abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 december 2006 @ 16:11:10 #1
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44630857
http://www.globalorgasm.org/ officiele site..

onder het motto masturbating is not a crime.. en sex is flex leggen door het schreeuwen van miljoenen vrouwen en kreuntjes en gerimpelde oogleden van miljoenen mannen miljarden soldaten hun wapens neer. Wereldleiders roken de vredespijp en het is weer dikke mik tussen Ren en Stimpie.

Nog plannen? Laat hier horen wat je van deze actie vind..zit er waarheidsgehalte in? Wereldvrede al die lekkere chickies kreunen van genot en mannen die vanalles besprenkelen op hetzelfde tijdstip..

kom si kom samen!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44632642
Stormlooptopic

Ach ja.. de meeste Fok!ers hebben er geen speciale dag voor nodig gok ik.
Misschien moet Kiteless der kat 'n tijdje opsluiten, maar verder...
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:13:14 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44650492
Straks komt een 2e oerknal

Das pas een orgasme

6,6 miljard mensen tegelijk een orgasme en dan nog eens het universum dat een orgasme krijgt.

Ho ho ho.

Merry Christmas and happy new year

Misschien iets voor later

Dat er een 2e oerknal gaat komen? Wordt al het vlees weg gevaagd. Krijgen we wat nieuws van binnen.

Over het universum dat een orgasme krijgt. 6 getallen of machten houden het universum in stand, waaronder pi en het getal D en Omega geloof ik maar dat weet ik niet. Dat boek ga ik nog eens lenen. Dat het 6 machten zijn weet ik wel zeker, maar hoe die getallen of machten heten moet ik even opzoeken in de bieb. Die getallen houden zaken tegen maar pi gaat wel door maar pi gaat te langzaam door volgens mij. Einstein voorspelde al het einde van het universum. Maar goed, wanneer is de vraag. 2012 wellicht? Het einde van het universum is goed, het universum heb je vrij weinig aan in de huidige vorm, het menselijke wezen heb je ook vrij weinig aan, we kennen als mensheid teveel beperkingen en zijn gebonden aan limieten veels te erg. Ook de hersens maar zeker de botten, gewrichten, spieren, bloed en vlees.

6 machten krijgen een orgasme en 6,6 miljard mensen.

666 gaat tot uitdrukking komen.

En dan is het weg met bloed en vlees en weg met tranen.

Dan is het een andere vorm van bestaan. En dan is er vanzelf vrede.

Welke vorm van bestaan? Misschien zoals in the matrix maar het kan anders zijn.

Als het universum ontploft hebben we als mensheid tenminste 1 grote last minder.

6 machten ontploffen en 6,6 miljard mensen ontploffen.

666

En dan ontplof je wel, maar je bent er nog wel, alleen ben je er niet meer zoals eerst.

Dan ben je dood maar anders levend.

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-12-2006 09:29:56 (Toevoeging over 6 machten of getallen.) ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44650829
Ah, Wilhelm Reich. .
I´m back.
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:00:16 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44651331
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:34 schreef Ryan3 het volgende:
Ah, Wilhelm Reich. .
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich

Even lezen zometeen

Thanks for the info

Ik dacht ik zet even de link erbij richting wiki
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44664400
Deze mensen geloven dat een orgasme 'positieve energie' los laat komen en dat die positieve energie de omgeving vreedzaam zou maken.

Ik vraag me af waarom dit dan niet het geval is bij de vele verkrachtingen in oorlogsgebieden en buurten waar veel prostitutees werkzaam zijn. Daar vinden veel orgasmes plaats maar is absoluut geen sprake van een vreedzame omgeving.

Kortom, zinloze new age nonsens. (maar wel leuker dan bidden naar een niet-bestande god en minstens net zo effectief)
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:01:59 #7
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_44664628
Tavistock anyone?
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_44675384
Kut, dan heb ik hem dus gemist.....

Ik haal het wel in
pi_44675443
Het moet niet veel gekker worden
pi_44683402
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 06:01 schreef Originele_Naam het volgende:
Het moet niet veel gekker worden
nou dit is toch aardig plezierig gek vind ik.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 26 december 2006 @ 04:14:35 #11
161974 starbliss
radio blackhole
pi_44745349
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks komt een 2e oerknal

Das pas een orgasme

6,6 miljard mensen tegelijk een orgasme en dan nog eens het universum dat een orgasme krijgt.

Ho ho ho.

Merry Christmas and happy new year

Misschien iets voor later

Dat er een 2e oerknal gaat komen? Wordt al het vlees weg gevaagd. Krijgen we wat nieuws van binnen.

Over het universum dat een orgasme krijgt. 6 getallen of machten houden het universum in stand, waaronder pi en het getal D en Omega geloof ik maar dat weet ik niet. Dat boek ga ik nog eens lenen. Dat het 6 machten zijn weet ik wel zeker, maar hoe die getallen of machten heten moet ik even opzoeken in de bieb. Die getallen houden zaken tegen maar pi gaat wel door maar pi gaat te langzaam door volgens mij. Einstein voorspelde al het einde van het universum. Maar goed, wanneer is de vraag. 2012 wellicht? Het einde van het universum is goed, het universum heb je vrij weinig aan in de huidige vorm, het menselijke wezen heb je ook vrij weinig aan, we kennen als mensheid teveel beperkingen en zijn gebonden aan limieten veels te erg. Ook de hersens maar zeker de botten, gewrichten, spieren, bloed en vlees.

6 machten krijgen een orgasme en 6,6 miljard mensen.

666 gaat tot uitdrukking komen.

En dan is het weg met bloed en vlees en weg met tranen.

Dan is het een andere vorm van bestaan. En dan is er vanzelf vrede.

Welke vorm van bestaan? Misschien zoals in the matrix maar het kan anders zijn.

Als het universum ontploft hebben we als mensheid tenminste 1 grote last minder.

6 machten ontploffen en 6,6 miljard mensen ontploffen.

666

En dan ontplof je wel, maar je bent er nog wel, alleen ben je er niet meer zoals eerst.

Dan ben je dood maar anders levend.
Wereld orgasme dag is een dag waarin mensen worden opgeroepen gelijktijdig positieve intenties te hebben wanneer ze een orgasme hebben.

orgasme:
Kroon chakra gaat open en er rusht energie door je ruggegraat heen. Met z'n 2en werkt het beter.
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:42:22 #12
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44746294
ik vond het een leuk initiatief..Big O Time stond er op de website om vier uur..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44746336
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:42 schreef Normalneo het volgende:
ik vond het een leuk initiatief..Big O Time stond er op de website om vier uur..
Hmmm ik was iets later....
  dinsdag 26 december 2006 @ 10:51:09 #14
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44746380
volgend jaar weer he.. maar moet je wel 1 jaar wachten.. ondertussen is het gewoon "spank-the-monkey"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')