Het is die UFO wat mensen tegenhoud. Hoge entree en amper iets zien...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorige jaren kwam er ook al amper wat, er komt eigenlijk nooit veel behalve dat clubje uit Rotterdam
Wij de punten ook niet, want die nemen ze in de huidige vorm echt niet meequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zal jullie niet missen.
VI heeft vaak van die 'open-deuren interviews'. Sportweek weet altijd wel wat interessants boven tafel te krijgen. (Zie: Ruud over het 'ik-mag-je gehalte', Van Gaal over Van Basten, etc.)quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom heeft de VI nooit interessante artikelen
Ik dacht dat al zijn ex-teamgenoten en hekel aan hem hadden, niet dus. Ze vertellen verderop wel in het interview dat Leonardo natuurlijk zijn nukken heeft (vooral ochtendhumeurquote:Bouwmeester (adviseur NAC): "Hij is nooit vergeten dat ik hem naar Feyenoord heb gehaald en daarna naar NAC. Ons contact is altijd warm en zal ook na zijn verhuizing naar Amsterdam intact blijven. Het is een sociaal ventje."
Arne Slot en Mike Zonneveld knikken een half uur later bij die woorden. Ze komen vlak voor de lunch even over Leo babbelen. Graag zelfs. "Want het beeld dat er van hem bestaat, klopt totaal niet. Ik vind het een wereldgozer," barst Zonneveld los. "Als er iemand nieuw is, probeert hij diegene op zijn gemak te stellen. Hij vraagt ook altijd hoe het met je gaat. Probeert altijd te helpen."
(later in het artikel, ook interessant)
Leonardo ging eigenlijk alleen maar uit nieuwsgierigheid met trainer Henk ten Cate praten. Hij had zijn zinnen gezet op een Spaans of Engels avontuur. In het buitenland kon hij met een schone lei beginnen. Maar Ten Cate overtuigde hem, tijdens een gesprek bij de trainer thuis, volledig. Vooral het zinnetje 'Ik zal je beschermen', maakte diepe indruk op de gevoelige Braziliaan.
Leonardo: "Het gevoel was top. Ik dacht meteen: met die man wil ik werken. Hij begrijpt mij. Bij de andere trainers met wie ik sprak, kreeg ik dat gevoel niet of veel minder."
beetje sneu wel ja...quote:
Harry is geen zeer talentvolle speler die na 11 jaar de club die hem van zijn miserabele lijmsnuivende vuilnisbeltleventje heeft gered verraad voor de grootste concurrent om die veel op te gaan leverenquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ik snap die haat tegen Leo niet zo, wij gunnen Harry toch ook het beste.
Harry hadden we gewoon moeten houden, was een prima pinchitter. We hadden Rosenberg van de hand moeten doen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ik snap die haat tegen Leo niet zo, wij gunnen Harry toch ook het beste.
Au Au Auquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:56 schreef stefmans het volgende:
http://www.beijen.net/frank/wedst/2003/030423ma.htm
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Harry hadden we gewoon moeten houden, was een prima pinchitter. We hadden Rosenberg van de hand moeten doen.
Ik zit er naast woensdagquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:02 schreef PLAE@ het volgende:
Dat uitvak is dan ook zooooo kut met dat net en gewoon hoog in die hoek. Vreselijk.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Harry is geen zeer talentvolle speler die na 11 jaar de club die hem van zijn miserabele lijmsnuivende vuilnisbeltleventje heeft gered verraad voor de grootste concurrent rivaal om die veel op te gaan leveren![]()
Laat ze maar komen met die pleuro's, minimaal 30 anders wordt er niet eens gepraat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Leuk voor KJH, maar nu zullen er nog meer clubs gaan bieden.
Bij mij ook de eerste gedachtequote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Welke clubs hebben er al geboden dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
voor 30 euro wil ik hem best overnemenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Laat ze maar komen met die pleuro's, minimaal 30 anders wordt er niet eens gepraat.
Dat had ik ook niet verwacht. Als hij zich in het veld nou ook nog een keer weet te gedragen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
VI heeft vaak van die 'open-deuren interviews'. Sportweek weet altijd wel wat interessants boven tafel te krijgen. (Zie: Ruud over het 'ik-mag-je gehalte', Van Gaal over Van Basten, etc.)
Klein stukje van dat artikel over Leonardo:
[..]
Ik dacht dat al zijn ex-teamgenoten en hekel aan hem hadden, niet dus. Ze vertellen verderop wel in het interview dat Leonardo natuurlijk zijn nukken heeft (vooral ochtendhumeur) , maar dat de ervaringen vooral positief zijn.
Maar goed, we moeten het eerst maar zien natuurlijk, ook hoe hij zich in het veld houdt. Het zal mij echter niet verbazen als hij, ondanks zijn Feyenoordverleden, uitgroeit tot een publiekslieveling.
Ik wil wel gratis in je garage zittenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
voor 30 euro wil ik hem best overnemen
altijd leuk om van je agressie af te komen, zo'n vastgebonden jood in je garage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |