsen. Volgens degene die de documentaire op video.google heeft gezet, is zijn herinnering aan aliens nep: kunstmatig teweeggebracht om hem ongeloofwaardig te maken mocht hij uit de school klappen. Dat is natuurlijk mogelijk, maar wanneer men het hele scala aan buitenaardse voertuigen en wezens bekijkt dat over de decennia is waargenomen, dan zijn beide opties niet onbestaanbaar. — Micha Kuiper (talk) 10:40, 14 Sep 2006 (CEST)
Bron: Talk2000.nl
ONZ is nog te serieus, hebben we niet nog iets dommers, misschien TV/Film of zoquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
Schopje ONZ
Sorry Ticker, ik ben af en toe te snel met reageren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Ticker het volgende:
post je wel goed talon?
Je post is namelijk geheel niet inhoudend over Phil Schreider en zijn beweringen?
Of doel je op het begin, waar ik wat zei over skepsis en Icke? Daar doel ik totaal niet op met dit topic trouwens. Gewoon gray's dus.
De Morlocks !quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Ticker het volgende:
In het volgend filmpje verteld schneider het opmerkelijke verhaal, over een conflict onder de grond tussen een groep mensen en een buitenaards ras wat zich al lange tijd onder de grond verscholen hield.
quote:keep there's gotta be a reason to keep an article about someone who claims to have done top secret underground government work... isn't there?--Paul McDonald (talk) 16:17, 17 November 2008 (UTC)
Making outlandish claims is not a criteria for keeping an article. As of now it just a bunch of conspiracy-cruft that fails WP:V. BBiiis08 (talk) 18:04, 17 November 2008 (UTC)
I didn't say I believe the story... but the claim? I think there's something there worth listing.--Paul McDonald (talk) 22:40, 18 November 2008 (UTC)
On what basis of WP:V, do you want to see this kept? BBiiis08 (talk) 18:13, 19 November 2008 (UTC)
Dan kunnen ze beter zo'n artikel zetten op die na-aper van wiki, enco dramatica ofzo.quote:Making outlandish claims is not a criteria for keeping an article. As of now it just a bunch of conspiracy-cruft that fails
Wat een onzin, nou ga je ook hier weer doen alsof het allemaal maar normaal is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter zo'n artikel zetten op die na-aper van wiki, enco dramatica ofzo.
Of alleen een biografie van de beste man, maar niet zo'n heel artikel vol vage verwijzingen zonder controle op waarheid. Wikipedia is een encyclopedie, geen BNW
Een beetje chillen Ticker...je moet niet overal wat achter zoeken ook al is het BNW....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een onzin, nou ga je ook hier weer doen alsof het allemaal maar normaal is.
Wikipedia is een online encyclopedie, geen geruchten-machine.quote:Als we volgens jouw critiria, wikipedia moeten afstemmen, zal niemand daar meer naar informatie zoeken.
Kennedy is een mooi voorbeeld hiervan. Je hebt de pagina over Kennedy zelf, zijn biografie, en je hebt een pagina over de moord op Kennedy. JFK is ook een meer maatschappelijk "geaccepteerde" samenzwering, waar geen aliens of wat dan ook bij betrokken zijn. Daarom laat een wikipedia zulke artikelen wel staan, omdat er ook een hoop referentiemateriaal voor te vinden is.quote:Hoe zou een J.F.K. pagina er dan uitzien? Immers samenzweringen bestaan dan niet meer want ze zijn niet bewezen.
En deze man beweerde dit toch zelf allemaal, dat geeft niet aan dat het waar is, maar dat geeft aan dat hij dit zelf zei, en dus kan Wiki het wel verwijderen, feit blijft dat hij dit beweerde, het feit is daarintegen niet gelijk dat het waar is, maar dat mag de lezer zelf lekker uitzoeken.
Als mensen zich geroepen voelen kunnen ze hem toch weer opnieuw aanmaken, maar dan zonder vage beweringen over aliens die hij gedood zou hebben + zijn zelfmoord (al dan niet)?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Ticker het volgende:
Dus dan is het toch onzin, om te meten met 2 maten.
Waarom een hele WIKI entry weghalen?
Totaal onnodig!
Het zou je sieren als je dat eens zou inzien.
Verdiep je dan ook in het holle aarde verhaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ga de komende dagen eens kijken wat deze man allemaal te zeggen had. Op het eerste gezicht lijkt het erop dat het wel heel veel zaken zijn die ongeloofwaardig lijken op het eerste gezicht, met name omdat hij van een heleboel van deze zaken blijkbaar wat afweet.
De reden dat ik deze omhoog schop, is omdat zijn wiki pagina idd keer op keer wordt verwijderd. Waarom zou iemand dit keer op keer doen en wie zijn de mensen die dit kunnen doen?
quote:"Admiral Richard E Byrd warned today of the necessity for the United States to adopt protective measures against the possibility of an invasion of the country by hostile aircraft proceeding from the polar regions. The admiral said: "I do not want to scare anybody but the bitter reality is that in the event of a new war the United States will be attacked by aircraft flying in from over one or both poles." On the subject of the recently terminated expedition, Byrd said that "the most important of the observations and discoveries made was the of the present potential situation as it relates to the security of the United States...I can do no more than warn my countrymen very forcibly that the time has passed when we could take refuge in complete isolation and rest in confidence in the guarantee of security which distance, the oceans and the poles provide. The admiral warned of the necessity to "remain in a state of alert and watchfulness". He said that he "realized perhaps better than any other person the significance of the scientific discoveries made in these explorations because I can make comparisons" (i.e. between now and when he was in Antarctica pre-war). We are abandoning the region after making important geographical discoveries."
Holle aarde staat hier denk ik buiten en is allang ontkracht. Denk eerder het bunkerverhaal hier in past.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Verdiep je dan ook in het holle aarde verhaal.
De pagina van Admiraal Byrd, waarin de verklaring staat die hij gaf, toen hij voortijdig (na 2 maanden) zijn 6 maanden durige missie naar Antartica afkapte omdat hij 'gevaar vanuit de polen verwachtte. Mogelijk een oorlog op grote schaal tegen technologie die ongekend was".
Die tekst, welke mij de afgelopen jaren steevast een aanknopingspunt in het verhaal gaf, is verdwenen.
Als ik een revisie van vorig jaar erbij pak kan ik hem wel vinden.
Ik twijfel of de datum wel helemaal klopt, naar mijn idee heb ik begin 2011 nog de volledige versie gezien.. ik moet nu ergens naar 2010 terug gaan om de orginele tekst te vinden..
[..]
Als hij daadwerkelijk beweerde corbamite gebruikt te hebben is hij niet echt serieus te nemenquote:"corbamite" (element 140),
Je bent van alles geloven, naar ongefundeerd ontkennen gegaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
Holle aarde staat hier denk ik buiten en is allang ontkracht. Denk eerder het bunkerverhaal hier in past.
De reden van de Wikipagina vind ik niet heel belangrijk, zijn verhaal wel. Waarschijnlijk wil Wikipedia geen lariekoek op hun pagina, wat het is in hun ogen.
Nee, Ticker ik heb nooit gelooft in de holle aarde theorie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bent van alles geloven, naar ongefundeerd ontkennen gegaan.
Is onze aarde hol? #3: Op zoek naar het babyzonnetje!
Heb je wat meer info over de Habsburggroepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Ticker,
De vader van Phil Schneider deed mee in het Philadelphia Experiment.
Admiraal Byrd beschreef de confrontatie met de "Duitsers v.h. 4e Reich, de Habsburggroep".
Generaal Patton was ook op de hoogte van deze groep.
Ik heb in dat holle aarde topic al meerdere keren aangegeven (met wetenschappelijke onderbouwing) waarom deze theorie onzin is. Of is Phil Schneider iemand die dit verhaal ondersteunt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bent van alles geloven, naar ongefundeerd ontkennen gegaan.
Is onze aarde hol? #3: Op zoek naar het babyzonnetje!
Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je wat meer info over de Habsburggroep
En dit is hoe topics wederom van het pad af raken en verziekt worden met dit soort onzin waarbij de realiteit ver te zoeken is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.
Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.
Deze SS-groep werkte deels samen met de Amerikanen in het Philadelphia Experiment.
Phil Schneider is van Duitse afkomst.
Het "Reich" in Antarctica heeft een grote ondergrondse basis met verbindingen tot in Ijsland en Tibet. Het is trouwens niet de enige Duitse groep die na WW2 overbleef.
Erg moeilijk om eenduidige informatie te verkrijgen hierover.
Generaal Patton was verder behoorlijk goed op de hoogte van geheime wapens van het "Reich". Hij werd vermoord o.a. wegens dit feit. Hij was even gouverneur van de deelstaat Beieren.
Patton wist in de winter van 1944/1945 dat Duitsland de oorlog zou winnen als het Ardennenoffensief van de Duitsers niet snel genoeg tot staan zou zijn gebracht. Dan zou deze groep Duitsers de wapens die admiraal Byrd benoemde, in hebben kunnen zetten.
dus moeten we maar een op met over een man die claimt gewerkt te hebben met een element uit een star trek episode serieus nemenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:
Wel, aahhumm, Meneer Killaht, ik heb nieuws voor u:
Je zit in het verkeerde topic, sterker nog: je zit in het verkeerde forum.
Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.
Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.
Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.
Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.
Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.
Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.
Ik heb verder een advies voor u meneer Killaht: blijf ver uit mijn buurt.
Ik snap het maar als te goed hor, maar je doet aannames over mij waarvan je echt helemaal niks weet, net als je aannames doet in topics over bepaalde onderwerpen die nergens op gebaseerd zijn. Maar dat laat alleen maar zien hoe jij werkelijk bent, dank je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:
Wel, aahhumm, Meneer Killaht, ik heb nieuws voor u:
Je zit in het verkeerde topic, sterker nog: je zit in het verkeerde forum.
Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.
Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.
Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.
Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.
Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.
Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.
Ik heb verder een advies voor u meneer Killaht: blijf ver uit mijn buurt.
Maria Ortisch en Vril ?quote:Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.
Dit is een andere Duitse groep; er zijn verbanden met de "Habsburggroep", maar over deze groep is het nog moeilijker om betrouwbare documentatie te vinden.quote:
Even een Schopje omhoog, er was ooit een topic over deze man in BNW.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja.
Eentje schoot me net te binnen: Phil Schneider
Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |