quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef sanni het volgende:
Mag ik een kleine suggestie doen en ik heb het al een in van de andere topics
geopperd. Kan iemand mij uitleggen als leek waarin al zoveel verschillende
topic's voor de Mac zijn. Naar ik heb begrepen was er vroeger 1 centrale
topic en nu is alles versplinterd in allerlei sub-topic's die ook nog elke keer
van header veranderen. Ik word er een beetje moe van. Dus graag
wat nu het defintieve beleid wordt inzake Mac threads zodat ik tenminste
weet waar heen te gaan ipv mij rot te moeten zoeken waar het zo kunnen zijn.
Iemand?![]()
![]()
Voor vragen duik ik gewoon het grote OSX vragen topic in, aangezien ik een SC niet zie als iets waarin mijn vragen kwijt kan.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef sanni het volgende:
Ik wel eigenlijk... Daar ga ik al ik altijd heen met vragenquote:Op maandag 19 februari 2007 15:10 schreef slakkie het volgende:
[..]
Voor vragen duik ik gewoon het grote OSX vragen topic in, aangezien ik een SC niet zie als iets waarin mijn vragen kwijt kan.
Niks anders dan anders.quote:Op maandag 19 februari 2007 15:00 schreef sanni het volgende:
Iemand?![]()
![]()
is een mod dat ooit niet geweest op dig?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:48 schreef TwyLight het volgende:
Maar Godlike, je bent dus voor gelijke behandeling?
voordat je met beschuldigingen aankomt mag je dat wat mij betreft eerst bewijzen.quote:
Is het nog heel belangrijk?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:.
slakkie, kan je mijn pm even doorsturen naar godlike?
![]()
Ik heb redelijk meegelezen. Niet op de letter maar uiteraard ben ik een stukje terug gegaan zodat ik op de hoogte ben wat er aan de hand is geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:23 schreef TwyLight het volgende:
Nou het was eigenlijk een reactie op jouw reactie op mijn reactie.
Had er alleen geen quote bij gedaan, had het scherm nog sinds vanochtend open staan, en had het even niet door.
Maar ik bedoelde er eigenlijk mee dat de Apple SC misschien weer terug kon komen, omdat jij misschien wel zin had om te modereren.
Maar een paar dagen geleden had ik een PM gestuurd naar slakkie met wat ik vond.
Maar het kwam er dus op neer dat Slarioux "geen zin" heeft om de Apple SC te modden omdat dat "t eveel werk is" en die "bezig blijft".
Maar als je even terug leest in dit FB topic snap je denk ik wel wat ik bedoel want er gaan volgens mij 2 pagina's (misschien nog wel langer) over.
Ik ben van mening dat het vista topic geen sc is en als dat de spuigaten uit loopt dan hoor ik het ook graag.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:38 schreef TwyLight het volgende:
Het Vista topic is een slowchat. het "apple" topic is een vragen topic, omdat ze gewoon niet toe willen geven dat ze fout zitten en het dan maar zo oplossen.
Er is gewoon vraag naar een Apple SC want zoals iemand al eerder zei.
Apple is niet alleen een merk, maar het is ook voor veel mensen een cult hoe stom het ook mag klinken.
Dat er nu allemaal losse topics lopen over macbooks e.d. heeft er niks mee te maken, en ook de algemene slowchat niet.
Het is gewoon zo dat veel mensen gewoon willen slowchatten over apple gerelateerde dingen, en dat niet in het algemene topic te doen. want wat je daar krijgt is toch alleen maar "apple" en "omg, fanboys
![]()
![]()
"
De reden dat hij toen dicht is gegaan is omdat geqxon iedereen het bloed onder de nagels vandaan haalde en het toen (vooral aan het eind) steeds vaker uit de hand liep, en slarioux daar naar zijn mening "te vaak" moest modereren.
Ik denk juist dat een algemene DIG SC waar om de zo veel tijd Apple nieuws wordt gepost door 'de Apple users' juist 'gevaarlijker' is, het bleek al eerder dat anderen dat niet zo op prijs stelde en in de oude Apple Slowchat had niemand last van ons. Het was één topic, meer niet. Bovendien is het dan ook makkelijker te volgen voor iedereen die het wil weten, en makkelijker te vermijden voor de meerderheid die het niet boeit.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik denk dat we nu al in redelijk goed zitten hoe het nu is. Te weten met 1 algemene sc waar iedereen meer dan welkom is om over alle aspecten te praten die met DIG te maken hebben. Daar is ook geen kliekjes vorming en is iedereen van elk geloof en platform daar welkom en kan rustig zijn mening, nieuws, etc etc posten.
Dat is nu net wat me tegen staat. Één topic over alle Apple vragen is toch veel makkelijker? Dan kan iedereen elkaar direct helpen, en iedereen die Apple volgt kan één topic lezen voor algemene vragen en antwoorden. Het is juist omdat wij al die aparte topics óók overdreven vinden dat we pleiten voor één sc-topic.quote:Als er grote releases, problemen, vragen, etc etc zijn hebben we meerdere mogelijkheden.
Zo heeft Vista een eigen topic en OSX ook. De macbooks hebben een topic (die ik zelfs al wat overdreven vind maar dat is een persoonlijke mening) en er zijn zoals je weet veel meer topics over hele verschillende onderwerpen.
Dan tot slot nog twee algemene zaken:quote:Als iemand geen zin heeft om in 1 van de 'centrale' topics te posten is de persoon vrij om een topic te openen mits ze rekening houden met de algemene faq die er voor heel dig en fok is.
Ach donder toch op, je hebt geen idee waar je het over hebt. Het is altijd maar weer Geqxon dit, Geqxon dat.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:49 schreef TwyLight het volgende:
Er had maar één ban uitgedeeld moeten worden, en dat is voor Geqxon.
Het is al eerder gezegd, de users bepalen de topics. Niet de mods.
Jij verbied gewoon topics omdat het wel eens uit de hand zou kunnen lopen.
Ten eerste hebben de users die toentertijd in de SC postte amper gepost in de topics die er nu zijn, hoewel ik zeker weet dat als die er komt Geqxon er als de kippen bij is.
Ten tweede is het ook al weer maanden geleden, en je weet zelf dat er veel vraag naar is want dat is bijna het enige waar dit FB topic altijd over gaat.
Waarom niet gewoon even proberen, en zodra iemand loopt te kutten gewoon sterk optreden tegen de aanstichters. en niet de "slachtoffers".
Wat NU dus gebeurd.
Dat bedoel ik, gaan we weer. Ik geef niks toe, ik constateer. Het is niet meer mijn beslissing of de SC open of dicht blijft, ik ben geen mod meer. "Mijn zinnen erop gezet"? Wat voor een woordkeus is dat, wat wil je impliceren?quote:Op maandag 19 februari 2007 18:34 schreef TwyLight het volgende:
Dus wij zeuren? Het is dus een dictatuur?
Je geeft dus toe dat het geen nut heeft wat wij proberen te bereiken omdat jij (ja praat nu even over jou, ook al ben je geen mod meer). je zinnen er al op hebt gezet dat je hem niet open wil.
Zijn commentaar staat in FC DIG topic. Je ziet hem vanzelf staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is het nog heel belangrijk?
Of wil je gewoon melden waar je naar toe aan het werken was? Want ik neem aan dat dat je insteek was?
"Oh, foei wat zou dat kut zijn zeg. de users zouden eens gelijk hebben! wat zou dat jammer zijn."quote:Wat ik nou zo jammer zou vinden, als de SC weer open zou gaan, is dat zeuren helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |