abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:10:39 #1
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_44654406
Ik zat vandaag te lezen op skepsis over david icke, een persoon die toch altijd wel opmerkelijke uitspraken heeft gedaan.
In het artikel stond het volgende te lezen:
quote:
In The Biggest Secret uit 1999 onthulde de auteur (in navolging van anderen) dat er achter de Illuminati een ras van buitenaardse reptielen schuilgaat. Zij komen oorspronkelijk uit het sterrenbeeld Draco, maar huizen al duizenden jaren in ondergrondse complexen op aarde. 'Ik heb met voormalige CIA-agenten gesproken die dit bevestigen', rapporteert Icke. Een andere getuige was een zekere Phil Schneider die naar eigen zeggen als ingenieur betrokken was bij de bouw van reusachtige ondergrondse verblijfplaatsen voor buitenaardsen. Hij hield daar lezingen over totdat hij dood in zijn woning werd aangetroffen.
Een bekende naam waar ik al met regelmaat wat over had gelezen. Ik besloot weereens te gaan googlen en heb het afgelopen uur naar een zeer interessante lezing zitten kijken van deze, helaas op vreemde wijze overleden, man.

Het verhaal komt mij erg overtuigend over, en het opvallende is dat er ditmaal zelfs tastbare bewijzen in de vorm van onbekende ijzers getoont worden.
Of deze daadwerkelijk onbekend zijn, wordt niet getest maar het komt in mijn ogen betrouwbaar over.

Hier wat informatie over Schneider:

Phil Schneider was een geoloog, een structurele ingenieur, en een ondergrondse een tunnel gravende deskundige die aan de bouw van vele diepe ondergrondse steden en basissen in Noord-Amerika en in het buitenland voor de overheid deelnamen. In Mei 1995, lijdend aan kanker, begon hij besprekingen in Las Vegas beschrijvend in detail over de ondergrondse steden, de geheime overeenkomsten van de overheid met negatieve aliens, high-tec alien technologie die door overheid word gebruikt- onder andere "corbamite" (element 140), die op de maan gevonden wordt, FEMA en de krijgswet, enz... Phil Schneider wist dat hij wegens de informatie ging worden gedood, hij gaf aan meedere malen van de weg geramt te zijn, en conflicten te hebben gehad waar vuurwapens aan te pas kwamen, dit allemaal omdat hij aan het Amerikaanse publiek openbarend was.
Phil Schneider is ergens in 1996 gevonden, het leek erop dat Phil zelfmoord had gepleegd. Hij zou zichzelf hebben gewurgd en opgehangen aan een kabel.
Zijn ex-vrouw beweerd dat hij vermoord is.
quote:
I received a
call that Philip was dead in his apartment and apparently had died up
to a week before his body was discovered. At the time of the removal
of his body, his cause of death was by a stroke. When I went to the
funeral home I had feelings of discomfort about his death. I asked to
view the body, but due to decomposition, the funeral director
suggested otherwise.
Hier de lezing die hij in 1995 op verschillende plaatsen gaf:

In het volgend filmpje verteld schneider het opmerkelijke verhaal, over een conflict onder de grond tussen een groep mensen en een buitenaards ras wat zich al lange tijd onder de grond verscholen hield. Het is hetzelfde verhaal als in de 1995 docu, alleen hier gaat het specifiek en iets meer in detail over de ondergronde ontmoeting en zijn aanval.
Let op zijn vingers(linker hand)... hij mist er een paar:
quote:
Phil Schneider lezing Nov. 1995 (http://video.google.com/videoplay?docid=7197018777457409376&q=phil+schneider)
Phil gelooft dat de onderaardse bases waarin hij werkte bevolkt zijn met aliens. Hij vertelt over zijn werkzaamheden, de gebruikte technieken, en een gewapende confrontatie met buitenaardsen. Volgens degene die de documentaire op video.google heeft gezet, is zijn herinnering aan aliens nep: kunstmatig teweeggebracht om hem ongeloofwaardig te maken mocht hij uit de school klappen. Dat is natuurlijk mogelijk, maar wanneer men het hele scala aan buitenaardse voertuigen en wezens bekijkt dat over de decennia is waargenomen, dan zijn beide opties niet onbestaanbaar. — Micha Kuiper (talk) 10:40, 14 Sep 2006 (CEST)
Bron: Talk2000.nl
Links:
http://en.wikipedia.org/wiki/Philip_Schneider
http://www.apfn.org/apfn/phil.htm
http://www.ufodigest.com/mystery.html
http://www.burlingtonnews.net/schneider.html
http://www.illuminati-news.com/phil-schneider-lecture.htm
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 22 december 2006 @ 12:14:09 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44654489
Schopje ONZ
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44655018
Iets te veel resident evil gekeken.
pi_44655388
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
Schopje ONZ
ONZ is nog te serieus, hebben we niet nog iets dommers, misschien TV/Film of zo
pi_44656924
Dat ze reptielen zijn is juist de misconceptie, die slangenafbeeldingen uit de historie/prehistorie stonden voor "genetische manipulatie", "afkomst" en "wetenschap" en wanneer een belangerijk persoon werd afgebeeld met een slang dan stond dat voor ver ontwikkelde wetenschap en buitenaardse afkomst, maar niet het uiterlijk van de buitenaardse in kwestie. De twee slangen door elkaar gewoven (apotheek) staat gelijk aan het DNA patroon en betekent "genetische manipulatie", dit soort afbeeldingen zijn in o.a. Sumerië te vinden.

Als je duidelijkheid omtrent dit onderwerp wilt, dan kun je je aandacht beter richten op Michael Tsarion.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:05:50 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_44657486
post je wel goed talon?
Je post is namelijk geheel niet inhoudend over Phil Schreider en zijn beweringen?
Of doel je op het begin, waar ik wat zei over skepsis en Icke? Daar doel ik totaal niet op met dit topic trouwens. Gewoon gray's dus .
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_44658068
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:05 schreef Ticker het volgende:
post je wel goed talon?
Je post is namelijk geheel niet inhoudend over Phil Schreider en zijn beweringen?
Of doel je op het begin, waar ik wat zei over skepsis en Icke? Daar doel ik totaal niet op met dit topic trouwens. Gewoon gray's dus .
Sorry Ticker, ik ben af en toe te snel met reageren.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:38:42 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_44658347
Lees de artikelen en bekijk de lezing. Ik persoonlijk vind deze man echt overtuigend overkomen.
Vooral het black-budget verhaal.

Als je deze meneer mag geloven, heeft de verenigde naties ondertussen in europa ook ondergronde tunnels laten bouwen.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:52:41 #9
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_44658741
tvptje
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:11:35 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71618083
Lol klein schopje

Mensen kijk eens naar zijn Wiki pagina.. verdwenen.

Kijk eens naar zijn lezing...
verwijdert (ondertussen al lang weer ergens anders te vinden, lang leve het internet)
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:14:05 #11
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71618160
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Ticker het volgende:
In het volgend filmpje verteld schneider het opmerkelijke verhaal, over een conflict onder de grond tussen een groep mensen en een buitenaards ras wat zich al lange tijd onder de grond verscholen hield.
De Morlocks !
zzz
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:49:57 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71619171
http://en.wikipedia.org/w(...)ion/Philip_Schneider

Bizar, zelf Wiki doet aan informatie beperking!
quote:
keep there's gotta be a reason to keep an article about someone who claims to have done top secret underground government work... isn't there?--Paul McDonald (talk) 16:17, 17 November 2008 (UTC)
Making outlandish claims is not a criteria for keeping an article. As of now it just a bunch of conspiracy-cruft that fails WP:V. BBiiis08 (talk) 18:04, 17 November 2008 (UTC)
I didn't say I believe the story... but the claim? I think there's something there worth listing.--Paul McDonald (talk) 22:40, 18 November 2008 (UTC)
On what basis of WP:V, do you want to see this kept? BBiiis08 (talk) 18:13, 19 November 2008 (UTC)
pi_71621222
quote:
Making outlandish claims is not a criteria for keeping an article. As of now it just a bunch of conspiracy-cruft that fails
Dan kunnen ze beter zo'n artikel zetten op die na-aper van wiki, enco dramatica ofzo.

Of alleen een biografie van de beste man, maar niet zo'n heel artikel vol vage verwijzingen zonder controle op waarheid. Wikipedia is een encyclopedie, geen BNW
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:37:01 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71621895
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan kunnen ze beter zo'n artikel zetten op die na-aper van wiki, enco dramatica ofzo.

Of alleen een biografie van de beste man, maar niet zo'n heel artikel vol vage verwijzingen zonder controle op waarheid. Wikipedia is een encyclopedie, geen BNW
Wat een onzin, nou ga je ook hier weer doen alsof het allemaal maar normaal is.
Als we volgens jouw critiria, wikipedia moeten afstemmen, zal niemand daar meer naar informatie zoeken.

Hoe zou een J.F.K. pagina er dan uitzien? Immers samenzweringen bestaan dan niet meer want ze zijn niet bewezen.
En deze man beweerde dit toch zelf allemaal, dat geeft niet aan dat het waar is, maar dat geeft aan dat hij dit zelf zei, en dus kan Wiki het wel verwijderen, feit blijft dat hij dit beweerde, het feit is daarintegen niet gelijk dat het waar is, maar dat mag de lezer zelf lekker uitzoeken.
pi_71621997
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat een onzin, nou ga je ook hier weer doen alsof het allemaal maar normaal is.
Een beetje chillen Ticker...je moet niet overal wat achter zoeken ook al is het BNW....
quote:
Als we volgens jouw critiria, wikipedia moeten afstemmen, zal niemand daar meer naar informatie zoeken.
Wikipedia is een online encyclopedie, geen geruchten-machine.
quote:
Hoe zou een J.F.K. pagina er dan uitzien? Immers samenzweringen bestaan dan niet meer want ze zijn niet bewezen.
En deze man beweerde dit toch zelf allemaal, dat geeft niet aan dat het waar is, maar dat geeft aan dat hij dit zelf zei, en dus kan Wiki het wel verwijderen, feit blijft dat hij dit beweerde, het feit is daarintegen niet gelijk dat het waar is, maar dat mag de lezer zelf lekker uitzoeken.
Kennedy is een mooi voorbeeld hiervan. Je hebt de pagina over Kennedy zelf, zijn biografie, en je hebt een pagina over de moord op Kennedy. JFK is ook een meer maatschappelijk "geaccepteerde" samenzwering, waar geen aliens of wat dan ook bij betrokken zijn. Daarom laat een wikipedia zulke artikelen wel staan, omdat er ook een hoop referentiemateriaal voor te vinden is.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:44:19 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71622127
Dus dan is het toch onzin, om te meten met 2 maten.

Waarom een hele WIKI entry weghalen?
Totaal onnodig!

Het zou je sieren als je dat eens zou inzien.
pi_71622198
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:44 schreef Ticker het volgende:
Dus dan is het toch onzin, om te meten met 2 maten.

Waarom een hele WIKI entry weghalen?
Totaal onnodig!

Het zou je sieren als je dat eens zou inzien.
Als mensen zich geroepen voelen kunnen ze hem toch weer opnieuw aanmaken, maar dan zonder vage beweringen over aliens die hij gedood zou hebben + zijn zelfmoord (al dan niet)?

Mensen schreeuwen moord en brand maar grijpen zelf niet in.
Waarom ze de hele entry weghalen, geen idee. Je kan wellicht wikipedia zelf mailen om het te vragen? Die zullen het juiste antwoord hebben. Wat wij hier beiden doen is slechts speculeren.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:32:14 #18
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_71623467
Volgens mij was hij een keer Bij frontier science meeting in Krasnapolski....kan me die paar fingers nog wel herinneren
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:34:57 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71623537
Ik moet wel zeggen dat zijn gehele verhaal wat vaag is.. net als die van Bob Lazar.
Nu ik een paar jaar verder ben, heb ik me wat meer ingelezen.. feit blijft wel, de man is dood.
pi_99354848
Ik ga de komende dagen eens kijken wat deze man allemaal te zeggen had. Op het eerste gezicht lijkt het erop dat het wel heel veel zaken zijn die ongeloofwaardig lijken op het eerste gezicht, met name omdat hij van een heleboel van deze zaken blijkbaar wat afweet.

De reden dat ik deze omhoog schop, is omdat zijn wiki pagina idd keer op keer wordt verwijderd. Waarom zou iemand dit keer op keer doen en wie zijn de mensen die dit kunnen doen?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:57:27 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99358564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik ga de komende dagen eens kijken wat deze man allemaal te zeggen had. Op het eerste gezicht lijkt het erop dat het wel heel veel zaken zijn die ongeloofwaardig lijken op het eerste gezicht, met name omdat hij van een heleboel van deze zaken blijkbaar wat afweet.

De reden dat ik deze omhoog schop, is omdat zijn wiki pagina idd keer op keer wordt verwijderd. Waarom zou iemand dit keer op keer doen en wie zijn de mensen die dit kunnen doen?
Verdiep je dan ook in het holle aarde verhaal.

De pagina van Admiraal Byrd, waarin de verklaring staat die hij gaf, toen hij voortijdig (na 2 maanden) zijn 6 maanden durige missie naar Antartica afkapte omdat hij 'gevaar vanuit de polen verwachtte. Mogelijk een oorlog op grote schaal tegen technologie die ongekend was".

Die tekst, welke mij de afgelopen jaren steevast een aanknopingspunt in het verhaal gaf, is verdwenen.

Als ik een revisie van vorig jaar erbij pak kan ik hem wel vinden.
Ik twijfel of de datum wel helemaal klopt, naar mijn idee heb ik begin 2011 nog de volledige versie gezien.. ik moet nu ergens naar 2010 terug gaan om de orginele tekst te vinden..

quote:
"Admiral Richard E Byrd warned today of the necessity for the United States to adopt protective measures against the possibility of an invasion of the country by hostile aircraft proceeding from the polar regions. The admiral said: "I do not want to scare anybody but the bitter reality is that in the event of a new war the United States will be attacked by aircraft flying in from over one or both poles." On the subject of the recently terminated expedition, Byrd said that "the most important of the observations and discoveries made was the of the present potential situation as it relates to the security of the United States...I can do no more than warn my countrymen very forcibly that the time has passed when we could take refuge in complete isolation and rest in confidence in the guarantee of security which distance, the oceans and the poles provide. The admiral warned of the necessity to "remain in a state of alert and watchfulness". He said that he "realized perhaps better than any other person the significance of the scientific discoveries made in these explorations because I can make comparisons" (i.e. between now and when he was in Antarctica pre-war). We are abandoning the region after making important geographical discoveries."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:42:48 #22
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99360051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Verdiep je dan ook in het holle aarde verhaal.

De pagina van Admiraal Byrd, waarin de verklaring staat die hij gaf, toen hij voortijdig (na 2 maanden) zijn 6 maanden durige missie naar Antartica afkapte omdat hij 'gevaar vanuit de polen verwachtte. Mogelijk een oorlog op grote schaal tegen technologie die ongekend was".

Die tekst, welke mij de afgelopen jaren steevast een aanknopingspunt in het verhaal gaf, is verdwenen.

Als ik een revisie van vorig jaar erbij pak kan ik hem wel vinden.
Ik twijfel of de datum wel helemaal klopt, naar mijn idee heb ik begin 2011 nog de volledige versie gezien.. ik moet nu ergens naar 2010 terug gaan om de orginele tekst te vinden..

[..]

Holle aarde staat hier denk ik buiten en is allang ontkracht. Denk eerder het bunkerverhaal hier in past.

De reden van de Wikipagina vind ik niet heel belangrijk, zijn verhaal wel. Waarschijnlijk wil Wikipedia geen lariekoek op hun pagina, wat het is in hun ogen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_99360126
quote:
"corbamite" (element 140),
Als hij daadwerkelijk beweerde corbamite gebruikt te hebben is hij niet echt serieus te nemen
het heeft wel bijna dezelfde spelling als corbomite een verzonnen element in een Star Trek episode uit 1966

[ Bericht 21% gewijzigd door Mr.44 op 12-07-2011 12:00:55 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:45:14 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99360137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef Killaht het volgende:

[..]

Holle aarde staat hier denk ik buiten en is allang ontkracht. Denk eerder het bunkerverhaal hier in past.

De reden van de Wikipagina vind ik niet heel belangrijk, zijn verhaal wel. Waarschijnlijk wil Wikipedia geen lariekoek op hun pagina, wat het is in hun ogen.
Je bent van alles geloven, naar ongefundeerd ontkennen gegaan.
Is onze aarde hol? #3: Op zoek naar het babyzonnetje!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:08:36 #25
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99361003
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, Ticker ik heb nooit gelooft in de holle aarde theorie.

Andere theorieën geloof ik nog steeds in en is nooit veranderd. Andere ben ik dieper ingeduikt en tot mijn conclusie gekomen dat deze niet op waarheid gebaseerd kunnen zijn.

Phil Schneider is een complot, waarvan ik denk dat deze op waarheid gebaseerd zou kunnen zijn. Maar om een verband te leggen tussen dit onderwerp en de holle aarde vind ik ver gezocht en onjuist.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_99364796
Ticker,

De vader van Phil Schneider deed mee in het Philadelphia Experiment.

Admiraal Byrd beschreef de confrontatie met de "Duitsers v.h. 4e Reich, de Habsburggroep".

Generaal Patton was ook op de hoogte van deze groep.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:46:13 #27
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99369385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Ticker,

De vader van Phil Schneider deed mee in het Philadelphia Experiment.

Admiraal Byrd beschreef de confrontatie met de "Duitsers v.h. 4e Reich, de Habsburggroep".

Generaal Patton was ook op de hoogte van deze groep.
Heb je wat meer info over de Habsburggroep
pi_99375029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik heb in dat holle aarde topic al meerdere keren aangegeven (met wetenschappelijke onderbouwing) waarom deze theorie onzin is. Of is Phil Schneider iemand die dit verhaal ondersteunt?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_99375971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Ticker het volgende:

[..]

Heb je wat meer info over de Habsburggroep
Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.

Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.

Deze SS-groep werkte deels samen met de Amerikanen in het Philadelphia Experiment.
Phil Schneider is van Duitse afkomst.

Het "Reich" in Antarctica heeft een grote ondergrondse basis met verbindingen tot in Ijsland en Tibet. Het is trouwens niet de enige Duitse groep die na WW2 overbleef.

Erg moeilijk om eenduidige informatie te verkrijgen hierover.

Generaal Patton was verder behoorlijk goed op de hoogte van geheime wapens van het "Reich". Hij werd vermoord o.a. wegens dit feit. Hij was even gouverneur van de deelstaat Beieren.

Patton wist in de winter van 1944/1945 dat Duitsland de oorlog zou winnen als het Ardennenoffensief van de Duitsers niet snel genoeg tot staan zou zijn gebracht. Dan zou deze groep Duitsers de wapens die admiraal Byrd benoemde, in hebben kunnen zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bankfurt op 12-07-2011 18:31:19 ]
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:45:13 #30
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99402426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.

Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.

Deze SS-groep werkte deels samen met de Amerikanen in het Philadelphia Experiment.
Phil Schneider is van Duitse afkomst.

Het "Reich" in Antarctica heeft een grote ondergrondse basis met verbindingen tot in Ijsland en Tibet. Het is trouwens niet de enige Duitse groep die na WW2 overbleef.

Erg moeilijk om eenduidige informatie te verkrijgen hierover.

Generaal Patton was verder behoorlijk goed op de hoogte van geheime wapens van het "Reich". Hij werd vermoord o.a. wegens dit feit. Hij was even gouverneur van de deelstaat Beieren.

Patton wist in de winter van 1944/1945 dat Duitsland de oorlog zou winnen als het Ardennenoffensief van de Duitsers niet snel genoeg tot staan zou zijn gebracht. Dan zou deze groep Duitsers de wapens die admiraal Byrd benoemde, in hebben kunnen zetten.
En dit is hoe topics wederom van het pad af raken en verziekt worden met dit soort onzin waarbij de realiteit ver te zoeken is.
pi_99405026
Wel, aahhumm, Meneer Killaht, ik heb nieuws voor u:

Je zit in het verkeerde topic, sterker nog: je zit in het verkeerde forum.
Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.

Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.

Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.

Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.

Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.

Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.

Ik heb verder een advies voor u meneer Killaht: blijf ver uit mijn buurt.
pi_99405675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:

Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.

Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.

Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.

Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.

Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.

Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.

dus moeten we maar een op met over een man die claimt gewerkt te hebben met een element uit een star trek episode serieus nemen ):O
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:51:26 #33
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99406199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:

Ik snap het maar als te goed hor, maar je doet aannames over mij waarvan je echt helemaal niks weet, net als je aannames doet in topics over bepaalde onderwerpen die nergens op gebaseerd zijn. Maar dat laat alleen maar zien hoe jij werkelijk bent, dank je.

Natuurlijk kun je door filosoferen over mogelijke verbanden tussen complotten, maar jij gaat te ver en onderbouwd helemaal niets. Je praat gebakken lucht en onneemt het topic zijn betrouwbaarheid door met valse informatie te komen. Je lijkt wel een illuminatie die alleen maar onwaarheden komt verkondigen om verwarring te verspreiden ;) Je ontloopt en verwerpt discussies door iemand belachelijk te maken over zijn kennis gesteldheid of dat hij "mindcontrolled" is als je geen antwoord weet. Net zoals je dat nooit bij mij durft.

Ticker e.d. komen met informatie die zijn woorden onderbouwen. Naar aanleiding van het overduidelijk bestuderen van die informatie vind er een discussie plaats. Als jij dat ook een keer zou doen, dan praten we verder. Ik heb me al een aantal jaar verdiept in Phil Schneider, Duitse WO2 technologie en het Phili experiment, dus je hoeft mij niks te vertellen.

Het heeft inderdaad geen nut om met jou in discussie te gaan, maar dat hoef ik niemand te vertellen. Mensen als jij..., ja echt denk je echt zo bekrompen? :')

Ik blijf niet uit je buurt, aangezien we vaak in dezelfde topics zitten. Als je dat niet kan handelen is dat jouw probleem. Maar dat zegt meer over jou dan over mij.

En nu weer ontopic bitte.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:11:56 #34
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_99413823
quote:
Maria Ortisch en Vril ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 15:39:41 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_99414814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Maria Ortisch en Vril ?
pi_99421020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:11 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Maria Ortisch en Vril ?
Dit is een andere Duitse groep; er zijn verbanden met de "Habsburggroep", maar over deze groep is het nog moeilijker om betrouwbare documentatie te vinden.
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 22:02:40 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_99430767
Mooi topic! Interessant ^O^

[ Bericht 91% gewijzigd door Lavenderr op 14-07-2011 12:20:36 ]
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:20:03 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142164655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ja.

Eentje schoot me net te binnen: Phil Schneider

Even een Schopje omhoog, er was ooit een topic over deze man in BNW.
Wat me op valt is dat in tegenstelling van het verhaal van Bob Lazar, de wikipedia pagina van deze man elke keer gesloten word zie OP, waarom zou je dat doen?

Best boeiend verhaal dit allemaal, ga me er even wat meer in verdiepen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142173565
:')
Edensnator over 'n out
  Moderator vrijdag 11 juli 2014 @ 15:52:59 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_142173843
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:45 schreef Edensnator het volgende:
:')
Vanwaar die smiley?
pi_142173921
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanwaar die smiley?
Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Edensnator over 'n out
  Moderator vrijdag 11 juli 2014 @ 16:04:51 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_142174158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
Ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')