abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95536183
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Hij behoorde ook bij een geheim genootschap die hieraan grote waarde hechte

Welk genootschap en waar blijkt dat uit?
quote:
zijn boek reis naar het middeplpunt der aarde is dan ook geschreven met de berg Bucharach in zijn gedachte.

Waar blijkt dat uit?

[ afbeelding ]

ook wel de berg van god genoemd

quote:
In de gangen in de berg zijn oa ook vele tempeliers tekens gevonden

Waar blijkt dat uit en wat betekent dit volgens jou?

En dan begin ik niet aan die quote waarvan de bron ook nog eens onduidelijk is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:08:21 #52
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95536253
opzouten.......je hoeft bij mij niet meer met vragen om uitleg aan te komen dit heb je allang verspeeld
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_95536472
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef DeMolay het volgende:
opzouten.......je hoeft bij mij niet meer met vragen om uitleg aan te komen dit heb je allang verspeeld
Nou ja, dan ga ik er inhoudelijk op in en dan krijg ik dit. Jammer.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 12:14:45 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_95536496
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef DeMolay het volgende:
Er zijn ook users die het wél leuk vinden om al je aanwijzingen te lezen (waaronder ik) dus doe het dan voor hén DeMolay :)
pi_95536634
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er zijn ook users die het wél leuk vinden om al je aanwijzingen te lezen (waaronder ik) dus doe het dan voor hén DeMolay :)
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het hartstikke leuk en interessant. Mythologie (al dan niet met een christelijke inslag) is gewoon een boeiend onderwerp. Maar er moet wel een beetje kaas van te maken zijn.

Kom Demolay, zand erover en we beginnen opnieuw.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 12:24:13 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_95536867
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd: ik vind het hartstikke leuk en interessant. Mythologie (al dan niet met een christelijke inslag) is gewoon een boeiend onderwerp. Maar er moet wel een beetje kaas van te maken zijn.

Kom Demolay, zand erover en we beginnen opnieuw.
^O^
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:14:43 #57
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95559442
deal.......maar ik geef aleen uitleg als jij je er in verdiept hebt of affinitiet mee hebt anders is het verspilde tijd gezien je discussie technieken.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:32:23 #58
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95560437

het is niet altijd natuurkundig !
Δημοσθένης
pi_95560808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef DeMolay het volgende:
[ afbeelding ]

het is niet altijd natuurkundig !
Is er al eens iemand opzoek gegaan naar die gangen naar het binnenste der aarde? Die in Italië bijvoorbeeld? Lijkt me overigens een leuk BNW project ... afreizen naar Italië met een paar BNW'ers en dan gaan jullie zoeken. Ik wacht dan wel op het dichtst bijzijnde terras. Bij mij melden als er iets gevonden wordt 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2011 21:41:28 ]
pi_95561127
Hoe moet ik het binnenste der aarde dan eigenlijk voorstellen? Als ik zo naar die afbeelding kijk, dan begrijp ik niet hoe het land dat ondergronds ligt, dan tov de aardkorst moet liggen.

Iemand daar een idee bij?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:46:54 #61
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95561228
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe moet ik het binnenste der aarde dan eigenlijk voorstellen? Als ik zo naar die afbeelding kijk, dan begrijp ik niet hoe het land dat ondergronds ligt, dan tov de aardkorst moet liggen.

Iemand daar een idee bij?
Gewoon aan de binnenkant van de aardkorst geplakt lijkt me? Gewoon hol ipv bol dus. Denk ik :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:47:34 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95561269
quote:
Is er al eens iemand opzoek gegaan naar die gangen naar het binnenste der aarde? Die in Italië bijvoorbeeld? Lijkt me overigens een leuk BNW project ... afreizen naar Italië met een paar BNW'ers en dan gaan jullie zoeken. Ik wacht dan wel op het dichtst bijzijnde terras. Bij mij melden als er iets gevonden wordt
russen ja
Δημοσθένης
pi_95561340
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Gewoon aan de binnenkant van de aardkorst geplakt lijkt me? Gewoon hol ipv bol dus. Denk ik :P
Maar dan... dan hebben we weer een issue. Hoe zit het dan met die zwaartekracht?
pi_95561350
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef DeMolay het volgende:

[..]

russen ja
En? Iets gevonden?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:50:26 #65
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95561422
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar dan... dan hebben we weer een issue. Hoe zit het dan met die zwaartekracht?
Ja dat is een goede vraag, net als waar de lava vandaan komt die uit vulkanen komt etc.
pi_95561535
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja dat is een goede vraag, net als waar de lava vandaan komt die uit vulkanen komt etc.
Mja.. dat zou dan nog uit de kilometers dikke korst kunnen komen dan.. maar ja... aan de binnenkant van die korst wandelen dus mensen ondersteboven ten opzichte van ons ofzo?

Dat is iets wat ik dus niet snap. Ben benieuwd of iemand daar een gedachte over heeft.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:54:59 #67
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_95561706
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mja.. dat zou dan nog uit de kilometers dikke korst kunnen komen dan.. maar ja... aan de binnenkant van die korst wandelen dus mensen ondersteboven ten opzichte van ons ofzo?

Dat is iets wat ik dus niet snap. Ben benieuwd of iemand daar een gedachte over heeft.
Opzich is het logisch waar de zwaartekracht in de binnenkant vandaan komt, die worden door rotatie van de aarde in principe tegen de grond gedrukt. Waar onze zwaartekracht dan vandaag zou komen? Geen idee. Maar volgens de theorie lopen ze dan ondersteboven ten opzichte van ons inderdaad ja.
pi_95561932
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Opzich is het logisch waar de zwaartekracht in de binnenkant vandaan komt, die worden door rotatie van de aarde in principe tegen de grond gedrukt. Waar onze zwaartekracht dan vandaag zou komen? Geen idee. Maar volgens de theorie lopen ze dan ondersteboven ten opzichte van ons inderdaad ja.
Goed.. ik ga er ff een biertje over drinken in de kroeg.. ^O^
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:04:42 #69
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95562262
russen waren goed te vinden voor Agartha....maar gezein de romijnen en de grieken hetzelfde dachten over hen dood waren zij hetzelfde met de Ortyhodoxe DOOD

voor onze goede schrijver

[ Bericht 10% gewijzigd door DeMolay op 15-04-2011 22:13:30 ]
Δημοσθένης
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:06:24 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95562375
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef DeMolay het volgende:
russen waren goed te vinden voor Agartha....maar gezein de romijnen en de grieken hetzelfde dachten over hen dood waren zij hetzelfde met de Ortyhodoxe DOOD
Ok dit is het punt. Move awayyyy from the keyboard.
The truth was in here.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:14:00 #71
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95562886
ok
Δημοσθένης
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:27:42 #72
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95563688
Iedereen met een beetje verstand en kennis van natuurkunde, weet dat een holle aarde onmogelijk.

Er is ook met seismologisch onderzoek e.d. Allang onderzocht en vastgesteld tot de kern vd aarde waar deze uit bestaat.

Het is een mooi verhaal voor een sprookje, thats it.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 23:09:30 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_95566050
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja, dat van die lava begrijp ik ook niet zo goed.
pi_95570851
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Killaht het volgende:
Iedereen met een beetje verstand en kennis van natuurkunde, weet dat een holle aarde onmogelijk.

Er is ook met seismologisch onderzoek e.d. Allang onderzocht en vastgesteld tot de kern vd aarde waar deze uit bestaat.

Het is een mooi verhaal voor een sprookje, thats it.
Doe eens een bron dan? Ik denk namelijk dat je helemaal gelijk hebt, maar mensen die roepen 'dat is onmogelijk' en 'dat is allang onderzocht' zonder bronvermeldingen zijn net zo nutteloos bezig als mensen die roepen dat dit waar is zonder bewijs.
pi_95570904
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef picodealion het volgende:

[..]

Doe eens een bron dan? Ik denk namelijk dat je helemaal gelijk hebt, maar mensen die roepen 'dat is onmogelijk' en 'dat is allang onderzocht' zonder bronvermeldingen zijn net zo nutteloos bezig als mensen die roepen dat dit waar is zonder bewijs.
Mensen zoals jij zijn hier hard nodig.
pi_95570954
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mensen zoals jij zijn hier hard nodig.
Tja, ik vind het verder allemaal erg interessant en een leuke theorie om over na te denken.. maar ik heb gewoon sterk mijn twijfels bij of dit überhaupt kan. Dan kijk ik liever naar of er dingen te bewijzen/ontkrachten zijn dan dat ik mijn mening als feit verkondig en verder wat in het luchtledige ga roepen.
pi_95572156
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is er al eens iemand opzoek gegaan naar die gangen naar het binnenste der aarde? Die in Italië bijvoorbeeld? Lijkt me overigens een leuk BNW project ... afreizen naar Italië met een paar BNW'ers en dan gaan jullie zoeken. Ik wacht dan wel op het dichtst bijzijnde terras. Bij mij melden als er iets gevonden wordt 8-)
Jokkie, ik zeg het niet graag, maar je bent geniaal. Ik heb wel zin in een bak Italiaans ijs! We gaan op expeditie. Vliegen we daarna door naar New York om schaduwen te meten!!!
  maandag 18 april 2011 @ 10:30:48 #78
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_95657771
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:18 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat mensen zich ingelezen hebben in het onderwerp, met minimale kennis en google werk weet je al genoeg. 30 seconden speurwerk:

"Door seismologisch onderzoek is vastgesteld dat de dichtheid van de Aarde op 2900 km abrupt toeneemt van ongeveer 5,5 gram per cm³ tot ongeveer 10 gram per cm³, hetgeen wijst op een plotse verandering van de chemische samenstelling. Het staat nagenoeg vast dat de aardkern grotendeels uit nikkelijzer bestaat. De abrupte grenslaag tussen aardmantel en de aardkern wordt de Wiechert-Gutenbergdiscontinuïteit genoemd.

De Deense seismologe Inge Lehmann (1888-1993) heeft in 1936 aangetoond dat de binnenkern (van 5110 tot 6370 km diepte) wel weer vast is. Ondanks de zeer hoge temperatuur van rond de 5500 ° C is het ijzer hier vast, vanwege de zeer hoge druk, die in het centrum wel tot 3.500.000 atmosfeer oploopt."

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardkern
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 18 april 2011 @ 11:30:21 #79
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95659759
quote:
Is er al eens iemand opzoek gegaan naar die gangen naar het binnenste der aarde?
Ik ben de Acheron afgelopen ,een van de 7 rivieren naar de Hades),wat uitkomt in een nauwe kloof maar het aantal waterslangen dat langs mij zwom heeft mij er toch toe gebracht weer terug te keren , wel heb ik vele oude griekse inscripties gevonden.

Was Charon er nog maar :+

Ook ben ik in een grot van de Berch Bucharach geweest maar de insteek was toen geen ingang naar Agartha/hades ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Acheron_(rivier_in_Griekenland)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Acheron_(mythologie)
Δημοσθένης
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:08:14 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99358868
Tijd voor een topic kick, omdat het weer eens vager begint te worden.

Ik heb door deze topic reeks heen, diverse malen Admiraal Byrd aangehaald.
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_E._Byrd

Ik ben altijd lyrisch geweest over deze pagina. Omdat er noté bene op Wiki een citaat ofwel artikel stond, waarin Byrd na zijn laatste missie naar Antartica, een nogal aparte uitspraak deed.
Halsoverkop beëindigde hij zijn 6 maanden durende missie, om vervolgens dit te melden:

quote:
"The only explanation ever given for the early termination of the mission was provided in an interview granted to Lee van Atta of International News Services aboard the support ship Mount Olympus on the high seas and published in the Chilean newspaper El Mercurio on Wednesday 5 March 1947. The following extracts show the abstract manner in which the admiral was thinking and may explain why conspiracy theorists specializing in alleged Aryan or Nazi activities in Antarctica have speculated extensively about this mission: "Admiral Richard E Byrd warned today of the necessity for the United States to adopt protective measures against the possibility of an invasion of the country by hostile aircraft proceeding from the polar regions. The admiral said: "I do not want to scare anybody but the bitter reality is that in the event of a new war the United States will be attacked by aircraft flying in from over one or both poles." On the subject of the recently terminated expedition, Byrd said that "the most important of the observations and discoveries made was the of the present potential situation as it relates to the security of the United States...I can do no more than warn my countrymen very forcibly that the time has passed when we could take refuge in complete isolation and rest in confidence in the guarantee of security which distance, the oceans and the poles provide. The admiral warned of the necessity to "remain in a state of alert and watchfulness". He said that he "realized perhaps better than any other person the significance of the scientific discoveries made in these explorations because I can make comparisons" (i.e. between now and when he was in Antarctica pre-war). We are abandoning the region after making important geographical discoveries."."
Deze tekst heeft er jaren opgestaan. Maar zoals ik wel vaker het gevoel heb als een bepaald onderwerp te veel word aangehaald, is dat The Powers To Be, mee lezen en het niet zo hebben op openlijke informatie waardoor we aan onze matrix gaan twijfelen.

Deze tekst is dus totaal weg gehaald. Als je Byrd zijn Wiki pagina nu bekijkt is dit niet meer te vinden. Alleen in een revisie van 2010 heb ik het nu terug kunnen vinden...
http://en.wikipedia.org/w(...)Byrd&oldid=362898849

Mensen.. what the fuck is er aan de hand!! Wordt... WAKKER

Dit is een eigen topic zelfs waard!

Nog leuker, tijdens een google kom ik erachter dat het nog wel op de Wiki staat van de operatie zelf:
quote:
Admiral Byrd in an interview with Lee van Atta of International News Service aboard the expeditions command ship, the USS Mount Olympus, discussed the lessons learned from the Operation. The interview appeared in the Wednesday, March 5, 1947 edition of the Chilean newspaper El Mercurio, and read in part as follows: Admiral Richard E. Byrd warned today that the United States should adopt measures of protection against the possibility of an invasion of the country by hostile planes coming from the polar regions. The Admiral explained that he was not trying to scare anyone, but the cruel reality is that in case of a new war, the United States could be attacked by planes flying over one or both poles. This statement was made as part of a recapitulation of his own polar experience, in an exclusive interview with International News Service. Talking about the recently completed expedition, Byrd said that the most important result of his observations and discoveries is the potential effect that they have in relation to the security of the United States. The fantastic speed with which the world is shrinking recalled the Admiral is one of the most important lessons learned during his recent Antarctic exploration. I have to warn my compatriots that the time has ended when we were able to take refuge in our isolation and rely on the certainty that the distances, the oceans, and the poles were a guarantee of safety. [7][8]

After the operation ended, a follow-up Operation Windmill returned to the area, in order to provide ground-truthing to the aerial photography of Highjump. Finn Ronne also financed a private operation to the same territory, until 1948.

As with other U.S. Antarctic expeditions, interested persons were allowed to send letters with enclosed envelopes to the base. Here commemorative cachets were added to their enclosures which were then returned to the senders. These souvenir philatelic covers are readily available at low cost.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Highjump#Afterwards

[ Bericht 7% gewijzigd door Ticker op 12-07-2011 11:47:22 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:19:41 #81
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_99359213
Waarom zoveel mensen zich stuklopen; Natuurkunde is ook maar iets wat in de boeken staat.
WOS'ser for life.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 11:49:22 #82
249559 crew  Lavenderr
pi_99360293
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:08 schreef Ticker het volgende:

Ik ben altijd lyrisch geweest over deze pagina. Omdat er noté bene op Wiki een citaat ofwel artikel stond, waarin Byrd na zijn laatste missie naar Antartica, een nogal aparte uitspraak deed.
Halsoverkop beëindigde hij zijn 6 maanden durende missie, om vervolgens dit te melden:

[..]

Deze tekst heeft er jaren opgestaan. Maar zoals ik wel vaker het gevoel heb als een bepaald onderwerp te veel word aangehaald, is dat The Powers To Be, mee lezen en het niet zo hebben op openlijke informatie waardoor we aan onze matrix gaan twijfelen.

Deze tekst is dus totaal weg gehaald. Als je Byrd zijn Wiki pagina nu bekijkt is dit niet meer te vinden. Alleen in een revisie van 2010 heb ik het nu terug kunnen vinden...

Thanks Ticker.
Leuk dat dit topic nieuw leven wordt ingeblazen.
Byrd was echt een held, en zijn familie was ook bijzonder.

De moeite waard om weer eens in deze geschiedenis te duiken ^O^
pi_99361047
quote:

[..]

Nog leuker, tijdens een google kom ik erachter dat het nog wel op de Wiki staat van de operatie zelf:

[..]

Hmm... loop je nu niet een beetje hard van stapel? Als we moeten geloven wat daar staat, dan is dat opzich niet zo heel gek. Waarom zouden de VS (in de toekomst) niet via de polen aangevallen kunnen worden maar dan door een regulier aards leger, zoals bijvoorbeeld de Chinezen of de Russen? Men valt aan via de route waar de defensie het zwakst is.. lijkt me.

Je gelooft toch niet dat de Nazi's ontdekt hebben dat de aarde hol is en zich daar hebben verschanst tot de tijd rijp is voor een aanval? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Ik zie de verhalen van Byrd echt gewoon als fictie. Meer niet.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:15:29 #84
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_99361226
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm... loop je nu niet een beetje hard van stapel? Als we moeten geloven wat daar staat, dan is dat opzich niet zo heel gek. Waarom zouden de VS (in de toekomst) niet via de polen aangevallen kunnen worden maar dan door een regulier aards leger, zoals bijvoorbeeld de Chinezen of de Russen? Men valt aan via de route waar de defensie het zwakst is.. lijkt me.

Je gelooft toch niet dat de Nazi's ontdekt hebben dat de aarde hol is en zich daar hebben verschanst tot de tijd rijp is voor een aanval? Of begrijp ik je nu verkeerd?

In die richting interpreteerde ik het ook al. Aanvallen komen nu meestal van oost naar west of van west naar oost, geografisch gezien.Na Afrika zullen de polen gedelft gaan worden voor hun grondstoffen, wat weer voor spanningen gaat zorgen tussen verschillende landen als China, Rusland, UK, USA etc.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 13:18:32 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_99364339
quote:

[..]

[..]

"Who controls the past controls the future: who controls the present controls the past."

"If all records told the same tale — then the lie passed into history and became truth."
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:34:56 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99368884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom zou iemand 4 maanden eerder terug komen, omdat hij zich bedenkt dat er ooit, iemand via een van de polen zou kunnen komen... zomaar.. uit het niets... wou die even zeggen?

En hoe kun je zijn eigen letterlijke woorden als fictie nemen. Ze zijn zo extreem raar.. Maar uitgesproken en verifierbaar.

En dat van die nazi's beweer ik wel... dit is note bene je eigen topic reeks.. :)

Is onze aarde hol?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_99370014
Ik weet er het fijne niet van, maar wel weet ik dat Wikipedia graag feiten ziet. Wanneer mogelijke verklaringen als feiten worden gepresenteerd valt Wikipedia daarover. Je kan echter wel stellen dat het een feit is dat er mogelijke verklaringen zijn. Dan moet je dat uiteraard wel kunnen onderbouwen met bronnen. Daarom zijn verhalingen van bepaalde complottheorieen wel toegestaan en andere niet.

Maar ik denk dat dit wel een leuk onderwerp is voor zijn eigen topic. :)
pi_99374199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

Waarom zou iemand 4 maanden eerder terug komen, omdat hij zich bedenkt dat er ooit, iemand via een van de polen zou kunnen komen... zomaar.. uit het niets... wou die even zeggen?
Maar ik haal uit die tekst niet dat hij hals over kop zijn missie beëindigde om deze boodschap te brengen. Waar heb jij dat dan gelezen?

Daarnaast noemt hij het beestje (nazi's in ufo's) niet bij zijn naam en heeft ie het, zoals ik het interpreteer, gewoon over vliegtuigen die gezien het feit dat door de vorderende techniek, de wereld steeds kleiner wordt (nieuwere en snellere vliegtuigen), de kans bestaat dat de VS ooit via de polen zal worden aangevallen zal worden en men daar dus ernstig rekening mee dient te houden.

quote:
En hoe kun je zijn eigen letterlijke woorden als fictie nemen. Ze zijn zo extreem raar.. Maar uitgesproken en verifierbaar.
Deze woorden neem ik juist niet als fictie. Dit lijkt me een juiste constatering voor die tijd waar we over spreken.

quote:
En dat van die nazi's beweer ik wel... dit is note bene je eigen topic reeks.. :)

Is onze aarde hol?
Vooralsnog is het natuurlijk erg interessant, dat Neu Schwabenland, maar ik hou het nog even op een mythe, als je het niet erg vindt. ;)

Er is namelijk ook niet zo heel veel over bekend, dacht ik. Dat de Nazi's met "UFO's" bezig waren, is overigens wel een feit. Maar of ze er ooit in geslaagd zijn om een UFO achtig apparaat ook echt in de lucht te krijgen, dat durf ik te betwijfelen. Maar kom maar op met meer info. I like it!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 17:44:02 ]
pi_99374435
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is namelijk ook niet zo heel veel over bekend, dacht ik. Dat de Nazi's met "UFO's" bezig waren, is overigens wel een feit. Maar of ze er ooit in geslaagd zijn om een UFO achtig apparaat ook echt in de lucht te krijgen, dat durf ik te betwijfelen. Maar kom maar op met meer info. I like it!
Je doelt op de Hanabeu..?
pi_99374588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:37 schreef Maron het volgende:

[..]

Je doelt op de Hanabeu..?
Haunebu, was het volgens mij. :)

Maar daar doel ik idd op. In die zin heeft dat wel weer raakvlak met dit, toch wel erg controversiële topic.... dat ik overigens zelf gestart ben :P
pi_99375705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Haunebu, was het volgens mij. :)

Maar daar doel ik idd op. In die zin heeft dat wel weer raakvlak met dit, toch wel erg controversiële topic.... dat ik overigens zelf gestart ben :P
Okay.. :@
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:48:59 #93
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99383044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar ik haal uit die tekst niet dat hij hals over kop zijn missie beëindigde om deze boodschap te brengen. Waar heb jij dat dan gelezen?
quote:
"The only explanation ever given for the early termination of the mission was provided in an interview granted to Lee van Atta of International News Services aboard the support ship Mount Olympus on the high seas and published in the Chilean newspaper El Mercurio on Wednesday 5 March 1947.
Dit is een klein deel ervan..
Het betrof dus een directe reactie op een vraag in verband met zijn verkorte missie.
De waarheid wordt gemanipuleerd en aangepast.. gelukkig is onze wereld gestoelt op regels...en zo kun je de oude pagina's van wiki bekijken, anders had ik dus nu helemaal alles moeten bazeren op verhalen uit de grote oude duim.

Ik snap dit gewoon niet.. jaren lang heb ik deze citaten hier op Fok! gepost omdat het te bizar voor woorden was... nooit hoorde ik er iemand op ingaan..
Nu maak ik kabaal dat het weg is, en twijfeld men of het er wel op had moeten staan in verband met de authenticiteit.
what the fuck is er aan de hand met jullie logicaaaa?
pi_99383774
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

Het betrof dus een directe reactie op een vraag in verband met zijn verkorte missie.
De waarheid wordt gemanipuleerd en aangepast.. gelukkig is onze wereld gestoelt op regels...en zo kun je de oude pagina's van wiki bekijken, anders had ik dus nu helemaal alles moeten bazeren op verhalen uit de grote oude duim.

Ik snap dit gewoon niet.. jaren lang heb ik deze citaten hier op Fok! gepost omdat het te bizar voor woorden was... nooit hoorde ik er iemand op ingaan..
Nu maak ik kabaal dat het weg is, en twijfeld men of het er wel op had moeten staan in verband met de authenticiteit.
Wiki is illuminati controlled.
pi_99385848
quote:

[..]

[..]

Ja, want die mensen die alles onder controle hebben kunnen natuurlijk niets doen aan de oude pagina's van Wiki... Net zo goed als dat ze het hele maanoppervlak hebben gewijzigd op Googlemoon, maar 1 plekje vergeten zijn....Come on dude, be realistic.
quote:
What the fuck is er aan de hand met jou vermogen tot relativeren en interpreteren?
pi_99385896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:02 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wiki is illuminati controlled.
Behalve dan de oude pagina's. Daar kunnen ze niets mee... :')
pi_99386039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Touché ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_99386563
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:35 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja dat is het mooie van complotten. Kun je er lekker op los fantaseren.

Als je werkelijk steekhoudende verhalen wil vertellen moet je even zweten om te kijken hoe het werkelijk zit. En dat blijkt nogal eens een stap te ver.

Hetzelfde geldt voor krantenlezen. Ook lekker gemakkelijk.
pi_99388163
quote:

[..]

[..]

Ah... dat kwam dus uit jouw eerste quote. Ik had daar dus een beetje overheen gelezen en ging dus in op het 2de stuk tekst dat je hebt gequote.

quote:
Denk je niet dat dit komt doordat het nogal extreem is wat er wordt beweerd door deze Mr. Byrd? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je dit ook maar voor een klein beetje serieus wilt nemen. Ik citeer nog even een stuk tekst uit het vorige deel:

quote:
Admiraal Richard E.Byrd

Het is, voor mensen met een beetje algemene ontwikkeling, bekend dat Richard E. Byrd, admiraal bij de US Navy in 1926 naar de Noordpool vloog en in 1929 over de Zuidpool. In zijn dagboek schrijft Byrd over het binnengaan van de Holle Aarde, om samen met anderen meer dan 17 mijl te reizen tussen bergen, meren, rivieren, groene vegetatie en dierenleven!
Hij schrijft dat hij enorme dieren, die op mammoeten uit de oudheid leken, door de bossen zag gaan. Hij vond zelfs steden en een bloeiende beschaving. De buitentemperatuur was zo'n 23° C, en zijn vliegtuig werd begroet door vliegende machines die hij nog nooit gezien had. Zij escorteerden hem naar een veilige landingsplek waar hij heel hartelijk werd ontvangen door afgezanten van Agartha.Na een rustpauze werden hij en zijn bemanning meegenomen naar de koning en koningin van Agartha. Zij vertelden hem dat het hem was toegestaan Agartha binnen to komen omdat hij hoge moraal, en een ethisch karakter had. Vervolgens vertelden ze hem dat ze zich zorgen maakten over bommen en andere testen die aan de oppervlakte werden uitgevoerd door diverse regeringen. (en dat in 1926 of 1929!) Na dit bezoek werden Byrd en zijn bemanning begeleidt op weg naar de oppervlakte.

In januari 1956 leidde admiraal Byrd een expeditie naar de Zuidpool. Tijdens die expeditie drongen Byrd en zijn team 2.300 mijl door in het binnenste der Aarde. Admiraal Byrd beweerde dat de Noord en de Zuidpool slechts twee van de vele poorten waren naar het Middelpunt der Aarde. Hij schreef zelfs dat hij een zon onder de Aarde heeft gezien.
Uhuh... en nu moeten we dus vrezen voor Nazi's die zich in het binnenste van de holle aarde hebben verstopt? Kom op zeg Ticker, ik verbaas me eigenlijk dat jij dit serieus neemt. Het is leuk om ff in te duiken, maar niet meer dan dat.

Ik ben het met je eens dat er vreemde zaken op deze wereld spelen, maar gaat dit niet een beetje ver? Of kun jij op een duidelijke manier uitleggen waarom jij hier dus blijkbaar stellig van overtuigd bent? Want dat ben je toch... gezien je laatste paar posts?

Ik heb zelf nog niets gezien dat ik in de buurt van bewijs vind komen. Daarmee wil ik het dan ook weer niet 100% uitsluiten, maar wat ik hierboven lees komt regelrecht uit een fantasy boek voor kinderen.

We hebben nu dus Annunaki, reptillians, een bewoonde maan, een aanstormende 10de planeet die voor hel en verdoemenis gaat zorgen en nu ook nog eens een Nazi infested holle aarde?

quote:
Ja, dat vraag ik me ook weleens af.

EDIT: ik wil bovenstaande nog wel even nuanceren ;)

Het is geen aanval oid. Ik vraag me alleen werkelijk af waarom jij nu zo'n ophef maakt over een stukje tekst dat van een wiki-pagina is verdwenen. Okay, het is opmerkelijk.... maar is dit meteen bewijs dat er Nazi's of andere figuren onder onze aardkorst leven die op het punt staan aan te vallen? Nee... dat noem ik echt geen bewijs. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2011 22:42:59 ]
pi_99394705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

EDIT: ik wil bovenstaande nog wel even nuanceren ;)

Het is geen aanval oid. Ik vraag me alleen werkelijk af waarom jij nu zo'n ophef maakt over een stukje tekst dat van een wiki-pagina is verdwenen. Okay, het is opmerkelijk.... maar is dit meteen bewijs dat er Nazi's of andere figuren onder onze aardkorst leven die op het punt staan aan te vallen? Nee... dat noem ik echt geen bewijs. :)
Het gaat niet om Nazi's. Het gaat om manipulatie van het internet en berichtgevingen.

Het is kritieke informatie die is verdwenen/gewijzigd; dit komt vaker voor op internet; het is een voorbeeld van hoe de censuur werkt, zonder dat de meeste er zich druk om maken.

Het is de beste methode voor het vernietigen van bronnen, links en referenties, totdat het internet niet meer als betrouwbare informatiebron meer kan worden benut voor serieuze diepgaande research.

J0kkebr0k, jouw reactie is een voorbeeld hoe jij er intuint zonder dat je het zelf in de gaten hebt.

De opmerking van Ticker is heel relevant; dat het toevallig over Nazi's gaat wil nog niet zeggen dat de bronnen en informatie-lijnen ervan en ermee gemoeid niet waardevol of een hoax zouden zijn.

J0kkebr0k, ik wijs nog op een 2e gevaar, en dat is de neiging dat als men informatie van iets tegenkomt men niet kent of heel anders geleerd heeft, men gaat twijfelen aan de authenticiteit van de informatie an sich; ongeacht of de bron betrouwbaar is of niet.

@Ticker,

Als je echt belang erbij hebt; de dagboeken van Admiraal Byrd zijn verkrijgbaar bij amazon o.a. Of google en vindt een .pdf versie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')