juist!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef doeka het volgende:
Hello Goodbye!
Zucht terugquote:Op woensdag 20 december 2006 23:49 schreef doeka het volgende:
[..]
Zucht.......
Maria en Jozef woonden in Nazareth maar moesten voor een volkstelling naar Bethlehem; daar is Jezus geboren; daarna zijn ze eerst naar Egypte verhuisd en toen koning Herodes was overleden zijn ze weer terug verhuisd naar Nazareth; voor meer informatie verwijs ik je graag naar de Bijbel.
Voor mij hoort ook de volkstelling bij het kerstverhaal; immers Maria zat hoogzwanger te wezen op een ezeltje; het arme mens.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zucht terug![]()
Maar het kerstverhaal zelf: de kribbe, de drie wijzen, wierook, goud en mirre. Dat associeer ik met het kerstverhaal. Niet Nazareth. Van Jezus is het algemeen bekend dat hij van Nazareth komt. Het is, zeg maar, niet speciefiek kerstverhaalgebonden.
Jazeker; het beloofd weer een feest te worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Patricia Paay, Do en Eric van Tijn
Maar er wordt zo weinig in gedanst; het is zoveel acrobatiek; dat vind ik minder.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja die sterren kunnen mij geen fluit schelen. Ik hou gewoon van het dansen zelf!![]()
Drescher is haar echte naamquote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fran Drescher en Mr Sheffield
Nembrionic + 1quote:Op donderdag 21 december 2006 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
Miss Fine en Mr. Sheffield
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Maar Doeka zei direct ernaar ook Fran Fine..dus die had ze wel allebei
BRRRRRRRRRRR; eerst nog met de hond naar buiten; en het is echt heel koud; zit mezelf moed in te praten.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
Dat valt wel onder een 'ingeving'. Vind ik. had misschien wel iets duidelijker gekund, als ze had gezegd dat Niles er niet bij hoort.
Welterusten, doeka
Ik heb weinig inspiratie vandaag dus van mij komt die vraag nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ik wil niet een vraag stellen, ik wil dat er een vraag gesteld wordt... zodat ik toch nog een puntje kan scoren voor ik ga slapen
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan stel je toch een andere vraag, zoals welke bekende talkshowhost ooit burgemeester van Cincinatti is geweest?
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:50 schreef WooZ het volgende:
swarzenegger
met dubbel tquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Seatle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |