Nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:19 schreef Jasza het volgende:
http://www.henksfanclub.n(...)2-06-kerstjingle.mp3
Dit is vetter
Vraag jij dan eens een leuk plaatje aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
ik hoor weer gitaren kapot gaan, kom op dit is toch geen muziek..
1. die hebben ze toch nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vraag jij dan eens een leuk plaatje aan.![]()
Sander170 ook weer blij..quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu heeft ie wel in 1 keer veel kliks![]()
ik heb mijn plaat niet gehoord maar goed ik luister dan ook niet 24/7quote:
Dat valt me nou weer een beetje van je tegen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1. die hebben ze toch niet
2. andere platen die ik goed vind en die ze wel hebben draaien ze toch niet
3. kost geld
3 redenen om het niet te doen![]()
24/6quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik heb mijn plaat niet gehoord maar goed ik luister dan ook niet 24/7
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:28 schreef borisz het volgende:
[..]
24/6
ik ga in bed verder luisteren![]()
K3 nee dank jequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:27 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat valt me nou weer een beetje van je tegen..![]()
![]()
Maar K3 hebben ze vast wel voor je hoor.![]()
als je zoveel kritiek hebt, waarom luister je dan? ga lekker een cd tje voor jezelf draaienquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
K3 nee dank je![]()
Maar Try me van Mo hebben ze vasssst niet en dat is zo'n lekker nummer (wel een echte klassieker).
En als ik een lekker danceplaatje aanvraag draaien ze 'm toch niet![]()
En valt t tegen? 1 euro zou er nog wel af kunnen maar ik heb nog niemand gehoord die voor 1 euro een plaat gedraaid kreeg.
Dat je je plaat gedraaid krijgt, is een extraatje. Dat snap je toch wel? Het gaat om het feit dat je iets doneert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
1 euro zou er nog wel af kunnen maar ik heb nog niemand gehoord die voor 1 euro een plaat gedraaid kreeg.
Toine ? Dionequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef pjotr2001 het volgende:
toine aan de foon
Zet m gewoon in je signature ipv dit hele topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik spam graag met www.eet.nu
Elke cent telt, of hebben jullie wat tegen die site?
Dus mensen sorry hoor, maar nu is het alweer vrijdag !
Dus ga aub even nog een kéér maar eet.nu
Alvast bedankt.![]()
![]()
Kan ook.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:59 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Zet m gewoon in je signature ipv dit hele topic vol te spammen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar dit topic is toch bijna vol, dus laat mij het maar effe vol spammen.
Of doe gezellig mee.![]()
Spammertquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik spam graag met www.eet.nu
Elke cent telt, of hebben jullie wat tegen die site?
Dus mensen sorry hoor, maar nu is het alweer vrijdag !
Dus ga aub even nog een kéér maar eet.nu
Alvast bedankt.![]()
![]()
Ja precies !quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Doe je best ik ga lekker op bed verder kijken.
![]()
Bedankt spammert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
SpammertMaar ik ben er al geweest hoor
, alleen het restaurant waar ik ook nog echt naar zogt stond er niet bij
Ik ben geen spammert, dat ben jijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt spammert.![]()
Mooi he'' die ene site.
Nee, jij bent de spammert.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben geen spammert, dat ben jij, en die ene site geeft te weinig resultaten
, het restaurant ligt net iets verder weg dan de dichtsbijzijnde restaurants die die ene site geeft
.
Ik pak zo ook nog een lekker pilsje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:14 schreef Icex het volgende:
Ja wullie moeten het nog wel ff vollullen hierzo:P Pakt nog een pilsje.
Ik noem geen site hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bedankt spammert.![]()
Mooi he'' die ene site.
Nee, jij nog steeds !quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik noem geen site hoorDat ben jij nog steeds
![]()
Tussenstand waar ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
Vind het nogal tegenvallen deze tussenstand eigenlijk![]()
In totaalquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Tussenstand waar ?
Welke op die site of in totaal ??
Jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, jij nog steeds !
Ik doe het alleen maar voor het goede doel, zoals ik al eerder zei, net als jij![]()
Wil ik opzich ook wel eigenlijkquote:
Doe dat maar dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaTuuuurlijk
jij wil bezoekers en geeft geld voor elke bezoeker
, ik vraag nummers aan
http://www.nrc.nl/next/ar(...)ar_geven%2C_ho_maar_quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
Truste maat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:35 schreef DaMook het volgende:
Owjah ik ga slapen.
Truste en om een uur of 9 volg ik serious request weer.
Doe ik ook welquote:
Komt nog wel, hoop ik voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook welzit al aan 3 nummers a 15 euro
en heb er nog geen 1 gehoord
, maar dat geeft niet
. Denk dat ik er in totaal wel een stuk of 8 aanvraag
Neequote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Wie gaan er zaterdag heen trouwens ? Ik zit er heel erg aan te denken en lijkt me wel cool als er dan veel fokkers zijn. Kunnen we eventueel een bedrag geven namens ons fokkers
.
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef Kieran het volgende:
de hele volgende week worden ook 24/7 alle verzoeken gedraaid die nog niet aan bod zijn gekomenquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik ook welzit al aan 3 nummers a 15 euro
en heb er nog geen 1 gehoord
, maar dat geeft niet
. Denk dat ik er in totaal wel een stuk of 8 aanvraag
he dat is opzich geen verkeerd planquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:37 schreef DaMook het volgende:
Wie gaan er zaterdag heen trouwens ? Ik zit er heel erg aan te denken en lijkt me wel cool als er dan veel fokkers zijn. Kunnen we eventueel een bedrag geven namens ons fokkers
.
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:41 schreef evert het volgende:
[..]
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?
ervaring leert dat het per dag steeds meer wordt!
mijn inschatting, 1,5 mio
Beter nieuws kun je niet krijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:41 schreef evert het volgende:
[..]
een ton meer dan vorig jaar vind je tegenvallen?
ervaring leert dat het per dag steeds meer wordt!
mijn inschatting, 1,5 mio
ja iedereen zou eigenlijk een eurotje moeten storten! geweldig bedrag krijg je danquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Kieran het volgende:
[..]
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dus
Ik ben ook niet bekend hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
he dat is opzich geen verkeerd plan![]()
misschien ga ik wel mee, als onbekende fokker zijnde![]()
Deze actie gaat aan veel mensen voorbij hoor, denk eens aan oudere mensen..............quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:42 schreef Kieran het volgende:
[..]
Een laag bedrag voor een land met 16 miljoen inwoners vind ik dus
dat is zo, en alle beetjes helpen he dus iedereen storten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:43 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Beter nieuws kun je niet krijgen.
Wees blij met wat we tot nu toe hebben bereikt.![]()
Nee, eurotje stelt te weinig voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
ja iedereen zou eigenlijk een eurotje moeten storten! geweldig bedrag krijg je dan
is goed truste!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook niet bekend hoorMaar ik ga nu slapen, morgen hebben we het hier verder over na 23:00 uur
.
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Deze actie gaat aan veel mensen voorbij hoor, denk eens aan oudere mensen..............
dat zou helemaal geweldig zijn maar een euro van 16 miljoen inwoners! tel uit je winst.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, eurotje stelt te weinig voor.
Ik ga voor het grotere geld, denk aan 5 á 10 euro biljetten.![]()
Dusquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:45 schreef ioko het volgende:
[..]
Deze actie gaat aan veel mensen voorbij hoor, denk eens aan oudere mensen..............
Nog steeds niet vol hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Zo bijna alweer een 3fm topic gesloten.
Ik ben benieuwd of er straks door iemand nog ééntje word geopend na deze.
Ik wacht het af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |