Hij zei: "minimel"quote:Op maandag 1 januari 2007 23:48 schreef Veersesmurf het volgende:
minimal
STERK!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nu moet je van die 3 feesten ook 3 weken bijkomen
Klopt, heb ik eigenlijk ook nog wel bijna altijd. Het begon alleen op een gegeven moment want minder te worden bij de Asta bijvoorbeeld. Je komt er dan een aantal keer en dan is het echt gevoel toch wel wat minder. Maarja, als ik het niet helemaal de shit zou vinden ging ik ook niet elke keer weerquote:Op maandag 1 januari 2007 23:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik vind het altijd weer fantastisch! Kippenvel komt bijna elk feestje wel langs en idd die adrenalinestoot door bijv. het horen van de muziek als je in de rij staat
heb ik ook en als je thuis komt gelijk de platentas open en de draaitafels aan!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:36 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, ik vind het altijd weer fantastisch! Kippenvel komt bijna elk feestje wel langs en idd die adrenalinestoot door bijv. het horen van de muziek als je in de rij staat
Dat heb ik altijd heel erg de dag erna jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
heb ik ook en als je thuis komt gelijk de platentas open en de draaitafels aan!![]()
Bron!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dikke geruchten (grote kans dat het waar is![]()
) dat er 3 tiesto in concerts komen. 1 ervan zelf in de Arena
Ik zeg niks meer![]()
![]()
Geruchten zeg je zelf...quote:
Nja dan houden we het maar op geruchtenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Geruchten zeg je zelf...
We zullen zien
Ik sluit niks uitquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja dan houden we het maar op geruchten
Zn nieuwe cd is echt anders (goh hij heet ook Andersquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:20 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb hier nog een setje van Trentemoller in Milaan liggen, dat is een kwartiertje leuk, maar een hele avond lijkt me niet zo veel![]()
Maar als je er van houd zal het wel een ontiegelijk goed feestje zijn (ook voor dat geld)
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8186146464839349434quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, dan vraag ik het me toch af hoe dat kan![]()
Overigens komt het nieuwe album maart(1 nieuwe nummer heb ik al, wel met mp3 speler/telefoon opgenomen
)
Vraag me af wat psies 't verschil is tussen de maassilo en de now & wowquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:20 schreef jackson het volgende:
Maassilo lijkt me super om een keer heen te gaan
Om precies te zijn niksquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:36 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Vraag me af wat psies 't verschil is tussen de maassilo en de now & wow![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |