En dan ben ik pleitequote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
En Zometeen tussen 21:30 en 22:30 even meuk met D_A
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
En Zometeen tussen 21:30 en 22:30 even meuk met D_A
Dat ben ikquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hee maar D_A, was dat jouw zwoele stem die hier zojuist door de speakers schalde?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nederlandstalig doen we weer als ik weg ben
Stuur even een mail naar Christiaan at fok punt nlquote:Op donderdag 21 december 2006 22:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat ik evt ook wel wil doen is af en toe een uurtje invallen? Mocht er ooit ergens een gaatje zijn.Heb zelf redelijk druk schema dus ik niet echt kan zeggen wanneer ik tijd heb.
Maar als er zo ooit een uurtje ingevallen moet worden, let me know!
quote:
Neenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:45 schreef Ipho het volgende:
maikuuull!!!
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Cerror.
Watte?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:48 schreef eRrrrJeee het volgende:
1[Pub-Radio] Dagelijks van 4 20.00 1tot max 4 21.30uur1 Maandag: 4no1uknow 1 Dinsdag: 4B_BOY 1 Woensdag: 4 Christiaan 1 Donderdag: 4 ?? 1Vrijdag: 4 ?? 1 Zaterdag: 4 Dark_Angelus 1Zondag: 4RoOoytjuh
Het is gewoon alles door elkaarquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Misschien leuk om de stijl muziek er wordt gedraaid bij te zetten? Of is het meer wisselend..
Naja de DJ's draaien wat zij leuk vinden een beetje wel, maar verzoekjes weigeren we in principe nooitquote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Misschien leuk om de stijl muziek er wordt gedraaid bij te zetten? Of is het meer wisselend..
zomg123quote:Op donderdag 21 december 2006 23:08 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh zo'n kutherrie kun je bij mij nog best verwachten.
Voor 1 nummertje voor de lol er ff tussendoor ofzo.![]()
Joah?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
muse! plaat.. een hollandse meezinger! en jou afsluiter! misschien wel iets anders
Hehequote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:14 schreef Bravebart het volgende:
Verzoekje, JvT ft. Katja - Kerstplaat
-edit- Ok, laat maar![]()
![]()
quote:
dowload koop, de jeugd van tegenwoordig - parels voor zwijnenquote:
Gerrit mag ook van mijquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:46 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik heb liever jou, dan die ventjesmet hun apre-ski muziek
quote:
Gohquote:
Sorry, ik was de hele avond weg, voeg mij anders ook ff toe op MSN (ik ben mnl. ook DJ jeweetquote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, het werkt wel!
Ik heb het werkend gekregen, maar ik had geen luisteraars, dus volgende week meer.
Hij komt eraanquote:
Zoek dan maar eens op Thunderdome X-Mas Edition voor leuke kerstliedjes in Oldskool stijlquote:Op maandag 25 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hij komt eraan
Doe vanaf nu maar gewoon de verzoekjes heir posten, dan download ik ze wel zelf (limewire)
Kan ik niet vinden, sorryquote:Op maandag 25 december 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoek dan maar eens op Thunderdome X-Mas Edition voor leuke kerstliedjes in Oldskool stijl
Als het net zo is als het afgelopen half uurtje vind ik het wel bestquote:Op maandag 25 december 2006 21:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden, sorry
Maar ik ga zo even aaallemaaaal vette nummers in de qeue zetten en dan pokeren
Als jullie nog nummers/artiesten hebben die inde queue moeten, zeg het ff
Ja zoiets jaquote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het net zo is als het afgelopen half uurtje vind ik het wel best
Moet er jump en shit tussen?quote:Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
housen!
Coolquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat foto's van mijn studio. Hij is nog niet helemaal af, maar dat komt nog.
Ik hoop dat jullie het wat vinden en tot zondag 8 - 9.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Relaxtquote:
bijna perfect alleen de hithat minder. Als je meer wil weten: pm/mail/ msnquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Relaxt
Speelt dat een beetje, zo'n electronisch drumstel ?
OMFGquote:Op zondag 31 december 2006 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wordt niet goed van die Radio Bendeleider die de hele tijd op de stream zit
Sodemieter op.quote:
Chill.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Half uur.
Druk hier.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaaaaaaaaaaavond!
D_A Liveeeeeeeeeeee
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik gaat onder het genot van pils, PUBradio doen
Hoeveel heb je? vuile belg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus vanaf half 9 ongeveer totdat m'n pils op is.
Koelkastje vol. Brand krantje.quote:
5/6 in het uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef TwyLight het volgende:
Wat is je gemiddelde snelheid? bf/u (bierflesjes per uur)
Die kans zit er wel inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Uitgaande van 6 in het uur ben je dus 4 uur aan het draaier, of voer je de snelheid op zodra je er wat genuttigt hebt? (ik wel)
Chill, hoeveel bier heb je al op ?quote:
Aightquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poaaaar.
Nog ff geen tijd, mn eigen goeie muziek is nog niet klaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus het is zo tijd om te gaan beginnen
Mja, ze zijn per stuk over de 100MB.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stuur maar.
Mooi! Noem een paar lekkere hits, ik hijg er eens tussendoor en we hebben een pracht avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef TwyLight het volgende:
verzuim doe ik ook niet aan dus hij staat aan!
Vind ik een goed plan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef Bravebart het volgende:
Zullen we live een vriendinnetje voor Do gaan zoeken ?
Er is immers niks uit die ene SC gekomen.
Chill.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Wat er op PUB radio gedraaid wordt is eigenlijk aders dan wat ik normaal luisteren.
Mijn collectie bestaat eigenlijk voor zo'n 98% uit DJ sessions, en lange mixen.
heb er ook wat cd's tussen zitten maar dat zijn alsnog meeste progressive/dance/trance
2 bier verder inmiddelsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
omg mijn drinken wat doe je.
Ja bent dus dominuque o.i.d.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef mstr het volgende:
Ik werd genoemd.
Ik ben opgegeven door Bart.
Ik ben namelijk op zoek naar een vriendin.
Maar bart, mijn 'naam' spreek je uit als M-s-t-r.
En niet iets raars vervormds.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb een kandidaat die denk ik best bij jou zou passen.
http://www.xed.nl/fotos/4145
[afbeelding]
Neeuh dies werken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:07 schreef mstr het volgende:
Is dit een stiekeme tip van D_A aan Merel?
Geil ding hequote:
quote:
Plan welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:10 schreef liiszle het volgende:
ja hoi. ik luister ook maar even
moet wat doen om wakker te blijven.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:19 schreef mstr het volgende:
D_A, je zou een nieuwe TAG moeten krijgen
Deze beat is rockin'quote:
D_Aquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja razorlight speel ik ook af hoor
Verhalen! Wc verhalen, wilde neuksex vertel!quote:
Het verhaal van de handen van Rick.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verhalen! Wc verhalen, wilde neuksex vertel!
ooh, in dát gevalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verhalen! Wc verhalen, wilde neuksex vertel!
Daar is niks cools aanquote:
Nee, niet vertellenquote:
Of iedereen is nu te lam om te luisteren, of iedereen is al stappen.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Hej, D_A bijna altijd als jij begint te praten valt die eruit
Dat idee had ik vanmiddag ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef wimbo het volgende:
Heb je geen webcam in de studio?
PUB radio, live in Beeld en geluid...
Daar dus.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we nou 'ns webcamradio?
Ik gaat eens kijken of ik aan die webcam kan werkenquote:
zou ik niet doen, weet niet wat je upload snelheid maar weet niet of dat wel goed gaat radio én webcam verzenden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik gaat eens kijken of ik aan die webcam kan werken
Hooooiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef mstr het volgende:
We hebben nog een vrouwelijke luisteraar: Lucina.
Rewind -» Play.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
ARGGGGGGGG tijdens dat mooie verhaal valt die gewoon 3 keer uit gvd
Hoeveel heb je nog?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
De hele uitzending is vrij vermakelijk wel.
8 bier verder btw.
Nah, vind mn stream niet leukquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:56 schreef TwyLight het volgende:
D_A. heb je dat nummer al gedownload?
Omgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, vind mn stream niet leuk
Zometeen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omgdus heb hem voor niks geupload
En haal je lul uit je broek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:03 schreef Bravebart het volgende:
Keeeeeeeeeev maak me geeeeeeeeeeeeek![]()
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef TwyLight het volgende:
Wodka Redbull. dat is echt een wijven drank
Boeien, het is lekker, punt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:05 schreef TwyLight het volgende:
Wodka Redbull. dat is echt een wijven drank
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |