Van wikipedia:quote:Op donderdag 21 december 2006 11:39 schreef freako het volgende:
[..]
Wat dóet die Van Dijke eigenlijk voor de kost ? Ik kan op parlement.com alleen een lijstje met wat lidmaatschappen van comités van aanbeveling e.d. vinden. Maar dat kan je niet echt een dagtaak noemen.
Wie dan? Zij is lekker soft, zodat je er weinig van hoeft te verwachten en zij wil het vast en zeker doen.quote:
Bomhoff was PvdA.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef freako het volgende:
[..]
Sorgdrager en Wijers waren zeker geen bijzonder actieve D66-leden.
[..]
In ieder geval Roelf de Boer, die was VVD-lid. Waren er wel LPF-bewindslieden lid van de partij voordat ze het kabinet in gingen? Ik kan me er geen herinneren. Hoogstens Eduard Bomhof.
Albayrak zie ik wel een staatssecretariaat in de wacht slepen hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wie dan? Zij is lekker soft, zodat je er weinig van hoeft te verwachten en zij wil het vast en zeker doen.
Tja dat is een beetje een vage maar die kan bij volksgezondheid of of bij een andere inspectie gepropt worden.quote:
Pim vroeger ook, Zalm ookquote:
Wat zei die Leen ook weer over homoseksuelen en dieven?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Van wikipedia:
Sinds zijn vertrek uit de Tweede Kamer is Van Dijke als stafmedewerker verbonden aan VolkerWessels (een bouwconcern; 17.000 medewerkers) en verantwoordelijk voor de Public Affairs en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb trouwens de minister van Gezinszaken vergeten die er zeker weten gaat komen. Dat wordt Van Gennip, die de helft van de tijd met zwangerschapsverlof is.![]()
Inderdaad die is beschadigd en komt niet in het kabinet.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zei die Leen ook weer over homoseksuelen en dieven?.
Volgens parlement.com blijkt ie tot eind mei PvdA-lid en vanaf dat moment LPF-lid. Minister werd ie pas 2 maanden later. Het hangt er om dus. Bijlhout was waarschijnlijk wel LPF-lid toen ze staatssecretaris werd (en ook toen ze aftrad later die dag.quote:
Ik zie het niet gebeuren. LNV blijft gewoon bestaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat is een beetje een vage maar die kan bij volksgezondheid of of bij een andere inspectie gepropt worden.
Zolang het CDA aan de macht is wel waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. LNV blijft gewoon bestaan.
Nou niet-Westerse allochtonen houden doorgaans vol dat homoseksualiteit bij hen niet bestaan en Leen zei dat het net dieven zijn, over dat interpretatieverschil kunnen gristelijke mannenbroeders hele bomen opzetten hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Dijke kan wel integratie doen, zijn standpunten komen wel overeen met veel van die van de niet-westerse allochtonen.
Waarom? Hirsch Ballin trad ook af na de IRT affaire en is nu ook weer minister. Hij nam toen zijn politieke verantwoordelijheid , evenals Donner dit jaat na die schipholbrand.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:26 schreef rubbereend het volgende:
Donner kan het eigenlijk niet weer minister worden; hij is net afgetreden. Dat zou dan een beetje een wassen neus zijn.
ja Ballin kwam niet na 2 maanden weer terug.........quote:Op donderdag 21 december 2006 13:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom? Hirsch Ballin trad ook af na de IRT affaire en is nu ook weer minister. Hij nam toen zijn politieke verantwoordelijheid , evenals Donner dit jaat na die schipholbrand.
Ow dus over 10 jaar mag Donner pas weer minister worden? Ik zie niet in waarom een langere termijn verschil zou moeten maken voor wat betreft kwaliteit, kunde en geloofwaardigheid. Ze treden af omdat ze politiek eindverantwoordlijk zijn, pure symboliek dus.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja Ballin kwam niet na 2 maanden weer terug.........
als je meteen weer minister wordt had je niet hoeven aftreden!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ow dus over 10 jaar mag Donner pas weer minister worden? Ik zie niet in waarom een langere termijn verschil zou moeten maken voor wat betreft kwaliteit, kunde en geloofwaardigheid. Ze treden af omdat ze politiek eindverantwoordlijk zijn, pure symboliek dus.
dat zou prima kunnen maar dan had hij beter niet kunnen aftreden! Overigens had hij toen hij minister was die dingen al aan kunnen pakken. Daarom moest hij ook aftreden.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:51 schreef sigme het volgende:
Je zou zelfs kunnen vinden dat Donner de aangewezen persoon is de problemen die hem tot aftreden dwongen aan te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |