Ik ben al aan het bier en chipsquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou kunnen reageren maar dat doe ik niet ! ik pak de fipo![]()
Nattequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat schenken ze daar voor bier ?in die tent ?
Nieuwe pagina, laten we deze lief houden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef purplerose het volgende:
gatver wat een ranzig wijf die bovenste skippy
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:45 schreef purplerose het volgende:
gatver wat een ranzig wijf die bovenste skippy
Er is meer dan alleen ONZ op Fok,als de betreffende post leest zie je de daar de quotes in staan die ik uit de betreffende FB-topics gehaald heb.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Nog een klein vraagje RZ. Heb jij contact gehad met Danny waardoor je weet dat hij "de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet"?
Dat zeg ik idd.Ik zeg 18 mods,dan hoef ik verder niks uit te leggen,denk ik.quote:En waarom zeg je met klem dat jij GEEN meeloper bent. Wil je daarmee soms zeggen dat anderen dat wel zijn?
Leg eens uit.
Maar jij geilt dan ook op ruziequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef TwyLight het volgende:
ik vond de vorige pagina wel leuk.
Dat is MIJN chipsquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Bavaria dacht ik trouwens
Hou eens op met dat toontje van je. Alsof ik niet buiten ONZin verkeerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen ONZ op Fok,als de betreffende post leest zie je de daar de quotes in staan die ik uit de betreffende FB-topics gehaald heb.
[..]
Dat zeg ik idd.Ik zeg 18 mods,dan hoef ik verder niks uit te leggen,denk ik.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:41 schreef Polvere het volgende:
[..]
Kortom, schoenmaker, blijf bij je leest en laat je niet meevoeren met het overdrijfcultuurtje dat hier toch al zoveel heerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |