http://www.nu.nl/news/924(...)oor_wereldvrede.htmlquote:Massaal orgasme voor wereldvrede
AMSTERDAM - Het is vrijdag Global Orgasm Day. De Amerikaanse initiatiefnemers hopen om 16.00 uur Nederlandse tijd met een gelijktijdig orgasme van zo veel mogelijk mensen 'het energieveld van de aarde positief te beïnvloeden'. Dat zou uiteindelijk moeten leiden tot wereldvrede.
Volgens Donna Sheehan en Paul Reffell is bewezen dat positieve gedachten van grote groepen mensen het energieveld van de aarde kunnen beïnvloeden.
Door de vele gelijktijdige orgasmes zou een ongekend grote hoeveelheid 'positieve, vreedzame energie' vrijkomen. Vooral mensen die in oorlogsgebieden leven, worden aangespoord mee te doen.
Een steentje bijdragen aan een vredige kerst kan volgens de initiatiefnemers samen met een partner, maar ook alleen. Sheehan en Reffell zijn oprichters van vredescollectief Baring Witness en protesteerden eerder al naakt tegen oorlog.
Wat let je...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou sorry maar dan ben ik aant werk dus.....
Dan kan het ook gewoon achter de balie lieverd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef Bluezz het volgende:
4 uur?
Ik zal ff kijken of er een wc vrij is.
Voor wereldvrede ga ik ver. Heel ver.
Het is wereldwijd op hetzelfde moment. Dat betekent dat het altijd ergens onder werktijd valt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:43 schreef SpecialK het volgende:
Beetje lam tijdstip hebben ze uitgekozen. Iedereen zit op z'n werk.
Ja in azie misschien.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:45 schreef freako het volgende:
[..]
Het is wereldwijd op hetzelfde moment. Dat betekent dat het altijd ergens onder werktijd valt..
Tomaten-crème soep.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een kuttijd, het is 4 uur cup a soup en ik heb geen behoefte dat ik door mijn ejaculatie (wat dan ook nog eens met één hand moet) room in mijn soepie krijg
Ik teken hierbij protest aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |