Nieuwe pagina, laten we deze lief houden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef purplerose het volgende:
gatver wat een ranzig wijf die bovenste skippy
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef purplerose het volgende:
gatver wat een ranzig wijf die bovenste skippy
Er is meer dan alleen ONZ op Fok,als de betreffende post leest zie je de daar de quotes in staan die ik uit de betreffende FB-topics gehaald heb.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Nog een klein vraagje RZ. Heb jij contact gehad met Danny waardoor je weet dat hij "de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet"?
Dat zeg ik idd.Ik zeg 18 mods,dan hoef ik verder niks uit te leggen,denk ik.quote:En waarom zeg je met klem dat jij GEEN meeloper bent. Wil je daarmee soms zeggen dat anderen dat wel zijn?
Leg eens uit.
Maar jij geilt dan ook op ruziequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef TwyLight het volgende:
ik vond de vorige pagina wel leuk.
Dat is MIJN chipsquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Bavaria dacht ik trouwens
Hou eens op met dat toontje van je. Alsof ik niet buiten ONZin verkeerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen ONZ op Fok,als de betreffende post leest zie je de daar de quotes in staan die ik uit de betreffende FB-topics gehaald heb.
[..]
Dat zeg ik idd.Ik zeg 18 mods,dan hoef ik verder niks uit te leggen,denk ik.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:41 schreef Polvere het volgende:
[..]
Kortom, schoenmaker, blijf bij je leest en laat je niet meevoeren met het overdrijfcultuurtje dat hier toch al zoveel heerst.
Indrinken doe je gewoon met je eigen favoquote:
Ga je nu met mij argumenterenquote:
Ik wil anders ook wel een beetje van jouw popcornquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Dit is popcorn. Maar je mag wel een beetje.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Dit is popcorn. Maar je mag wel een beetje.
Blauwe plekken = nu --> witte vlekkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef TwyLight het volgende:
Zijn je blauwe pekken trouwens al weg pussy?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef TwyLight het volgende:
Zijn je blauwe pekken trouwens al weg pussy?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Blauwe plekken = nu --> witte vlekken
Inderdaad,ik ben irritant.Ik word altijd irritant als mensen ahter mijn rug om over mij lullen en ook nog even mij vertellen wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou eens op met dat toontje van je. Alsof ik niet buiten ONZin verkeer. Je bent irtritant RZ.
Gelukkig had je ook paarse en gelequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Blauw staat me niet zo goed.
.
Moh je moahr nie zoveeeel zuipúhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Blauw staat me niet zo goed.
.
Nee ik weigerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:54 schreef TwyLight het volgende:
Mwah ik wil hem ook wel
Wie begon er te huilen toen ik een opmerking over Skaai maakte?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar kan je wel om lachen, maar je bent best een DramaQueen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |