Heb je wat meer info over de Habsburggroepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Bankfurt het volgende:
Ticker,
De vader van Phil Schneider deed mee in het Philadelphia Experiment.
Admiraal Byrd beschreef de confrontatie met de "Duitsers v.h. 4e Reich, de Habsburggroep".
Generaal Patton was ook op de hoogte van deze groep.
Ik heb in dat holle aarde topic al meerdere keren aangegeven (met wetenschappelijke onderbouwing) waarom deze theorie onzin is. Of is Phil Schneider iemand die dit verhaal ondersteunt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bent van alles geloven, naar ongefundeerd ontkennen gegaan.
Is onze aarde hol? #3: Op zoek naar het babyzonnetje!
Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Heb je wat meer info over de Habsburggroep
En dit is hoe topics wederom van het pad af raken en verziekt worden met dit soort onzin waarbij de realiteit ver te zoeken is.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet veel helaas; ik ben er zelf nog mee bezig dit van elders te onderzoeken.
Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.
Deze SS-groep werkte deels samen met de Amerikanen in het Philadelphia Experiment.
Phil Schneider is van Duitse afkomst.
Het "Reich" in Antarctica heeft een grote ondergrondse basis met verbindingen tot in Ijsland en Tibet. Het is trouwens niet de enige Duitse groep die na WW2 overbleef.
Erg moeilijk om eenduidige informatie te verkrijgen hierover.
Generaal Patton was verder behoorlijk goed op de hoogte van geheime wapens van het "Reich". Hij werd vermoord o.a. wegens dit feit. Hij was even gouverneur van de deelstaat Beieren.
Patton wist in de winter van 1944/1945 dat Duitsland de oorlog zou winnen als het Ardennenoffensief van de Duitsers niet snel genoeg tot staan zou zijn gebracht. Dan zou deze groep Duitsers de wapens die admiraal Byrd benoemde, in hebben kunnen zetten.
dus moeten we maar een op met over een man die claimt gewerkt te hebben met een element uit een star trek episode serieus nemenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:
Wel, aahhumm, Meneer Killaht, ik heb nieuws voor u:
Je zit in het verkeerde topic, sterker nog: je zit in het verkeerde forum.
Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.
Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.
Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.
Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.
Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.
Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.
Ik heb verder een advies voor u meneer Killaht: blijf ver uit mijn buurt.
Ik snap het maar als te goed hor, maar je doet aannames over mij waarvan je echt helemaal niks weet, net als je aannames doet in topics over bepaalde onderwerpen die nergens op gebaseerd zijn. Maar dat laat alleen maar zien hoe jij werkelijk bent, dank je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:18 schreef Bankfurt het volgende:
Wel, aahhumm, Meneer Killaht, ik heb nieuws voor u:
Je zit in het verkeerde topic, sterker nog: je zit in het verkeerde forum.
Werkelijk niets, helemaal niets inhoudelijks of nieuws kun je bijdragen aan dit BNW-forum.
Alles wat Ticker hier opschrijft snap je niet; en wat ik hier opschrijf snap je al helemaal niet.
Als ik hier iets schrijf over generaal Patton en Schneider, dan heeft dat een verband;
n.l. WO-2, Admiraal Byrd, Duitse technologie en het Philadelphia Experiment; dat weet Ticker, dat weet ik, dat weten andere insiders hier ook; maar mensen als jij weten dat NIET; en zij zullen het NOOIT weten, laat staan begrijpen.
Dat komt omdat mensen als Ticker en ik JARENLANG hierin onderzoek hebben gedaan, mensen hebben gesproken, plaatsen bezocht; boeken gelezen etc. Terwijl mensen als jij dat NIET hebben gedaan. Zo simpel is dat.
Het heeft ook geen enkele zin voor de insiders om met mensen als jij enige discussie aan te gaan.
Je zult het ook nooit snappen. Lieden als jij herken ik direct; mensen als jij die NOOIT iets interessants zullen toevoegen op BNW. Jij zult misschien wel braaf een studie doen of hebben gedaan en carriere maken, maar verder ben je de zoveelste persoon die braaf conform de gestelde normen door het leven gaat en eigenlijk niets maar dan ook niets nieuws zult leren op een school, universiteit of wat dan ook, laat staan op BNW.
Ik heb verder een advies voor u meneer Killaht: blijf ver uit mijn buurt.
Maria Ortisch en Vril ?quote:Voor zover ik kan nagaan, maar pin me er niet op vast, is het een groep binnen de SS die contacten had met een alien groep van de Pleiaden sinds de jaren '30 en een semi-afsplitsing van de Illuminati.
Dit is een andere Duitse groep; er zijn verbanden met de "Habsburggroep", maar over deze groep is het nog moeilijker om betrouwbare documentatie te vinden.quote:
Even een Schopje omhoog, er was ooit een topic over deze man in BNW.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja.
Eentje schoot me net te binnen: Phil Schneider
Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:55 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Na het lezen van de OP vond ik dat een gepaste reactie en daar wil ik het dan ook graag bij laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |