abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:56:16 #61
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44660463
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_44660539
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Harry hadden we gewoon moeten houden, was een prima pinchitter. We hadden Rosenberg van de hand moeten doen.
Helemaal mee eens.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_44660745
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:02 schreef PLAE@ het volgende:

Dat uitvak is dan ook zooooo kut met dat net en gewoon hoog in die hoek. Vreselijk.
Ik zit er naast woensdag
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:29:32 #65
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44661266
Huntelaar is meest trefzekere speler ter wereld

Gepubliceerd op vrijdag 22 december 2006

Klaas-Jan Huntelaar mag op 8 januari vrijwel zeker de prijs voor de meest trefzekere speler in ontvangst nemen. De aanvaller voert de ranglijst aan van de Top Division Goal Scorer 2006.
De lijst van productiefste voetballers is samengesteld door de International Federation of Football History and Statistics (IFFHS). Het gaat daarbij om competities die in het kalenderjaar 2006 zijn geëindigd. De IFFHS heeft inmiddels 48 van de 50 nationale competities verwerkt in de statistieken.

Huntelaar scoorde dit kalenderjaar 35 keer (17 keer in dienst van Heerenveen en 18 keer voor Ajax). De 23-jarige Ajax-spits kan in theorie alleen nog worden ingehaald door collega's uit de Chileense en Peruviaanse competitie. Maar echt serieus is die bedreiging niet, de topscorers in die landen waren beduidend minder productief dan Huntelaar.

Het zou voor het eerst zijn dat een Nederlander met de titel aan de haal gaat. De prijs voor de productiefste voetballer wordt sinds 1997 uitgereikt, de titel ging toen naar Hakan Sükür. Hij was de eerste en tevens laatste Europeaan die de prijs won.

Bron: Planet Internet
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_44661292
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:32 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Harry is geen zeer talentvolle speler die na 11 jaar de club die hem van zijn miserabele lijmsnuivende vuilnisbeltleventje heeft gered verraad voor de grootste concurrent rivaal om die veel op te gaan leveren
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:35:07 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44661385
Leuk voor KJH, maar nu zullen er nog meer clubs gaan bieden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:35:46 #68
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44661402
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef HeatWave het volgende:
Laat ze maar komen met die pleuro's, minimaal 30 anders wordt er niet eens gepraat.
LUHG
pi_44661405
quote:
Bij mij ook de eerste gedachte
pi_44661958
quote:
Kom op zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44662173
quote:
Welke clubs hebben er al geboden dan?
Allemaal goed voor Ajax dit nieuwsfeitje. Tegenhouden doe je op een gegeven moment toch nie meer en dit verhoogt zijn marktwaarde.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:14:25 #72
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44662202
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Laat ze maar komen met die pleuro's, minimaal 30 anders wordt er niet eens gepraat.
voor 30 euro wil ik hem best overnemen
altijd leuk om van je agressie af te komen, zo'n vastgebonden jood in je garage
pi_44662277
Dit seizoen is Huntelaar nog niet echt productief en daar komt Zondag ook geen verandering in
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:17:54 #74
82589 S-Two
barba macacu
pi_44662283
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

VI heeft vaak van die 'open-deuren interviews'. Sportweek weet altijd wel wat interessants boven tafel te krijgen. (Zie: Ruud over het 'ik-mag-je gehalte', Van Gaal over Van Basten, etc.)

Klein stukje van dat artikel over Leonardo:
[..]

Ik dacht dat al zijn ex-teamgenoten en hekel aan hem hadden, niet dus. Ze vertellen verderop wel in het interview dat Leonardo natuurlijk zijn nukken heeft (vooral ochtendhumeur ) , maar dat de ervaringen vooral positief zijn.

Maar goed, we moeten het eerst maar zien natuurlijk, ook hoe hij zich in het veld houdt. Het zal mij echter niet verbazen als hij, ondanks zijn Feyenoordverleden, uitgroeit tot een publiekslieveling.
Dat had ik ook niet verwacht. Als hij zich in het veld nou ook nog een keer weet te gedragen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 22 december 2006 @ 17:18:05 #75
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44662290
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:14 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Ik wil wel gratis in je garage zitten
LUHG
pi_44662304
quote:

[..]

Mijn god wat een niveau
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_44662407
quote:
Hoe meer clubs hem willen hoe beter het is
pi_44663061
quote:

[..]

Smerig kereltje .
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:51:53 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44664373
quote:
Ajacied Wesley Sneijder is zondag vrijwel zeker inzetbaar in het competitieduel met Vitesse, zo meldt AD Sportwereld. Zijn heupblessure is nog wel pijnlijk, maar er is geen schade aan spieren of het bot. "Voor de wedstrijd gaat er desnoods een spuitje in," aldus Sneijder, die vorige week in het UEFA Cup-duel met Zulte Waregem geblesseerd raakte.

Gisteren trainde de middenvelder een uur mee met de selectie van trainer Henk ten Cate. Het laatste half uur werkte hij apart met conditietrainer Laurens Ebben. Sneijder: "Trainen gaat op zich goed, maar ik voel die kneuzing nog wel. Het voelt als een gigantisch grote blauwe plek, heel pijnlijk. Maar ik ga er vanuit dat ik er zondag bij ben. De komende drie wedstrijden worden heel belangrijk voor de club. Daarom wil ik spelen."

De inzetbaarheid van Sneijder is van groot belang voor Ajax, dat het jaar per se goed wil afsluiten. De Amsterdamse ploeg mag in zijn drie laatste duels van 2006 feitelijk geen punten verspelen, wil het na de korte winterstop nog meedoen om het kampioenschap. Ajax staat halverwege de competitie acht punten achter op PSV. De komende anderhalve week wachten achtereenvolgens Vitesse (uit), Roda JC (thuis) en NEC (uit).
Jawel, je keek.
pi_44664587
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

VI heeft vaak van die 'open-deuren interviews'. Sportweek weet altijd wel wat interessants boven tafel te krijgen. (Zie: Ruud over het 'ik-mag-je gehalte', Van Gaal over Van Basten, etc.)

Klein stukje van dat artikel over Leonardo:
[..]

Ik dacht dat al zijn ex-teamgenoten en hekel aan hem hadden, niet dus. Ze vertellen verderop wel in het interview dat Leonardo natuurlijk zijn nukken heeft (vooral ochtendhumeur ) , maar dat de ervaringen vooral positief zijn.

Maar goed, we moeten het eerst maar zien natuurlijk, ook hoe hij zich in het veld houdt. Het zal mij echter niet verbazen als hij, ondanks zijn Feyenoordverleden, uitgroeit tot een publiekslieveling.
Het gaat erom hoe hij zich gedraagt in het veld. Dat hij altijd vraagt aan mede spelers hoe het gaat zal mij een zorg zijn.
lollig
pi_44666170
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe hij zich gedraagt in het veld. Dat hij altijd vraagt aan mede spelers hoe het gaat zal mij een zorg zijn.
Een speler die totaal geen interesse toont in anderen cq het groepsgebeuren, gaat snel irriteren hoor binnen zo'n groep.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44666314
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe hij zich gedraagt in het veld.
Eens. Maar dat stukje ontkracht de beweringen dat Leonardo een egoistisch arrogante klootzak is die alleen onrust zaait binnen de groep. Als zijn ex-teamgenoten met hem weglopen bewijst dat het tegendeel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44668422
Mensen, laten we Leonardo gewoon een kans geven, en dan zien we wel hoe het loopt. Veel zal het ons in elk geval niet kosten. (Dit uiteraard voor de mensen die er weinig vertrouwen in hebben ).

Hoeveel procent zou NAC krijgen bij een eventuele doorverkoop?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44671302
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Een speler die totaal geen interesse toont in anderen cq het groepsgebeuren, gaat snel irriteren hoor binnen zo'n groep.
Als hij presteert word hij snel geaccepteerd door de spelersgroep. Maar als hij niet presteert en buiten het veld ook nog een dweil is dan is het over.
lollig
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:31:45 #85
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44671484
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. Maar dat stukje ontkracht de beweringen dat Leonardo een egoistisch arrogante klootzak is die alleen onrust zaait binnen de groep. Als zijn ex-teamgenoten met hem weglopen bewijst dat het tegendeel.
Heb je het hele stuk wel gelezen?

Er werd ook gezegd over een Leonardo die niet tegen kritiek kon, te laat op trainingen verschijnt en vrijwel nooit zin heeft om te trainen en dat duidelijk niet merken. Verder zei een teamgenoot dat wanneer iemand als Stam hem eens een uitbrander zou geven, hij dit absoluut niet zou kunnen waarderen.

Het was inderdaad overwegend positief, maar dat kwam vooral doordat men hem bij NAC hem geen strobreed in de weg legt en echt alles pikt van hem.
pi_44674134
quote:
Ajax steunt actie 3FM

Amsterdam, 22 dec 2006
De belofte die John Heitinga vrijdagmorgen deed op Radio 3FM wordt snel ingelost. Liefst elf collega-Ajacieden stellen voetbalschoenen ter veiling beschikbaar. Met hun bijdragen hopen de Ajacieden de 3FM Serious Request actie tot een nog groter succes te maken.

In samenwerking met het Rode Kruis zamelen de dj’s van 3FM deze week geld in om de slachtoffers van landmijnen te helpen. Naar schatting dertig miljoen mijnen overal ter wereld vormen een potentieel groot gevaar voor de lokale bevolking. De dj’s presenteren hun radioprogramma tot en met zondag vanuit een glazen studio op de Neude in Utrecht.
Heitinga was vandaag kort te gast in de uitzending. De Ajacied lichtte het initiatief vanuit de spelersgroep vrijdag persoonlijk toe. ,,De kicksen zijn echt gedragen door de spelers, de modder zit er soms nog op’’, vertelde de verdediger. ,,Sommige spelers dragen schoenen met daarop de namen van hun kinderen. Dat brengt geluk en maakt de voetbalschoenen bovendien uniek. De kicksen zijn gedragen tijdens trainingen en wedstrijden.’’
Binnenkort kan via de website van 3FM worden geboden op de schoenen van de Ajacieden. Roger en Markus Rosenberg stelden ieder drie paar schoenen beschikbaar. De overige Ajacieden hebben twee paar of een enkel paar afgestaan. De kicksen van Ryan Babel, Klaas Jan Huntelaar, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder zijn bovendien gesigneerd. Hetzelfde geldt voor de keepershandschoenen die Maarten Stekelenburg belangeloos heeft afgestaan. Tenslotte hebben ook Gabri, Urby Emanuelson, Edgar Manucharyan en George Ogararu schoenen beschikbaar gesteld. Als klap op de vuurpijl kan ook worden geboden op een door de hele selectie gesigneerd Ajax-shirt.

Lees meer op de website van 3FM.

Aangeboden items:

Voetbalschoenen:

Klaas Jan Huntelaar (een paar, gesigneerd)
Wesley Sneijder (een paar, gesigneerd)
Roger (drie paar)
Ryan Babel (twee paar, gesigneerd)
Kenneth Perez (twee paar, gesigneerd)
Gabri (twee paar)
Markus Rosenberg (drie paar)
Urby Emanuelson (een paar)
Edgar Manucharyan (twee paar)
George Ogararu (een paar)
Hedwiges Maduro (een paar, gesigneerd)

Keepershandschoenen Maarten Stekelenburg (een paar, gesigneerd)

1 door de hele selectie gesigneerd Ajax-shirt
Iemand nog een paar schoenen nodig
pi_44674164
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:47 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Iemand nog een paar schoenen nodig
3 paar kicksen wtf

Maargoed, zou niet weten wat je er mee moet

Opscheppen tegen de tegenstander:

Mijn schoenen zijn gedragen door Huntelaar
pi_44674170
Rosenberg 3 paar. En Roger ook. Die verwachten niet veel speeltijd meer te krijgen... .
pi_44674180
Wtf moet je met zoveel paar, ze hebben met ijzeren noppen enzo als het goed is maar hebben ze ook nog 100 kleuren ofzo
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:52:46 #90
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44674200
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:51 schreef Jasza het volgende:
Wtf moet je met zoveel paar, ze hebben met ijzeren noppen enzo als het goed is maar hebben ze ook nog 100 kleuren ofzo
Je kunt gewoon per paar bieden hoor. Je hoeft niet ineens alles te kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')