Gohquote:
Sorry, ik was de hele avond weg, voeg mij anders ook ff toe op MSN (ik ben mnl. ook DJ jeweetquote:Op zondag 24 december 2006 20:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hey, het werkt wel!
Ik heb het werkend gekregen, maar ik had geen luisteraars, dus volgende week meer.
Hij komt eraanquote:
Zoek dan maar eens op Thunderdome X-Mas Edition voor leuke kerstliedjes in Oldskool stijlquote:Op maandag 25 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hij komt eraan
Doe vanaf nu maar gewoon de verzoekjes heir posten, dan download ik ze wel zelf (limewire)
Kan ik niet vinden, sorryquote:Op maandag 25 december 2006 21:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zoek dan maar eens op Thunderdome X-Mas Edition voor leuke kerstliedjes in Oldskool stijl
Als het net zo is als het afgelopen half uurtje vind ik het wel bestquote:Op maandag 25 december 2006 21:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden, sorry
Maar ik ga zo even aaallemaaaal vette nummers in de qeue zetten en dan pokeren
Als jullie nog nummers/artiesten hebben die inde queue moeten, zeg het ff
Ja zoiets jaquote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als het net zo is als het afgelopen half uurtje vind ik het wel best
Moet er jump en shit tussen?quote:Op maandag 25 december 2006 21:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
housen!
Coolquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb wat foto's van mijn studio. Hij is nog niet helemaal af, maar dat komt nog.
Ik hoop dat jullie het wat vinden en tot zondag 8 - 9.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Relaxtquote:
bijna perfect alleen de hithat minder. Als je meer wil weten: pm/mail/ msnquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Relaxt
Speelt dat een beetje, zo'n electronisch drumstel ?
OMFGquote:Op zondag 31 december 2006 20:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wordt niet goed van die Radio Bendeleider die de hele tijd op de stream zit
Sodemieter op.quote:
Chill.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Half uur.
Druk hier.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanaaaaaaaaaaavond!
D_A Liveeeeeeeeeeee
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik gaat onder het genot van pils, PUBradio doen
Hoeveel heb je? vuile belg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus vanaf half 9 ongeveer totdat m'n pils op is.
Koelkastje vol. Brand krantje.quote:
5/6 in het uur.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:56 schreef TwyLight het volgende:
Wat is je gemiddelde snelheid? bf/u (bierflesjes per uur)
Die kans zit er wel inquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:04 schreef TwyLight het volgende:
Uitgaande van 6 in het uur ben je dus 4 uur aan het draaier, of voer je de snelheid op zodra je er wat genuttigt hebt? (ik wel)
Chill, hoeveel bier heb je al op ?quote:
Aightquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poaaaar.
Nog ff geen tijd, mn eigen goeie muziek is nog niet klaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dus het is zo tijd om te gaan beginnen
Mja, ze zijn per stuk over de 100MB.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stuur maar.
Mooi! Noem een paar lekkere hits, ik hijg er eens tussendoor en we hebben een pracht avond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef TwyLight het volgende:
verzuim doe ik ook niet aan dus hij staat aan!
Vind ik een goed plan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:41 schreef Bravebart het volgende:
Zullen we live een vriendinnetje voor Do gaan zoeken ?
Er is immers niks uit die ene SC gekomen.
Chill.quote:
Daar heb ik dus ook last van.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:44 schreef TwyLight het volgende:
Wat er op PUB radio gedraaid wordt is eigenlijk aders dan wat ik normaal luisteren.
Mijn collectie bestaat eigenlijk voor zo'n 98% uit DJ sessions, en lange mixen.
heb er ook wat cd's tussen zitten maar dat zijn alsnog meeste progressive/dance/trance
2 bier verder inmiddelsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
omg mijn drinken wat doe je.
Ja bent dus dominuque o.i.d.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef mstr het volgende:
Ik werd genoemd.
Ik ben opgegeven door Bart.
Ik ben namelijk op zoek naar een vriendin.
Maar bart, mijn 'naam' spreek je uit als M-s-t-r.
En niet iets raars vervormds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |