Ja, voor tournaments is het vrijwel niet te doen. En is het op het huidige jaar na, ook geen probleem.quote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een lijstje zet je uiteindelijk wat je zelf wil, voor tournaments is 't iets moeilijker.
Dat is ook precies wat ik ga doen. Moet Das Leben Der Anderen ook nog kijken en die zal waarschijnlijk ook wel hoog uitvallen. Ook zon buiten de boot-valler.quote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In een lijstje zet je uiteindelijk wat je zelf wil, voor tournaments is 't iets moeilijker.
Dat blijkt, als je Pirates 2 beter vond dan M:I:III...quote:Op maandag 25 december 2006 11:47 schreef Ace1 het volgende:
Kan het niet geloven dat sommige hier MI 3 op hun lijstje hebben staanDie film was wel zo slecht.
Ik heb er niet veel gezien zelf.. maar vond zelf:
Pirates 2
[...]
wel goed....
Maar heb er dus niet zo heel veel gezien![]()
Ober is gewoon helemaal mijn ding, ik ben dol op gekunstel met scripts. De uitwerking viel me zelfs nog iets tegen, anders had 'ie een stuk hoger gestaan. Zwartboek had een hele hoge popcornfactor, die zal na verloop van tijd wel gaan dalen maar na terugkomst uit de bios was ik buitengewoon enthousiast. Voor Borat geldt hetzelfde.quote:Op maandag 25 december 2006 13:16 schreef JelleS het volgende:
Mooie lijst inderdaad, en een terechte nummer 1Zwartboek en Ober beiden zo hoog vind ik dan wel weer opvallend. Tikkeltje chauvinisme? Niet mis mee in ieder geval, was best een mooi jaar voor de Nederlandse cinema.
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:18 schreef Mike het volgende:
Vast staat al wel dat United 93 op 1 komt.
Heb `m in 2006 in de bios gezien, dus gaat ie erinquote:Op maandag 25 december 2006 14:44 schreef Sokolsky het volgende:
El Laberinto del Fauno is hier niet echt een 2006-film...
Ben dan wel geen echte Belg, maar heb `m in Belgie in de bioscoop gezienquote:Op maandag 25 december 2006 14:44 schreef JelleS het volgende:
Enkel de echte Belgen mogen die in hun lijstje zetten
* Lonewolf showt met zijn mensenkennisquote:Op maandag 25 december 2006 10:53 schreef Sokolsky het volgende:
2. C.R.A.Z.Y. (Jean-Marc Vallée, CAN)
[afbeelding]
1. Babel (Alejandro González Iñárritu, USA)
Dat was hij ook.quote:Op maandag 25 december 2006 12:09 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Dat blijkt, als je Pirates 2 beter vond dan M:I:III...![]()
Wist je 3 niet eens?quote:Op maandag 25 december 2006 15:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
* Lonewolf showt met zijn mensenkennis
Yeah, dat had ik goed geraden. Wat goed ken ik jou toch.
quote:
Dat is makkelijk: die twee zijn gewoon op dvd verschenenquote:Op maandag 25 december 2006 00:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan van die vage films zoals Where the Truth Lies, The Proposition, enz...
OK, zo belangrijk is 't allemaal niet, maar ik wil gewoon dat mijn lijstje klopt.
Als-ie iets NIET is, dan is het wel te Hollywood. Weet je zeker dat je niet Flight 93 gezien hebt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:03 schreef golfer het volgende:
Te Hollywood
Nee, echt United 93.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Als-ie iets NIET is, dan is het wel te Hollywood. Weet je zeker dat je niet Flight 93 gezien hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |