gebeurtenis 1: er vliegt een boeing 767 in het WTC, maar er breekt geen brand uitquote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
![]()
En het leuke van alles. Het vuur gebeuren in 1975 was erger, veel erger en velen malen langer, en uiteraard hogere temperaturen. En frappante is ..er gebeurde niets, helemaal niets afgezien van wat beschadigd vloerkleden en andere office materiaal. Geen trusses die het begaven, geen verdiepingen die het niet meer hielden en al helemaal niet totale verpulvering. dus als het al niet optreed bij hogere temparaturen, groter oppervlak en veel lang tijdsduur. Valt maar één ding te concluderen, de instorting volgens officiele veklaring zo NIET waar is. En toch geloven mensen met gedegen bouwkundekennis in het trieste sprookje.. I don't get it.
Ik zeg nergens dat het niet belangrijk is ... mij interesseert het gewoon niet meer.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:38 schreef haaahaha het volgende:
Ik heb aangegeven waarom ik een uitleg en onderbouwing in deze discussie belangrijk vind. Laat maar eens horen waarom jij van mening bent dat een uitleg en onderbouwing van gebeurtenissen NIET belangrijk is.
Lol er wordt niet binnen de 5 min geantwoord en meneer trekt weer zijn conclusies as usual ...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:22 schreef haaahaha het volgende:
Ach je ziet het maar weer, zodra je een gericht vraag stel (aan bv unclescorp), geven ze niet meer thuis. Lambiekje ook, je zult zien dat ie nergens op reageert en een pagina verder weer lekker verder gaat.
Hoi USquote:Op maandag 15 januari 2007 14:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol er wordt niet binnen de 5 min geantwoord en meneer trekt weer zijn conclusies as usual ...
Sommige mensen werken tussendoor hoor.
En idd ... ik ga verder niet meer antwoorden.
Benieuwd welke stompzinnige conclusie je hier weer uit gaat trekken![]()
Nou ik reageerde alleen omdat je vriendje hahahaa weer direct van de gelegenheid gebruik maakte om mij dingen in de mond te leggen die ik niet gezegd heb ... specialiteit van het huis blijkbaar.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
Hoi US![]()
Je spreekt jezelf wel tegen...je reageert...vervolgens wordt er een vraag gesteld...daar reageer je dan niet op, maar je reageert wel even om te laten weten dat je niet gaat reageren... Je werkt wel, maar je reageert ook, hoe moeilijk kan het dan zijn om gewoon antwoord te geven op de vraag?
Ik vind dit gewoon een zwaktebod.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:25 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zeg nergens dat het niet belangrijk is ... mij interesseert het gewoon niet meer.
Hoe presteer je het toch elke keer weer om in 1 of 2 regels te zeuren over iets dat je 'aangedaan' wordt, om vervolgens exact hetzelfde te doen.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou ik reageerde alleen omdat je vriendje hahahaa weer direct van de gelegenheid gebruik maakte om mij dingen in de mond te leggen die ik niet gezegd heb ... specialiteit van het huis blijkbaar.
... zelfs een papegaai leert af en toe een nieuw woordje ...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe presteer je het toch elke keer weer om in 1 of 2 regels te zeuren over iets dat je 'aangedaan' wordt, om vervolgens exact hetzelfde te doen.![]()
Ja, maar jij behoort meer tot de blaatvogels in dat gevalquote:Op maandag 15 januari 2007 15:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
... zelfs een papegaai leert af en toe een nieuw woordje ...
Tijd voor een Mockingbird?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar jij behoort meer tot de blaatvogels in dat geval![]()
http://911research.wtc7.net/papers/trumpman/CoreAnalysisFinal.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 02:04 schreef NorthernStar het volgende:
Op verschillende sites is ook genoeg te vinden dat hoge temperaturen of grote vuren tegenspreekt. Het heeft weinig zin ze hier te noemen want er is vast ook wel weer genoeg debunkmateriaal te vinden en krijgen we gewoon weer hetzelfde welles/nietes gebeuren.
ik heb morgen tentamen, maar ik probeer even een paar punten te bespreken uit het artikel wat je mij stuurdequote:Op maandag 15 januari 2007 22:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
http://911research.wtc7.net/papers/trumpman/CoreAnalysisFinal.htm
Deze bijv.
conclusie trekken voor de analyse. erg slim. als ze nou netjes hadden gezegd dat er aanwijzingen zijn dat er andere oorzaken zijn die tot de collapse hadden kunnen leiden en dan stellen dat dit wordt onderzocht hieronder, zou een gemiddeld technicus het nog serieus kunnen nemenquote:Although a widely promoted theory in the Mainstream Media, airplane impact and jet fuel fireball did not cause the WTC 1 to collapse.
gebruik van het woordje "SOME" terwijl het hier om een kritiek argument gaat, zonder het te kwantificeren. er werd duidelijk gesteld, als ik mij goed herinner, dat een stuk of 15 balken meteen stuk waren en nog een tiental waarvan de fireproof coating was beschadigd.quote:They have been attributed to SOME dislodging of fireproofing on SOME columns, and SOME damage to the building structure, but that is as far the government or anybody of repute will venture to assert.
hij gaat voorbij aan het feit dat wat voor vuur er dan ook bij de perimeter kan zijn, dat dit ook afgekoeld wordt door de buitenlucht. de buitenlucht is in principe een oneindig reservoir van relatief koele lucht, die onmiddelijk kan opstijgen als het opgewarmd wordt en dat weer wordt aangeleverd met koele lucht. vandaar dat je in de open lucht vrij dicht bij een hete vlam kan staan.quote:The government fire data only represents fires that were visible through the windows. However, since random office fires are "random", it would be acceptable to infer that interior fires unseen, if they existed, were similar. Most of the oxygen available to fires was at the building perimeter.
hier gaan we weer. "highly probable", maar nergens aangeven waarom. ik heb zelf ook onderzoek gedaan naar het verschil in veiligheid tussen kerosine brand en waterstofbrand, en ik weet dat je bij een brand door kerosine/benzine een hele grote oppervlakte krijgt waar er brand ontstaat, aangezien deze vloeistoffen zich over de grond gaan verspreiden. zo highly probable is het dus helemaal niet dat er minder brand binnen in het gebouw zit dan er buiten. zolang er een verbinding is met de open lucht, kan er altijd zuurstof bijkomen.quote:Because it is highly probable that the interior of the building had less fires than the perimeter
hij doet wel erg minachtend over die getallen. 37% en 24% van een vloer die in brand staat is wel even een 3e en een 4e deel van een hele verdieping, respectievelijk, give or take.quote:At collapse only 27% of the south side area was burning. Fires peaked during the time period 9:36 to 9:58 a.m., when fires covered a maximum of 37% of the building area (floors 98-94, all building sides), then diminished until the collapse at 10:28 a.m. Only 24% of the building area was on fire when collapse occurred.
47% is wel bijna de helft. burned out betekent niet dat het niet langer heet is. wanneer je een vuurtje stookt in organisch materiaal en het vuur gaat uit, is er nog steeds een gloeiende materie over.quote:Floor 97, the floor where collapse initiated, had no more than 47% of its area on fire at any one time. It only had 13% of its area on fire at the time of collapse. 13% of the floor never had fire. The other 74% was burned out. Fires on floor 97 did not burn longer than about 45 minutes.
hoe wijst die data uit dat het 'unlikely' is? die data wijst alleen een stel statistieken. waar haalt hij uit dat dat onvoldoende was? hij heeft het over 30 fire groups, maar in de data zie je toch wel duidelijk dat op verschillende verdiepingen dit getal een veelvoud hoger lag.quote:What the data shows is that it is very unlikely that fires caused floor 97 to collapse. But it was the first floor to collapse. The 30 or so fire groups were not as widespread as thought, they were not singularly large, they did not burn consistently, equally, or long enough, or hot enough.
sinds wanneer doet de regering onderzoek? als TNO hier een onderzoek doet naar een ongeluk, dan zeg je toch ook niet dat de regering onderzoek doet? zou dat TNO dan meteen onbetrouwbaar maken?quote:I want to point out that the government fails to do this basic analysis even though it created the data
in zijn gedachtenexperiment warmt hij het staal op tot het bijna bij zijn smeltpunt ligt ja (2000 graden, ik neem aan fahrenheit, anders zit je al over het smeltpunt heen met 2000 graden).quote:In fire, the behavior of steel is as follows. It heats up. It weakens. It fatigues. It fatigues more. Failure is gradual. Steel does not go from undetectable, immeasurable fatigue to catastrophic failure like a flick of a light switch. This is corroborated by documented fires of other hi-rise buildings throughout history and by lab tests with steel, including the tests the government has done for its "modeling". Do you have a piece of steel rod and a welding torch? You can try this experiment (please exercise safety). Warm up the steel hot with the torch. Note how stiff the steel is. Now heat it up so it glows orange hot in the middle- put over 2000 C on it. Note how stiff the steel is- it bends. Now let the steel cool so it is only hot again. Note how long it takes to recover from being orange hot. Did it take 30 seconds or less? Now note how stiff the steel is. Feels the same as it was at the beginning of the experiment, does it not? This is very similar to what was happening to steel columns in WTC 1 as the fires burned then burned out.
http://www.outokumpu.com/pages/Page____5764.aspxquote:It is a well known fact that steel is an excellent conductor material
vrij goede counter filmquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:24 schreef gorgg het volgende:
Screw 9/11 Mysteries - Clunkity Clunk Edition:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6243624912447824934
[SARCASME MODE AANquote:vrij goede counter film
er is niks mis mee met op de man afspelen. de holocaust staat bekend als een historisch feit. iemand die dat ontkent is iemand over wie je meteen skeptisch mag zijn betreffende zijn manier van denken/redeneren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:54 schreef merlin693 het volgende:
ben maar gestopt...
begint al lekker....
Holocaust denier (lekker op de man spelen dat komt zeer proffesioneel over )
wel over het windsor gebouw doorgaan maar het vuur wat in WTC north tower 3 uur branden(1975) achterwegen laten terwijl die vergelijking veel beter zou zijn
zeer selectief debunken....ik geef toe dat het van hetzelfde niveau is als de originele docu die ze proberen te debunken
ik geloof dat dat heel wat genuanceerder lag..maarja na het label "Holcaust denier"opgeplakt gekregen te hebben hoef je natuurlijk per defenitie niet meer te luisteren .quote:er is niks mis mee met op de man afspelen. de holocaust staat bekend als een historisch feit. iemand die dat ontkent is iemand over wie je meteen skeptisch mag zijn betreffende zijn manier van denken/redeneren.
jij wel ..hoe dan je kan 'm in die korte tijd nooit helmaal gezien hebben aangezien de link om 18:24 geplaats is en jij om 18:55 reageerd terwijl de docu 2:35 duurt (ik geef aan dat ik juist ben gestopt om de trieste redenen )quote:je let verder niet op de dingen die deze docu vermeldt.
Misschien kende hij de film al ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat heel wat genuanceerder lag..maarja na het label "Holcaust denier"opgeplakt gekregen te hebben hoef je natuurlijk per defenitie niet meer te luisteren .
[..]
jij wel ..hoe dan je kan 'm in die korte tijd nooit helmaal gezien hebben aangezien de link om 18:24 geplaats is en jij om 18:55 reageerd terwijl de docu 2:35 duurt (ik geef aan dat ik juist ben gestopt om de trieste redenen )
ik heb nooit gezegd dat ik heb al helemaal heb gezien. ik heb alleen de eerste 20 mins gekeken ofzo en daar in al worden bepaalde leugens naar voren gebracht die in de conspiracy theories worden gebruikt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:03 schreef merlin693 het volgende:
[..]
ik geloof dat dat heel wat genuanceerder lag..maarja na het label "Holcaust denier"opgeplakt gekregen te hebben hoef je natuurlijk per defenitie niet meer te luisteren .
Bekende discussie techniek
[..]
jij wel ..hoe dan je kan 'm in die korte tijd nooit helmaal gezien hebben aangezien de link om 18:24 geplaats is en jij om 18:55 reageerd terwijl de docu 2:35 duurt (ik geef aan dat ik juist ben gestopt om de trieste redenen )
Ik pik er n klein onderdeeltje uit (tijd, tijd tijd)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:20 schreef Cyclonis het volgende:
sinds wanneer doet de regering onderzoek? als TNO hier een onderzoek doet naar een ongeluk, dan zeg je toch ook niet dat de regering onderzoek doet? zou dat TNO dan meteen onbetrouwbaar maken?
Maar we hadden het over NIST:quote:Ze gingen niet door het beleid van hun eigen bazen bij Defensie heen fietsen, daar kwam het op neer.
http://60gp.ovh.net/~novacivi/blog/archives/000422.html
TNO en het RIVM hebben dus aan de ene kant degelijke informatie over ventilatie geleverd en aan de andere kant hebben ze het rapport geschikt gemaakt voor een onzalig politiek doel.
http://henrysturman.com/dutch/artikelen/rookgordijn.html
TNO weet al een paar maand hoe gevaarlijk vuurwerk is maar ze houden de nieuwe onderzoeksgegevens nog even geheim want de jaarwisseling leverd het rijk veel geld op, zeker 1 brandweercorps in Nederland blust geen vuurwerkbrand meer na dat onderzoek.
http://munitieramp.web-log.nl/munitieramp/2005/12/index.html
Onderzoeksinstituut TNO heeft cruciale informatie over het brandgevaar van celcontainers buiten een officiële rapportage gehouden.
http://www.trouw.nl/hetni(...)erzweeg+brandgevaar+
Een groot gedeelte van het geld dat de Nederlandse overheid aan defensie uitgeeft komt terecht bij TNO. TNO werkt hierin nauw samen met Nederlandse wapenexporteurs.
http://nl.wikipedia.org/wiki/TNO_Prins_Maurits_Laboratorium
Ministers hebben het meestal over het onafhankelijke keuringsinstituut TNO; dat klinkt prettig.
Stemmachines worden echter niet getest door TNO, maar door TNO ITSEF BV
http://www.wijvertrouwens(...)wen_van_Huib_Cuperus
Onafhankelijk onderzoek ?
Tevens rijst de vraag of TNO wel geschikt is om een onafhankelijk objectief onderzoek uit te voeren.
http://www.stopumts.nl/doc.php/Onderzoeken/86
TNO keurde de Nedap-machines recent nog goed, zegt Schippers.
http://www.bright.nl/nedap-overweegt-aanklagen-gongrijp-en-co
Waar onderzoeksgegevens elkaar tegenspreken is TNO geneigd de conclusie te trekken die invoering positief ondersteunt.
http://www.evel.nl/pepervn.htm
TNO zelf laat zich niet over zijn rol uit. Hoewel de minister het instituut deze week aanprees als `onafhankelijke keuringsinstelling', met `deskundigheid en een onafhankelijk oordeel', verwijst TNO voor elk commentaar naar het ministerie van Binnenlandse Zaken.
http://www.cs.ru.nl/B.Jac(...)mputers-14-10-06.txt
En verder.. nog ff kort.quote:Founded in 1901, NIST ( www.nist.gov ) is a non-regulatory federal agency within the U.S. Commerce Department.
http://www.smeal.psu.edu/news/releases/jul04/nist.html
Not surprisingly, many of the contractors who contributed to the NIST investigation, like the company for which Nair works, just happen to depend on good relationships with the government in order to earn their living.
http://www.mindfully.org/Reform/2006/911-WTC-NIST-Lies30mar06.htm
de black boxes waren toch wel gevonden? wat wil je daar overigens mee?quote:Er is ook gelogen over de kapers, er zijn zogenaamd geen zwarte dozen gevonden (is nog nooit gebeurd), er zouden telefoongesprekken opgenomen zijn terwijl dat niet kan, en voor osama bin laden is ook 0 bewijs. De banden tussen de familie Bin Laden is significant en zowel Bush als Bin Laden staan geregistreerd als vrijmetselarij. Dat maakt het al ontzettend verdacht ook willen sommige mensen dat niet erkennen.
het gebouw stortte niet in onderaan.quote:De vellen hingen aan zijn armen.
inward buckling werd gegeven als reden, geen pancake collapse. volgens mij was de tijd 12-13 secondes trouwens.quote:Zo'n hoog gebouw kan niet in 9 a 10 seconden instorten op een pancake manier.
het gebeurde dan niet in een afgesloten ruimte, waardoor lucht onmiddelijk weer kan stromen in de richting waar het vaccum begint op te treden.quote:Nee, maar explosieven kunnen daar wel voor zorgen.
dat was eerder een 10e deel ofzo. als dat neerkomt, verpulvert dat natuurlijk ook. zo een structuur is er niet voor gemaakt om 400 meter naar beneden te vallen en heel te blijvenquote:Oke, stel dat het kan, waar is het bovenste deel gebleven (ongeveer 1/3 van 1 vd gebouw boog naar de zijkant en vervolgens is het foetsie), waar zijn de kernbalken, waarom zoveel stof, waarom alle ruiten in de omgeving geklapt, auto's op hun dak gegooid enz.
zoals ik al zei, gezien de situatie, zou ik alleen verwachten de harde en hitte bestendige delen terug te vinden, zoals de stalen verbinding tussen romp en vleugel, de titanium motoronderdelen, en de stalen wielenstelselquote:Daarom, we weten niet wat we wel aan hadden moeten treffen, en het feit dat wat er is gevonden zeer beperkt was en er echt niets menselijks te vinden was vind ik terecht vreemd.
die modellen toonden aan dat de torens bezweken. dit soort modellen worden ook gebruikt om vliegtuigen te analyzeren onder allerlei omstandigheden om hun veiligheid te bepalen. het feit dat er weinig vliegtuigen neerstorten, doet mij toch neigen deze type modellen te vertrouwen. ik weet dat Airbus en Boeing ze in ieder geval intensief om hun vliegtuigen mee te testen in een computer omgevingquote:Ja dat kan inderdaad moeilijk en daarom kun je nooit een definitieve conclusie trekken op basis van die modellen door de vreemde manier waarop de torens instortten.
het waren de vliegtuigen en de daaropvolgende brand.quote:Tja ik durf geen conclusies te trekken hoe het precies is gegaan, ik geloof alleen echt niet dat alleen de vliegtuigen verantwoordelijk waren. Daarvoor is er teveel verzwegen en achtergehouden en zijn er te veel onwaarheden en onwaarschijnlijkheden aangedraagd als bewijs.
verdampen is het proces van vloeistof naar gasquote:Maar een gebouw kan toch niet praktisch verdampen tot stof... heb je gezien hoe dik die laag was, alles zat gewoon onder. Mensen zijn nog steeds ziek van alle fijne deeltjes die ze hebben ingeademd. Je moet die video's van het instorten denk ik toch nog eens bekijken, dat ziet er echt heel anders uit dan een pancakend gebouw.
oh ja?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
de black boxes waren toch wel gevonden? wat wil je daar overigens mee?
het bewijs voor bin laden is dat de kapers leden waren van al queda, en dat bin laden daar de financier van is.
ja, ik bedoel, wat moet ik nou met die observatie? het gebouw stortte toch niet in vanaf onderaan? dat houdt toch in datquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef Orwell het volgende:
"de vellen hingen aan z'n arm!" ---
antwoord: het gebouw stortte niet in onderaan
i rest my case....
hmm net zei je dat de black-boxes wel gevonden waren...maar goed die van de wtc waren vernietigd dus, wel vreemd dat wel het paspoort van Atta alles heeft overleefd met die knal en in die grote vuurzee, maar de beide black boxen niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef Cyclonis het volgende:
die van flight 93 is in ieder geval (deels) vrijgegeven
http://edition.cnn.com/in(...).flight93/index.html
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93
die van flight 77 is schijnbaar ook gevonden
http://en.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_Flight_77
die andere 2 van het WTC kon ik niks over vinden, lijkt me ook vrij moeilijk en als die CVR van het pentagon beschadigd was, zullen die van het WTC dat ook wel zijn
nee, de CVR en de DFR blacboxes in een vliegtuig zijn niet onbeschadigbaard. de kans dat ze breken is klein, maar bij de berekening van die kans wordt ook uitgegaan van een normale crash, niet een crash waarbij een vliegtuig met volle snelheid abrupt tot stilstand komt tegen een gebouw.
alles wat je ontwerpt als ingenieur maak je zodanig dat hij een acceptabel grote kans heeft om te functioneren binnen een bepaalde marge waarvan je verwacht dat hij niet buiten komt
zo is een vleugel van een vliegtuig er op gemaakt om aardig wat schokken op te vangen. toch kan het wel eens voorkomen in abnormale omstandigheden, zoals extreme windstoten bij bergen, dat de vleugel het toch begeeft. dit is wel eens voorgekomen, maar die kans is zo klein, dat het het niet waard is de vleugel sterker te maken.
wat een wartaal...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ja, ik bedoel, wat moet ik nou met die observatie? het gebouw stortte toch niet in vanaf onderaan? dat houdt toch in dat
- er of geen ontploffingen waren beneden
- of die ontploffingen waren nutteloos
dat snapte ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:38 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat een wartaal...
dat het gebouw niet van af onderaan instortte impliceert dat er geen ontploffingen waren beneden???
of dat de ontploffingen nutteloos waren?? nutteloos voor wat??
Dat paspoort bevond zich waarschijnlijk samen met Atta vanvoor in het vliegtuig. Het heeft de branden nooit moeten doorstaan want het werd opgepikt vanop straat nog voor de gebouwen instortten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmm net zei je dat de black-boxes wel gevonden waren...maar goed die van de wtc waren vernietigd dus, wel vreemd dat wel het paspoort van Atta alles heeft overleefd met die knal en in die grote vuurzee, maar de beide black boxen niet.
sorry dat ik het zeg, maar ik geloof daar geen moer van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:51 schreef gorgg het volgende:
[..]
Dat paspoort bevond zich waarschijnlijk samen met Atta vanvoor in het vliegtuig. Het heeft de branden nooit moeten doorstaan want het werd opgepikt vanop straat nog voor de gebouwen instortten.
Hier staan foto's van hoe de straten eruit zagen nog voor het tweede vliegtuig insloeg. Let bv. op het bijschrift bij een van de foto's. ("On Albany Street, two blocks south of WTC 2, Two men examine a seat cushion from AA Flight 11. 8:52 a.m.")
De zwarte dozen bevinden zich vanachter in het vliegtuig. Veel grotere kans dus dat de dozen wel in de torens zijn blijven liggen en dus na de impact, langdurige branden ook de instorting hebben moeten doorstaan. Lijkt mij wat veel gevraagd.
ik VROEG als de blackboxes gevonden waren, ik zei heel duidelijk:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:10 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hmm net zei je dat de black-boxes wel gevonden waren...maar goed die van de wtc waren vernietigd dus, wel vreemd dat wel het paspoort van Atta alles heeft overleefd met die knal en in die grote vuurzee, maar de beide black boxen niet.
nou, als er het gebouw d.m.v. explosies naar beneden moesten worden gebracht, en de explosies deden zich onderaan voor, dan heeft het erg duidelijk gefaald he? als die zogenaamde explosies onderaan zouden hebben gewerkt, was het gebouw vanaf onderaan begonnen met instorten, zoals bij een normale CD.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:38 schreef Orwell het volgende:
[..]
wat een wartaal...
dat het gebouw niet van af onderaan instortte impliceert dat er geen ontploffingen waren beneden???
of dat de ontploffingen nutteloos waren?? nutteloos voor wat??
tsja, over dat paspoort, het blijft het land van ongekende mogelijkheden....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:58 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
ik VROEG als de blackboxes gevonden waren, ik zei heel duidelijk:
"de black boxes waren toch wel gevonden?" omdat ik meende gelezen te hebben dat de blackboxes gevonden te hebben, daarna ging ik dit onderzoeken, en bleken er 2 van de 4 black boxes gevonden te zijn,
verdraai mijn woorden dus niet
ik begrijp dat argument over dat paspoort ook niet echt. wat wil je daarmee eigenlijk bewijzen? dat je dat vreemd vind is tot daar aan toe, maar wat bewijst het volgens jou?
naar mijn mening kan zo een paspoort het wel overleven (kleine kans). de klap zal hem iig niet beschadigd hebben, daar is een paspoort te licht voor. als de hele knap hem naar buiten heeft gewapperd, tja.
niet te vergelijken met een black box, die is zwaar en vormt dus een veel grotere impact dan een paspoort.
maar toch vraag ik me alsnog af, wat is de reden om dat paspoort van Atta argument te gebruiken? wat zegt dit jou? of vind je het gewoon vreemd?
ik weet dat bij complotdenkers het woordje 'toeval' geen betekenis heeft, maar ik heb veel analyses en foto's gezien van vliegtuigcrashes. het is meerdere keren voorgekomen dat bijna het hele vliegtuig tot puin was gereduceerd, maar dat er bijvoorbeeld een knuffelbeertje ongeschonden werd gevonden. soms komt het zelfs voor dat nagenoeg iedereen stierf, behalve enkele personen, waarvan een enkeling nauwelijks gewond is geraakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:02 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tsja, over dat paspoort, het blijft het land van ongekende mogelijkheden....
http://www.911truth.org/article.php?story=20060118104223192quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:01 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
zou iemand mij een link kunnen sturen van een eyewitness die echt zegt dat hij die zogenaamde explosie heeft gezien? en niet alleen gehoord? of in ieder geval zodanig heeft ervaren dat het alleen maar uit de basement kon zijn gekomen en dat het alleen een bom kon zijn geweest?
nee jij wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:14 schreef gorgg het volgende:
Je weet wat het woordje 'like' betekent in het Engels?
als je kijkt naarquote:To return now to testimonies about explosions: There were many reports about an explosion in the basement of the north tower. For example, janitor William Rodriguez reported that he and others felt an explosion below the first sub-level office at 9 AM, after which co-worker Felipe David, who had been in front of a nearby freight elevator, came into the office with severe burns on his face and arms yelling "explosion! explosion! explosion!"
gezien het visuele bewijs, lijkt het mij dat die vibraties die ze voelden het gevolg was van het begin van het instorten, zoals je ook in de seismogram kan zien.quote:Lieutenant Bradley Mann of the fire department, one of the people to witness both collapses, described shaking prior to each of them. "Shortly before the first tower came down,? he said, ?I remember feeling the ground shaking. I heard a terrible noise, and then debris just started flying everywhere. People started running." Then, after they had returned to the area, he said, ?we basically had the same thing: The ground shook again, and we heard another terrible noise and the next thing we knew the second tower was coming down."
Ik zie dat de discussie hierheen verplaatst is en mijn post er ook staat hehe. Het gaat om Eric Hufschmid, hij is geen holocaust denier maar zegt wel dat het genoemde aantal van 6 miljoen joden erg onwaarschijnlijk is. Verder denkt ie dat zionisme achter alle problemen in deze wereld zit, daar ben ik het niet mee eens. Wat betreft 9/11 heeft ie goed werk gedaan vind ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:00 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
er is niks mis mee met op de man afspelen. de holocaust staat bekend als een historisch feit. iemand die dat ontkent is iemand over wie je meteen skeptisch mag zijn betreffende zijn manier van denken/redeneren.
je let verder niet op de dingen die deze docu vermeldt. ze brengen een paar dingen naar voren die jullie je juist altijd afvroegen, zoals hoe het komt dat andere gebouwen niet instortten terwijl die ook in brand stonden (heb ik zelf ook al tig keer moeten uitleggen hier), of de slechte vergelijking tussen een boeing 767 en het vliegtuig waar de berekeningen mee werden gedaan toen het gebouw werd gebouwd.
we gaan wel offtopic als we het over de holocaust gaan hebben, ik weet er overigens ook niet veel over. het enige wat ik er op te zeggen heb is dit:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:45 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zie dat de discussie hierheen verplaatst is en mijn post er ook staat hehe. Het gaat om Eric Hufschmid, hij is geen holocaust denier maar zegt wel dat het genoemde aantal van 6 miljoen joden erg onwaarschijnlijk is. Verder denkt ie dat zionisme achter alle problemen in deze wereld zit, daar ben ik het niet mee eens. Wat betreft 9/11 heeft ie goed werk gedaan vind ik.
De argumenten tegen de holocaust zijn niet eens zo verkeerd hoor, ik denk dat het allemaal schromelijk overdreven is oa om Israel op de kaart te krijgen. Over massamoordenaar nr 1 Josef Stalin horen we ook niet zo veel.
Dat ze weg zijn is al bizar, die zijn er op gebouwd om alles aan te kunnen, niet alleen normale crashes. En wat wil je ermee? Tja, waarom stoppen ze die dingen er uberhaupt in he. De helft vd kapers leefde nog en was helemaal geen lid van al qaeda.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
de black boxes waren toch wel gevonden? wat wil je daar overigens mee?
het bewijs voor bin laden is dat de kapers leden waren van al queda, en dat bin laden daar de financier van is.
Die ken ik nog niet, maar het was 9 a 10 seconden. Veel te kort.quote:inward buckling werd gegeven als reden, geen pancake collapse. volgens mij was de tijd 12-13 secondes trouwens.
en toch is het onwaarschijnlijk dat er niet 1 spoortje mens is gevonden.quote:zoals ik al zei, gezien de situatie, zou ik alleen verwachten de harde en hitte bestendige delen terug te vinden, zoals de stalen verbinding tussen romp en vleugel, de titanium motoronderdelen, en de stalen wielenstelsel
Kun je me de link tussen een model voor veiligheid en een vliegtuig wat zich in een gebouw boort uitleggenquote:die modellen toonden aan dat de torens bezweken. dit soort modellen worden ook gebruikt om vliegtuigen te analyzeren onder allerlei omstandigheden om hun veiligheid te bepalen. het feit dat er weinig vliegtuigen neerstorten, doet mij toch neigen deze type modellen te vertrouwen. ik weet dat Airbus en Boeing ze in ieder geval intensief om hun vliegtuigen mee te testen in een computer omgeving
Het zijn eerder onwaarschijnlijkheden, dat bedoelde ik eigenlijk, wat wordt aangedragen als 'bewijs'. Zoals dat ze de kapers al hadden, bleek later de helft nog in leven te zijn. Dat het paspoort van Atta wel overleeft maar de zwarte dozen niet, de GSM gesprekken op zo'n hoogte dat t niet mogelijk is, een gesprek zelf is ook verdacht (zoon antwoord door voor en achternaam te noemen, wie doet dat nou), het gebrek aan vliegtuig bij de crash in pennsylvania, die neerwaartse spiraal van 270 graden bij het pentagon, de plek waar het vliegtuig in t pentagon vloog, de overname en verzekering voor Silverstein, de patriot act die gelijk na 9/11 is ingevoerd, de opgepakte israeli's, het feit dat ze bin laden nog steeds niet gevonden hebben (en Saddam in een kuil in de grondquote:noem eens de dingen die verzwegen zijn of achtergehouden, of de onwaarheden/onwaarschijnlijkheden?
Je snapt wat ik bedoel.quote:verdampen is het proces van vloeistof naar gas
Maar toch niet bij deze vorm van instorting als het geen CD is. Het is nu volgens mij nog veel erger.quote:als het bij een CD ook telkens gebeurt, kan het schijnbaar wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |