Eensch! Had ook wat mindere dingen de laatste weken..quote:Op maandag 1 januari 2007 12:41 schreef Xantra het volgende:
Beste wensen iedereen!![]()
2006 was goed, behalve de laatste weken
een maatje van me heeft te horen gekregen dat die kanker heeft, 20 jaar!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Eensch! Had ook wat mindere dingen de laatste weken..
Beste wensen you all! May your cards be alive and you pots be monsters, oohnee da's poker
Dat is de andere kant van het leven weer,quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
een maatje van me heeft te horen gekregen dat die kanker heeft, 20 jaar!
Yeah poker! Dat je al je draws mag hitten in 2007! doe je vrijdag mee?
Dat is wel 1 van de beroerste voornemens die ik gehoord hebquote:Op maandag 1 januari 2007 19:34 schreef DreamAway het volgende:
Had me voorgenomen wat minder feestjes te bezoeken dit jaar
in 2006 ben ik naar 23 feesten geweest, dat houdt in: inclusief festivals, parades, gratis evenementen enz.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de beroerste voornemens die ik gehoord heb
Minder... alsin minder dan vorig jaar ?
tering, best veel jah!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:54 schreef DreamAway het volgende:
[..]
in 2006 ben ik naar 23 feesten geweest, dat houdt in: inclusief festivals, parades, gratis evenementen enz.
Vind ik nog best veel! Natuurlijk valt het in het niets bij jullie lijst...maar toch!![]()
Ik doe het de komende maanden ff wat rustiger aan, ook beetje sparen voor tripje new york!
Ik keek het toevallig ook even na op PartyFlock, valt niet in het niks bij mijn persoonlijke lijst hoor. Dat zijn er maar 5 meer ofzoquote:Op maandag 1 januari 2007 19:54 schreef DreamAway het volgende:
[..]
in 2006 ben ik naar 23 feesten geweest, dat houdt in: inclusief festivals, parades, gratis evenementen enz.
Vind ik nog best veel! Natuurlijk valt het in het niets bij jullie lijst...maar toch!![]()
Ik doe het de komende maanden ff wat rustiger aan, ook beetje sparen voor tripje new york!
ja, das een goede manier. Nu heeft een feestje niet zo snel iets heel speciaals meer, wat ik in t begin wel vaak had. Wil toch iets hebben om naar uit te kijken zeg maar!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:01 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik ben naar minder feesten geweest dan vorig jaar (jaar daarvoor nu zeg maar) maar kwalitatief wel goeie feesten, en dat is ook wat waard![]()
en dan niet op eerste kerstdag gaarne!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:09 schreef jackson het volgende:
Wellicht zelf nog wat moois organiseren
Dat bepalen we zelf welquote:Op maandag 1 januari 2007 20:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en dan niet op eerste kerstdag gaarne!![]()
Herkenbaar... bezoek eens wat andere feesten dan wat je nu doet. Breed houden werkt erg goed voor mijquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef DreamAway het volgende:
Nu heeft een feestje niet zo snel iets heel speciaals meer, wat ik in t begin wel vaak had. Wil toch iets hebben om naar uit te kijken zeg maar!
als je minder naar feesten gaat kan je de feesten waar je wel naar toe gaat meer waarderen vind ik. en dat deelt wel mee in de feestvreugde vaakquote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, das een goede manier. Nu heeft een feestje niet zo snel iets heel speciaals meer, wat ik in t begin wel vaak had. Wil toch iets hebben om naar uit te kijken zeg maar!
In 2005 en 2006 allebei de jaren 37 feestjes bezocht!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, das een goede manier. Nu heeft een feestje niet zo snel iets heel speciaals meer, wat ik in t begin wel vaak had. Wil toch iets hebben om naar uit te kijken zeg maar!
Ja, dikke shit zeg! Nu gaat het met N1 erg hard natuurlijk, zelfde als je DV gaat bezoekenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Tomaz het volgende:
[..]
In 2005 en 2006 allebei de jaren 37 feestjes bezocht!
Ik ga m'n best doen om er in 2007 minimaal 38 te bezoekenWie helpt me?
![]()
Nu moet je van die 3 feesten ook 3 weken bijkomenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, dikke shit zeg! Nu gaat het met N1 erg hard natuurlijk.
Ik heb precies hetzelfde, ik vind het altijd weer fantastisch! Kippenvel komt bijna elk feestje wel langs en idd die adrenalinestoot door bijv. het horen van de muziek als je in de rij staatquote:Op maandag 1 januari 2007 22:54 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Wat zonde dat je nu al niet meer snel iets speciaals voelt bij een feestje DA, ik heb 't na al die jaren nog steeds! Afgelopen Innercity bijvoorbeeld (m'n 6e) kreeg ik gewoon wéér kippenvel en een adrenalinestoot toen ik de trappen in de RAI op mocht richting muziek! En dat gevoel heb ik bij ieder feest(je) eigenlijk op een bepaalde manier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |