Hoeveel jaar zouden ze dit nog doen denk je??quote:Op donderdag 21 december 2006 17:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Elk jaar een ton hoger op dag 3?
probeer maar eens een topic te openen als een klein kind je laptop opeistquote:Op donderdag 21 december 2006 17:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoeveel jaar zouden ze dit nog doen denk je??
irritant trouwens wanneer degene die het topic sluit niet een nieuwe opent... ik was er ook al mee bezig.
en ik wilde de mijne net submitten, maar kijk altijd even of iemand mij niet voor was, en zag dat er al twee warenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
duurde zo lang, dacht open ik maar een nieuwe, ander kwam op hetzelfde idee op hetzelfde moment, alleen die TT klopt niet, dus deze lijkt me het meest geschikt![]()
Dat was ik ook al aan het doen.. hadden anders 4 topics gestaan!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik wilde de mijne net submitten, maar kijk altijd even of iemand mij niet voor was, en zag dat er al twee waren
die kerstvakantie? Heb ik dacht ik gisteren nog langs horen komenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb trouwens Tropical Danny & Guillermo nog niet gehoord met hun nieuwe Yamaha-hit (al hun nummers zijn gewoon ritmes van een Yamaha keyboard) want ze zouden 50 euro per keer dokken![]()
dat is toch die iets met kerstvakantie?? is al een paar keer langs geweest.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb trouwens Tropical Danny & Guillermo nog niet gehoord met hun nieuwe Yamaha-hit (al hun nummers zijn gewoon ritmes van een Yamaha keyboard) want ze zouden 50 euro per keer dokken![]()
deze TT klopt helemaal, die van jou niet dus die van jou mag op slotquote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef borisz het volgende:
op deze mag een roestig slotje
ik werd wat vertraagd, kan jij oook niet werttenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat was ik ook al aan het doen.. hadden anders 4 topics gestaan!![]()
Maar wist niet dat jij t ook al aan het doen was.. sommige zijn namelijk niet zo sociaal om een nieuwe te openen.![]()
welk nummer heb je aangevraagd?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef N.icka het volgende:
Zouden mijn Ramones al gedraaid zijn?![]()
Something to believe in , een beetje gangbaar nummerquote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
welk nummer heb je aangevraagd?
Is hij om 18.00 uur weer aan de beurt??quote:
2 uur is idd wel een mooie tijd ja..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
ja en daarna Giel en om 2u weer sander, kan ik eindelijk optijd slapen![]()
vrij normale tijd voor mij hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
2 uur is idd wel een mooie tijd ja..![]()
* bier pakt *quote:
Drink je altijd alleen??quote:
Ik ga meestal zo rond half 2 naar bed dus is ook nog wel te doen..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vrij normale tijd voor mij hoorde laatste dagen werd het alleen steeds later, gister begon gerard pas om 2u bijvoorbeeld dus heb daar op gewacht en toen tot ik in slaap viel gekeken
ik zag wel even dat er 2 mensen voor die bus stonden en er lach een bult kleingeld achter de brievenbus.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef FlyingFox het volgende:
Zooooo net even samen langsgeweest!! We hebben al met al zo'n 300 euro weten op te halen met verschillende acties.![]()
Verder, glazen huis, beetje suffe boel daar. Alleen maar aapjes kijken en naar slechte platen luisteren. We hadden een berg kleingeld da ging bijna nie door die brievenbus, maar okay. Ik was op TV trouwens, rond 'n uurtje of 3 meen ik! Is dat nog terug te zien?
Verder wel super tof om te zien die malloten in da huis!!
mijn zoontje is hier ook zoals ik als meldequote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Drink je altijd alleen??![]()
Lekker nummer dit..
Hahaha dan is t goed.. lolquote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn zoontje is hier ook zoals ik als melde
http://youtube.com/watch?v=d9LCefThP1Uquote:Op donderdag 21 december 2006 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
ken die goldfap niet dus geen idee
Nouja.. ik zit me dan af te vragen waarom ze komt logeren??quote:
misschien werd Charley gek van d'r, kan me er iets bij voorstellenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nouja.. ik zit me dan af te vragen waarom ze komt logeren??![]()
Hahaha die denkt eindelijk gaat dat gebakje eens een avondje weg..quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
misschien werd Charley gek van d'r, kan me er iets bij voorstellen![]()
die van spuiten en slikken .. Filemon en nog iemand ( weet niet wie..)quote:Op donderdag 21 december 2006 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:
wie zat er eigenlijk in de caravan bij sander ik ben een klootzak de heer ?
Helaas niet. Bij de audio kan dat wel, maar daar heb je atm weinig aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef FlyingFox het volgende:
Zooooo net even samen langsgeweest!! We hebben al met al zo'n 300 euro weten op te halen met verschillende acties.![]()
Verder, glazen huis, beetje suffe boel daar. Alleen maar aapjes kijken en naar slechte platen luisteren. We hadden een berg kleingeld da ging bijna nie door die brievenbus, maar okay. Ik was op TV trouwens, rond 'n uurtje of 3 meen ik! Is dat nog terug te zien?
Verder wel super tof om te zien die malloten in da huis!!
Verkapte tvpquote:Giel, Gerard en Sander gaan tijdens Serious Request het Glazen Huis in. Zij zullen 6 dagen niet eten, radio maken en geld inzamelen. Naar de [ur=http://www.3fm.nl]site[/url]!
zojuist aangepast in de wiki.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef i2Them2 het volgende:
Er zit een foutje in de OP:
[..]
Verkapte tvp
Tsja. Dat heeft die RED-actie van Bono etc. ook (zit ook een creditcard bij geloof ik). Maar feit is dat het wel geld oplevert en daar gaat 't omquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat een crapverhaal van die Rode Kruis Mastercard-lui... gewoon een ordinaire marketingstunt om zelf geld te verdienen aan deze actie... kun je wel zeggen dat je een bepaald bedrag van alle creditcardtransacties doorstort aan het Rode Kruis maar toch... beetje vervelende commerciele bijsmaak heeft het wel
ja maar dat is alleen het eerste jaar dat ze die 10 euro doorstorten... daarna steken ze die 12.50 gewoon in hun eigen zak...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:24 schreef Niek. het volgende:
je betaald 12,50 voor die kaart en 10euro naar het goede doel, op zich geen slechte actie vind ik, als je toch al een creditcard zou willen dan is het een goede keuze, anders is het dom om hem speciaal daarvoor te nemen.
Dat is zo ja, maar vraag me dan af of je direct 2 jaar lid moet zijn, zou wel krom zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar dat is alleen het eerste jaar dat ze die 10 euro doorstorten... daarna steken ze die 12.50 gewoon in hun eigen zak...
Jij snapt mijquote:Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef Niek. het volgende:
Maarja als je geld moet doneren dan sowieso niet door zo'n creditcard te nemen, is domste wat je kan doen, vraag dan op zn minst een lied aan heb je er zelf meer profijt van.![]()
Heb ik al zeker één keer gehoordquote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
is Chasing Cars eigenlijk de afgelopen dagen al voorbij gekomen
dan hoop ik maar dat ie nog een keer voorbijkomt met mijn naamquote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik al zeker één keer gehoord.
Dat idee heb ik dus ook, Michiel Veenstra was een veel betere keuze geweestquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Sander absoluut geen 'klik' heeft met de andere 2. Een beetje the odd one out. Jammer.
Haha, ja , dat vind ik ook super! Meestal val ik gewoon in slaap, dus radio staat de hele nacht aan.. als ik dan wakker word de volgende ochtend, heb ik meestal nog zo'n vaag idee van wie er tussen twee keer Giel in zat..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, zometeen Giel Beelen!
Wakker worden met Giel en en voor het slapen gaan ook Giel, cool.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Niek. het volgende:
Dat liedje, Fratellis - Chelsea dagger is hier te luisteren:
http://www.mybloop.com/Ni(...)-_Chelsea_dagger.mp3
Heb het te vaak gehoord. Vorige week en deze week ook. Maar het brengt wel redelijk veel geld op!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Baby Get higher... heerlijk liedje blijft het toch![]()
Ben het helemaal met je eens... heerlijke radio... wat mij betreft nu al volgend jaar weerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit nu al missen en we zijn pas op de helft.
Lijp nummer JWTquote:Op donderdag 21 december 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens... heerlijke radio... wat mij betreft nu al volgend jaar weer![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha, ja , dat vind ik ook super! Meestal val ik gewoon in slaap, dus radio staat de hele nacht aan.. als ik dan wakker word de volgende ochtend, heb ik meestal nog zo'n vaag idee van wie er tussen twee keer Giel in zat..
Nee, voor mijn nachtrust is het maar goed dat dit maar 6 dagen duurt
Damien Rice - 9 Crimes?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Leintje het volgende:
In het begin van de mini docu van Eric Corton is er zon heel mooi rustig liedje ... ik zette de radio al harder omdat ik dacht dat hij kwam maar er werd dus doorheen geluld ... heeft iemand het liedje herkent??? Hij is zo mooi!
HELP!
wel op 101tv te zien hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 23:02 schreef SunChaser het volgende:
Oh is dit t topic, ik zit steeds in t verkeerde.
En Multikabel heeft t pas zaterdag op tv de paupers
kanaal van BNN, ook te ontvangen via Multikabel (wel digitaal dan...)quote:Op donderdag 21 december 2006 23:03 schreef SunChaser het volgende:
Wat is dat?
Met z'n allen.quote:Killing in the name of!
Some of those that work forces, are the same that burn crosses
Huh!
Killing in the name of!
Killing in the name of
And now you do what they told ya
But now you do what they told ya
Well now you do what they told ya
Those who died are justified, for wearing the badge, they're the chosen whites
You justify those that died by wearing the badge, they're the chosen whites
Uggh!
Killing in the name of!
Killing in the name of
And now you do what they told ya, now you're under control (7 times)
And now you do what they told ya, now you're under control
And now you do what they told ya!
Come on!
Yeah! Come on!
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Als je alleen de tekst ziet denk je: wat een boutnummerquote:
Doneer en vraag aanquote:Op donderdag 21 december 2006 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
alleen maar weer van die kut altomuziek en rockachtige takkeherrie, wordt toch eens tijd voor goede muziek!
Dit is goede muziekquote:Op donderdag 21 december 2006 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
alleen maar weer van die kut altomuziek en rockachtige takkeherrie, wordt toch eens tijd voor goede muziek!
haha inderdaad, het is geen tekstueel hoogstandje maar inderdaad met muziek is het echt geweldig!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je alleen de tekst ziet denk je: wat een boutnummer![]()
maar met muziek is het
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef SunChaser het volgende:
die mokkel
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:15 schreef Sander170 het volgende:
Wie is er al op deze site geweest: www.eet.nu
Die site ondersteund de 3FM actie namelijk ook, maar dat stond al in de OP !
Effe ter herrinering.![]()
www.eet.nu
nu ben ik er dus geweestquote:Eet.nu doneert voor iedere bezoeker 1 cent aan de serious request actie van 3fm
¤ 214.73 - vertel het verder!
Tip: Zet www.eet.nu op forums, mail je vrienden en familie!
Ja, nou bedankt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
nu ben ik er dus geweest![]()
Ja, en nu?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef Sander170 het volgende:
Allemaal aub even naar: www.eet.nu
Idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
Help toch niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef DJKoster het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 v
Nu heb je door naar www.eet.nu te gaan de actie van 3FM gesteund met geld door er alleen maar heen te gaan.quote:
dat is wel jammer ja dat dat niet luktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Help toch niet hoor.![]()
Helaas, dat dacht ik eerst ook.
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:22 schreef Sander170 het volgende:
Je hebt zojuist 1 cent aan het goede doel geschonken.![]()
Ja dat is echt heel erg balen hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dat is wel jammer ja dat dat niet lukt![]()
Je geld raak jij niet kwijt hoor, maar door naar die site te gaan geven hun dat, dankzij jou !quote:Op donderdag 21 december 2006 23:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]Ik had m liever zelf gehouwe
nee maar dat dacht ik al wel , over een kleine 35 minuten kunnen we er dan weer heenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja dat is echt heel erg balen hoor.![]()
Ze doneren voor elke bezoeker van www.eet.nu maar 1 cent, doe dan 5 cent ofzo.
Maar goed, je kan er wel elke dag heen gaan dat telt wel, wist je dat al ?
Is daar niks op te verzinnen?quote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Help toch niet hoor.![]()
Helaas, dat dacht ik eerst ook.
verbinding maken met een proxy server en dan naar die site gaan, is alleen veelsteveel gedoe voor telkens 1 cent.quote:
Ja, over 30 minuutjes kunnen we met zijn allen weer naar die site gaan om 1 cent te doneren.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nee maar dat dacht ik al wel , over een kleine 35 minuten kunnen we er dan weer heen, en idd 1cent is wel erg karig maar ja zoals ze in het huis ook al zeggen elke cent telt.
idd , gelukkig doen die mutsen ook die paar euro erin als ze een liedje niet krijgenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:32 schreef Sander170 het volgende:
Maar inderdaad zoals ze in het glazen huis zeggen elke cent die telt !
Maar ook elke euro telt.![]()
Iddquote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef -Hans- het volgende:
Nummer draaien ze in de Kuip en misschien heb ik er daarom zo weinig mee.
spammertquote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Sander170 het volgende:
www.eet.nu doneert voor iedere bezoeker 1 cent aan de serious request actie van 3fm
¤ 215.85 - vertel het verder!
Tip: Zet www.eet.nu op forums, mail je vrienden en familie !
Het geld van die site loopt al aardig op.![]()
Ja nu weten we t wel he..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef Sander170 het volgende:
www.eet.nu doneert voor iedere bezoeker 1 cent aan de serious request actie van 3fm
¤ 215.85 - vertel het verder!
Tip: Zet www.eet.nu op forums, mail je vrienden en familie !
Het geld van die site loopt al aardig op.![]()
wel een kip maar lekker is anders...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef DJKoster het volgende:
Lekker kippetje (?) buiten....
s'nachts is daar ook nog gewoon volk volgensmij.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:43 schreef N.icka het volgende:
Wat is het nog druk daar
Om 3 uur s, nachts / s, ochtends ook nog aardig druk hoor !quote:Op donderdag 21 december 2006 23:43 schreef N.icka het volgende:
Wat is het nog druk daar
Ze wilt duidelijk aandacht maar Giel is allang klaar met dr..quote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef DJKoster het volgende:
Lekker kippetje (?) buiten....
Donderdag studentenavond he...quote:Op donderdag 21 december 2006 23:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
s'nachts is daar ook nog gewoon volk volgensmij.
Goede actie van Gielquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef DaMook het volgende:
Laat ze maar lekker zingen, wij luisteren wel naar fatsoenlijke muziek
.
Precies !!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan is het zeker elke dag daar studentenavond![]()
Nee daar komt diegene vandaan die deze plaat heeft aangevraagtquote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
zei ie nou dat die meiden uit arnhem kwamen?
nee van 2 tot 6 sander en van 6 tot 10 giel en van 10 tot 2 gerardquote:Op donderdag 21 december 2006 23:47 schreef Niek. het volgende:
wat is he schema? tot 2 uur giel, dan tot 6uur gerard en dan weer sander?
Hier ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef N.icka het volgende:
Ze hadden die brievenbus beter op mondhoogte kunnen hangen , dit bukken is niks
Nee degene die Guns 'n roses aanvroeg komt uit Arnhemquote:Op donderdag 21 december 2006 23:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
zei ie nou dat die meiden uit arnhem kwamen?
ok, bedanktquote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef evert het volgende:
[..]
nee van 2 tot 6 sander en van 6 tot 10 giel en van 10 tot 2 gerard
Ah okquote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Nee daar komt diegene vandaan die deze plaat heeft aangevraagt![]()
Om 6 uur Giel alweer???quote:Op donderdag 21 december 2006 23:49 schreef evert het volgende:
[..]
nee van 2 tot 6 sander en van 6 tot 10 giel en van 10 tot 2 gerard
Dan zitten er maar 4 uurtjes tussen, hebben ze ook niet handig gedaan.quote:
Ik vind het ook erg weinig maar Giel is het wel gewend, dat scheelt.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan zitten er maar 4 uurtjes tussen, hebben ze ook niet handig gedaan.![]()
Iedereen heeft een keer zo'n shift, vannacht Ekdom had Ekdom dat.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:54 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan zitten er maar 4 uurtjes tussen, hebben ze ook niet handig gedaan.![]()
stiekem je tekst veranderen he!!![]()
Nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef Jasza het volgende:
http://www.henksfanclub.n(...)2-06-kerstjingle.mp3
Dit is vetter
Vraag jij dan eens een leuk plaatje aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
ik hoor weer gitaren kapot gaan, kom op dit is toch geen muziek..
1. die hebben ze toch nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vraag jij dan eens een leuk plaatje aan.![]()
Sander170 ook weer blij..quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu heeft ie wel in 1 keer veel kliks![]()
ik heb mijn plaat niet gehoord maar goed ik luister dan ook niet 24/7quote:
Dat valt me nou weer een beetje van je tegen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1. die hebben ze toch niet
2. andere platen die ik goed vind en die ze wel hebben draaien ze toch niet
3. kost geld
3 redenen om het niet te doen![]()
24/6quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb mijn plaat niet gehoord maar goed ik luister dan ook niet 24/7
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
24/6
ik ga in bed verder luisteren![]()
K3 nee dank jequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat valt me nou weer een beetje van je tegen..![]()
![]()
Maar K3 hebben ze vast wel voor je hoor.![]()
als je zoveel kritiek hebt, waarom luister je dan? ga lekker een cd tje voor jezelf draaienquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
K3 nee dank je![]()
Maar Try me van Mo hebben ze vasssst niet en dat is zo'n lekker nummer (wel een echte klassieker).
En als ik een lekker danceplaatje aanvraag draaien ze 'm toch niet![]()
En valt t tegen? 1 euro zou er nog wel af kunnen maar ik heb nog niemand gehoord die voor 1 euro een plaat gedraaid kreeg.
Dat je je plaat gedraaid krijgt, is een extraatje. Dat snap je toch wel? Het gaat om het feit dat je iets doneert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
1 euro zou er nog wel af kunnen maar ik heb nog niemand gehoord die voor 1 euro een plaat gedraaid kreeg.
Toine ? Dionequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef pjotr2001 het volgende:
toine aan de foon
Zet m gewoon in je signature ipv dit hele topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik spam graag met www.eet.nu
Elke cent telt, of hebben jullie wat tegen die site?
Dus mensen sorry hoor, maar nu is het alweer vrijdag !
Dus ga aub even nog een kéér maar eet.nu
Alvast bedankt.![]()
![]()
Kan ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zet m gewoon in je signature ipv dit hele topic vol te spammen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar dit topic is toch bijna vol, dus laat mij het maar effe vol spammen.
Of doe gezellig mee.![]()
Spammertquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik spam graag met www.eet.nu
Elke cent telt, of hebben jullie wat tegen die site?
Dus mensen sorry hoor, maar nu is het alweer vrijdag !
Dus ga aub even nog een kéér maar eet.nu
Alvast bedankt.![]()
![]()
Ja precies !quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Doe je best ik ga lekker op bed verder kijken.
![]()
Bedankt spammert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
SpammertMaar ik ben er al geweest hoor
, alleen het restaurant waar ik ook nog echt naar zogt stond er niet bij
Ik ben geen spammert, dat ben jijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt spammert.![]()
Mooi he'' die ene site.
Nee, jij bent de spammert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben geen spammert, dat ben jij, en die ene site geeft te weinig resultaten
, het restaurant ligt net iets verder weg dan de dichtsbijzijnde restaurants die die ene site geeft
.
Ik pak zo ook nog een lekker pilsje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef Icex het volgende:
Ja wullie moeten het nog wel ff vollullen hierzo:P Pakt nog een pilsje.
Ik noem geen site hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt spammert.![]()
Mooi he'' die ene site.
Nee, jij nog steeds !quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik noem geen site hoorDat ben jij nog steeds
![]()
Tussenstand waar ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
Vind het nogal tegenvallen deze tussenstand eigenlijk![]()
In totaalquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tussenstand waar ?
Welke op die site of in totaal ??
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, jij nog steeds !
Ik doe het alleen maar voor het goede doel, zoals ik al eerder zei, net als jij![]()
Wil ik opzich ook wel eigenlijkquote:
Doe dat maar dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaTuuuurlijk
jij wil bezoekers en geeft geld voor elke bezoeker
, ik vraag nummers aan
http://www.nrc.nl/next/ar(...)ar_geven%2C_ho_maar_quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
Truste maat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:35 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga slapen.
Truste en om een uur of 9 volg ik serious request weer.
Doe ik ook welquote:
Komt nog wel, hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook welzit al aan 3 nummers a 15 euro
en heb er nog geen 1 gehoord
, maar dat geeft niet
. Denk dat ik er in totaal wel een stuk of 8 aanvraag
Neequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Wie gaan er zaterdag heen trouwens ? Ik zit er heel erg aan te denken en lijkt me wel cool als er dan veel fokkers zijn. Kunnen we eventueel een bedrag geven namens ons fokkers
.
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
de hele volgende week worden ook 24/7 alle verzoeken gedraaid die nog niet aan bod zijn gekomenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook welzit al aan 3 nummers a 15 euro
en heb er nog geen 1 gehoord
, maar dat geeft niet
. Denk dat ik er in totaal wel een stuk of 8 aanvraag
he dat is opzich geen verkeerd planquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Wie gaan er zaterdag heen trouwens ? Ik zit er heel erg aan te denken en lijkt me wel cool als er dan veel fokkers zijn. Kunnen we eventueel een bedrag geven namens ons fokkers
.
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:41 schreef evert het volgende:
[..]
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?
ervaring leert dat het per dag steeds meer wordt!
mijn inschatting, 1,5 mio
Beter nieuws kun je niet krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:41 schreef evert het volgende:
[..]
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?
ervaring leert dat het per dag steeds meer wordt!
mijn inschatting, 1,5 mio
ja iedereen zou eigenlijk een eurotje moeten storten! geweldig bedrag krijg je danquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Kieran het volgende:
[..]
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dus
Ik ben ook niet bekend hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he dat is opzich geen verkeerd plan![]()
misschien ga ik wel mee, als onbekende fokker zijnde![]()
Deze actie gaat aan veel mensen voorbij hoor, denk eens aan oudere mensen..............quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Kieran het volgende:
[..]
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dus
dat is zo, en alle beetjes helpen he dus iedereen storten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Beter nieuws kun je niet krijgen.
Wees blij met wat we tot nu toe hebben bereikt.![]()
Nee, eurotje stelt te weinig voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja iedereen zou eigenlijk een eurotje moeten storten! geweldig bedrag krijg je dan
is goed truste!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend hoorMaar ik ga nu slapen, morgen hebben we het hier verder over na 23:00 uur
.
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Deze actie gaat aan veel mensen voorbij hoor, denk eens aan oudere mensen..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |