Hoeveel jaar zouden ze dit nog doen denk je??quote:Op donderdag 21 december 2006 17:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Elk jaar een ton hoger op dag 3?
probeer maar eens een topic te openen als een klein kind je laptop opeistquote:Op donderdag 21 december 2006 17:35 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Hoeveel jaar zouden ze dit nog doen denk je??
irritant trouwens wanneer degene die het topic sluit niet een nieuwe opent... ik was er ook al mee bezig.
en ik wilde de mijne net submitten, maar kijk altijd even of iemand mij niet voor was, en zag dat er al twee warenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
duurde zo lang, dacht open ik maar een nieuwe, ander kwam op hetzelfde idee op hetzelfde moment, alleen die TT klopt niet, dus deze lijkt me het meest geschikt![]()
Dat was ik ook al aan het doen.. hadden anders 4 topics gestaan!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik wilde de mijne net submitten, maar kijk altijd even of iemand mij niet voor was, en zag dat er al twee waren
die kerstvakantie? Heb ik dacht ik gisteren nog langs horen komenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb trouwens Tropical Danny & Guillermo nog niet gehoord met hun nieuwe Yamaha-hit (al hun nummers zijn gewoon ritmes van een Yamaha keyboard) want ze zouden 50 euro per keer dokken![]()
dat is toch die iets met kerstvakantie?? is al een paar keer langs geweest.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb trouwens Tropical Danny & Guillermo nog niet gehoord met hun nieuwe Yamaha-hit (al hun nummers zijn gewoon ritmes van een Yamaha keyboard) want ze zouden 50 euro per keer dokken![]()
deze TT klopt helemaal, die van jou niet dus die van jou mag op slotquote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef borisz het volgende:
op deze mag een roestig slotje
ik werd wat vertraagd, kan jij oook niet werttenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:40 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dat was ik ook al aan het doen.. hadden anders 4 topics gestaan!![]()
Maar wist niet dat jij t ook al aan het doen was.. sommige zijn namelijk niet zo sociaal om een nieuwe te openen.![]()
welk nummer heb je aangevraagd?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:48 schreef N.icka het volgende:
Zouden mijn Ramones al gedraaid zijn?![]()
Something to believe in , een beetje gangbaar nummerquote:Op donderdag 21 december 2006 17:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
welk nummer heb je aangevraagd?
Is hij om 18.00 uur weer aan de beurt??quote:
2 uur is idd wel een mooie tijd ja..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef djkoelkast het volgende:
ja en daarna Giel en om 2u weer sander, kan ik eindelijk optijd slapen![]()
vrij normale tijd voor mij hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
2 uur is idd wel een mooie tijd ja..![]()
* bier pakt *quote:
Drink je altijd alleen??quote:
Ik ga meestal zo rond half 2 naar bed dus is ook nog wel te doen..quote:Op donderdag 21 december 2006 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
vrij normale tijd voor mij hoorde laatste dagen werd het alleen steeds later, gister begon gerard pas om 2u bijvoorbeeld dus heb daar op gewacht en toen tot ik in slaap viel gekeken
ik zag wel even dat er 2 mensen voor die bus stonden en er lach een bult kleingeld achter de brievenbus.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef FlyingFox het volgende:
Zooooo net even samen langsgeweest!! We hebben al met al zo'n 300 euro weten op te halen met verschillende acties.![]()
Verder, glazen huis, beetje suffe boel daar. Alleen maar aapjes kijken en naar slechte platen luisteren. We hadden een berg kleingeld da ging bijna nie door die brievenbus, maar okay. Ik was op TV trouwens, rond 'n uurtje of 3 meen ik! Is dat nog terug te zien?
Verder wel super tof om te zien die malloten in da huis!!
mijn zoontje is hier ook zoals ik als meldequote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Drink je altijd alleen??![]()
Lekker nummer dit..
Hahaha dan is t goed.. lolquote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn zoontje is hier ook zoals ik als melde
http://youtube.com/watch?v=d9LCefThP1Uquote:Op donderdag 21 december 2006 18:53 schreef djkoelkast het volgende:
ken die goldfap niet dus geen idee
Nouja.. ik zit me dan af te vragen waarom ze komt logeren??quote:
misschien werd Charley gek van d'r, kan me er iets bij voorstellenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nouja.. ik zit me dan af te vragen waarom ze komt logeren??![]()
Hahaha die denkt eindelijk gaat dat gebakje eens een avondje weg..quote:Op donderdag 21 december 2006 19:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
misschien werd Charley gek van d'r, kan me er iets bij voorstellen![]()
die van spuiten en slikken .. Filemon en nog iemand ( weet niet wie..)quote:Op donderdag 21 december 2006 19:48 schreef sitting_elfling het volgende:
wie zat er eigenlijk in de caravan bij sander ik ben een klootzak de heer ?
Helaas niet. Bij de audio kan dat wel, maar daar heb je atm weinig aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef FlyingFox het volgende:
Zooooo net even samen langsgeweest!! We hebben al met al zo'n 300 euro weten op te halen met verschillende acties.![]()
Verder, glazen huis, beetje suffe boel daar. Alleen maar aapjes kijken en naar slechte platen luisteren. We hadden een berg kleingeld da ging bijna nie door die brievenbus, maar okay. Ik was op TV trouwens, rond 'n uurtje of 3 meen ik! Is dat nog terug te zien?
Verder wel super tof om te zien die malloten in da huis!!
Verkapte tvpquote:Giel, Gerard en Sander gaan tijdens Serious Request het Glazen Huis in. Zij zullen 6 dagen niet eten, radio maken en geld inzamelen. Naar de [ur=http://www.3fm.nl]site[/url]!
zojuist aangepast in de wiki.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef i2Them2 het volgende:
Er zit een foutje in de OP:
[..]
Verkapte tvp
Tsja. Dat heeft die RED-actie van Bono etc. ook (zit ook een creditcard bij geloof ik). Maar feit is dat het wel geld oplevert en daar gaat 't omquote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat een crapverhaal van die Rode Kruis Mastercard-lui... gewoon een ordinaire marketingstunt om zelf geld te verdienen aan deze actie... kun je wel zeggen dat je een bepaald bedrag van alle creditcardtransacties doorstort aan het Rode Kruis maar toch... beetje vervelende commerciele bijsmaak heeft het wel
ja maar dat is alleen het eerste jaar dat ze die 10 euro doorstorten... daarna steken ze die 12.50 gewoon in hun eigen zak...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:24 schreef Niek. het volgende:
je betaald 12,50 voor die kaart en 10euro naar het goede doel, op zich geen slechte actie vind ik, als je toch al een creditcard zou willen dan is het een goede keuze, anders is het dom om hem speciaal daarvoor te nemen.
Dat is zo ja, maar vraag me dan af of je direct 2 jaar lid moet zijn, zou wel krom zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar dat is alleen het eerste jaar dat ze die 10 euro doorstorten... daarna steken ze die 12.50 gewoon in hun eigen zak...
Jij snapt mijquote:Op donderdag 21 december 2006 20:28 schreef Niek. het volgende:
Maarja als je geld moet doneren dan sowieso niet door zo'n creditcard te nemen, is domste wat je kan doen, vraag dan op zn minst een lied aan heb je er zelf meer profijt van.![]()
Heb ik al zeker één keer gehoordquote:Op donderdag 21 december 2006 20:29 schreef TheVulture het volgende:
is Chasing Cars eigenlijk de afgelopen dagen al voorbij gekomen
dan hoop ik maar dat ie nog een keer voorbijkomt met mijn naamquote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik al zeker één keer gehoord.
Dat idee heb ik dus ook, Michiel Veenstra was een veel betere keuze geweestquote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Sander absoluut geen 'klik' heeft met de andere 2. Een beetje the odd one out. Jammer.
Haha, ja , dat vind ik ook super! Meestal val ik gewoon in slaap, dus radio staat de hele nacht aan.. als ik dan wakker word de volgende ochtend, heb ik meestal nog zo'n vaag idee van wie er tussen twee keer Giel in zat..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig, zometeen Giel Beelen!
Wakker worden met Giel en en voor het slapen gaan ook Giel, cool.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Niek. het volgende:
Dat liedje, Fratellis - Chelsea dagger is hier te luisteren:
http://www.mybloop.com/Ni(...)-_Chelsea_dagger.mp3
Heb het te vaak gehoord. Vorige week en deze week ook. Maar het brengt wel redelijk veel geld op!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Baby Get higher... heerlijk liedje blijft het toch![]()
Ben het helemaal met je eens... heerlijke radio... wat mij betreft nu al volgend jaar weerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik ga dit nu al missen en we zijn pas op de helft.
Lijp nummer JWTquote:Op donderdag 21 december 2006 22:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens... heerlijke radio... wat mij betreft nu al volgend jaar weer![]()
Niets aan toe te voegen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:06 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Haha, ja , dat vind ik ook super! Meestal val ik gewoon in slaap, dus radio staat de hele nacht aan.. als ik dan wakker word de volgende ochtend, heb ik meestal nog zo'n vaag idee van wie er tussen twee keer Giel in zat..
Nee, voor mijn nachtrust is het maar goed dat dit maar 6 dagen duurt
Damien Rice - 9 Crimes?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:56 schreef Leintje het volgende:
In het begin van de mini docu van Eric Corton is er zon heel mooi rustig liedje ... ik zette de radio al harder omdat ik dacht dat hij kwam maar er werd dus doorheen geluld ... heeft iemand het liedje herkent??? Hij is zo mooi!
HELP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |