abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:18:25 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44651651
Nog maar 1tje dan...

[9/11] Meningen en argumenten (deel 16)
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef Orwell het volgende:

[..]

"dingen als LC".......

ik citeer een uitspraak van de leider van de officiele 911 commissie, daar heb ik geen binas voor nodig

opvallend hoe het "hokjes-denken' als bijverschijnsel het negeren/ontkennen van objectieve informatie heeft

hoe kun je een uitspraak van Kean, als zelfverklaard goed ge-informeerde, zo naast je neer leggen
Zoals gebruikelijk ondertussen draai je er weer omheen of snap je het punt niet. Ik bedoelde dergelijke uitspraken in het algemeen. Niet die specifieke. En als je dat zo vreselijk hokjesdenkerig vind, hoe zie je je eigen denkwijze dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:22:20 #2
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_44659595
wie draait waar nu omheen?

heel simpel:
hoe kwalificeer je eerder genoemde uitspraak van Kean?

niet: "dat soort uitspraken" maar die specifieke uitspraak...
Huig
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:41:00 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44668493
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef Orwell het volgende:
wie draait waar nu omheen?

heel simpel:
hoe kwalificeer je eerder genoemde uitspraak van Kean?

niet: "dat soort uitspraken" maar die specifieke uitspraak...
Voor de duidelijkheid, mijn reactie was op het "nablaten" gericht. Voor een goede kwalificatie van die uitspraak is er eerst een flink stuk context nodig.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 2 januari 2007 @ 05:34:03 #4
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44934257
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:46:18 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44939434
quote:
Nou fijn zo'n clip En dan?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:48:46 #6
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44962444
http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 zijn niet alleen vele filmmakers die proberen de informatie te verspreiden, ook veel muzikanten, bovendien zit het veelal bomvol accurate informatie.
informatieve muziek en video verspreiden werkt

Ik zie dat het hier niet echt druk meer is maar een "Boston flight controller" die op 911 werkte, is ook naar buiten getreden dat het een 100% inside job moet zijn. Voor mij en velen zeer overtuigend, moet eens even de officieele uitspraken zoeken, ik hoor het allemaal op U.S. radio(vrij ).
Nu zullen sommigen hier misschien denken dat die Boston flight controller gewoon zijn mond moet houden en naar die 27 nepvliegtuigen op de radar moest blijven kijken die Cheney geregeld had.
Maar stel dat er een hele kleine kans is dat die ongeloofelijke berg "911= inside job aanhangers" gelijk hebben, is het toch wel belangrijk dat we de informatie blijven verspreiden.

trouwens is www.savetheinternet.com ook al succevol, ondanks de 150 miljoen dollar lobby in 1 jaartje door Verizon, AT&T etc. heeft het volk gewonnen.

zodra iedereen de informatie objectief onder ogen krijgt is het afgelopen met de kapitalstische plannen/monopolies.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_44970191
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:48 schreef pietje77 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ONFPcnGtem4 zijn niet alleen vele filmmakers die proberen de informatie te verspreiden, ook veel muzikanten, bovendien zit het veelal bomvol accurate informatie.
informatieve muziek en video verspreiden werkt
Accurate informatie is voor sommigen nogal een ruim begrip, heb de video nog niet bekeken dus kan daar nog geen uitspraken over doen. Vanavond zal ik er naar kijken, ben benieuwd
quote:
Ik zie dat het hier niet echt druk meer is maar een "Boston flight controller" die op 911 werkte, is ook naar buiten getreden dat het een 100% inside job moet zijn. Voor mij en velen zeer overtuigend, moet eens even de officieele uitspraken zoeken, ik hoor het allemaal op U.S. radio(vrij ).
Weer een voorbeeldje van accurate informatie.. zoals je in het vorige topic kon lezen werkte deze boston flight controller helemaal niet in de boston verkeerstoren op 911, als ik mijn niet vergis werkte hij daar al 20 jaar niet meer. Waarom is het toch steeds nodig om feiten te verdraaien, je krijgt er alleen maar het omgekeerde effect van namelijk dat je geloofwaardigheid en echte feiten verloren gaan.
quote:
Nu zullen sommigen hier misschien denken dat die Boston flight controller gewoon zijn mond moet houden en naar die 27 nepvliegtuigen op de radar moest blijven kijken die Cheney geregeld had.
Maar stel dat er een hele kleine kans is dat die ongeloofelijke berg "911= inside job aanhangers" gelijk hebben, is het toch wel belangrijk dat we de informatie blijven verspreiden.
Het is voor de waarheid vooral belangrijk dat er juiste informatie wordt verspreidt, helaas wordt door de 'truth' movement aanhangers nogal ruim omgegaan met het begrip feit.

Graag een bron dat Cheney persoonlijk heeft geregeld voor 27 nepvliegtuigen en dat deze nepvliegtuigen ook te zien waren in de controle toren van Boston.
quote:
zodra iedereen de informatie objectief onder ogen krijgt is het afgelopen met de kapitalstische plannen/monopolies.
Kom dan eens met echte objectieve informatie ipv verdraaide feiten en misinformatie.
pi_44974201
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:48 schreef pietje77 het volgende:
Misschien moet je dan eerst eens vertellen over wat voor informatie jij het hebt.

Je collega-complotdenkers hebben het over raketten, vliegtuigen met radiobesturing, wel vliegtuigen, geen vliegtuigen, CIA-zelfmoordenaars, tulband-zelfmoordenaars, zes verschillende soorten explosieven, een fictief wapen dat alleen in C&C Generals voorkomt, gebouwen die te snel en niet snel genoeg naar beneden vallen, en het gezicht van Satan in een stofwolk.

Welke feiten bedoel jij precies?

Oh, ik herinner mij nog iets van vorig jaar... Ik wil wel bewijzen dat het door Al Qaida en de Boze Tulbandmoordenaars gedaan is, met stanleymessen, zonder dat Bush het gepland heeft... als jij kunt vertellen wat jij als bewijs accepteert.
pi_44977142
Vandaag stond op teletext dat in duitsland ophef is ontstaan over anti-terreurplannen van minister Schauble. de plannen behelzen het eventueel neerschieten van gekaapter vliegtuigen. zowel oppositiepartij als regeringspartij zijn hier fel op tegen, omdat dit onschuldige passagiers het leven kan kosten.

sommige conspirancytheorieën gaan er van uit dat op 9/11 de vliegtuigen gemakkelijk neergeschoten hadden kunnen worden. dit is misschien wel zo, maar zou ongetwijfeld veel discussie opgeleverd hebben, zeker als je ziet dat het nu zelfs al discussie oplevert.
pi_44977877
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:54 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag stond op teletext dat in duitsland ophef is ontstaan over anti-terreurplannen van minister Schauble. de plannen behelzen het eventueel neerschieten van gekaapter vliegtuigen. zowel oppositiepartij als regeringspartij zijn hier fel op tegen, omdat dit onschuldige passagiers het leven kan kosten.

sommige conspirancytheorieën gaan er van uit dat op 9/11 de vliegtuigen gemakkelijk neergeschoten hadden kunnen worden. dit is misschien wel zo, maar zou ongetwijfeld veel discussie opgeleverd hebben, zeker als je ziet dat het nu zelfs al discussie oplevert.
Goed punt.
Vergeet niet dat dat Duitse voorstel eerst is afgeblazen omdat de grondwet niet toestaat dat ze de één opofferen om de ander te redden.
Waar het op neerkomt is dat je er eerst over nagedacht moet hebben dat iemand die bevoegdheid heeft om zo'n bevel te geven. Je kunt wel een F-16 hebben met een raket eronder, maar die piloot die erin zit is geen cowboy die zonder bevel vliegtuigen uit de lucht gaat knallen.
pi_44978412
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:17 schreef mgerben het volgende:

[..]

Goed punt.
Vergeet niet dat dat Duitse voorstel eerst is afgeblazen omdat de grondwet niet toestaat dat ze de één opofferen om de ander te redden.
Waar het op neerkomt is dat je er eerst over nagedacht moet hebben dat iemand die bevoegdheid heeft om zo'n bevel te geven. Je kunt wel een F-16 hebben met een raket eronder, maar die piloot die erin zit is geen cowboy die zonder bevel vliegtuigen uit de lucht gaat knallen.
nee, da's duidelijk.

overigens heb ik ook een keer op internet een verslag gelezen van een gevechtspiloot, die beweerde dat het absoluut ondenkbaar was dat voor 9/11 een gekaapt passagiersvliegtuig werd neergeschoten. hij had zelf eens een keer een simulatieoefening meegemaakt waarbij die opdracht werd gegeven, de piloot die de opdracht kreeg brak de missie af. het gaat namelijk in tegen alles wat ze geleerd hebben, ze zijn er namelijk om burgers te beschermen en zullen dan ook niet snel een vliegtuig met eigen burgers neerschieten. was volgens mij een engelse gevechspiloot, misschien dat amerikaanse er iets anders tegenaankijken.
pi_44982209
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]

nee, da's duidelijk.

overigens heb ik ook een keer op internet een verslag gelezen van een gevechtspiloot, die beweerde dat het absoluut ondenkbaar was dat voor 9/11 een gekaapt passagiersvliegtuig werd neergeschoten. [...] was volgens mij een engelse gevechspiloot, misschien dat amerikaanse er iets anders tegenaankijken.
Een ding is zeker :Als je een piloot in een gevechtsvliegtuig zet met zes raketten en 500 stuks 20mm granaten zorg je ervoor dat hij NIET doet wat hij zelf wil. Elke militaire training begint met het opvolgen van orders.
Het vliegtuig is een wapen van de regering, niet van de piloot.

Dat betekent dat als de regering (en niet de piloot of een of andere kolonel bij de luchtverkeersleiding) besluit dat verkeersvliegtuigen kunnen worden neergeschoten, dat daarover gesproken wordt; er worden protocollen voor ontwikkeld en er wordt op geoefend.

Ik kan me idd goed indenken dat het neerschieten van verkeersvliegtuigen vóór 9/11 ondenkbaar was.
Tegenwoordig zijn veel mensen niet meer in staat zich in die situatie in te leven, denken dat het toen al normaal was om verkeersvliegtuigen neer te schieten en zijn vervolgens ontzet omdat dat toen niet gebeurd is...

[ Bericht 16% gewijzigd door mgerben op 03-01-2007 19:40:11 ]
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:45:04 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44982636
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef mgerben het volgende:

[..]

Een ding is zeker :Als je een piloot in een gevechtsvliegtuig zet met zes raketten en 500 stuks 20mm granaten zorg je ervoor dat hij NIET doet wat hij zelf wil. Elke militaire training begint met het opvolgen van orders.
Het vliegtuig is een wapen van de regering, niet van de piloot.

Dat betekent dat als de regering (en niet de piloot of een of andere kolonel bij de luchtverkeersleiding) besluit dat verkeersvliegtuigen kunnen worden neergeschoten, dat daarover gesproken wordt; er worden protocollen voor ontwikkeld en er wordt op geoefend.

Ik kan me idd goed indenken dat het neerschieten van verkeersvliegtuigen vóór 9/11 ondenkbaar was.
Tegenwoordig zijn veel mensen niet meer in staat zich in die situatie in te leven, denken dat het toen al normaal was om verkeersvliegtuigen neer te schieten en zijn vervolgens ontzet omdat dat toen niet gebeurd is...
Orders opvolgen is idd belangrijk. Echter, een hersenloze automaat achter de knuppel is nou ook weer niet de bedoeling van (bijvoorbeeld) een luchtmachtopleiding lijkt mij.
Onikaan ni ov dovah
pi_44983485
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Orders opvolgen is idd belangrijk. Echter, een hersenloze automaat achter de knuppel is nou ook weer niet de bedoeling van (bijvoorbeeld) een luchtmachtopleiding lijkt mij.
Een F-16 is een wapen, in dienst van een regering. De piloot zit erin om het ding te besturen omdat een computer het nog niet kan. De enige mening die hij mag hebben is wat de beste manier is om zijn orders uit te voeren.
Sorry, het klinkt heel cru, maar een F-16 is gewoon een wapen en de piloot is er om het te bedienen, en niet om een mening te hebben over wat de eigenaar er mee doet.
pi_44984477
quote:
Eindelijk gezien maar kom op zeg, die gozer heeft een shirt aan van investigate 911 maar zelf heeft hij blijkbaar zelf geen onderzoek gedaan en praat de welkbekende sites na. Nogsteeds komen met pull it as bewijs voor controlled demolition? Hoe in denial ben je dan? Hij zegt het zelf al selling fiction as fact en dat is precies wat hij doet. Niks nieuws alleen maar aannames en veronderstellingen welke niet door feiten worden ondersteund, jammer.
  donderdag 4 januari 2007 @ 03:18:58 #16
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_44996388
Beste mensen, de 911 inside job is er dus letterlijk 1 uit het boekje.
False flag, psy op, propaganda oorlog via de gecontroleerde media, alles erop en eraan.
zoals bv. het immer groeiende www.patriotsquestion911.com met ontelbaar veel onafhankelijk, onovertrefbare top-experts ondersteund.
Daar tegenover staan eigenlijk alleen de alweer standaard, regerings witwas "onderzoeken".
Die dan weer gul aftrek vinden bij 99%strawman sites zoals 911myths(beschamend, zie wiki.)
Zodat onbewust er ook een zeer gering aantal onbewuste strawman aanhangers bestaan, die eigenlijk daardoor alle objectiviteit verloren hebben en de trojan horses / onzin/ of idioten die ook bij 9-11 truth voorkomen.(vooral trojan horses, psy ops en propaganda) vanaf dat moment gaan associeren met de overweldigende, absurde berg incriminerende feiten en die nooit meer objectief willen of kunnen bekijken.

De macht daarentegen beheerst zeker sinds JFK het complete media apparaat en de CIA schepte zelfs al lang geleden op over het feit dat ze binnen 5 minuten ieder verhaal de wereldpers konden laten halen wanneer ze maar wilden.( buiten operation Mockingbird.) en als je weet dat je de media/informatie controleerd en beheerst omdat het al veeeeel vaker gelukt is weerhoud niets je meer van de standaard gruweldaden door de macht voor meer macht.

Ook is het media apparaat ongeveer in bezit van ongeveer net zoveel mensen als ten tijde van Hitler, Stalin etc etc etc. namelijk maar een handjevol absur machtige mensen beheersen de gehele media.(edit voor de zekerheid: dat is dus zeeer ongewenst en heeel gevaarlijk)

http://infowars.com/artic(...)spiracy_theories.htm (goed leesvoer, en voor de mensen die JFK II op google gezien hebben oud nieuws)

http://www.youtube.com/watch?v=WKKnp6XsCo4 (Eminem stijgt in mijn aanzien )
http://www.youtube.com/watch?v=HOIdWLkwfIA (lache gasten en bom- bom- bomvol informatie zit de clip, alleen gaat het voor een ongeinformeerd iemand te snel waarschijnlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door pietje77 op 04-01-2007 03:25:57 ]
-Aldous Huxley
pi_44997983
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef mgerben het volgende:

juist. en voor 9/11 waren die protocollen er niet, niet op geoefend, en daardor uitermate onwaarschijnlijk dat een gekaapt vliegtuig neergeschoten zou worden.

er is natuurlijk wel een precedent, de koreaanse (of japanse) boeing die in de jaren 80 van koers afweek en boven russisch luchtruim vloog en door de russen werd neergeschoten. maar dat was in de hoogtij van de koude oorlog, en niet te vergelijken met vliegtuigen van eigen nationaliteit die boven eigen luchtruim vliegen.

maar dat leverde ook enorm veel ophef op destijds.

de consiprancytheorieën die zouden zijn ontstaan als de gekaapte vliegtuigen op 9/11 waren neergeschoten, zouden vlgs mij veel verder gaan dan die er nu over 9/11 zijn. denk niet dat vee mensen zouden geloven dat de vliegtuigen gebruikt zouden worden als wapen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:43:44 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_45003482
Top 25 Censored Stories of 2007

bron en volledige uitleg: Project Censored

#1 Future of Internet Debate Ignored by Media
Zie ook SaveTheInternet.com

#2 Halliburton Charged with Selling Nuclear Technologies to Iran
Cheney boert lekker, zie punt 24.

#3 Oceans of the World in Extreme Danger
En als oceanen in gevaar zijn, zijn wij in gevaar...

#4 Hunger and Homelessness Increasing in the US
En Nederland doet lekker mee...

#5 High-Tech Genocide in Congo
De tijden van "donker" Afrika zijn militair gezien allang voorbij...

#6 Federal Whistleblower Protection in Jeopardy
Hoe gaat het eigenlijk met Fred Spijkers? En Mordechai Vanunu?

# 7 US Operatives Torture Detainees to Death in Afghanistan and Iraq
De opmars van de Westerse beschaving...

#8 Pentagon Exempt from Freedom of Information Act
Je zou er een complotdenker van worden...

#9 The World Bank Funds Israel-Palestine Wall
De terugkeer van de Apartheid. Nóg een goede reden om andersglobalist te zijn...

#10 Expanded Air War in Iraq Kills More Civilians
Een luchtoorlog heet niet voor niets zo. Elk verhaal waarin een oorlog vanuit de lucht gewonnen wordt berust op gebakken lucht. Terwijl de burgers op de grond gebakken worden...en daarmee de grootste verliezers zijn. (was óók in Japan het geval, ja.)

#11 Dangers of Genetically Modified Food Confirmed
Elk verhaaltje waarin beweerd wordt dat genetisch gemanipuleerd voedsel tegen armoede helpt, is gelul. Hongersnood is het gevolg van een verdelingskwestie, een voorbeeld van een "sector" waarin de vrije markt gewoon niet werkt.

Een belangrijke speler in de gen-techwereld is Monsanto.

#12 Pentagon Plans to Build New Landmines
Dáár doen we het allemaal voor...

#13 New Evidence Establishes Dangers of Roundup
Vroege Vogels weten dat hier de naam Monsanto opduikt...

#14 Homeland Security Contracts KBR to Build Detention Centers in the US
Nederlandstalig artikel

#15 Chemical Industry is EPA’s Primary Research Partner
Winst gaat boven het algemeen belang. Tot de winstmaker zelf ook gestikt is...of tot de macht van industriële vervuilers gebroken wordt. Vóór die tijd zullen we vast nog vaak van bewindslieden horen dat de "sector" in kwestie zichzelf moet reguleren, en dat controlerende instanties en onderzoeksinstituten steeds afhankelijker worden van corporate sponsoring. Een neo-liberale illusie, die steeds gevaarlijker gevolgen aanneemt, naarmate de tijd verstrijkt en vervuiling en vergiftiging van onze planeet toeneemt.

#16 Ecuador and Mexico Defy US on International Criminal Court
En toen brak er Mexicaanse verkiezingskoorts uit...

#17 Iraq Invasion Promotes OPEC Agenda
Oorlogen zullen nooit eens de agenda van de slachtoffers dienen...

#18 Physicist Challenges Official 9-11 Story
Maar men besteed liever aandacht aan meningsverschillen in de 911-beweging, en aan UFO-denkers, en aan zogenaamd anti-semitisme, dan aan de onmogelijkheid van de officiële versie van 11 september...

#19 Destruction of Rainforests Worst Ever

#20 Bottled Water: A Global Environmental Problem
Een goed moment om je kraanwater positief te herwaarderen. Als je daar over beschikt.

#21 Gold Mining Threatens Ancient Andean Glaciers
Economic Hitmen still at work...

#22 $Billions in Homeland Security Spending Undisclosed

#23 US Oil Targets Kyoto in Europe
Lobbyists funded by the U.S. oil industry have launched a campaign in Europe aimed at derailing efforts to tackle greenhouse gas pollution and climate change.

#24 Cheney’s Halliburton Stock Rose Over 3000 Percent Last Year
Zie punt 2

#25 US Military in Paraguay Threatens Region
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:51:24 #19
52357 Lambiekje
pi_45003735
Coincidence Theory

Geweldig nr 41/42/43. Altijd al raar gevonden dat de vuur van 1975 veel erger, heftiger was en dat er niets gebeurde (waarbij geen trusses diende te vervangen worden) en het mietjes vuur van 911 wel ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:52:48 #20
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_45003777
Die Pietje kan echt alleen maar amateur filmpjes linken
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_45003987
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef Lambiekje het volgende:
Coincidence Theory

Geweldig nr 41/42/43. Altijd al raar gevonden dat de vuur van 1975 veel erger, heftiger was en dat er niets gebeurde (waarbij geen trusses diende te vervangen worden) en het mietjes vuur van 911 wel ...
Coincidence theory. Is dat een theorie gebaseerd op toevalligheden? Typisch...

En altijd al raar gevonden? Of vond je dat pas nadat iemand had geschreven dat je dat raar moest vinden? Dat is dus niet 'altijd'...

Overigens ben ik nog steeds bereid om bewijzen voor het officiële verhaal te zoeken als jij kunt aangeven wat je als bewijs accepteert.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat aanbod al 5x expres genegeerd hebt omdat er geen bewijs denkbaar is waardoor jij je geloof zou veranderen. In dat geval is jouw overtuiging dus een religie. Het is jouw wereldbeeld en je bent er niet in geïnteresseerd of het waar is of niet. Als je toevallig op de EO-landdag was beland in plaats van op een conspiracysite had je nu Jezus Loves You en Geen Sex Voor Het Huwelijk gepredikt...
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:42:09 #22
52357 Lambiekje
pi_45005313
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:52 schreef -skippybal- het volgende:
Die Pietje kan echt alleen maar amateur filmpjes linken
verondersteld wort dat je de vorige 16 delen van dit topic kent. en dus de wat grote producties als Who killed O'neill en 911 Mysteries voor bekend wordt geacht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:43:33 #23
52357 Lambiekje
pi_45005364
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:00 schreef mgerben het volgende:

[..]

Coincidence theory. Is dat een theorie gebaseerd op toevalligheden? Typisch...

En altijd al raar gevonden? Of vond je dat pas nadat iemand had geschreven dat je dat raar moest vinden? Dat is dus niet 'altijd'...

Overigens ben ik nog steeds bereid om bewijzen voor het officiële verhaal te zoeken als jij kunt aangeven wat je als bewijs accepteert.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat aanbod al 5x expres genegeerd hebt omdat er geen bewijs denkbaar is waardoor jij je geloof zou veranderen. In dat geval is jouw overtuiging dus een religie. Het is jouw wereldbeeld en je bent er niet in geïnteresseerd of het waar is of niet. Als je toevallig op de EO-landdag was beland in plaats van op een conspiracysite had je nu Jezus Loves You en Geen Sex Voor Het Huwelijk gepredikt...
EO jongeren .. daar snap ik geen snars van dat jongeren zo met Jezus bezig zijn .. kansloos dat is het.
pi_45008733
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:43 schreef Lambiekje het volgende:
Top 25 Censored Stories of 2007

#24 Cheney’s Halliburton Stock Rose Over 3000 Percent Last Year
Zie punt 2
Whehe, weer zo'n hoop onzin waarbij blijkbaar niemand de moeite neemt om 1 seconde te checken.

Halliburton aandelen zijn het afgelopen jaar bv. gedaald.
Verder heeft Cheney geen financieel belang in Halliburton. Hij heeft nog aandelen, maar alle winsten daarop gaat naar charity.
  donderdag 4 januari 2007 @ 16:28:51 #25
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_45009067
altijd al gedacht dat Cheney de nieuwe Christus was...
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')