abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44678580
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Vechten niet. Maar ik heb een hekel aan mensen die namens anderen menen te spreken.
Moche liet mij weten dat ie misschien komt
пусть всегда будет солнце
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 december 2006 @ 11:59:44 #206
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_44678635
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:51 schreef longinus het volgende:

[..]

Aiii, je bent geen pussy om zonder handschoentjes aangepakt te worden
Eerst voorzichtig naderen en dan heel voorzichtig je hand uitsteken en als er positief gerageert word kan je voorzichtig gaan aaien
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_44678880
Skaai is na de modjes rel zeker op 1 meet aanwezig geweest (waarvan ik op de hoogte ben). Bijvoorbeeld de geheime tapasmeet 1 september in Amsterdam. Het lijkt dus niet zo te zijn dat ze zo verbitterd en verzuurd is om zich aan te melden en vervolgens expres niet te komen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 december 2006 @ 12:42:05 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44679437
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:01 schreef postmortum het volgende:
ik kom alleen als mijn favo mod ook komt
Gezellig
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44679453
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:55 schreef MoChe het volgende:

[..]

Moche liet mij weten dat ie misschien komt
.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:44:53 #210
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_44679488
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:50 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Oshiro, veel users die naar de meet gaan komen uit de omgeving Rotterdam waaronder: moemoe, Renz0r, Dribbel_ en Yvonne.
Ja joh vergeet mij voor het gemak ff
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_44679539
Dat "verbitterd"-verhaal bij de ex-modjes wordt ook schromelijk overdreven. Je mening baseren op FOK Radio of het fotoboek van Skaai is eigenlijk ook best wel treurig . Kun je beter die mensen op MSN toevoegen en het ze recht op de man/vrouw vragen, dan op deze manier.

Of Danny uitnodigen voor deze meet, omdat ie het niet meer zo ziet zitten en FOK ziet als een negatief iets, dat is óók al zo treurig.

RZ, maak je eens geen illusies als wereld- FOKverbeteraar, want daar heb je nog véél te weinig inzichten voor. Niet erg, wel wáár.
pi_44679548
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

Jij reist met mij mee .
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:47:45 #213
52349 purplerose
pi_44679552
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:49 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

RealZeus, wat je over Skaai zegt is onzin. Vorige meet zou ze ook komen maar omdat ze een nieuwe baan had, ging dat jammergenoeg niet door.

Ik, en ik ben niet de enige, raak een beetje geirriteerd van je "ons kent ons" toontje, terwijl je er pas 1 meet bij bent geweest.

Ik zou me maar een beetje koest houden als ik jou was.
Wat zij zegt

En Perriwinkle: boebie laten we lekker thuis
pi_44679572
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ze zei "waaronder", de lijst was niet volledig.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:49:02 #215
52349 purplerose
pi_44679582
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Jij reist met mij mee .
Owja! Das waar
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:49:45 #216
52349 purplerose
pi_44679596
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:48 schreef Polvere het volgende:

[..]

Ze zei "waaronder", de lijst was niet volledig.
Tis al opgelost Polvere
pi_44680071
quote:

[..]

RealZeus, wat je over Skaai zegt is onzin. Vorige meet zou ze ook komen maar omdat ze een nieuwe baan had, ging dat jammergenoeg niet door.
De keren dat ik haar op de chat zag was ze redelijk veel uithalen aan het maken richting Fok!.Bij één opmerking vvalt dat niet zo op,maar als dat een paar keer gebeurd vind ik dat redelijk zuur overkomen.Dan vraag ik me toch af waarom je dan nog in het betreffende kanaal zit.Maar goed,dat is mijn mening.
quote:
Ik, en ik ben niet de enige, raak een beetje geirriteerd van je "ons kent ons" toontje, terwijl je er pas 1 meet bij bent geweest.
Als mensen problemen met mij hebben hoor ik dat graagf maar niet via via.Dat moeten degenen die problemen met mij hebben dat maar even melden,bij mij wel te verstaan.Dat is niet gebeurd dus ik weet niet of mensen een hekel aan mijn manier van posten hebben.Verder vind ik het een beetje makkelijk om dat met elkaar te bespreken en de persoon in kwestie er niet bij te betrekken.Roddelen noemen we dat.Maar goed,als die personen te schijterig zijn om mij dat te melden zal het mij aan mijn aars oxideren.

En hoezo post ik op een "ons-kent-ons" toontje?Ik post mijns inziens niet anders dan anderen op Fok.
quote:
Ik zou me maar een beetje koest houden als ik jou was.
Want? Moet ik nu bang worden ,zo ja,voor wie? Word ik nu gepwnd wie une n00b?
pi_44680103
Fok!meetfight
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44680106
lekker sfeertje
pi_44680161
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:12 schreef TwyLight het volgende:
lekker sfeertje
Ja leuk hè?

Blijkbaar hebben er een hoop mensen problemen met mij maar geen hond die het zegt.

Achterbaks heet dat.
En laf.

zaterdag 23 december 2006 @ 13:15:01 #221
52349 purplerose
pi_44680174
Tis bijna kerst guys, wees lief voor allen
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:16:25 #222
52349 purplerose
pi_44680204
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja leuk hè?

Blijkbaar hebben er een hoop mensen problemen met mij maar geen hond die het zegt.

Achterbaks heet dat.
En laf.

Tis denk ik eerder dat het diegene niet boeit, tot je blijkbaar voor pussy een post tever bent gegaan
pi_44680237
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:15 schreef purplerose het volgende:
Tis bijna kerst guys, wees lief voor allen
In principe ben ik het met je eens maar ik heb een hekel aan mensen die ergens problemen mee hebben en dat niet zeggen en als het dan zo uitkomt alles plompverloren er uit flikkeren en dat doen ze dan niet alleen voor henzelf maar nee,er zijn nog meer die zich er aan ergeren.

kortom,er is over mij gekletst en dat vind ik prima maar ik moet er geen last van hebben.
pi_44680586
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

In principe ben ik het met je eens maar ik heb een hekel aan mensen die ergens problemen mee hebben en dat niet zeggen en als het dan zo uitkomt alles plompverloren er uit flikkeren en dat doen ze dan niet alleen voor henzelf maar nee,er zijn nog meer die zich er aan ergeren.

kortom,er is over mij gekletst en dat vind ik prima maar ik moet er geen last van hebben.
Ik heb problemen met je en ik zeg het.

DIe opmerking over Skaai was compleet ongepast. Dat weet je.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. .
pi_44680597
Als er maar niet met bier gesmeten wordt op de meet, dat is zonde.
pi_44680632
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Polvere het volgende:
Dat "verbitterd"-verhaal bij de ex-modjes wordt ook schromelijk overdreven. Je mening baseren op FOK Radio of het fotoboek van Skaai is eigenlijk ook best wel treurig . Kun je beter die mensen op MSN toevoegen en het ze recht op de man/vrouw vragen, dan op deze manier.
Bij gebrek aan MSN heb ik toen al een opmerking geplaatst maar daar werd uiteraard geen respons op gegeven.
quote:
Of Danny uitnodigen voor deze meet, omdat ie het niet meer zo ziet zitten en FOK ziet als een negatief iets, dat is óók al zo treurig.
Tsja,we kunnen hem beter bashen dat is veel stoerder.Dat doet immers iedereen.En waarom zou je iemand die ,door al dat commentaar, de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet,niet duidelijk mogen maken dat er ook mensne zijn die daardoor wel heel veel lol hebben?
quote:
RZ, maak je eens geen illusies als wereld- FOKverbeteraar, want daar heb je nog véél te weinig inzichten voor. Niet erg, wel wáár.
Qua registratiedatum heb jij nog veek minder inzichten dan ik,maar je zult ongetwijfeld weer een kloon van één of andere mod zijn en je kunt van mij zeggen wat je wilt,ik ben GEEN meeloper.
En ik maak mij geen illusies,maar elk persoon die de wereld wil verbetern is er één.
pi_44680662
Goed topic.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_44680698
Wat we ook zouden kúnnen doen, is gewoon lekker naar de meet gaan en bier drinken . Dus, zonder ons te bemoeien of mensen wél of niet komen en ook niet gaan gissen naar redenen waaróm mensen niet gaan . Je gewoon met jezelf bemoeien, het naar je zin hebben, bier drinken en genieten van de mensen die er wél zijn . Goed plan, euj .
pi_44680705
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Goed topic.
Hoi Chowi, gaan we samen een biertje drinken op de meet
pi_44680730
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef Polvere het volgende:
Wat we ook zouden kúnnen doen, is gewoon lekker naar de meet gaan en bier drinken . Dus, zonder ons te bemoeien of mensen wél of niet komen en ook niet gaan gissen naar redenen waaróm mensen niet gaan . Je gewoon met jezelf bemoeien, het naar je zin hebben, bier drinken en genieten van de mensen die er wél zijn . Goed plan, euj .
pi_44680731
Nog een klein vraagje RZ. Heb jij contact gehad met Danny waardoor je weet dat hij "de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet"?

En waarom zeg je met klem dat jij GEEN meeloper bent. Wil je daarmee soms zeggen dat anderen dat wel zijn?

Leg eens uit.
pi_44680741
Ik wacht met smacht de topics van na de meet af
pi_44680752
Als danny fok niet gesloten heeft
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 december 2006 @ 13:38:19 #234
Toezicht is gezond!
pi_44680759
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef Polvere het volgende:
Leugens. Dat kan niet
Ik ga heul niet genieten van manlijke meet gangers

Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_44680770
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef Chowi het volgende:
Goed topic.
Chowi. Lieverd . *Lik lik lik*. Dit scheelt me weer een paar notes.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:38:45 #236
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44680773
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Nog een klein vraagje RZ. Heb jij contact gehad met Danny waardoor je weet dat hij "de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet"?

En waarom zeg je met klem dat jij GEEN meeloper bent. Wil je daarmee soms zeggen dat anderen dat wel zijn?

Leg eens uit.
"Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil."

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 december 2006 @ 13:39:29 #237
Toezicht is gezond!
pi_44680795
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:38 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Vrouwen
pi_44680798
quote:

[..]

dit was een schone post
pi_44680808
quote:

Je zegt het wel ,maar blijkbaar is het niet iets wat van het ene op het andere moment is gekomen.

En tellen kun je ook niet,ik was er zowel 26 mei als op 29 september bij.

verder houd ik niet van verkapte dreigementen:ik weet nog steeds niet waarom ik me ko0est zou moeten houden.
pi_44680818
quote:

[..]

Hij ging door, ik zag me genoodzaakt te reageren.
pi_44680823
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:36 schreef longinus het volgende:

[..]

Hoi Chowi, gaan we samen een biertje drinken op de meet
Dat is goed mogelijk! Ik ben er nog niet uit of ik kán, though.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:40:59 #242
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44680827
Ik zal het topic wel weer een beetje lief maken:

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44680835
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:38 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Chowi. Lieverd . *Lik lik lik*. Dit scheelt me weer een paar notes.
Ach gus. Je hád allang een streepje voor.
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:41:37 #244
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44680846
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:41 schreef Chowi het volgende:

[..]

Ach gus. Je hád allang een streepje voor.
Streepje
LastFM
pi_44680856
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij gebrek aan MSN heb ik toen al een opmerking geplaatst maar daar werd uiteraard geen respons op gegeven.
[..]

Tsja,we kunnen hem beter bashen dat is veel stoerder.Dat doet immers iedereen.En waarom zou je iemand die ,door al dat commentaar, de lol van zijn eigen bedenksel niet meer inziet,niet duidelijk mogen maken dat er ook mensne zijn die daardoor wel heel veel lol hebben?
[..]

Qua registratiedatum heb jij nog veek minder inzichten dan ik,maar je zult ongetwijfeld weer een kloon van één of andere mod zijn en je kunt van mij zeggen wat je wilt,ik ben GEEN meeloper.
En ik maak mij geen illusies,maar elk persoon die de wereld wil verbetern is er één.
Uitgaan van registratiedata is het meest simpele argument dat er is, natuurlijk. Je kunt ook naar de inhoud kijken, daar kom je volgens mij ook veel verder mee. Danny bashen? Ja, gebeurt dat massaal? Mijns insziens is dat nauwelijks gaande. Hij trekt zich één post veel te veel aan en de 99 positieve posts is ie blind voor. Laten we de zaken niet overdrijven. Doet hij wél, weet ik, maar dat hoef je dan zelf niet te doen.

Kijk, die hele augustusstaking is nog steeds héééééél erg erg, nog steeds hééééééél erg gevoelig, blijkbaar. Nah, volgens mij is dat het mug en olifant verhaal, maar da's des FOK's.

Kortom, schoenmaker, blijf bij je leest en laat je niet meevoeren met het overdrijfcultuurtje dat hier toch al zoveel heerst.
pi_44680858
Ach na een tijdje gaat het vervelenen, zoiets, en dan moet je het maar gaan verkopen, dat gebeurt met alle grote bedrijven die een suc6 zijn, en misschien kan er dan een profesionalisings slag plaats vinden, o.a betere mods , internationaal gaan , reclame maken , meer nieuws, , snellere hardware, meer betaalde krachten en nog allemaal andere diensten die je zou kunnen gaan uitdelen
pi_44680864
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:40 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je zegt het wel ,maar blijkbaar is het niet iets wat van het ene op het andere moment is gekomen.

En tellen kun je ook niet,ik was er zowel 26 mei als op 29 september bij.

verder houd ik niet van verkapte dreigementen:ik weet nog steeds niet waarom ik me ko0est zou moeten houden.
Dreigementen . Koest houden in de zin van je geschreeuw op Fok! en irl.

Je denkt en je praat namens anderen. Niet alleen meen je Skaai te vertegenwoordigen maar ook Danny. Slechte eigenschap.
pi_44680877
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:40 schreef Chowi het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk! Ik ben er nog niet uit of ik kán, though.
Ik vond het wel een vermakelijk gesprek de vorige keer, vooral dat jij me herrinnerde dat ik tegen twee modjes aan het praten was over klonen

Ik hoop dat je komt

Hi hi, ik zei komen
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 december 2006 @ 13:43:16 #249
Toezicht is gezond!
pi_44680892
Ik zou kunnen reageren maar dat doe ik niet ! ik pak de fipo
pi_44680900
fipo
pi_44680908
ik heb hem gepakt!!11!111 einz:D:D:D:D:D:D: D !
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 december 2006 @ 13:44:10 #252
Toezicht is gezond!
pi_44680909
Wat schenken ze daar voor bier ? in die tent ?
pi_44680910
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou kunnen reageren maar dat doe ik niet ! ik pak de fipo
Ik ben al aan het bier en chips
pi_44680920
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NIET
pwnd
  zaterdag 23 december 2006 @ 13:45:16 #255
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44680936
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat schenken ze daar voor bier ? in die tent ?
Natte
LastFM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')