BRRRRRRRRRRR; eerst nog met de hond naar buiten; en het is echt heel koud; zit mezelf moed in te praten.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dat valt wel onder een 'ingeving'. Vind ik. had misschien wel iets duidelijker gekund, als ze had gezegd dat Niles er niet bij hoort.
Welterusten, doeka
Ik heb weinig inspiratie vandaag dus van mij komt die vraag nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik wil niet een vraag stellen, ik wil dat er een vraag gesteld wordt... zodat ik toch nog een puntje kan scoren voor ik ga slapen
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan stel je toch een andere vraag, zoals welke bekende talkshowhost ooit burgemeester van Cincinatti is geweest?
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:50 schreef WooZ het volgende:
swarzenegger
met dubbel tquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Seatle?
Zonder de Oquote:
spongebobquote:Op donderdag 21 december 2006 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er klaar voor!
spongetim, en je leidt me afquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hilary Clinton
Nou, de eerste twee letters zijn al goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Het aller eesrte dat nu in me opkomt is crouprette![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik was er nog. Maar nu ga ik ook. Welterusten!
Het is een politieke functie.quote:Op donderdag 21 december 2006 03:14 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee
Oh dat dacht ik toen ik las dat je onderwijskunde studeert en in Twente zat.quote:Op donderdag 21 december 2006 03:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja maar ik ben ook geen UT student!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 03:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik toen ik las dat je onderwijskunde studeert en in Twente zat.
Hmmm, ik verklap hem over 10 minuten, dus mocht iemand anders het antwoord weten, of dat het je toch nog te binnen schiet, reageer dan snel.quote:Op donderdag 21 december 2006 03:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]Nee ik doe de PABO!
![]()
Maar ik weet het antwoord echt niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |