Straks komt een 2e oerknal
![]()
Das pas een orgasme
![]()
6,6 miljard mensen tegelijk een orgasme en dan nog eens het universum dat een orgasme krijgt.
Ho ho ho.
Merry Christmas and happy new year
![]()
Misschien iets voor later
![]()
Dat er een 2e oerknal gaat komen? Wordt al het vlees weg gevaagd. Krijgen we wat nieuws van binnen.
Over het universum dat een orgasme krijgt. 6 getallen of machten houden het universum in stand, waaronder pi en het getal D en Omega geloof ik maar dat weet ik niet. Dat boek ga ik nog eens lenen. Dat het 6 machten zijn weet ik wel zeker, maar hoe die getallen of machten heten moet ik even opzoeken in de bieb. Die getallen houden zaken tegen maar pi gaat wel door maar pi gaat te langzaam door volgens mij. Einstein voorspelde al het einde van het universum. Maar goed, wanneer is de vraag. 2012 wellicht? Het einde van het universum is goed, het universum heb je vrij weinig aan in de huidige vorm, het menselijke wezen heb je ook vrij weinig aan, we kennen als mensheid teveel beperkingen en zijn gebonden aan limieten veels te erg. Ook de hersens maar zeker de botten, gewrichten, spieren, bloed en vlees.
6 machten krijgen een orgasme en 6,6 miljard mensen.
666 gaat tot uitdrukking komen.
En dan is het weg met bloed en vlees en weg met tranen.
Dan is het een andere vorm van bestaan. En dan is er vanzelf vrede.
Welke vorm van bestaan? Misschien zoals in the matrix maar het kan anders zijn.
Als het universum ontploft hebben we als mensheid tenminste 1 grote last minder.
6 machten ontploffen en 6,6 miljard mensen ontploffen.
666
En dan ontplof je wel, maar je bent er nog wel, alleen ben je er niet meer zoals eerst.
Dan ben je dood maar anders levend.
[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-12-2006 09:29:56 (Toevoeging over 6 machten of getallen.) ]