abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:18:25 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44651651
Nog maar 1tje dan...

[9/11] Meningen en argumenten (deel 16)
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Orwell het volgende:

[..]

"dingen als LC".......

ik citeer een uitspraak van de leider van de officiele 911 commissie, daar heb ik geen binas voor nodig

opvallend hoe het "hokjes-denken' als bijverschijnsel het negeren/ontkennen van objectieve informatie heeft

hoe kun je een uitspraak van Kean, als zelfverklaard goed ge-informeerde, zo naast je neer leggen
Zoals gebruikelijk ondertussen draai je er weer omheen of snap je het punt niet. Ik bedoelde dergelijke uitspraken in het algemeen. Niet die specifieke. En als je dat zo vreselijk hokjesdenkerig vind, hoe zie je je eigen denkwijze dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:22:20 #2
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44659595
wie draait waar nu omheen?

heel simpel:
hoe kwalificeer je eerder genoemde uitspraak van Kean?

niet: "dat soort uitspraken" maar die specifieke uitspraak...
Huig
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:41:00 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44668493
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Orwell het volgende:
wie draait waar nu omheen?

heel simpel:
hoe kwalificeer je eerder genoemde uitspraak van Kean?

niet: "dat soort uitspraken" maar die specifieke uitspraak...
Voor de duidelijkheid, mijn reactie was op het "nablaten" gericht. Voor een goede kwalificatie van die uitspraak is er eerst een flink stuk context nodig.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 2 januari 2007 @ 05:34:03 #4
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44934257
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:46:18 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44939434
quote:
Nou fijn zo'n clip En dan?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:48:46 #6
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44962444
http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 zijn niet alleen vele filmmakers die proberen de informatie te verspreiden, ook veel muzikanten, bovendien zit het veelal bomvol accurate informatie.
informatieve muziek en video verspreiden werkt

Ik zie dat het hier niet echt druk meer is maar een "Boston flight controller" die op 911 werkte, is ook naar buiten getreden dat het een 100% inside job moet zijn. Voor mij en velen zeer overtuigend, moet eens even de officieele uitspraken zoeken, ik hoor het allemaal op U.S. radio(vrij ).
Nu zullen sommigen hier misschien denken dat die Boston flight controller gewoon zijn mond moet houden en naar die 27 nepvliegtuigen op de radar moest blijven kijken die Cheney geregeld had.
Maar stel dat er een hele kleine kans is dat die ongeloofelijke berg "911= inside job aanhangers" gelijk hebben, is het toch wel belangrijk dat we de informatie blijven verspreiden.

trouwens is www.savetheinternet.com ook al succevol, ondanks de 150 miljoen dollar lobby in 1 jaartje door Verizon, AT&T etc. heeft het volk gewonnen.

zodra iedereen de informatie objectief onder ogen krijgt is het afgelopen met de kapitalstische plannen/monopolies.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_44970191
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:48 schreef pietje77 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 zijn niet alleen vele filmmakers die proberen de informatie te verspreiden, ook veel muzikanten, bovendien zit het veelal bomvol accurate informatie.
informatieve muziek en video verspreiden werkt
Accurate informatie is voor sommigen nogal een ruim begrip, heb de video nog niet bekeken dus kan daar nog geen uitspraken over doen. Vanavond zal ik er naar kijken, ben benieuwd
quote:
Ik zie dat het hier niet echt druk meer is maar een "Boston flight controller" die op 911 werkte, is ook naar buiten getreden dat het een 100% inside job moet zijn. Voor mij en velen zeer overtuigend, moet eens even de officieele uitspraken zoeken, ik hoor het allemaal op U.S. radio(vrij ).
Weer een voorbeeldje van accurate informatie.. zoals je in het vorige topic kon lezen werkte deze boston flight controller helemaal niet in de boston verkeerstoren op 911, als ik mijn niet vergis werkte hij daar al 20 jaar niet meer. Waarom is het toch steeds nodig om feiten te verdraaien, je krijgt er alleen maar het omgekeerde effect van namelijk dat je geloofwaardigheid en echte feiten verloren gaan.
quote:
Nu zullen sommigen hier misschien denken dat die Boston flight controller gewoon zijn mond moet houden en naar die 27 nepvliegtuigen op de radar moest blijven kijken die Cheney geregeld had.
Maar stel dat er een hele kleine kans is dat die ongeloofelijke berg "911= inside job aanhangers" gelijk hebben, is het toch wel belangrijk dat we de informatie blijven verspreiden.
Het is voor de waarheid vooral belangrijk dat er juiste informatie wordt verspreidt, helaas wordt door de 'truth' movement aanhangers nogal ruim omgegaan met het begrip feit.

Graag een bron dat Cheney persoonlijk heeft geregeld voor 27 nepvliegtuigen en dat deze nepvliegtuigen ook te zien waren in de controle toren van Boston.
quote:
zodra iedereen de informatie objectief onder ogen krijgt is het afgelopen met de kapitalstische plannen/monopolies.
Kom dan eens met echte objectieve informatie ipv verdraaide feiten en misinformatie.
pi_44974201
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:48 schreef pietje77 het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens vertellen over wat voor informatie jij het hebt.

Je collega-complotdenkers hebben het over raketten, vliegtuigen met radiobesturing, wel vliegtuigen, geen vliegtuigen, CIA-zelfmoordenaars, tulband-zelfmoordenaars, zes verschillende soorten explosieven, een fictief wapen dat alleen in C&C Generals voorkomt, gebouwen die te snel en niet snel genoeg naar beneden vallen, en het gezicht van Satan in een stofwolk.

Welke feiten bedoel jij precies?

Oh, ik herinner mij nog iets van vorig jaar... Ik wil wel bewijzen dat het door Al Qaida en de Boze Tulbandmoordenaars gedaan is, met stanleymessen, zonder dat Bush het gepland heeft... als jij kunt vertellen wat jij als bewijs accepteert.
pi_44977142
Vandaag stond op teletext dat in duitsland ophef is ontstaan over anti-terreurplannen van minister Schauble. de plannen behelzen het eventueel neerschieten van gekaapter vliegtuigen. zowel oppositiepartij als regeringspartij zijn hier fel op tegen, omdat dit onschuldige passagiers het leven kan kosten.

sommige conspirancytheorieën gaan er van uit dat op 9/11 de vliegtuigen gemakkelijk neergeschoten hadden kunnen worden. dit is misschien wel zo, maar zou ongetwijfeld veel discussie opgeleverd hebben, zeker als je ziet dat het nu zelfs al discussie oplevert.
pi_44977877
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag stond op teletext dat in duitsland ophef is ontstaan over anti-terreurplannen van minister Schauble. de plannen behelzen het eventueel neerschieten van gekaapter vliegtuigen. zowel oppositiepartij als regeringspartij zijn hier fel op tegen, omdat dit onschuldige passagiers het leven kan kosten.

sommige conspirancytheorieën gaan er van uit dat op 9/11 de vliegtuigen gemakkelijk neergeschoten hadden kunnen worden. dit is misschien wel zo, maar zou ongetwijfeld veel discussie opgeleverd hebben, zeker als je ziet dat het nu zelfs al discussie oplevert.
Goed punt.
Vergeet niet dat dat Duitse voorstel eerst is afgeblazen omdat de grondwet niet toestaat dat ze de één opofferen om de ander te redden.
Waar het op neerkomt is dat je er eerst over nagedacht moet hebben dat iemand die bevoegdheid heeft om zo'n bevel te geven. Je kunt wel een F-16 hebben met een raket eronder, maar die piloot die erin zit is geen cowboy die zonder bevel vliegtuigen uit de lucht gaat knallen.
pi_44978412
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef mgerben het volgende:

[..]

Goed punt.
Vergeet niet dat dat Duitse voorstel eerst is afgeblazen omdat de grondwet niet toestaat dat ze de één opofferen om de ander te redden.
Waar het op neerkomt is dat je er eerst over nagedacht moet hebben dat iemand die bevoegdheid heeft om zo'n bevel te geven. Je kunt wel een F-16 hebben met een raket eronder, maar die piloot die erin zit is geen cowboy die zonder bevel vliegtuigen uit de lucht gaat knallen.
nee, da's duidelijk.

overigens heb ik ook een keer op internet een verslag gelezen van een gevechtspiloot, die beweerde dat het absoluut ondenkbaar was dat voor 9/11 een gekaapt passagiersvliegtuig werd neergeschoten. hij had zelf eens een keer een simulatieoefening meegemaakt waarbij die opdracht werd gegeven, de piloot die de opdracht kreeg brak de missie af. het gaat namelijk in tegen alles wat ze geleerd hebben, ze zijn er namelijk om burgers te beschermen en zullen dan ook niet snel een vliegtuig met eigen burgers neerschieten. was volgens mij een engelse gevechspiloot, misschien dat amerikaanse er iets anders tegenaankijken.
pi_44982209
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]

nee, da's duidelijk.

overigens heb ik ook een keer op internet een verslag gelezen van een gevechtspiloot, die beweerde dat het absoluut ondenkbaar was dat voor 9/11 een gekaapt passagiersvliegtuig werd neergeschoten. [...] was volgens mij een engelse gevechspiloot, misschien dat amerikaanse er iets anders tegenaankijken.
Een ding is zeker :Als je een piloot in een gevechtsvliegtuig zet met zes raketten en 500 stuks 20mm granaten zorg je ervoor dat hij NIET doet wat hij zelf wil. Elke militaire training begint met het opvolgen van orders.
Het vliegtuig is een wapen van de regering, niet van de piloot.

Dat betekent dat als de regering (en niet de piloot of een of andere kolonel bij de luchtverkeersleiding) besluit dat verkeersvliegtuigen kunnen worden neergeschoten, dat daarover gesproken wordt; er worden protocollen voor ontwikkeld en er wordt op geoefend.

Ik kan me idd goed indenken dat het neerschieten van verkeersvliegtuigen vóór 9/11 ondenkbaar was.
Tegenwoordig zijn veel mensen niet meer in staat zich in die situatie in te leven, denken dat het toen al normaal was om verkeersvliegtuigen neer te schieten en zijn vervolgens ontzet omdat dat toen niet gebeurd is...

[ Bericht 16% gewijzigd door mgerben op 03-01-2007 19:40:11 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:04 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44982636
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef mgerben het volgende:

[..]

Een ding is zeker :Als je een piloot in een gevechtsvliegtuig zet met zes raketten en 500 stuks 20mm granaten zorg je ervoor dat hij NIET doet wat hij zelf wil. Elke militaire training begint met het opvolgen van orders.
Het vliegtuig is een wapen van de regering, niet van de piloot.

Dat betekent dat als de regering (en niet de piloot of een of andere kolonel bij de luchtverkeersleiding) besluit dat verkeersvliegtuigen kunnen worden neergeschoten, dat daarover gesproken wordt; er worden protocollen voor ontwikkeld en er wordt op geoefend.

Ik kan me idd goed indenken dat het neerschieten van verkeersvliegtuigen vóór 9/11 ondenkbaar was.
Tegenwoordig zijn veel mensen niet meer in staat zich in die situatie in te leven, denken dat het toen al normaal was om verkeersvliegtuigen neer te schieten en zijn vervolgens ontzet omdat dat toen niet gebeurd is...
Orders opvolgen is idd belangrijk. Echter, een hersenloze automaat achter de knuppel is nou ook weer niet de bedoeling van (bijvoorbeeld) een luchtmachtopleiding lijkt mij.
Onikaan ni ov dovah
pi_44983485
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Orders opvolgen is idd belangrijk. Echter, een hersenloze automaat achter de knuppel is nou ook weer niet de bedoeling van (bijvoorbeeld) een luchtmachtopleiding lijkt mij.
Een F-16 is een wapen, in dienst van een regering. De piloot zit erin om het ding te besturen omdat een computer het nog niet kan. De enige mening die hij mag hebben is wat de beste manier is om zijn orders uit te voeren.
Sorry, het klinkt heel cru, maar een F-16 is gewoon een wapen en de piloot is er om het te bedienen, en niet om een mening te hebben over wat de eigenaar er mee doet.
pi_44984477
quote:
Eindelijk gezien maar kom op zeg, die gozer heeft een shirt aan van investigate 911 maar zelf heeft hij blijkbaar zelf geen onderzoek gedaan en praat de welkbekende sites na. Nogsteeds komen met pull it as bewijs voor controlled demolition? Hoe in denial ben je dan? Hij zegt het zelf al selling fiction as fact en dat is precies wat hij doet. Niks nieuws alleen maar aannames en veronderstellingen welke niet door feiten worden ondersteund, jammer.
  donderdag 4 januari 2007 @ 03:18:58 #16
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44996388
Beste mensen, de 911 inside job is er dus letterlijk 1 uit het boekje.
False flag, psy op, propaganda oorlog via de gecontroleerde media, alles erop en eraan.
zoals bv. het immer groeiende www.patriotsquestion911.com met ontelbaar veel onafhankelijk, onovertrefbare top-experts ondersteund.
Daar tegenover staan eigenlijk alleen de alweer standaard, regerings witwas "onderzoeken".
Die dan weer gul aftrek vinden bij 99%strawman sites zoals 911myths(beschamend, zie wiki.)
Zodat onbewust er ook een zeer gering aantal onbewuste strawman aanhangers bestaan, die eigenlijk daardoor alle objectiviteit verloren hebben en de trojan horses / onzin/ of idioten die ook bij 9-11 truth voorkomen.(vooral trojan horses, psy ops en propaganda) vanaf dat moment gaan associeren met de overweldigende, absurde berg incriminerende feiten en die nooit meer objectief willen of kunnen bekijken.

De macht daarentegen beheerst zeker sinds JFK het complete media apparaat en de CIA schepte zelfs al lang geleden op over het feit dat ze binnen 5 minuten ieder verhaal de wereldpers konden laten halen wanneer ze maar wilden.( buiten operation Mockingbird.) en als je weet dat je de media/informatie controleerd en beheerst omdat het al veeeeel vaker gelukt is weerhoud niets je meer van de standaard gruweldaden door de macht voor meer macht.

Ook is het media apparaat ongeveer in bezit van ongeveer net zoveel mensen als ten tijde van Hitler, Stalin etc etc etc. namelijk maar een handjevol absur machtige mensen beheersen de gehele media.(edit voor de zekerheid: dat is dus zeeer ongewenst en heeel gevaarlijk)

http://infowars.com/artic(...)spiracy_theories.htm (goed leesvoer, en voor de mensen die JFK II op google gezien hebben oud nieuws)

http://www.youtube.com/watch?v=WKKnp6XsCo4 (Eminem stijgt in mijn aanzien )
http://www.youtube.com/watch?v=HOIdWLkwfIA (lache gasten en bom- bom- bomvol informatie zit de clip, alleen gaat het voor een ongeinformeerd iemand te snel waarschijnlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door pietje77 op 04-01-2007 03:25:57 ]
-Aldous Huxley
pi_44997983
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef mgerben het volgende:

juist. en voor 9/11 waren die protocollen er niet, niet op geoefend, en daardor uitermate onwaarschijnlijk dat een gekaapt vliegtuig neergeschoten zou worden.

er is natuurlijk wel een precedent, de koreaanse (of japanse) boeing die in de jaren 80 van koers afweek en boven russisch luchtruim vloog en door de russen werd neergeschoten. maar dat was in de hoogtij van de koude oorlog, en niet te vergelijken met vliegtuigen van eigen nationaliteit die boven eigen luchtruim vliegen.

maar dat leverde ook enorm veel ophef op destijds.

de consiprancytheorieën die zouden zijn ontstaan als de gekaapte vliegtuigen op 9/11 waren neergeschoten, zouden vlgs mij veel verder gaan dan die er nu over 9/11 zijn. denk niet dat vee mensen zouden geloven dat de vliegtuigen gebruikt zouden worden als wapen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:43:44 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_45003482
Top 25 Censored Stories of 2007

bron en volledige uitleg: Project Censored

#1 Future of Internet Debate Ignored by Media
Zie ook SaveTheInternet.com

#2 Halliburton Charged with Selling Nuclear Technologies to Iran
Cheney boert lekker, zie punt 24.

#3 Oceans of the World in Extreme Danger
En als oceanen in gevaar zijn, zijn wij in gevaar...

#4 Hunger and Homelessness Increasing in the US
En Nederland doet lekker mee...

#5 High-Tech Genocide in Congo
De tijden van "donker" Afrika zijn militair gezien allang voorbij...

#6 Federal Whistleblower Protection in Jeopardy
Hoe gaat het eigenlijk met Fred Spijkers? En Mordechai Vanunu?

# 7 US Operatives Torture Detainees to Death in Afghanistan and Iraq
De opmars van de Westerse beschaving...

#8 Pentagon Exempt from Freedom of Information Act
Je zou er een complotdenker van worden...

#9 The World Bank Funds Israel-Palestine Wall
De terugkeer van de Apartheid. Nóg een goede reden om andersglobalist te zijn...

#10 Expanded Air War in Iraq Kills More Civilians
Een luchtoorlog heet niet voor niets zo. Elk verhaal waarin een oorlog vanuit de lucht gewonnen wordt berust op gebakken lucht. Terwijl de burgers op de grond gebakken worden...en daarmee de grootste verliezers zijn. (was óók in Japan het geval, ja.)

#11 Dangers of Genetically Modified Food Confirmed
Elk verhaaltje waarin beweerd wordt dat genetisch gemanipuleerd voedsel tegen armoede helpt, is gelul. Hongersnood is het gevolg van een verdelingskwestie, een voorbeeld van een "sector" waarin de vrije markt gewoon niet werkt.

Een belangrijke speler in de gen-techwereld is Monsanto.

#12 Pentagon Plans to Build New Landmines
Dáár doen we het allemaal voor...

#13 New Evidence Establishes Dangers of Roundup
Vroege Vogels weten dat hier de naam Monsanto opduikt...

#14 Homeland Security Contracts KBR to Build Detention Centers in the US
Nederlandstalig artikel

#15 Chemical Industry is EPA’s Primary Research Partner
Winst gaat boven het algemeen belang. Tot de winstmaker zelf ook gestikt is...of tot de macht van industriële vervuilers gebroken wordt. Vóór die tijd zullen we vast nog vaak van bewindslieden horen dat de "sector" in kwestie zichzelf moet reguleren, en dat controlerende instanties en onderzoeksinstituten steeds afhankelijker worden van corporate sponsoring. Een neo-liberale illusie, die steeds gevaarlijker gevolgen aanneemt, naarmate de tijd verstrijkt en vervuiling en vergiftiging van onze planeet toeneemt.

#16 Ecuador and Mexico Defy US on International Criminal Court
En toen brak er Mexicaanse verkiezingskoorts uit...

#17 Iraq Invasion Promotes OPEC Agenda
Oorlogen zullen nooit eens de agenda van de slachtoffers dienen...

#18 Physicist Challenges Official 9-11 Story
Maar men besteed liever aandacht aan meningsverschillen in de 911-beweging, en aan UFO-denkers, en aan zogenaamd anti-semitisme, dan aan de onmogelijkheid van de officiële versie van 11 september...

#19 Destruction of Rainforests Worst Ever

#20 Bottled Water: A Global Environmental Problem
Een goed moment om je kraanwater positief te herwaarderen. Als je daar over beschikt.

#21 Gold Mining Threatens Ancient Andean Glaciers
Economic Hitmen still at work...

#22 $Billions in Homeland Security Spending Undisclosed

#23 US Oil Targets Kyoto in Europe
Lobbyists funded by the U.S. oil industry have launched a campaign in Europe aimed at derailing efforts to tackle greenhouse gas pollution and climate change.

#24 Cheney’s Halliburton Stock Rose Over 3000 Percent Last Year
Zie punt 2

#25 US Military in Paraguay Threatens Region
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:51:24 #19
52357 Lambiekje
pi_45003735
Coincidence Theory

Geweldig nr 41/42/43. Altijd al raar gevonden dat de vuur van 1975 veel erger, heftiger was en dat er niets gebeurde (waarbij geen trusses diende te vervangen worden) en het mietjes vuur van 911 wel ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:52:48 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45003777
Die Pietje kan echt alleen maar amateur filmpjes linken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45003987
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
Coincidence Theory

Geweldig nr 41/42/43. Altijd al raar gevonden dat de vuur van 1975 veel erger, heftiger was en dat er niets gebeurde (waarbij geen trusses diende te vervangen worden) en het mietjes vuur van 911 wel ...
Coincidence theory. Is dat een theorie gebaseerd op toevalligheden? Typisch...

En altijd al raar gevonden? Of vond je dat pas nadat iemand had geschreven dat je dat raar moest vinden? Dat is dus niet 'altijd'...

Overigens ben ik nog steeds bereid om bewijzen voor het officiële verhaal te zoeken als jij kunt aangeven wat je als bewijs accepteert.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat aanbod al 5x expres genegeerd hebt omdat er geen bewijs denkbaar is waardoor jij je geloof zou veranderen. In dat geval is jouw overtuiging dus een religie. Het is jouw wereldbeeld en je bent er niet in geïnteresseerd of het waar is of niet. Als je toevallig op de EO-landdag was beland in plaats van op een conspiracysite had je nu Jezus Loves You en Geen Sex Voor Het Huwelijk gepredikt...
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:42:09 #22
52357 Lambiekje
pi_45005313
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Die Pietje kan echt alleen maar amateur filmpjes linken
verondersteld wort dat je de vorige 16 delen van dit topic kent. en dus de wat grote producties als Who killed O'neill en 911 Mysteries voor bekend wordt geacht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:43:33 #23
52357 Lambiekje
pi_45005364
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:00 schreef mgerben het volgende:

[..]

Coincidence theory. Is dat een theorie gebaseerd op toevalligheden? Typisch...

En altijd al raar gevonden? Of vond je dat pas nadat iemand had geschreven dat je dat raar moest vinden? Dat is dus niet 'altijd'...

Overigens ben ik nog steeds bereid om bewijzen voor het officiële verhaal te zoeken als jij kunt aangeven wat je als bewijs accepteert.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat aanbod al 5x expres genegeerd hebt omdat er geen bewijs denkbaar is waardoor jij je geloof zou veranderen. In dat geval is jouw overtuiging dus een religie. Het is jouw wereldbeeld en je bent er niet in geïnteresseerd of het waar is of niet. Als je toevallig op de EO-landdag was beland in plaats van op een conspiracysite had je nu Jezus Loves You en Geen Sex Voor Het Huwelijk gepredikt...
EO jongeren .. daar snap ik geen snars van dat jongeren zo met Jezus bezig zijn .. kansloos dat is het.
pi_45008733
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
Top 25 Censored Stories of 2007

#24 Cheney’s Halliburton Stock Rose Over 3000 Percent Last Year
Zie punt 2
Whehe, weer zo'n hoop onzin waarbij blijkbaar niemand de moeite neemt om 1 seconde te checken.

Halliburton aandelen zijn het afgelopen jaar bv. gedaald.
Verder heeft Cheney geen financieel belang in Halliburton. Hij heeft nog aandelen, maar alle winsten daarop gaat naar charity.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:28:51 #25
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_45009067
altijd al gedacht dat Cheney de nieuwe Christus was...
Huig
  donderdag 4 januari 2007 @ 18:26:18 #26
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45012772
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 03:18 schreef pietje77 het volgende:
Beste mensen, de 911 inside job is er dus letterlijk 1 uit het boekje.
False flag, psy op, propaganda oorlog via de gecontroleerde media, alles erop en eraan.
zoals bv. het immer groeiende www.patriotsquestion911.com met ontelbaar veel onafhankelijk, onovertrefbare top-experts ondersteund.
Daar tegenover staan eigenlijk alleen de alweer standaard, regerings witwas "onderzoeken".
Die dan weer gul aftrek vinden bij 99%strawman sites zoals 911myths(beschamend, zie wiki.)
Zodat onbewust er ook een zeer gering aantal onbewuste strawman aanhangers bestaan, die eigenlijk daardoor alle objectiviteit verloren hebben en de trojan horses / onzin/ of idioten die ook bij 9-11 truth voorkomen.(vooral trojan horses, psy ops en propaganda) vanaf dat moment gaan associeren met de overweldigende, absurde berg incriminerende feiten en die nooit meer objectief willen of kunnen bekijken.

De macht daarentegen beheerst zeker sinds JFK het complete media apparaat en de CIA schepte zelfs al lang geleden op over het feit dat ze binnen 5 minuten ieder verhaal de wereldpers konden laten halen wanneer ze maar wilden.( buiten operation Mockingbird.) en als je weet dat je de media/informatie controleerd en beheerst omdat het al veeeeel vaker gelukt is weerhoud niets je meer van de standaard gruweldaden door de macht voor meer macht.

Ook is het media apparaat ongeveer in bezit van ongeveer net zoveel mensen als ten tijde van Hitler, Stalin etc etc etc. namelijk maar een handjevol absur machtige mensen beheersen de gehele media.(edit voor de zekerheid: dat is dus zeeer ongewenst en heeel gevaarlijk)

http://infowars.com/artic(...)spiracy_theories.htm (goed leesvoer, en voor de mensen die JFK II op google gezien hebben oud nieuws)

http://www.youtube.com/watch?v=WKKnp6XsCo4 (Eminem stijgt in mijn aanzien )
http://www.youtube.com/watch?v=HOIdWLkwfIA (lache gasten en bom- bom- bomvol informatie zit de clip, alleen gaat het voor een ongeinformeerd iemand te snel waarschijnlijk)
Je bent nog even hypocriet zie ik Je gebruik diezelfde media als het je handig uitkomt wel gewoon als bron of referentie. Vind je dat niet een beeeeetje raar?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:15:04 #27
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45014466
“Think of the press as a great keyboard on which the government can play.” Joseph Goebbels

Nu maak ik mezelf perongeluk in geschrift wel eens schuldig aan generalisatie, maar de gedachtengang is daar vrij van.(probeer ik)

Watik wel raar vind is dat ieder volk in ieder land in iedere tijd wereldwijd altijd gepropagandeerd is/word, en al die volkereb dat ook altijd zoeken in andere landen maar nooit zichzelf of hún "leiders" / regering/ media van zullen betichten.

"We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of." -Edward Bernays, het grote voorbeeld van goebbels, schrijver van het boek "propaganda" en de man met zo'n beetje de grootste invloed op ons huidige leven.(nog niet lang dood)

Nederland of China, Rusland of Amerika, Frankrijk of Engeland, rechter of bakker, slager of advocaat, het maak t niet uit , allemaal zijn ze "ten onder gegaan" aan de al oude volks-controle technieken, geperfectioneerd middels false flag.
Vrijheid is absoluut uniek en uiterst zeldzaam in de gehele geschiedenis van de mensheid en word ALTIJD AFGEPAKT MIDDELS KUNSTMATIGE ANGST.( government sponsored terrorisme)

Die onweerlegbare standaard feiten zullen eerst begrepen moete worden voordat er aan het uiterst goed geëducateerde, op alle fronten ongewenste, onterechte vertrouwen in de regering gewerkt kan worden.

Zelfs al onze constitutionele vrijheden zijn een 100% reactie op het gezonde wantrouwen jegens regeringen en het besef dat de regering het grootste gevaar voor onze vrijheid vormt.
De constitutie is alleen bedoeld om voor eens en voor altijd het grootste gevaar voor ons allemaal (de regering, macht, leger, dictator, coup etc) aan banden te leggen.

volgende muziekant: http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 (vet, word steeds beter en beter)
-Aldous Huxley
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:00:21 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45020308
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:15 schreef pietje77 het volgende:
“Think of the press as a great keyboard on which the government can play.” Joseph Goebbels

Nu maak ik mezelf perongeluk in geschrift wel eens schuldig aan generalisatie, maar de gedachtengang is daar vrij van.(probeer ik)

Watik wel raar vind is dat ieder volk in ieder land in iedere tijd wereldwijd altijd gepropagandeerd is/word, en al die volkereb dat ook altijd zoeken in andere landen maar nooit zichzelf of hún "leiders" / regering/ media van zullen betichten.

"We are governed, our minds are molded, our tastes formed, our ideas suggested, largely by men we have never heard of." -Edward Bernays, het grote voorbeeld van goebbels, schrijver van het boek "propaganda" en de man met zo'n beetje de grootste invloed op ons huidige leven.(nog niet lang dood)

Nederland of China, Rusland of Amerika, Frankrijk of Engeland, rechter of bakker, slager of advocaat, het maak t niet uit , allemaal zijn ze "ten onder gegaan" aan de al oude volks-controle technieken, geperfectioneerd middels false flag.
Vrijheid is absoluut uniek en uiterst zeldzaam in de gehele geschiedenis van de mensheid en word ALTIJD AFGEPAKT MIDDELS KUNSTMATIGE ANGST.( government sponsored terrorisme)

Die onweerlegbare standaard feiten zullen eerst begrepen moete worden voordat er aan het uiterst goed geëducateerde, op alle fronten ongewenste, onterechte vertrouwen in de regering gewerkt kan worden.

Zelfs al onze constitutionele vrijheden zijn een 100% reactie op het gezonde wantrouwen jegens regeringen en het besef dat de regering het grootste gevaar voor onze vrijheid vormt.
De constitutie is alleen bedoeld om voor eens en voor altijd het grootste gevaar voor ons allemaal (de regering, macht, leger, dictator, coup etc) aan banden te leggen.

volgende muziekant: http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 (vet, word steeds beter en beter)
Leuk betoog. Maaruhm, wat doet het hier?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:12:03 #29
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_45020813
Aan muziekclips wil ik ook wel even meedoen

Immortal Technique - Poverty of Philosophy

Immortal Technique - The 4th Branch

Note: Clips zijn, voor zover ik weet, niet door de artiest zelf gemaakt. Het gaat om de songteksten.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_45023448
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef gorgg het volgende:

Whehe, weer zo'n hoop onzin waarbij blijkbaar niemand de moeite neemt om 1 seconde te checken.

De daling was minimaal, de stijging na 2002 daarentegen..
http://finance.yahoo.com/q/bc?s=HAL&t=5y
quote:
Sen. Frank Lautenberg (D-NJ) asserts that Cheney's options -- worth $241,498 a year ago -- are now valued at more than $8 million. The former CEO of the oil and gas services juggernaut, Cheney has pledged to give proceeds to charity.
http://rawstory.com/news/(...)_3281_last_1011.html
quote:
Verder heeft Cheney geen financieel belang in Halliburton. Hij heeft nog aandelen, maar alle winsten daarop gaat naar charity.
Aandelen zijn geen financieel belang.

En jij gelooft Cheney op zijn woord, charity...daar valt 'n hoop onder.
quote:
However, the Congressional Research Service (CRS) concluded in Sept. 2003 that holding stock options while in elective office does constitute a “financial interest” regardless of whether the holder of the options will donate proceeds to charities. CRS also found that receiving deferred compensation is a financial interest.
Maar blijf jij die arme, arme, Cheney maar verdedigen... geen financieel belang

http://iraqforsale.org/

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 04-01-2007 23:21:37 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45026717
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:08 schreef Resonancer het volgende:
Aandelen zijn geen financieel belang.

En jij gelooft Cheney op zijn woord, charity...daar valt 'n hoop onder.
Ik geloof Cheney niet op zijn woord.
Het document waarop hij deze overeenkomst aangaat is op het internet te vinden:
http://www.factcheck.org/(...)rust%20Agreement.pdf

Waar hij het aan geeft:
40%: University of Wyoming
40%: George Washington University's medical faculty
20%: Capital Partners for Education
quote:
[..]

Maar blijf jij die arme, arme, Cheney maar verdedigen... geen financieel belang
Deferred compensation betekent gewoon dat iemand die een grote som geld (afscheidspremie bv.) verdient, dit over meerdere jaren laat uitbetalen (om minder belastingen te betalen). Het maakt die persoon niet uit of het bedrijf het na hij weg is, goed of slecht doet, hij krijgt zijn geld toch wel. Het enige mogelijke belangenconflict bestaat erin dat hij zich wel zorgen moet maken dat het bedrijf niet falliet gaat, want dan is het mogelijk dat hij zijn geld niet (volledig) krijgt. Cheney heeft dit opgevangen door hiertegen een verzekering af te sluiten.

Of Halliburton het goed of slecht doet, Cheney zal er persoonlijk niet armer of rijker door worden.

LEZEN:
http://www.factcheck.org/article261.html
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:11:12 #32
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45027218
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:12 schreef OpenYourMind het volgende:
Aan muziekclips wil ik ook wel even meedoen

Immortal Technique - Poverty of Philosophy

Immortal Technique - The 4th Branch

Note: Clips zijn, voor zover ik weet, niet door de artiest zelf gemaakt. Het gaat om de songteksten.
wow, wat goed! en wat is de wereld en de waarheid toch hard en ongeloofelijk.

en het heeft alles met 911 zodra je je erin verdiept.

dit nummer ben ik ook steeds meer gaan waarderen: Steve Vaus - Renegades

Bush Sr. huilt nu voortaan bijna wekelijks trouwens en heeft recent ook nog "ons" op internet aangevallen wegens de onzin, zwartmakerij etc

Bush unauthorized Biography, JFK II video, Panama Deception, Zapata oil etc etc etc, het is echt niet te geloven wat een ongeloofelijke criminelen dat het zijn.
Prescott Bush was voordat hij Hitler ging financieren nog bandensjouwer bij een gebruikte autobanden bedrijf, totdat hij de dochter van Walker trouwde, je kunt alles perfect natrekken en zult dan tot de conclusie komen dat De Bush familie high level NWO puppets zijn in dienst van de Rockefellers, net als Kissinger. De Rockefellers zijn weer high level puppets van de Rothschilds. En nu heb ik meteen voor +- 1000 Triljard dollar genoteerd kwa prive bezit en de eigenaren van het complete westerse monetaire beleid EN de makers van de WTC torens. (David&Nelson)

maarja, het valt allemaal nooit samen te vatten(door mij) en wat je niet weet bestaat niet he! ...
-Aldous Huxley
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:25:46 #33
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_45027615
ja maar ze doen aan Charity, hoor...
plus ze storten wekelijks in de plaatselijke vrijmetselarij-kas, en die doen met dat geld weer weer hele goeie dingen.
Huig
pi_45027793
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef pietje77 het volgende:
En nu heb ik meteen voor +- 1000 Triljard dollar genoteerd kwa prive bezit
Dat is zo ongeveer een miljard keer de totale waarde van alle wereldproductie van de afgelopen 50 jaar. Dat hebben ze wel mooi voor elkaar gekregen dan...

Edit: miljard keer want triljard = 1021 (op zijn Nederlands)

[ Bericht 10% gewijzigd door gorgg op 05-01-2007 01:43:27 ]
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:59:26 #35
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45028340
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef pietje77 het volgende:

[..]

wow, wat goed! en wat is de wereld en de waarheid toch hard en ongeloofelijk.

en het heeft alles met 911 zodra je je erin verdiept.

dit nummer ben ik ook steeds meer gaan waarderen: Steve Vaus - Renegades

Bush Sr. huilt nu voortaan bijna wekelijks trouwens en heeft recent ook nog "ons" op internet aangevallen wegens de onzin, zwartmakerij etc
Wat bazel je nou weer joh? Heb je nog een reden om dergelijke dingen te denken of ben je weer dingen uit je duim aan het zuigen?
quote:
Bush unauthorized Biography, JFK II video, Panama Deception, Zapata oil etc etc etc, het is echt niet te geloven wat een ongeloofelijke criminelen dat het zijn.
Prescott Bush was voordat hij Hitler ging financieren nog bandensjouwer bij een gebruikte autobanden bedrijf, totdat hij de dochter van Walker trouwde, je kunt alles perfect natrekken en zult dan tot de conclusie komen dat De Bush familie high level NWO puppets zijn in dienst van de Rockefellers, net als Kissinger. De Rockefellers zijn weer high level puppets van de Rothschilds. En nu heb ik meteen voor +- 1000 Triljard dollar genoteerd kwa prive bezit en de eigenaren van het complete westerse monetaire beleid EN de makers van de WTC torens. (David&Nelson)

maarja, het valt allemaal nooit samen te vatten(door mij) en wat je niet weet bestaat niet he! ...
Ik ga het nog maar eens vragen. Al deze informatie heb je toch via de media? Waarom zijn die nou opeens wel te vertrouwen?

Je opmerking over die berg geld doet btw niet echt goed voor je geloofwaardigheid... Dat je het maar even weet.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:32:27 #36
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45028762
aan strawman weer geen gebrek.

Ongeacht wie de informatie aanreikt of waar hij vandaan komt is in principe irrelevant als het te verifieren valt.
Verder is het geschatte vermogen van Rockefeller en Rothschild 700 triljard tesamen dacht ik, al blijft dat speculeren.
In het freedom to fascism topic word dat allemaal toegelicht, ZIJ hebben het complete banksysteem ook "geprivatiseerd" en in eigen handen gebracht zodat ze nu alleen nog maar inkt en papier nodig hebben en geen achterliggende waarde meer hebben zoals het hoort te zijn, voordat het corrupt werd.
En dit hebben ze in tegenstelling tot www.savetheinternet.com niet geregeld met maar 150 miljoen lobby per jaar. Deze mensen drukken het geld, dus de sky is the limit.

Verder is alle informatie hier na te checken, het Bush, Rockefeller, Rothschild imperium geschatte vemogen is destijds ook door specialisten gedaan.

Check het na voordat je het onzin durft te noemen zou ik zeggen en probeer op de essentie in te gaan en je niet te laten verleidden tot strawman reacties. ( niveauloos)
-Aldous Huxley
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:42:05 #37
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45028843
Dit is dus de zoveelste keer dat Bush Sr. een "breakdown" heeft.
Net als bij Larry King live ivm de vraag of hij wel eens over de dood na had gedacht, "nooit" zei Bush meteen, voordat hij begon te janken en net net uit zijn mond kreeg dat god heel vergevend is.

Als de waterdichte, onontkenbare (zodra je ze kent) feiten over Bush waar zijn, en hij was 1 van de leidinggevenden tijdens de JFK moord, CIA moorden, zware drugs/wapentransporten, occultisme etc etc dan krijg je precies het wrak dat je ziet als het leven bijna voorbij is.
Ook leert de geschiedenis ons dat de grootste tyrannen op hun sterfbed veranderen in een brok spijt en schuld en die alles bekennen op hun sterfbed. bv. Nero.

zie deze man,die dingen heeft gedaan zo gruwelijk dat wij als "goedzakken" ons dat niet eens voor kunnen stellen: (dat is tevens precies de reden waarom de medogenloze elite altijd aan de macht komen.)
http://www.youtube.com/watch?v=IzPwUKwqRSM&eurl= (P.S. let ook op de woorden die de emotie iedere keer "triggeren", hmmm)

[ Bericht 0% gewijzigd door pietje77 op 05-01-2007 02:59:28 ]
-Aldous Huxley
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:51:35 #38
52357 Lambiekje
pi_45031171
pi_45035978
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:32 schreef pietje77 het volgende:
Geef eens een voorbeeld.
Want volgens mij heb je geen flauw benul wat een strawman argument betekent.
quote:
Verder is het geschatte vermogen van Rockefeller en Rothschild 700 triljard tesamen dacht ik, al blijft dat speculeren.
Net zoals je blijkbaar geen flauw benul hebt wat een triljard inhoudt.

miljoen < miljard < biljoen < biljard < triljoen < triljard (ofwel 1021)

Even om duidelijk te maken hoeveel 700 triljard is:
Een Bentley Arnage kost ong. 300.000 euro.
Deze families zouden er volgens jou zo'n 2,33333 triljoen van kunnen kopen. Om al deze wagens te kunnen plaatsen (5 op 2 meter ong.) is 23,333333 triljoen vierkante meter voor nodig.
Het landoppervlak van de gehele aarde is zo'n 150 miljard vierkante kilometer = 150 biljard vierkante meter
Ze zouden dus ongeveer 155 bentleys op elkaar moeten plaatsen op elke meter landoppervlakte op aarde om ze kwijt te geraken.

Hoe rijk zijn de Rockefeller en de Rothschilds nu echt? Ik heb geen idee.
In 1992 schatten ze volgens wikipedia het fortuin van de gehele Rockefeller familie op 5 tot 10 miljard dollar. (minstens 70 biljoen keren kleiner als wat jij beide families tesamen toeschrijft.)
In de Forbes 500 (lijst met geschatte fortuinen van alle dollarmiljardairs) komen slechts 2 Rockefellers/Rothschilds voor:
292. David Rockefeller Sr., New York, 90, Standard Oil, banking: $2.5 miljard
645. Winthrop Rockefeller, Arkansas, 57, Standard Oil, banking: $1.2 miljard

Er komt geen enkele Rothschild op voor. Het grootste geschatte vermogen van één Rothschild ligt volgens mij op 700 miljoen dollar.

Dus ofwel is Forbes 500 enkele biljoenen keren verkeerd, ofwel bestaan er meer dan 700.000 miljard Rothschilds + Rockefellers met een vermogen van net onder de 1 miljard.

Het grote geld zit tegenwoordig al lang niet meer bij de families die het mooie weer uitmaakten zo'n honderd jaar geleden. Het zit bij oprichters van multinationals zoals Microsoft, Ikea, Dell, Wal-Mart, Aldi, Zara, Google, enz.
Mensen die hun fortuin zelf maakten en meestal klein begonnen en die dus eigenlijk de mythe van de evile elite en het kruiperige volk onderuit halen en vanuit conspiracy oogpunt dus minder interessant zijn.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:01:10 #40
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_45036309
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:20 schreef gorgg het volgende:

[..]

en charity is een tax reduction.

dus verkapte inkomsten me dunkt
pi_45037744
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:01 schreef huupia het volgende:

[..]

Nee. Charitable deductions zijn ingebouwd. Zo verkapt zijn die economische voordelen trouwens niet.
Ze zouden evenveel belastingen betalen als er niets aan charity zou gegeven worden.
Zie Recitals B en 3(B)(C):
http://www.factcheck.org/(...)rust%20Agreement.pdf

Verder zijn veruit de meeste Halliburton aandelen van hem verkocht. 383,333 verkocht, nog 50,000 in bezit.
pi_45037903
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:01 schreef huupia het volgende:

[..]

tax reduction levert je altijd minder op dan het geld dat je weggeeft.
pi_45037951
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:51 schreef gorgg het volgende:

Het grote geld zit tegenwoordig al lang niet meer bij de families die het mooie weer uitmaakten zo'n honderd jaar geleden. Het zit bij oprichters van multinationals zoals Microsoft, Ikea, Dell, Wal-Mart, Aldi, Zara, Google, enz.
Mensen die hun fortuin zelf maakten en meestal klein begonnen en die dus eigenlijk de mythe van de evile elite en het kruiperige volk onderuit halen en vanuit conspiracy oogpunt dus minder interessant zijn.
bill gates is al jarenlang de rijkste man ter wereld dacht ik
ook paul mccatney staat vrij hoog op die lijst volgens mij
pi_45038584
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

bill gates is al jarenlang de rijkste man ter wereld dacht ik
ook paul mccatney staat vrij hoog op die lijst volgens mij
Van Gates klopt idd.
Mccartney staat er niet in. Zijn vermogen wordt volgens mij rond het miljard geschat (en door Forbes dus blijkbaar iets minder).
http://www.forbes.com/lists/2006/10/Worth_1.html
pi_45038740
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:51 schreef gorgg het volgende:
[..]

Want volgens mij heb je geen flauw benul wat een strawman argument betekent.
[..]

Net zoals je blijkbaar geen flauw benul hebt wat een triljard inhoudt.
Pietje77 bevindt zich in goed gezelschap.

Zonet trof ik nog een post van een collega-911-is-een-inside-job-gelover die dacht dat natuurwetten zoals electriciteit en magnetisme alleen op aarde en niet in de ruimte golden.

Veel roepen, weinig kennis. Veel links en geen inzicht. Veel religie en niet doordenken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:03:36 #46
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45045122
haha, Bill Gates bv. is een loopjongen voor die financieële monopolisten.
Ik dacht dat die schatting door onafhankelijke specialisten op U.S. radio in "Triljards" was.

Maar die man heeft b.v +- Israel gekocht(Rothschild), alle westerse centrale banken en overkoepelende organen in prive bezit etc etc.

Als jullie niet snappen dat papier geld eigenlijk geen waarde heeft en dat er daarom achterliggende waarde moet zijn houd het op ( zo hoort het dus te zijn en zo is het altijd geweest voordat de supermachtige elite het overnam.)

Voor alle duidelijkheid is dus het allerdomste en gevaarlijkste wat je kan doen is je hele centrale banksysteem in prive handen geven. Dat tuig heeft nu geen goud, zilver, of ander metalen nodig als achterliggende waarde.(zoals het hoort maar dat tuig heeft nu alleen inkt en papier en dat mogen ze geld noemen.) (ongeloofelijk............)

Het is bijna aandoenelijk om te zien hoe jullie het liefste iemand heel de dag pakken op kleine foutjes en niet de essentie. (strawman discussie - zolang het maar niet over het belangrijkste gaat).

Forbes HAHA!

Ik vind het wel best hoor, als jullie niet zeker willen weten hoe gevanaceerd en supermachtig de huidige criminele NWO is, er is toch geen houden meer aan

ooit zullen alle "debunkers" (hihi) op de forums hun naam veranderen en vol schaamte terugdenken aan het gruwelijkste tuig watze verdedigd hebben en 100% in het NWO false flag sprookje getrapt zijn. ( eigenlijk niet eens echt beschamend want alle volkeren van alle niveaus zijn in propaganda getrapt.)

Papier geld ! HAHAHAHA ( wel geweldig als je het gepeupel wijs kan maken dat papier geld is en dat je dat privé uitbesteedt zonder controle...( is totaaal debiel., en de oorzaak van inflatie etc. icm. fractionele reserve systeem etc etc)
Daarom hebben ze dat heeeeeel langzaam ingevoerd vanaf 1913 .beetje bij beetje bij beetje, anders zouden zelfs de naieve en goedgelovige braave burgers het kunnen zien. "frog in the pan principle" - gooi de kikkers in kokend water en ze springen eruit, maar zet je ze in koud water en breng je het heel langzaam aan de kook, blijven ze zitten tot ze dood zijn, want ze merken de vernadering niet. Zo hebben ze dit ook allemaal heeeeeel langzaam doorgedrukt in +- 90 jaar tijd, zodat niemand het heeft kunnen zien.
( zie freedom to fascism, video en topic)

valt niet te weerleggen. ( centrale banken, IMF zijn in handen van de criminele NWO elite)

[ Bericht 3% gewijzigd door pietje77 op 05-01-2007 17:30:21 ]
-Aldous Huxley
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:36:49 #47
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45046200
"To achieve world government, it is necessary to remove from the minds of men their individualism, loyalty to family traditions, national patriotism, and religious dogmas." - Brock Adams, Director UN Health Organization

"We are not going to achieve a New World Order without paying for it in blood as well as in words and money." - Arthur Schlesinger Jr., 'The CFR Journal Foreign Affairs', August 1975.
"A world government can intervene militarily in the internal affairs of any nation when it disapproves of their activities." - Kofi Annan, U.N. Secretary General

"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order [referring to the 1991 LA Riot]. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond [i.e., an "extraterrestrial" invasion], whether real or *promulgated* [emphasis mine], that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this *scenario*, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government."

Dr. Henry Kissinger, Bilderberger Conference, Evians, France, 1991

"The drive of the Rockefellers and their allies is to create a one-world government combining supercapitalism and Communism under the same tent, all under their control.... Do I mean conspiracy? Yes I do. I am convinced there is such a plot, international in scope, generations old in planning, and incredibly evil in intent."

Congressman Larry P. McDonald, 1976, killed in the Korean Airlines 747 that was shot down by the Soviets

"We are grateful to The Washington Post, The New York Times, Time Magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected their promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the bright lights of publicity during those years. But, the work is now much more sophisticated and prepared to march towards a world government. The supranational sovereignty of an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national autodetermination practiced in past centuries."
David Rockefeller, founder of the Trilateral Commission, in an address to a meeting of The Trilateral Commission, in June, 1991.

"The idea was that those who direct the overall conspiracy could use the differences in those two so-called ideologies [marxism/fascism/socialism v. democracy/capitalism] to enable them [the Illuminati] to divide larger and larger portions of the human race into opposing camps so that they could be armed and then brainwashed into fighting and destroying each other."

Myron Fagan

BRON: bv. : http://www.theforbiddenknowledge.com/quotes/index.htm

"For more than a century, ideological extremists at either end of the political spectrum have seized upon well-publicized incidents such as my encounter with Castro to attack the Rockefeller family for the inordinate influence they claim we wield over American political and economic institutions. Some even believe we are part of a secret cabal working against the best interests of the United States, characterizing my family and me as 'internationalists' and of conspiring with others around the world to build a more integrated global political and economic structure - one world, if you will. If that is the charge, I stand guilty, and I am proud of it." - From his "Memoirs" (p.405).
bron. bv. http://en.wikipedia.org/wiki/David_Rockefeller

http://www.youtube.com/watch?v=iWkWSLEW-Ds
*"You can have wealth concentrated in the hands of a few, or democracy, but you cannot have both."
-- Supreme Court Justice Louis Brandeis

Come you masters of war,
You that build all the guns,
You that build the death planes,
You that build the big bombs,
You that hide behind walls,
You that hide behind desks,
I just want you to know
I can see through your masks.
Let me ask you one question:
Is your money that good?
Will it buy you forgiveness?
Do you think that it could?
I think you will find,
When your death takes its toll,
All the money you made
Will never buy back your soul.
-Bob Dylan "Masters of War"
(four trillion dollars have gone "missing"

Rumsfeld admitted to $2.3 trillion missing on September 10, 2001 (the day before 9/11) http://www.oilempire.us/trillions.html

[ Bericht 4% gewijzigd door pietje77 op 05-01-2007 17:50:11 ]
-Aldous Huxley
pi_45047150
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:03 schreef pietje77 het volgende:
haha, Bill Gates bv. is een loopjongen voor die financieële monopolisten.
Ik dacht dat die schatting door onafhankelijke specialisten op U.S. radio in "Triljards" was.
"Triljards" bestaat niet in het engels.
Mss. een geheime NWO term om bedragen groter dan googolplex mee uit te drukken ofzo.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:19:39 #49
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_45047613
daar gaan we weer, de rest van de informatie is valide dus (het belangrijkste)

kan ook trillion geweest zijn, aburd veel informatie opgedaan en foutloos bestaat niet. ( nu help ik dus ook de strawmannen trainen en herbevestigen in hun idee dat ze alles in de categorie "conspiracy"(bij voorbaat onzin in sommige hoofdjes) kunnen indelen en al het andere "ook wel niet zal kloppen".)

Maarja, een debunker hakt het liefst 1 opmerking in 20 stukjes zodat ie ze 20x buiten de context en strawman kan "debunken" (hihi)

Conspiracy is all arround you, lees of kijk toch eens iets, je blijt zo ver achter bij de mensen die dat wel doen. Bush unauthorized Biography

ik kan niet eens meer beginnen bij hoeveel er aan de hand is. operation cyclone, onerdeel daarvan was "Al Qaeda" , 100%westerse operatie, wederom Zbrzezinski. (Zie bv. Who killed Jonhn O'Neill of zijn boek "The grand Chessboard" en hoe hij bv. samen met MI5 en de CIA de grootste Al qaeda en radicale islam sponsoren waren.

Ze wisten dat ze nog heel veel voordeel zouden hebben van radicale islam, de U.S. ministerie van onderwijs heeft de boeken betaald om ze goed geweldadig op te leiden.

tjongejongejonge...

verdeel en heers, orde uit chaos, problem reaction solution en geperfectioneerd tot false flag terrorsisme.

het gebeurd non-stop en is veelal de-classified.... ( het is gewoon TE duidelijk)
-Aldous Huxley
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:13:33 #50
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45070718
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:32 schreef pietje77 het volgende:

Ongeacht wie de informatie aanreikt of waar hij vandaan komt is in principe irrelevant als het te verifieren valt.
Is dit daadwerkelijk een reactie op mijn vraag? Ben dan toch wel erg benieuwd hoe jij informatie verifieerd.
quote:
Iets met de laag bentley's over de gehele aarde enzo
quote:
In het freedom to fascism topic word dat allemaal toegelicht, ZIJ hebben het complete banksysteem ook "geprivatiseerd" en in eigen handen gebracht zodat ze nu alleen nog maar inkt en papier nodig hebben en geen achterliggende waarde meer hebben zoals het hoort te zijn, voordat het corrupt werd.
En dit hebben ze in tegenstelling tot www.savetheinternet.com niet geregeld met maar 150 miljoen lobby per jaar. Deze mensen drukken het geld, dus de sky is the limit.
Dat is nogsteeds prima in geld uit te drukken. Bovendien maakt het geen reet uit hoeveel geld je erbij drukt. Ken je geschiedenis (of anders een beetje economie) en je moet weten dat dergelijke dingen mis gaan.
quote:
Verder is alle informatie hier na te checken, het Bush, Rockefeller, Rothschild imperium geschatte vemogen is destijds ook door specialisten gedaan.
Dat betwijfel ik ten sterkste
quote:
Check het na voordat je het onzin durft te noemen zou ik zeggen en probeer op de essentie in te gaan en je niet te laten verleidden tot strawman reacties. ( niveauloos)
Zie de vraag hierboven over dingen controleren.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')