Indrinken doe je gewoon met je eigen favoquote:
Ga je nu met mij argumenterenquote:
Ik wil anders ook wel een beetje van jouw popcornquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Dit is popcorn. Maar je mag wel een beetje.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Niet. Dit is popcorn. Maar je mag wel een beetje.
Blauwe plekken = nu --> witte vlekkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef TwyLight het volgende:
Zijn je blauwe pekken trouwens al weg pussy?
Gelukkig welquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:50 schreef TwyLight het volgende:
Zijn je blauwe pekken trouwens al weg pussy?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Blauwe plekken = nu --> witte vlekken
Inderdaad,ik ben irritant.Ik word altijd irritant als mensen ahter mijn rug om over mij lullen en ook nog even mij vertellen wat ik moet doen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou eens op met dat toontje van je. Alsof ik niet buiten ONZin verkeer. Je bent irtritant RZ.
Gelukkig had je ook paarse en gelequote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Blauw staat me niet zo goed.
.
Moh je moahr nie zoveeeel zuipúhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Blauw staat me niet zo goed.
.
Nee ik weigerquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:54 schreef TwyLight het volgende:
Mwah ik wil hem ook wel
Wie begon er te huilen toen ik een opmerking over Skaai maakte?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar kan je wel om lachen, maar je bent best een DramaQueen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |