quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
Sommige vrouwen ja, niet alle
Schokkend. Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef Chanty87 het volgende:
Zo dan.
Jaaa nu ineens terugkrabbelen hè!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
Sommige vrouwen ja, niet alle
Wat liefquote:Op donderdag 21 december 2006 18:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Overigens wil benadrukken dat dit geen ANTI vrouwen topic is of een reltopic. Daar doen we niet aan in [GAM].
Speciaal voor jou schat.quote:
Huishoudvrouwtjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:03 schreef Egamer het volgende:
Zolang ze maar het huishouden doen vind ik ze tof.
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzoquote:Op donderdag 21 december 2006 18:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jaaa nu ineens terugkrabbelen hè!![]()
Zoals Ipho?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzo
Aantal posts: 18961 (gemiddeld 13 per dag)quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iphovrouwtjes?
quote:
Orginelevrouwtjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef Ipho het volgende:
Sharkdoggie vrouwtjes!!1einzz!!!womgwgf!11bbwqQ!!11 =D
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
sarcastischglimlachmetdikketietenvrouwtjes algeweest?
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
sarcastischglimlachmetdikketietenvrouwtjes.![]()
spamvrouwtjesquote:Op donderdag 21 december 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
schei eens uit met het gespam
Spuit 11 wannabee mod.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:16 schreef Fliepke het volgende:
Sharkdoggie, kappen, nu.
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...quote:
Niks tegen ZweedseVrouwtjesquote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...![]()
![]()
Hihi, grappig.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
Okeuh ....
Ipho, ook nog steeds geen kerstkaart binnen. Poit en jij dus ook nog niet?
Postbodes
Zwetende vrouwen???quote:
Maar je bent dus gedumpt?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzo
Flikker op met hihi. Hihi is gay.quote:
ingeruilt voor een ander is het correcte woordquote:
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soaquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soa
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soa
Tuurlijk wel, als die soa hiv isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!
![]()
![]()
Meen het helaas welquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!
![]()
![]()
dat kan pas over een maandje of 6 getest wordenquote:
Ach, T-A kan nu wel heel romantisch samen met haar nieuwe vriendje een SOA test gaan doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Scherp ja, zo vroeg op de ochtend. Maar damn Tain ...![]()
![]()
Leuk kerstcadeau voor hun twee ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach, T-A kan nu wel heel romantisch samen met haar nieuwe vriendje een SOA test gaan doen
jammer dat het al bijna weekend isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Leuk kerstcadeau voor hun twee ja.
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef Poit het volgende:
Ik onderbreek deze serieuze conversatie met het heugelijke feit dat dit bericht met mijn Wii geplaatst is!
En natuurlijk sterkte Tain...
Wat Ipho zegt.quote:
Wat een hoer is het dan, ongelovelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een hoer is het dan, ongelovelijk
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Misschien zijn sommige vrouwen wel kut, net zoals sommige mannen kut zijn.
maar een man kan over het algemeen niet zonder een vrouw. (Behalve als hij homo is)
En trouwens, ik ken meer mannen die wat mij betreft weg mogen dan vrouwen![]()
Lees je in voor je post...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
maar een man kan over het algemeen niet zonder een vrouw. (Behalve als hij homo is)
Maar jij bent nog een meisje te zien aan je geboortejaar, wat weet jij nou van neuken, SOA en vrouwen en kerels? Tsskquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
GAM, niet R&P das verderop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ah ik kan trouwens wel het positieve uit een SOA halen!
Het is namelijk het ultieme bewijs dat je ooit eens sex hebt gehad! al is het maar 1 keer![]()
![]()
Maar even samenvattend:quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen beestjes man! Paddo'S!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Maar even samenvattend:
Jullie hadden 5 jaar en je hebt in die 5 jaar nooit last gehad van nare beestjes enzo. Nu ineens wel. Dat betekend dat die preihoer dus zegmaar heeft lopen batsen met een of andere vieze gast die die beestjes wél had. Daarna is die preihoer bij jou in bed gekropen, hebben jullie lopen batsen en nu heb jij óók beestjes.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon op een smerig toilet ofzo is gaan zitten, maar dat is not likely.
Zwammen!quote:
Ik kan inkomen met de championnen maar de soep, hoe moet ik die zien dan?quote:
Gewoon bij zo'n vrouw lang genoeg roeren dan krijg je het vocht zeg maar en dan is het championnen soep lewlquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan inkomen met de championnen maar de soep, hoe moet ik die zien dan?
Ah, een vrouw. Foto's aub.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Mehehehehehequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon bij zo'n vrouw lang genoeg roeren dan krijg je het vocht zeg maar en dan is het championnen soep lewl
En kerstkaarten!quote:
Haha ik weet daar meer dan genoeg van.. en ben een vrouw.. binnenkort 20 jaar dus bij meisje voel ik me niet meer aangesproken.. En wat ik over kerels weet? Mijn beste vrienden zijn mannen dus ik weet er meer dan genoeg van.. daarom wil ik ook lesbisch wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een meisje te zien aan je geboortejaar, wat weet jij nou van neuken, SOA en vrouwen en kerels? Tssk![]()
Alhoewel je met 19 wel in de klasse neukbaar zou kunnen vallen, mits je daar door kerels lekker genoeg voor wordt bevonden
Ben je alto?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha ik weet daar meer dan genoeg van.. en ben een vrouw.. binnenkort 20 jaar dus bij meisje voel ik me niet meer aangesproken.. En wat ik over kerels weet? Mijn beste vrienden zijn mannen dus ik weet er meer dan genoeg van.. daarom wil ik ook lesbisch worden![]()
of gothicquote:
Heb je me kaartje? =Dquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes. Ik heb vakantie.
Hoeft niet, als je een koortslip hebt(wat dus herpes is).. En je krapt het kapot en zit daarna aan je leuter dan kun je het daar ook krijgen. Dus dan heb je herpes zonder sex te hebben gehadquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ah ik kan trouwens wel het positieve uit een SOA halen!
Het is namelijk het ultieme bewijs dat je ooit eens sex hebt gehad! al is het maar 1 keer![]()
![]()
eens moet de eerste keer wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef Ipho het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van. 'Nou ik denk dat ik morgen maar lesbisch ga worden.'
JIJ FAKED HET~!!!! CHEATER! BRAAANDSTAAAPPPPEEEELquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je een koortslip hebt(wat dus herpes is).. En je krapt het kapot en zit daarna aan je leuter dan kun je het daar ook krijgen. Dus dan heb je herpes zonder sex te hebben gehad
Als die brandstapel maar niet te heet is dan..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JIJ FAKED HET~!!!! CHEATER! BRAAANDSTAAAPPPPEEEEL
ook dat wil je faken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als die brandstapel maar niet te heet is dan..
quote:
Wel met ze telaat krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Er is niks mis met veel kerstkaarten krijgen.
![]()
Zeau! dat zijn er veel!quote:
Dat wel. Er was van de week wel een stroomstoring in Breda waardoor de postsortering ook langzamer ging. Maar ik heb mijn kaarten al voor die stroomstoring verstuurd dus dat kan het niet zijn.quote:
DE POLITIEHONDEN HEBBEN JE BOMBRIEVEN ONDERSCHEPT!!! S.W.A.T. IS ON ITS WAY!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wel. Er was van de week wel een stroomstoring in Breda waardoor de postsortering ook langzamer ging. Maar ik heb mijn kaarten al voor die stroomstoring verstuurd dus dat kan het niet zijn.
Oh, waren dat die mensen die aan de deur stonden? Ik dacht dat ze om geld voor de feestdagen kwamen bietsen en dus heb ik ze vriendelijk bedankt en de deur dicht gedaan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
DE POLITIEHONDEN HEBBEN JE BOMBRIEVEN ONDERSCHEPT!!! S.W.A.T. IS ON ITS WAY!!
Ik zie ze ja al vrolijke feestdagen wensenquote:
ZO DAN BIJDEHANDJE!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, waren dat die mensen die aan de deur stonden? Ik dacht dat ze om geld voor de feestdagen kwamen bietsen en dus heb ik ze vriendelijk bedankt en de deur dicht gedaan.
Ik heb zeg maar 10 ratten thuis nu... Die hebben die kabels van ze doorgeknaagd. Zouden ze dat vervelend vinden?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ZO DAN BIJDEHANDJE!!
[afbeelding]
Natuurlijk, dat doe je namelijk al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:41 schreef angelfist het volgende:
Hallo, mag ik ook iets zeggen hier?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar 10 ratten thuis nu... Die hebben die kabels van ze doorgeknaagd. Zouden ze dat vervelend vinden?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:41 schreef angelfist het volgende:
Hallo, mag ik ook iets zeggen hier?
Mannenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:43 schreef angelfist het volgende:
Dan wilde ik even kwijt dat mannen en vrouwen allebei kut zijn.
Zo, nu jullie weer(ps heb wel alles gelzen en vind dat jullie goed bezig zijn!!!)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:43 schreef angelfist het volgende:
Zo, nu jullie weer(ps heb wel alles gelzen en vind dat jullie goed bezig zijn!!!)
Mannen zijn inderdaad kut en vrouwen hebben er een!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:43 schreef angelfist het volgende:
Doe het toch, al heb ik eerlijk gezegd geen idee waar de vorige topics over gingen.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mannen zijn inderdaad kut en vrouwen hebben er een!
![]()
![]()
![]()
Mannen zijn kut.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef angelfist het volgende:
[..]
Doe het toch, al heb ik eerlijk gezegd geen idee waar de vorige topics over gingen.
De meeste likken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:44 schreef Ipho het volgende:
Maar mannen zuigen wel.
Erm dat was jij niet?quote:
Jawel, iedereen is kut, da's nou net het probleem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, Tain zegt dat niet alle vrouwen kut zijn. Zo zijn ook niet alle mannen kut.
There is still hope...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef Laniboekje het volgende:
Trouwens, Tain zegt dat niet alle vrouwen kut zijn. Zo zijn ook niet alle mannen kut.
Lieverd, alle mannen hier vallen over alles wat ook maar iets van een vrouw weg heeft.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:46 schreef angelfist het volgende:
[..]
De meeste likken.
En ik zit hier verkeerd, maar dat vinden jullie vast niet erg, want ik val vast in de categorie van een van die vrouwtypes die jullie wel leuk vinden.
Mijn papa, wat doe je?!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm dat was jij niet?
nog andere mensen thuis wonen?
Je vergeet gears of warquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lieverd, alle mannen hier vallen over alles wat ook maar iets van een vrouw weg heeft.
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn papa, wat doe je?!
...
![]()
Oei ... Laniboekje, foei!
Oh maar daar bedoel ik mezelf niet mee hoor, ik ben een kutgast en een nurt!quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Oh maar daar bedoel ik mezelf niet mee hoor, ik ben een kutgast en een nurt!
[afbeelding]
Die plaatjes zijn er om te illustreren wat er moet gebeuren met vrouwen (en mannen) die kut zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:52 schreef angelfist het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat er allemaal van dit soort:
[afbeelding]
plaatjes verschijnen(vast van een heel ander spel en soort)en dat ik geen idee heb wat dat ook maar in de verte met de kutvrouwen van deze wereld te maken heeft.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:53 schreef angelfist het volgende:
maar jullie zijn waarschijnlijk dat spel aan het doen en aan het tikken tegelijk ofzoiets, vandaar dat ik hier niet goed zit...
Lost planet dan...zucht...quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:51 schreef Laniboekje het volgende:
Hey, de SC krijgt zowaar iets weg van GAM met al die RS-plaatjes.
Ziet er puik uit! ga je die kopen 12 januarie of niet?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lost planet dan...zucht...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Schizo!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ziet er puik uit! ga je die kopen 12 januarie of niet?
Daarom ga ik em ook kopen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ziet er eigenlijk nog best netjes uit, dat Lost Planet.
Ik ben blond, nou goed, ik ga het niet eens uitleggen, want ik weet het zelf niet meer...quote:
Je vergeet ratten en gears of warquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik ben blond, nou goed, ik ga het niet eens uitleggen, want ik weet het zelf niet meer...
Honden zijn wel leuk, katten ook.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik ben blond, nou goed, ik ga het niet eens uitleggen, want ik weet het zelf niet meer...
Honden zijn wel leuk, katten ook.
Ratten zijn ook leuk, gears of war....Geen idee, is dat een apensoort?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je vergeet ratten en gears of war
VIND HET LEUK DAMNIT!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:04 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ratten zijn ook leuk, gears of war....Geen idee, is dat een apensoort?
Komt door zijn brede armen of niet?quote:
Nee, door zijn bleke huidskleur.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Komt door zijn brede armen of niet?![]()
IK HEB OOK EEN BLEKE HUIDSKLEUR OMDAT IK EEN NURT BEN, BEN IK NU JE TYPE?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nee, door zijn bleke huidskleur.
Die vieze korsten weken we er wel af.
neequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:11 schreef angelfist het volgende:
Echwaarnie?
1.Je hebt geen fotoboekquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:14 schreef angelfist het volgende:
Zit ik hier voor niks te posten!!
Maar effe over iets anders, cavia's zijn ook best leuk.
Cavia's zijn inderdaad tof. Die had ik vroeger ook altijd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:14 schreef angelfist het volgende:
Zit ik hier voor niks te posten!!
Maar effe over iets anders, cavia's zijn ook best leuk.
(iedereen is gevlucht vanwege mijn domme geklets)
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1.Je hebt geen fotoboek
2.Ik doe niet aan meets
Vooral als je een koelkast open en dicht doet. Dan gingen die beestjes altijd trippen omdat ze dachten dat ze dan eten kregen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:19 schreef angelfist het volgende:
Jee, wat breng ik hier allemaal teweeg zeg!?
Ze maken zo'n leuk geluid.
Cavia's dan, weet niet wat je anders zou kunnen denken, maar daar heb ik het dus over.
Wat wel dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef zaikert het volgende:
en het rare is dat de kut niet het kutte is aan een kutvrouw, meestal
BeStE NiEuWe SlOwChAtTeR vAn 2006 Nu Al!!!quote:
Bij tains geval wel, die kut van zijn ex is een bron van SOA'squote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef zaikert het volgende:
en het rare is dat de kut niet het kutte is aan een kutvrouw, meestal
JE praat over mijn vraag heen!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
Al die mensen die dit topic aantrekt door alleen al de TT.
quote:
Waarschijnlijk was dat over jouw vraag heen praten ook zo bewust bedoeld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JE praat over mijn vraag heen!!
[..]
doe es niequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat over jouw vraag heen praten ook zo bewust bedoeld.
Ja, dat krijg je ervan he.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
Maar ik deed het toch?quote:
Of je blijft gewoon altijd gevangen in het GAM SC-web.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:28 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je ervan he.
Maak de volgende keer nog zo'n TT, dan kan ik jullie terugvinden.![]()
Ik zag het, maakt niet uit, we zijn hier allemaal vrouwenzijnkut en mannenzijnkutters onder elkaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:28 schreef zaikert het volgende:
ja nee sorry angelfist, ik heb mn post al aangepasht. was compleet overbodig sry 4 that
Ik ben altijd in voor een bakkie koffie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:29 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik zag het, maakt niet uit, we zijn hier allemaal vrouwenzijnkut en mannenzijnkutters onder elkaar!
Bakkie doen?![]()
Wou de reeks gewoon onder de aandacht brengen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:26 schreef Laniboekje het volgende:
Hangt er vanaf.... als je iets beter heb te bieden dan koffie.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:46 schreef angelfist het volgende:
Met???de koffie dan he...
Durf je IRL ook zo vooruitstrevend te zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf.... als je iets beter heb te bieden dan koffie.
![]()
Ben eigenlijk behoorlijk conventioneel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:50 schreef angelfist het volgende:
[..]
Durf je IRL ook zo vooruitstrevend te zijn?
Vrouwen houden vaak wel van mannen die initiatief tonen en daar niet te voorzivhtig in zijn(is een tip)quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ben eigenlijk behoorlijk conventioneel.
Dus dat is er met jou gebeurt?quote:
Vrouwen laten zich graag gebruiken als wegwerpvoorwerpen, dat ja, zeker wel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:55 schreef angelfist het volgende:
[..]
Vrouwen houden vaak wel van mannen die initiatief tonen en daar niet te voorzivhtig in zijn(is een tip)
Nu ga ik weer een hotel in Venlo zoeken(of in Breda, is ook goed)
Niet allemaal, maar ik bedoelde eigenlijk dat een beetje verlegen zijn okee is, maar niet te.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vrouwen laten zich graag gebruiken als wegwerpvoorwerpen, dat ja, zeker wel.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef angelfist het volgende:
Bij mij vooral als ze ritselen van een plastic zak horen.
En ze steken elkaar aan.Als de een begint te piepen, doet de rest mee.
Leuk spel: Gears of War!!![]()
Zei je net ook al.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:11 schreef angelfist het volgende:
Overigens ging het over kutvrouwen en mannen en leuke honden,katten, ratten en cavia's.
Mijn eerste cavia's heetten Dropje en Kruimel.
En Gears of War is een geweldig spel.
Ze probeert indruk te maken maar dat zal haar niet helpen, ik trap er niet in!quote:
TIETEN!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Tain het volgende:
bier
Doe maar koffiequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:25 schreef Tain het volgende:
bier
Jezelf nog even half dood gezopen of hakt die SOA erin?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:51 schreef Tain het volgende:
brakheid
Genoeg gedronken ieder geval, kreeg nog wel mijn lenzen uitquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jezelf nog even half dood gezopen of hakt die SOA erin?
Keurig ik liep hier net voorbij een kamer die wagenwijd openstond met een omgevallen burostoel en een huisgenoot die overdwars op bed ligtquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Genoeg gedronken ieder geval, kreeg nog wel mijn lenzen uit
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Keurig ik liep hier net voorbij een kamer die wagenwijd openstond met een omgevallen burostoel en een huisgenoot die overdwars op bed ligt
Al gedaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:06 schreef Fliepke het volgende:
Oh tain, check effe het wow topic en roep even ja of nee ofzoiets
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:55 schreef angelfist het volgende:
[..]
Vrouwen houden vaak wel van mannen die initiatief tonen en daar niet te voorzivhtig in zijn(is een tip)
Nu ga ik weer een hotel in Venlo zoeken(of in Breda, is ook goed)
Goedemorgen lieve Laniquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kom je met de Kerst dan op bezoek bij mij?
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Ik moest ook nog even kijken of ik nog wel goedemorgen kon zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
^ Net op tijd.
Mag ik evenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jezelf nog even half dood gezopen of hakt die SOA erin?
Kerstkaart al binnen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:04 schreef Ipho het volgende:
Gezellig weer.
JA MAAR IK GA NU WERKENquote:
Werk ze en tot vanavond.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JA MAAR IK GA NU WERKENTOT VANAVOND ALLEMAAL
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JA MAAR IK GA NU WERKENTOT VANAVOND ALLEMAAL
En toch is het een geweldig spel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze probeert indruk te maken maar dat zal haar niet helpen, ik trap er niet in!
jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:20 schreef angelfist het volgende:
Ja, maar ik vraag tenminste wel of je iets lekkers wil, dat is dan weer aardig, toch?
angelfistfuckinggangsterforlifeindahoodfourbernieheisthemanquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jou gebruikers naam komt me bekend voor.
Pornoquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vast van die DJ Angerfist, daar moet ik de hele tijd aan denken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Verkeerde persoon gequote? Ik heb ook geen kerstkaart ontvangen. Gekkenwerk, kaarten zijn zeker al een heule lange tijd onderweg!quote:
Dat kan, daar heb ik geen weet van.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:23 schreef mordradead het volgende:
Dj's zijn gay.
nee, iemand in me msn heet ook zo dacht ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vast van die DJ Angerfist, daar moet ik de hele tijd aan denken.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee, iemand in me msn heet ook zo dacht ikOf heette
![]()
Ja, stalkers alom!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:26 schreef Roi het volgende:
wat is hetweer spannedn hier
Oei, flashback naar mijn stage rond de kerstdagen. Toen hadden we bekant iedere dag ook van die mini-gebakjes en worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:28 schreef angelfist het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Pak maar wat je wil!![]()
Ja, typisch zo rond de tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:27 schreef mordradead het volgende:
Hier in de wijk hebben ze zo'n mooie postbus opgeblazen
zo van:
KMOP WE BLAZOOHEN DAT DING OP
-lolllerzz MAN DAT DOEN WE
GHAHHAAH BOEM HGHAHAHAH
-GHHAHA KAPOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |