quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
Sommige vrouwen ja, niet alle
Schokkend. Ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:34 schreef Chanty87 het volgende:
Zo dan.
Jaaa nu ineens terugkrabbelen hè!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
Sommige vrouwen ja, niet alle
Wat liefquote:Op donderdag 21 december 2006 18:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Overigens wil benadrukken dat dit geen ANTI vrouwen topic is of een reltopic. Daar doen we niet aan in [GAM].
Speciaal voor jou schat.quote:
Huishoudvrouwtjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:03 schreef Egamer het volgende:
Zolang ze maar het huishouden doen vind ik ze tof.
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzoquote:Op donderdag 21 december 2006 18:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jaaa nu ineens terugkrabbelen hè!![]()
Zoals Ipho?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzo
Aantal posts: 18961 (gemiddeld 13 per dag)quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Iphovrouwtjes?
quote:
Orginelevrouwtjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef Ipho het volgende:
Sharkdoggie vrouwtjes!!1einzz!!!womgwgf!11bbwqQ!!11 =D
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:16 schreef Ipho het volgende:
sarcastischglimlachmetdikketietenvrouwtjes algeweest?
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
sarcastischglimlachmetdikketietenvrouwtjes.![]()
spamvrouwtjesquote:Op donderdag 21 december 2006 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
schei eens uit met het gespam
Spuit 11 wannabee mod.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:16 schreef Fliepke het volgende:
Sharkdoggie, kappen, nu.
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...quote:
Niks tegen ZweedseVrouwtjesquote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...![]()
![]()
Hihi, grappig.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks komt er iemand van fokgames die denkt dat ie mod is...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
Okeuh ....
Ipho, ook nog steeds geen kerstkaart binnen. Poit en jij dus ook nog niet?
Postbodes
Zwetende vrouwen???quote:
Maar je bent dus gedumpt?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Tain het volgende:
[..]
neuh, andere vrouwen zijn weer heel lief en aardig enzo
Flikker op met hihi. Hihi is gay.quote:
ingeruilt voor een ander is het correcte woordquote:
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soaquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soa
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja, maar kan niet zeggen dat ik met lege handen uit de relatie ben gekomen, heb hoogstwaarschijnlijk een soa
Tuurlijk wel, als die soa hiv isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!
![]()
![]()
Meen het helaas welquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat meen je niet he? Serieus, alsof het allemaal niet erger kon worden!
![]()
![]()
dat kan pas over een maandje of 6 getest wordenquote:
Ach, T-A kan nu wel heel romantisch samen met haar nieuwe vriendje een SOA test gaan doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Scherp ja, zo vroeg op de ochtend. Maar damn Tain ...![]()
![]()
Leuk kerstcadeau voor hun twee ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach, T-A kan nu wel heel romantisch samen met haar nieuwe vriendje een SOA test gaan doen
jammer dat het al bijna weekend isquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Leuk kerstcadeau voor hun twee ja.
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:48 schreef Poit het volgende:
Ik onderbreek deze serieuze conversatie met het heugelijke feit dat dit bericht met mijn Wii geplaatst is!
En natuurlijk sterkte Tain...
Wat Ipho zegt.quote:
Wat een hoer is het dan, ongelovelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een hoer is het dan, ongelovelijk
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Misschien zijn sommige vrouwen wel kut, net zoals sommige mannen kut zijn.
maar een man kan over het algemeen niet zonder een vrouw. (Behalve als hij homo is)
En trouwens, ik ken meer mannen die wat mij betreft weg mogen dan vrouwen![]()
Lees je in voor je post...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
maar een man kan over het algemeen niet zonder een vrouw. (Behalve als hij homo is)
Maar jij bent nog een meisje te zien aan je geboortejaar, wat weet jij nou van neuken, SOA en vrouwen en kerels? Tsskquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
GAM, niet R&P das verderop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ah ik kan trouwens wel het positieve uit een SOA halen!
Het is namelijk het ultieme bewijs dat je ooit eens sex hebt gehad! al is het maar 1 keer![]()
![]()
Maar even samenvattend:quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen beestjes man! Paddo'S!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Maar even samenvattend:
Jullie hadden 5 jaar en je hebt in die 5 jaar nooit last gehad van nare beestjes enzo. Nu ineens wel. Dat betekend dat die preihoer dus zegmaar heeft lopen batsen met een of andere vieze gast die die beestjes wél had. Daarna is die preihoer bij jou in bed gekropen, hebben jullie lopen batsen en nu heb jij óók beestjes.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze gewoon op een smerig toilet ofzo is gaan zitten, maar dat is not likely.
Zwammen!quote:
Ik kan inkomen met de championnen maar de soep, hoe moet ik die zien dan?quote:
Gewoon bij zo'n vrouw lang genoeg roeren dan krijg je het vocht zeg maar en dan is het championnen soep lewlquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:55 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan inkomen met de championnen maar de soep, hoe moet ik die zien dan?
Ah, een vrouw. Foto's aub.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef maaike1987 het volgende:
Mehehehehehequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gewoon bij zo'n vrouw lang genoeg roeren dan krijg je het vocht zeg maar en dan is het championnen soep lewl
En kerstkaarten!quote:
Haha ik weet daar meer dan genoeg van.. en ben een vrouw.. binnenkort 20 jaar dus bij meisje voel ik me niet meer aangesproken.. En wat ik over kerels weet? Mijn beste vrienden zijn mannen dus ik weet er meer dan genoeg van.. daarom wil ik ook lesbisch wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Maar jij bent nog een meisje te zien aan je geboortejaar, wat weet jij nou van neuken, SOA en vrouwen en kerels? Tssk![]()
Alhoewel je met 19 wel in de klasse neukbaar zou kunnen vallen, mits je daar door kerels lekker genoeg voor wordt bevonden
Ben je alto?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Haha ik weet daar meer dan genoeg van.. en ben een vrouw.. binnenkort 20 jaar dus bij meisje voel ik me niet meer aangesproken.. En wat ik over kerels weet? Mijn beste vrienden zijn mannen dus ik weet er meer dan genoeg van.. daarom wil ik ook lesbisch worden![]()
of gothicquote:
Heb je me kaartje? =Dquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:48 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes. Ik heb vakantie.
Hoeft niet, als je een koortslip hebt(wat dus herpes is).. En je krapt het kapot en zit daarna aan je leuter dan kun je het daar ook krijgen. Dus dan heb je herpes zonder sex te hebben gehadquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:41 schreef Gamedemon het volgende:
Ah ik kan trouwens wel het positieve uit een SOA halen!
Het is namelijk het ultieme bewijs dat je ooit eens sex hebt gehad! al is het maar 1 keer![]()
![]()
eens moet de eerste keer wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:17 schreef Ipho het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van. 'Nou ik denk dat ik morgen maar lesbisch ga worden.'
JIJ FAKED HET~!!!! CHEATER! BRAAANDSTAAAPPPPEEEELquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je een koortslip hebt(wat dus herpes is).. En je krapt het kapot en zit daarna aan je leuter dan kun je het daar ook krijgen. Dus dan heb je herpes zonder sex te hebben gehad
Als die brandstapel maar niet te heet is dan..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
JIJ FAKED HET~!!!! CHEATER! BRAAANDSTAAAPPPPEEEEL
ook dat wil je faken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als die brandstapel maar niet te heet is dan..
quote:
Wel met ze telaat krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Er is niks mis met veel kerstkaarten krijgen.
![]()
Zeau! dat zijn er veel!quote:
Dat wel. Er was van de week wel een stroomstoring in Breda waardoor de postsortering ook langzamer ging. Maar ik heb mijn kaarten al voor die stroomstoring verstuurd dus dat kan het niet zijn.quote:
DE POLITIEHONDEN HEBBEN JE BOMBRIEVEN ONDERSCHEPT!!! S.W.A.T. IS ON ITS WAY!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat wel. Er was van de week wel een stroomstoring in Breda waardoor de postsortering ook langzamer ging. Maar ik heb mijn kaarten al voor die stroomstoring verstuurd dus dat kan het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |