heel leuk steje Sjeenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:
Anitra! Zit jij al aan de kerstborrel of zo?
tikfout in de TT en ook al het seteje van SJeen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hoezo?
De champagne van gistervond was wel heftige champagne trouwens
Ben bang dat mijn vingers sneller zijn dan mijn gedachten die nog door de champagne vertroebelt zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
tikfout in de TT en ook al het seteje van SJeen.
Blame it on the Boozquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn vingers sneller zijn dan mijn gedachten die nog door de champagne vertroebelt zijn![]()
Ik moet toch iets de schuld gevenquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:00 schreef _evenstar_ het volgende:
plus tot 2 maal toe dezelfde typfout te maken![]()
Net 2 pakken luiers van de pampers binnen gehadaltijd fijn!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
oh en mij typfouten komen door chronische typtiefus
nee want jij was dronkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef Anitra het volgende:
[..]ik ben dus helemaal dronken, jij hebt mij gewoon aan gestoken
lekker snoopyquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef snoopy het volgende:ik hoor hier een hoop geborrel naast me in het wipstoeltje. En ik kan jullie vertellen: het is geen kerstborrel
Ik ben even een luier verschonen
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef snoopy het volgende:ik hoor hier een hoop geborrel naast me in het wipstoeltje. En ik kan jullie vertellen: het is geen kerstborrel
Ik ben even een luier verschonen
![]()
Diaan dat is lekker!! Nieuwe kleding doet altijd goedquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer naar de stad geweest![]()
en nu een nieuwe jurk/tuniek èn nieuwe broek gekocht, heerlijk die opruiming en dat ze zelfs ook nog je maat hebben
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Diaan dat is lekker!! Nieuwe kleding doet altijd goed
M@x dat is lekker! Eetse!
nee is ook eigenlijk not done he.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh wta mooi bixik pimp arwens verjaardagskleertjes lekker nog niet
![]()
ze heetf vandaag dat groene setje aan broekje en jurkje, qua lengte is het perfect alleen qua omvang past ze er 2 keer inquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef bixister het volgende:
[..]
nee is ook eigenlijk not done he.ben wel benieuwd!
en past ze ook al dingetjes uit de doos?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef Lishe het volgende:
Snoop, ik vind je Lis zo mooi. Zag net weer een foto in het fototopic. Ben blij voor jullie dat ze weer in d'r eigen kribbe ligt.
Ze hadden hier bij de plusmarkt bakjes met 'rivierkreeftjesvlees'. Scheelt mij weer pellen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef Lishe het volgende:
BE, rivierkreeftjes hebben ze bij de AH. Hier zijn de kerstboodschappen inmiddels ook binnen, het viel mij alles mee.
hij gaat echt hard he!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef E.T. het volgende:
hij is bij Castricum, mel![]()
Een stukje verder
Katwijk - Castricum in 10 minuten is iig laagvliegenquote:
sorry!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:09 schreef p_iglet het volgende:
Bixister wil jij mij niet meer wijzen op veel te dure winkels![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef bixister het volgende:
melonovy, mijn kerstpakket was een *niet lachen!!* nordic walking pakket. incl. stokken, heuptasje, bidon, drankjes, en mueslirepen voor de stevige trek onderweg. oja en een stappenteller en een boekje met leuke wandelroutes. haha zie je me al gaan? ik heb geen enkele collega gesproken die die stokken serieus zelf wilde gaan proberen (of daarvoor uit durfde te komen). dus ik kon met gemak een tweede set stokken van iemand krijgen en geef het hele pakket nu aan mijn ouders met kerst. hoop dat zij er wel blij mee zijn, ze zijn in elk geval verwoed wandelfans, dus wie weet.
* Anitra jumpt de bar kruk opquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:08 schreef Leah het volgende:
Gij zuipschuit.
Jongens, wat een rust hier.
*Bar opengooit, worst, kaas en champagne neerzet.*
Niet dat het allemaal nou zo feestelijk is, maar champagne is gewoon lekker toch?
haha, ik zag er ook al opvallend veel op marktplaats staan...quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:30 schreef Rottdog het volgende:
Bix mijn vriendin heeft dus exact hetzelfde pakket![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:30 schreef Rottdog het volgende:
Hier kreegeen katoenen tas gevuld met 1 wijn, stukje gevulde perzikken chocolade, twee potloden, pakje thee, spelletje (4opeenrij) en een houten kistje. Allemaal gemaakt in 1 Roemeens dorp die bij deze dus gesponsord is.
Een tja pakket dus![]()
Ik doe mijn best!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:35 schreef Leah het volgende:
*plop*
Proost Anitra! Morgenochtend wel netjes typen dan hè?
Ja idd. Zit daar nog een verborgen boodschap achter?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:48 schreef Lishe het volgende:
Bix, jouw pakket slaat alles, vind ik. Nordic walking. Hahahahaha!
Uh oh..quote:
Ik kon zowel bij de LIDL (gisteren) als bij de Jumbo vandaag zo doorlopenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:49 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Anitra berg je maar. Ik ging in mijn lunchpauze naar de Jumbo en had spijt. GROTE SPIJT.
Je liep met je karretje de winkel in en toen stond je vast. Bij elk pad moest je je kar parkeren en dan zijwaarts langs de ruggen het pad in om wat uit de schappen te plukken. En ik ben nu bloed serieus hè.
NOOIT MEER DAT!
ja, niet eens zo goed verborgen hoor. we zijn een instituut dat onderzoek doet naar gezondheidszorg, dus dat het thema iets 'gezonds' was lag wel voor de hand. er schijnt zelfs ooit een protest te zijn geweest toen er een fles wijn in 't pakket zat: zo'n kado zou aanzetten tot alcoholisme.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja idd. Zit daar nog een verborgen boodschap achter?
Ik zie er ook als een berg tegen opquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:49 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Anitra berg je maar. Ik ging in mijn lunchpauze naar de Jumbo en had spijt. GROTE SPIJT.
Je liep met je karretje de winkel in en toen stond je vast. Bij elk pad moest je je kar parkeren en dan zijwaarts langs de ruggen het pad in om wat uit de schappen te plukken. En ik ben nu bloed serieus hè.
NOOIT MEER DAT!
Begint het nu al?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:49 schreef Leah het volgende:
[..]
Uh oh..
Geen champagne meer voor jou hoor! Komt nie goed met die boodschappen zo
Jou mannetje ook een ambtenaarquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:41 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die hadden wij ook! Nou wil ik helemaal niet ondankbaar zijn hoor, maar dan heb ik liever dat ze dat geld over maken aan een goed doel, en ik geen pakket.
Dat vind ik sowieso al jaren, maar met zo'n tja pakket helemaal.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zal wel voorwerk zijn, maar ik ben ff water koken en lakens scheuren.
Ik weet niet waarom, maar dan ben ik in ieder geval bezig.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Het zal wel voorwerk zijn, maar ik ben ff water koken en lakens scheuren.
Ik weet niet waarom, maar dan ben ik in ieder geval bezig.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is de tweede he... vals alarm schijnt nogal eens voor te komen dan
iemand nummers van Breuls en/of iteejer om fok offline te halen als het zo ver is?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Swets!
Ik wacht nog even met paniekeren totdat Fok offline gaat.
Hoho, ik vraag of we gaan slapen of bevallen en E.T. zegt 'ik weet het nog niet' en blaast zachtje een mondje lucht uit (quote:
morgen weet je hetquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:38 schreef Anitra het volgende:
Jemig ik was al helemaal blij.
Had de champagne al klaar staan![]()
Als het vals alarm is ga ik slapen hoor
Kwee niequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:39 schreef jessie het volgende:
Waarom scheur je trouwens lakens Swets![]()
Wat een boodschapper is die manquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar het zakt weer af geloof ik ... sorry
quote:
Ik weet genoegquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
E.T. zegt 'ik weet het nog niet' en blaast zachtje een mondje lucht uit ().
In dezelfde categorie, denk ikquote:
Denk open E.T , denk open en beval dan gewoonquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef E.T. het volgende:
Wat een ramptoeristen komen er ineens opduiken
maar goed, ik ga mijn laptop dichtklappen.. ff kijken of ik nog wat Darts blijf kijken en anders ga ik kijken of ik wat slaap kan pakken.
Jullie horen morgen wel weer verder!
quote:Als je verkouden bent, drink dan voor dat je naar bed gaat een glas gekookt water met een uit geperste citroen. Vind je citroen zo te zuur, doe er dan suiker bij.
- Betty
Katoenen sokjes aan de binnenkant dik insmeren met groene zeep, een paar dikke wollen (geitewollen) sokken eroverheen aantrekken en je bed in!! de volgende dag bent u weer nieuw!
- Petra
Maar stel nou he... dat het werkt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:14 schreef Githa het volgende:
Groene zeep in mijn sokken klinkt niet echt aanlokkelijk
Jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Maar stel nou he... dat het werkt...![]()
Was de verkoop al rondquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:31 schreef lady-wrb het volgende:
bah, ik ben net wakker en terwijl ik dit typ, piest mijn kat naast de bak, zo in de convectorput![]()
nou moet ik dagelijks pies ruimen van dr, maar dit is de eerste keer dat ze naast de krant piest. (dr ligt altijd een krant voor de bak)
bah!
(maar ik blijf dr lief vinden hoor, al ben ik hier helemaal niet blij mee )
Ik ben niet verkouden... dus wellicht heeft het weinig zin om het dan uit te proberen... En nee ik vraag niet om iemand die even zn verkoudheid met mij wil delen. Die mag je lekker zelf houden...quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:36 schreef Githa het volgende:
[..]
Ja![]()
Iemand die het wil uitproberen ?![]()
Als je er nu binnen een dag vanaf bent dan smeer ik de boel wel onder![]()
Misschien kan je in de supermarkt je verkoudheid wel delenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:58 schreef Githa het volgende:
Dan zijn wij natuurlijk niet thuis hé![]()
Ik ga me zo wagen aan de kerstboodschappen*zucht*
dvd recorden is zo lekker!!! Ik kan echt niet meer zonder hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben alle kerstcadeautjes binnennu nog surprises en gedichten maken. Verder zo nog boodschappen doen. Gelukkig zijn we niet veel thuis met Kerst dus dat zal meevallen. En we hebben een harddisk/dvd-recorder gekocht
echt cool. Kan zelfs al mn videobanden nu opnemen op dvd....
grootste nadeel is die pc bij je tv.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef texelonia het volgende:
Wij hebben tegenwoordig een Media Center, dat is ook zo relaxedDat is gewoon een computer aangesloten op de tv, en dat Media Center is dan gewoon de software die erop staat. Daarmee kun je dus bladeren in een tv gids en vandaaruit dingen opnemen, heel makkelijk. Maar je kan ook "uitzending gemist" enzow kijken, en zo hebben andere zenders ook een aantal programma's die je nog kan terugkijken. Muziek en foto's kun je ook gewoon zo op tv kijken. Echt super relaxed
![]()
Nadeel is wel dat de goede pc daarvoor in gebruik is, en we dus een iets mindere pc hebben voor het gewone computergebruikMaar ja later als we rijk zijn komt dat ook wel weer in orde
Was het zo druk joh? Bij de C1000 waren alle kassa's open, dus konden zo doorlopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:00 schreef Anitra het volgende:
Wij stonden netjes om 8 uur bij de appie voor de deur
Om half 10 stonden we weer buiten.
Oh vind ik wel meevallenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef Swetsenegger het volgende:
grootste nadeel is die pc bij je tv.
Ja was behoorlijk druk en dat allemaal met mensen die ter plekke menu's stonden te bedenken en dus een half uur ergens voor bleven staan met hun kar, enz... Mijn portie geduld id op voor vandaagquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het zo druk joh? Bij de C1000 waren alle kassa's open, dus konden zo doorlopen.
Zo nog even een krabpaal scoren voor de jongens en dan zijn wij ook klaar
ik heb ook nog blokkerbonnen liggen en ik weet bij god niet wat ik ervoor moet halenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Zoooo, alles is hier binnen, alles is netjes en ik ben er helemaal klaar mee.Net even een gruwelijke pestbui maar die is al weer iets aan het bijtrekken. Mooie nieuwe waterkoker gescoord van mijn nipo-blokker bonnen.
Oh, en nog even zeggen, ik ben zo blij dat ik donderdag gebeld heb, er is nog steeds geen post over die sollicitatie. Je zal dus niet gebeld hebben, zit je de hele kerst te wachten.
Hij wil het best halen voor je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Wij waren in 30 minuten klaarinclusief afrekenen en veelsteveel geld armer :$ maar goed drie dagen lekker eten, wat lekekrs wat te drinken en dinsdag komen de oudjes en mijn mama betaald alles voor te gourmetten
daarna weer verjaardags boodschappen doen met schoonmoeders
gelukkig alleen 2e kerstdag verplichtingen ff stilte voor de storm
![]()
rick ik ben wta vergeten kom je het ff voor me halen?
Haha, mijn slager was toen al bijna open (zes uur vanochtend zijn ze opengegaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:03 schreef Lois het volgende:
Wij waren vanmorgen godsgruwelijk vroeg op (half 6) omdat de meisjes al helemaal zin hadden in boodschappen doen.![]()
Het heet een 'hippy dippy' van Princess en speelt in op de huidige trends.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:23 schreef Githa het volgende:
Oe, Spooky kreeg ook een blender van zijn werkhij heeft hem alleen nog niet opgehaald, dat gaat dus een nieuwjaarspakket worden ;')
Is het wat BE?
Mijn kat deponeerd aangevreten muizen op de stoep... als kadootjequote:Op zaterdag 23 december 2006 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, stinkie wilde gelijk de 2 katten de gang in laten gaan.
Jak!quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
De kat van een kennis probeerde een keer een hele duif door het kattenluikje te proppen
Niks verlaat, right on time, ben vandaag jarig. 23 geworden op de 23stequote:Op zaterdag 23 december 2006 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
Reese.com ook nog van mij een verlate felicititatie
Het is jullie gegundquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef snoopy het volgende:
Bar, veel te gek wat je gestuurd hebtMaar wel heel lief
![]()
wachten en wachten en dan ineens heeft hij over een tijdje allemaal groene blaadjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef snoopy het volgende:
De roos staat in het water. Wat moet er nu gebeuren?
Een plantje die je in het water zet, en elke week het water van verschoond en dan komen daar bloemen en blaadjes inquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef E.T. het volgende:
woestijnroos?
goede vraag idd. Moet ik irc uit het stof halen en opstarten, of kan ik gaan slapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |