Wij zijn goedkoper. Wij betalen namelijk 5 euro pm en 15 euro per kwartaalquote:Op woensdag 20 december 2006 17:47 schreef teh_m0nkey het volgende:
¤15,00? Ik betaal met iets van 12 man ¤6.66 () per maand voor een server.. Fok! heeft zo veel meer mensen, dus goedkoper mag wel hoor
even serieus, server is totaal niet vol geweest de afgelopen maanden, waarom nog door betalen? 9 van de 10 keer leeg. misschien moeten je als bof gewoon lekker met zijn alle andere server ownen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij zijn goedkoper. Wij betalen namelijk 5 euro pm en 15 euro per kwartaal
Dat is echt een koopje. Goed we hebben wel 15 betalende mensen nodig voor een kwartaal.
Dus bij deze roep ik iedereen weer op om te betalen voor de nieuwe serverperiode, over 2 maanden gaat de stekker eruit en dat willen we natuurlijk niet.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
Mocht het de nieuwe serverperiode niet doorgaan, dan krijgt iedereen die betaald heeft zijn geld gewoon terug
wij vidnen het geen probleem om te betalen ook al spelen we weinig. Die keer dat we willen spelen is het fijn om een eigen server te hebben al draait er helaas weinig Wake.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
even serieus, server is totaal niet vol geweest de afgelopen maanden, waarom nog door betalen? 9 van de 10 keer leeg. misschien moeten je als bof gewoon lekker met zijn alle andere server ownen.
primaquote:Op woensdag 20 december 2006 19:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
wij vidnen het geen probleem om te betalen ook al spelen we weinig. Die keer dat we willen spelen is het fijn om een eigen server te hebben al draait er helaas weinig Wake.
Als er 13 anderen hetzelfde denken..waarom niet.
Waarom alleen Kev?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
Door de duizend punten met 228 als max.. beat that Kef.![]()
grtz
JP
sports en playquote:
komt de server dan ook eens vol? heel vaak ga ik er op en dan is er niemandquote:Op woensdag 20 december 2006 17:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij zijn goedkoper. Wij betalen namelijk 5 euro pm en 15 euro per kwartaal
Dat is echt een koopje. Goed we hebben wel 15 betalende mensen nodig voor een kwartaal.
Dus bij deze roep ik iedereen weer op om te betalen voor de nieuwe serverperiode, over 2 maanden gaat de stekker eruit en dat willen we natuurlijk niet.
15 euro voor 3 maanden BF2 server
Overmaken naar
Girorekening: 6975471
JM Postma te Apeldoorn
Mocht het de nieuwe serverperiode niet doorgaan, dan krijgt iedereen die betaald heeft zijn geld gewoon terug
228 bowlen als maxx? vera had net 232quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
Zojuist PRO geworden met bowlen![]()
![]()
1019 punten totaal.
![]()
Suc6 met de war boyzzzz.![]()
grtz
JP
236!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef Sickert het volgende:
228 bowlen als maxx? vera had net 232
we houden toch nog wel The Hunt he?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef FJD het volgende:
[..]
236!
Ow ja de eisen aan het nieuwe lid zijn gedowngrade. Auto met trekhaak volstaat ookWel uit dezelfde regio.
ik had moeite met die kat en die aapquote:Op woensdag 20 december 2006 20:38 schreef FJD het volgende:
Vind Zelda tot nu toe te makkelijk. Zijn niet eens puzzels te noemen. Meer van het type "je zit vast in een kamer, kom eruit". Pffffff boring..
ik zal wel langer rondlopenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:47 schreef FJD het volgende:
Die kat en die aap was wel zwaar frustie jaheb ik geloof ik een half uur rond gelopen voor ik t doorhad
Toevoeging:quote:Op woensdag 20 december 2006 21:48 schreef Viro het volgende:
Ging lekker. 4 - 0 Gewonnen
Screenshots :
Sharqi ronde 1
Sharqi ronde 2
Karkand ronde 1
Karkand ronde 2
hoi!!!quote:
* ja dat kon ik, maar ik was verhinderdquote:Op woensdag 20 december 2006 22:28 schreef ursel het volgende:
Had je dan niet even op het politie-bericht kunnen reageren dat we uitgestuurd hadden..
Hoe issie en waar hang je allemaal uit??
Volgens mij heeft je werk fok zeker geblocked..
Ze waren niet de enige die ons inmaaktequote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef BattleLies het volgende:
De gasten die ons hebben ingemaakt op Regroup..
nr 1 BF2 8vs8 Benelux
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=4773
De clan is weer bijna in de oude staat terug... missen nog alleen wat kleine details..quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
* ja dat kon ik, maar ik was verhinderdvond het berichtje van kef wel heel lief
![]()
* enja, ik ben toch weg bij de clan? dan post je minder he!maar wil jullie best af en toe vermaken met een msn log
![]()
Kom je ook LANen?quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:09 schreef IJsmuts het volgende:
* enja, ik ben toch weg bij de clan? dan post je minder he!maar wil jullie best af en toe vermaken met een msn log
![]()
Kom je ook LANen?quote:Ik stop met BoF, stop met spammen hier maar hou BoF wel in de gaten. Hopelijk gaat de toekomst van BoF er uit zien zoals ik graag zou zie en kom ik tegen die tijd terug.
heb wel een tijgerstring, is dat ook goed?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef ursel het volgende:
[..]
De clan is weer bijna in de oude staat terug... missen nog alleen wat kleine details..![]()
![]()
![]()
Kom gewoon weer terug en trek je leeuwenpak aan.. Dan mag je tenminste ook mee aan boord..
in principe wel, alleen moet je wel eens met concrete plannen gaan komenquote:Op donderdag 21 december 2006 08:14 schreef RudyCarell het volgende:
En Ijsmuts, nog airsoften? Ik mail je ook nog wel.
gevangenis?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
op de bank, in een huis wat niet van mij is![]()
Daar hebben ze wel internet volgens de krantenquote:
Concreet is dat het 24 februari is. Nu met de feestdagen en drukte is wat rustig omtrend de organistatie en moest ook even wachten op confirmatie van Airsoftadventure. Dit weekend maak ik het bankrekeningnummer bekend waar het voorschot van 25 euro kan worden gestort. Dit wil ik vóór 15 januari binnen hebben maar ik zal er nog een mail over sturen aan deze en gene.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
in principe wel, alleen moet je wel eens met concrete plannen gaan komenmaar mocht je 8 andere shooters hebben die graag willen kun je mijn plekken laten vervallen
10:45quote:Op donderdag 21 december 2006 09:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel internet volgens de kranten
Jij moest toch opgesprek vandaag?
Jah hey dat was een backup voor het geval jullie niet je wapens konden smerenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:
leukste moment gisteren met die war was nog wel op karkand:
BFP had de vlag bij hotel grijs gekregen. we waren met zijn allen vrij snel ter plaatsen. paar van ons rende naar boven om de mannetjes te knallen, en viro besloot tegelijkertijd een paar granaten te gooien (wat overigens logisch is). De actie van viro was erg succesvol. er was geen bfp-er meer te bekennen en ook had ie 3 teamkills aan zijn broek
.
mijn schuld .. ik was het vergeten!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb wel een tijgerstring, is dat ook goed?![]()
maaruh, ik ga mn eigen BF schietclub beginnen, lijkt me wel kick![]()
![]()
dus moeten we de situatie maar ff zo laten als die nu is.
jah die bootlan, lijkt me echt wel lachuhidee, maar weet nog niet. misschien kom ik wel aanwaaien met mn eigen (1-mans) clan, ga ik jullie lekker ownen
maar misschien ook wel niet, we shall see.
zo dat was het weer, nog ff voor de administratie, JP ik heb afgelopen weekend ff mn account gechecked en nog geen geld voor de mobo gezien......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BattleLies op 21-12-2006 13:40:55 ]Altijd blijven lachen!!
daarom, was een top beslissing, met wel een geinig resultaat al die tk'squote:Op donderdag 21 december 2006 12:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Jah hey dat was een backup voor het geval jullie niet je wapens konden smerenIk heb liever 3 kills & 3 TK aan me broek hangen, achteraf kon ik jullie nog reviven, wat dus ook gebeurd is (denk ik). Ze hadden ook jullie kunnen killen, vlag cappen, mij killen en volgende vlag overnemen. Dan had het heel anders kunnen aflopen.
En TY voor de compliment![]()
idd leuk al die tksquote:Op donderdag 21 december 2006 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
daarom, was een top beslissing, met wel een geinig resultaat al die tk's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., van 59 naar 44 punten![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Viro het volgende:
[..]
idd leuk al die tkshahaha geweldig was dat. ook t einde was wel mooi. wij hadden alleen markt plein was in bezit van bfp en hotel waren ze mee bezig... ik en ik meende jackass pakten plein en volgens mij (ik weet niet meer wie) kwamen toen van markt naar plein. samen voegen met ons en huppa naar hotel... en toen kwam volgens mij dat stuk van viro hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., van 59 naar 44 punten![]()
lannen ligt niet in me straatjequote:Op donderdag 21 december 2006 13:41 schreef FJD het volgende:
He mannen doe jullie ook eens inschrijven voor de BoF LANof ligt dat niet in jullie straatje?
*spamt rustig door
Nou en, we gaan bierzuipen. LAN is slechts een schuilterm om bij de vrouw weg te mogenquote:
haha wou net vragen of er ook vrouwen zijn inbegrepen bij t zoepn en breknquote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Prijs: 15,- tot 20,-
Wanneer: Maart/April volgend jaar
We zijn nu bezig met een animo check zodat we kunnen zien of we het budget rond krijgen.
[..]
Nou en, we gaan bierzuipen. LAN is slechts een schuilterm om bij de vrouw weg te mogen
23 Maart kan niet he! klik hierquote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Prijs: 15,- tot 20,-
Wanneer: Maart/April volgend jaar
We zijn nu bezig met een animo check zodat we kunnen zien of we het budget rond krijgen.
[..]
Nou en, we gaan bierzuipen. LAN is slechts een schuilterm om bij de vrouw weg te mogen
zuipen doe ik ook niet echt meerquote:Op donderdag 21 december 2006 13:53 schreef FJD het volgende:
Lies zal er zijn. Vera is er ook en Ursel z'n vriendin komt ookquote:Op donderdag 21 december 2006 13:56 schreef egg-bird het volgende:
haha wou net vragen of er ook vrouwen zijn inbegrepen bij t zoepn en breknahum zuipen en breken.
Gamen (PC, Wii, 360)quote:Op donderdag 21 december 2006 14:02 schreef staticdata het volgende:
zuipen doe ik ook niet echt meer![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Lies zal er zijn. Vera is er ook en Ursel z'n vriendin komt ookMaar goed, de reddingsboot is precies groot genoeg voor drie dus dat komt goed
indien april PS3!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Gamen (PC, Wii, 360)
Zuipen
Ouwehoeren
Voetballen
Zwemmen
Dat zijn denk ik de 5 main ingredientsWaarbij voetballen natuurlijk alleen kan met voldoende gras en zwemmen alleen voor de echte diehards is.
De 360 is groter... En als je dan ook nog de externe HD-DVD wilt...quote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef FJD het volgende:
Dat ding is zo groot dat kunnen we als vlot gebruiken man
en dan de Wii als peddel
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Lies zal er zijn. Vera is er ook en Ursel z'n vriendin vrouwkomt ook
Maar goed, de reddingsboot is precies groot genoeg voor drie dus dat komt goed
heb jij een vriendin danquote:Op donderdag 21 december 2006 23:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb het record niet verbroken
Ik had maar 109 punten en niet 1 strike
Nu slapen, morgen hele lange dag.
Helaas niet gamen, ga naar de vrouw
Moet trouwens ook nog steeds mijn pc aansluiten
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
heb jij een vriendin dan![]()
oh ja goedemorgen![]()
Ze drink geen druppel alcoholquote:
als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze drink geen druppel alcohol![]()
Opposite attract
En anders kan ik ook nog wel wat aanpassen... Ikzelf ga vanaaf weer ff 2142, nog meer?quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh als jullie even doorgeven wat jullie vanavond willen spelen, dan kan ik vanavond voor ik weg ga nog even de server instellen.
Sluit daar graag me pc weer voor aan.
Nope.. alsjeblieft niet..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:36 schreef Viro het volgende:
Gaat de sever niet op INF Only???
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef Viro het volgende:
WK 51dus server gaat op Inf Only
![]()
Sry ursel, nog steeds even goeie maatjes![]()
- EDIT-
* viro heeft toch nog even nagedacht en kiest toch maar niet voor Inf Only
Ik wil IOquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef ursel het volgende:
[..].. dank je...
Zo te horen is dat dus unaniem.. Ik hoor een uitslag van 100% voor No IO..![]()
Jij hebt niks te zeggenquote:
Nee moet nog 10 heals en het lukt me GVD maar niet...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:15 schreef Viro het volgende:
Ik heb het deels voor jou gedaan. En main reason 2 is : ik wil een keer armor/chopperhoeren met een boffer. Krijg je geen gezeik dat je een hacker/cheater ben.
[..]
Jij hebt niks te zeggenGa jij maar titans neer halen in BF2142
![]()
Stat padderquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Incolumis het volgende:
nu effe doen dan rudy? ik spring wel steeds van de trap
ben aan het werk... maar denk wel dat dat de enig manier is, ik loop maar te zeulen met me advanced medic hub... kom elke keer net aan 6 ofzo... misschien moet ik wel meer conquest gaan spelen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:41 schreef Incolumis het volgende:
nu effe doen dan rudy? ik spring wel steeds van de trap
Medkits droppen in de gangen van je eigen titan zodra schild neer is. Moet zo wel lukken. Of je loopt gewoon achter een noob aan en die revive je de hele tijd. In conqeust mmoet je wel 10 heals halenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee moet nog 10 heals en het lukt me GVD maar niet...![]()
Ja maar medikits verdwijnen als je een nieuwe neergooit... Vanavond weer ff een gooi ernaar toe doen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Medkits droppen in de gangen van je eigen titan zodra schild neer is. Moet zo wel lukken. Of je loopt gewoon achter een noob aan en die revive je de hele tijd. In conqeust mmoet je wel 10 heals halen
Laatste tijd duren de potten gelukkig langer... Ik zit vooral op Germanische servers: Gute Teamgeist!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Viro het volgende:
Oke dat is iets nieuws voor mij. Dan maar in conquest proberen. Titan rondes gaan te snel naar mijn mening, toen ik nog BF2142 speelde
-edit
pff nog 53 minuten voor ik vakantie heb. Waarom duurt het laatste uur het langst![]()
nou dan heb je weinig nuttig gedaan zeker...quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
was de hele dag vrij
Bofkontquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:31 schreef Silver_Shark het volgende:
was de hele dag vrij
topscore met bowlen van 255, beat that, was 7 stikes op rijquote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef BattleLies het volgende:
Zojuist PRO geworden met bowlen![]()
![]()
1019 punten totaal.
![]()
Suc6 met de war boyzzzz.![]()
grtz
JP
tering respect..hoorde het net al van Joost inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:37 schreef Timminater het volgende:
[..]
topscore met bowlen van 255, beat that, was 7 stikes op rij
waar kun je hoogste scrore terugvinden ??quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:45 schreef BattleLies het volgende:
[..]
tering respect..hoorde het net al van Joost inderdaad.
Maar waar is je screenshot?![]()
tussen kerst en nieuw een traininkje houden?![]()
ik heb : 2000+ met boksen. 1000~1250 tennis , 750 golf, 600 baseball en bowlen 1000+quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:37 schreef Timminater het volgende:
[..]
topscore met bowlen van 255, beat that, was 7 stikes op rij
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb : 2000+ met boksen. 1000~1250 tennis , 750 golf, 600 baseball en bowlen 1000+
met als highscore 306
300 is max. bij bowlen slimpiequote:
ik heb wel 306 de hele tijd strike gegooitquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:55 schreef Timminater het volgende:
[..]
300 is max. bij bowlen slimpie
btw, onderzoek naar frank:
Veel 'raamambtenaren' bij de overheid
dan willen we jou screen ipv die van mijquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik heb wel 306 de hele tijd strike gegooit
Het zal weer eens niet een Japanees zijn..quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:03 schreef Timminater het volgende:
[..]
dan willen we jou screen ipv die van mij
http://youtube.com/watch?v=Whh2PEeGK6E perfect score 300 punten en alles strike, dus wil wel eens weten hoe jij dat doet dan![]()
weet je zeker dat het geen 36 was ???
heeeyquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oeps! Was het Topic kwijt, gelukkig weer gevonden
Hoi
Volgens mij doet de server niksquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:58 schreef Viro het volgende:
Is BoF Fight Night al begonnen of is het alweer voorbij?
Ah ok.....kan een admin de server resetten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:12 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Volgens mij doet de server niksKan er iig niet op en in xfire is ie niet te zien
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...wat heb ik een lading drank acher de kiezen...
Rudy is goed bezig, ziet er btw goed uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:36 schreef RudyCarell het volgende:
logo en naam staan nu op site ipv stormtrooper...
Twee flessen wijn en een zooi whiskey in combinatie met de hele dag slecht eten (chips e.d.) en slaap tekortquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Suikermais het volgende:
Mijn god...wat heb ik een lading drank acher de kiezen...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee flessen wijn en een zooi whiskey in combinatie met de hele dag slecht eten (chips e.d.) en slaap tekortZo lam als een balletje
Vanavond weer! en morgen ook! en overmorgen weer!
All I want for Christmas is beeeeeeeeeeer!
[..]
Twee flessen wijn en een zooi whiskey in combinatie met de hele dag slecht eten (chips e.d.) en slaap tekortZo lam als een balletje
[..]
Wat een kut ding dan.. de smilies werken er niet..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:55 schreef jpjedi het volgende:
haha lol.nl post via de wii _0_
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:59 schreef Incolumis het volgende:
ik verwacht nog sneeuw deze kerst, als charisteas kan scoren, dan kan alles
Vandaar al die punten..quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:11 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik had m in de poule als eerste doelpunten maker![]()
helemaal mee eens heb het niet zo erg als jou maar ben echt strontverkouden door afgelopen weekendquote:Op zondag 24 december 2006 06:05 schreef BattleLies het volgende:
smorgens!
Ik heb ook zo'n slapeloze nacht .. al komt het niet omdat ik niet moe ben maar van de rook die ik op de bowlingbaan ingeademd heb ... en dus benauwd ben![]()
Wanneer gaan ze dat roken toch es verbieden IN gebouwen??? Zowel op lan's, restaurants als in bowlingzalen .. gewoon OVERAL!![]()
zal niet lang meer duren. helaas dat duitsland heeft besloten dat de deelstaten zelf mogen bepalen of het verboden wordt of niet, want anders was het een goed voorbeeld voor de rest van de eu geweest en zou het eerder door de eu worden opgelegd.quote:Op zondag 24 december 2006 06:05 schreef BattleLies het volgende:
smorgens!
Ik heb ook zo'n slapeloze nacht .. al komt het niet omdat ik niet moe ben maar van de rook die ik op de bowlingbaan ingeademd heb ... en dus benauwd ben![]()
Wanneer gaan ze dat roken toch es verbieden IN gebouwen??? Zowel op lan's, restaurants als in bowlingzalen .. gewoon OVERAL!![]()
hopelijk is dat snelquote:Op zondag 24 december 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal niet lang meer duren. helaas dat duitsland heeft besloten dat de deelstaten zelf mogen bepalen of het verboden wordt of niet, want anders was het een goed voorbeeld voor de rest van de eu geweest en zou het eerder door de eu worden opgelegd.
maar je merkt dat er steeds meer mensen voor zijn, in ierland zijn er zelfs meer kroegbezoekers gekomen door het rookverbod dan toen er nog wel gerookt mog worden!
kun je toch buiten doen of in een aparte ruimte?quote:Op zondag 24 december 2006 14:13 schreef RudyCarell het volgende:
Wij hebben ook nieuw rookbeleid. 2 sigaretten per dag krijg je 2 x 5 minuten voor terug. Meer roken dan uitklokken... Ik drink GVD geen koffie niets, moet na 1,5 uur sowieso een pauze nemen in verband met beeldschermwerk, mag ik dan geen peukie doen? GVD...
en dat doe je dan weer heel goedquote:En in restaurant rook ik zelfs ook niet, vind dat ook te ranzig!
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is vroeg beslist dit jaar. das duidelijk.
N00B !!quote:Op zondag 24 december 2006 14:15 schreef FJD het volgende:
Nu weer door met kerstNet maar een Wifi Dongle voor de Wii aangeschaft want mn router wil niet werken
Vraagje : P&K only server ???quote:Op zondag 24 december 2006 20:12 schreef Yildiz het volgende:
Voor een kleine battlefield-2 vraag dacht ik hier wel juist te zijn.
Ik heb nu meer dan 600 pistol kills, en de laatste keer had ik meer dan 30 kills met pistol (lange round), maar nu staat dat ding nog stééds op zilver. Ik wil de pistol-badge op goud hebben dus
Al die stats-sites zeggen dat je 500 kills nodig hebt, en 18 IAR. Dat heb ik gedaan, maar dat werkt niet echt. Kan het zijn dat ik die 18 kills niet in een nieuwe round, maar in een nieuwe server moet doen?
Na een dag alleen maar pistol-kills maken ben ik het wel zat zeg maar
ahum bullshitquote:Op zondag 24 december 2006 20:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraagje : P&K only server ???
Zo ja dan is de kans groot dat de rondes op 99 staan. Je krijgt pas je badges pas als de server al 99 rondes heeft gedraaid, en opnieuw gaat laden
100%quote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum vullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Hoezo, de meest P&K only servers waar ik een keer opgespeeld hebquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ahum bullshit
weet je wel zeker dat je op een ranked server heb zitten knallen?
Misschien dat ik dan gewoon over een paar dagen wel weer 18 IAR ga doen. Ik wil em nu wel hebben zeg maar, op goudquote:Op zondag 24 december 2006 20:23 schreef Incolumis het volgende:
yup
Bij de knife badge, daar heb je gewoon 100 nodig, niks IAR, had ik namelijk wel iets vreemds.quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef Incolumis het volgende:
ik zou zeggen, ga het opnieuw proberen, je krijgt na 18 pistolkills vanzelf ee nberichtje ingame dat je de badge hebt (de ronde wel afmaken btw)
als iemand op die werkplek het wilt toch wel?quote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
in overleg met de werknemers, zo kon je bij mijn vorige baan gewoon in de hal roken, het was toch een grote hal dus niet rokers hadden er geen last vanquote:Op zondag 24 december 2006 20:42 schreef jpjedi het volgende:
even over dat roken?
Dienen niet alle werkplekken verplicht rookvrij te zijn volgens de wet?Waarom dan discussie voeren of afspraken maken over andere data/regelingen?
Op TV? Why??quote:
quote:Op maandag 25 december 2006 03:10 schreef Mr_Baus het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
fuck waar was dat ook al weer?quote:Op maandag 25 december 2006 11:04 schreef Timminater het volgende:
FOK!games kerstprijsvraag dag 1!
woei, we staan in de grote fok! kerstprijsvraag
hoeveel mensen gaan er hierzo langskomen om te vragen ??
quote:Op zondag 24 december 2006 18:10 schreef Timminater het volgende:
N00B !!
quote:Op maandag 25 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
het liedje is de waarheid geworden.....
James brown is dead
Ohja, trouwens, ik heb em gehaald! Niet net, want net had ik kerst-eet-gedoe-drank.quote:Op zondag 24 december 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[.. gouden pistol badge gelul ..]
stelt niks voorquote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Viro het volgende:
Oh das niks wacht maar tot dat je verstandskies eruit wordt getrokken.
Whehe hoe vet, zoiets moet je een minuut voor 12 uur afsteken als iedereen daarna zijn vuurwerk wil afstekenquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Timminater het volgende:
http://www.totallycrap.com/videos/videos_smoke_bomb/NL
zoiets noem je nu een rookbom
prettige feestdagen iedereen![]()
Ik hou niet van dat genre films ... en ik weet nu weer waarom ...quote:Op maandag 25 december 2006 21:49 schreef jpjedi het volgende:
homooooos![]()
Ff filmpie fikken na een voldaan kerstmaal van moeders..![]()
![]()
Wijntje van Jorrit was een toppertje man!![]()
ltrrr..![]()
edit1: Wat een baggerfilm die nwe 007:
-Geen stijl
-onbeschoft
-overgeweldadig en moord bij de vleet
-Nutteloze interactie met bondgirl in het kader van dit ingredient moest er ook nog in. hersteld
-last but not least..hij rijdt in een fucking Fordje op de Bahama`s
Maar het overheersend gevoel dat ik heb is dat het geen echte bond lijkt te zijn maar een ordinaire knal en spectakelfilm.
Edit2: Hebben hem verder toch af gekeken. WAT EEN BAGGER-EINDE .![]()
Als een Ford meer in beeld komt dan een Aston Martin dan is het een zuigende bond filmquote:
Als alles goed gaat valt het mee, als de verdoving uit begint te werken en ze moeten nog beginnen dan heb je een kutmiddagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:43 schreef FJD het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het heeft tot tweede Kerstdag moeten duren, dat was wat langer dan verwacht. Geheel in de trend van Kerstmis is het dan uiteindelijk toch gebeurd, een wonder is geschied, een mirakel, iets wat niemand zou verwachten maar wat uiteindelijk toch is gebeurd. Alsof God er zelf op toe heeft gezien.Da's al de 2e keer deze week ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door ursel op 26-12-2006 14:16:21 ]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:45 schreef ursel het volgende:
Kwas net te laat met invullen toto..
Wedstrijd was geloof ik echt net begonnen..
Oe.. ik ga Sickert pakken, die heeft nog helemaal niets ingevuld..![]()
![]()
dacht ik ook al aanquote:
ik vul niets meer in ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:45 schreef ursel het volgende:
Kwas net te laat met invullen toto..
Wedstrijd was geloof ik echt net begonnen..
Oe.. ik ga Sickert pakken, die heeft nog helemaal niets ingevuld..![]()
![]()
Ehm ja hoor, 5 januari?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
kom je nog een keer een potje Wii'n?
quote:Op maandag 25 december 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
het liedje is de waarheid geworden.....
James brown is dead
de eerste keer was het een arrogante dokter die de spuit deed, deed best wel pijn, 2e keer was een overheerlijke stagiaire, die deed het met veel beleid, niks gevoeld toen in mijn mond, maar wel tussen de benen, daar was niks verlamdquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Als een Ford meer in beeld komt dan een Aston Martin dan is het een zuigende bond film![]()
[..]
Als alles goed gaat valt het mee, als de verdoving uit begint te werken en ze moeten nog beginnen dan heb je een kutmiddag![]()
k ken dat. Eerste keer een oude brompot en tweede keer een nurse met een mooie inkijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de eerste keer was het een arrogante dokter die de spuit deed, deed best wel pijn, 2e keer was een overheerlijke stagiaire, die deed het met veel beleid, niks gevoeld toen in mijn mond, maar wel tussen de benen, daar was niks verlamd
nou mijn tand zenuw is/was onstoken. nu heeft hij men zenuw los gemaakt van men tand en die moet nu rustig doodgaanquote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef Viro het volgende:
Oh das niks wacht maar tot dat je verstandskies eruit wordt getrokken.
Ik wil ook mee rijden als t kanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
rij ik met jou mee? en blijf je slapen?
Ik heb ff een week ofzo onder een steen gelegen en op t moment niet in staat om logische verhalen op te pikken dus kan iemand ff uitleggen waar deze meeting voor is?quote:Op woensdag 27 december 2006 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mensen die komen voor zover Ferdi weet:
Ferdi
Kevin+ Vera
Raffie
JP & Lies
Inco
Foxie
Ursel+ Sanne
Frank
Zie je je naam niet op de lijst of met een verkeerde smilie/
laat het me dan weten.
Iedereen is welkom
Geef ook even aan wat je wilt eten/drinken. Weet ik ongeveer wat ik moet inkopen. Als ik alleen dat zou kopen wat ik eet en drink, zitten we allemaal aan de krentebollen, melk, water en bier
de voetbalpoule zuipmeet, we zitten nu op de helft, en iedereen heeft alcohol ingelegdquote:Op woensdag 27 december 2006 12:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
Ik heb ff een week ofzo onder een steen gelegen en op t moment niet in staat om logische verhalen op te pikken dus kan iemand ff uitleggen waar deze meeting voor is?fokking kerst ook altijd
![]()
hm voetbal.. niet mijn dingquote:Op woensdag 27 december 2006 12:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
de voetbalpoule zuipmeet, we zitten nu op de helft, en iedereen heeft alcohol ingelegd
ff kijken of ik dan kan. eehm wanneer en hoelaat en waar is t ook alweer?quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
[..]
voetbal is een bijzaak, we zochten gewoon een reden om ons ladderzat te zuipen, kom ook man!
en als ik kan en kom SUIKERBROOD. VOEDZAAM VOOR ELKE DIKZAK!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi
Ik wil ook mee rijden
@Jp ook Mogguh!
@ Jorrit..
als er maar brood en eieren zijn voor het ontbijt..
oja en kaas en ham![]()
en voor in de avond sjipjes enzo
Ferdi en ik zorgen voor de Wii![]()
Wel bier meenemen he..quote:Op woensdag 27 december 2006 12:13 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ff kijken of ik dan kan. eehm wanneer en hoelaat en waar is t ook alweer?![]()
Het heet een voetbalmeet maar had idd net zo goed een zuipmeet kunnen hetenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Incolumis het volgende:
voetbal is een bijzaak, we zochten gewoon een reden om ons ladderzat te zuipen, kom ook man!
Ga ik regelenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Sickert het volgende:
als er maar brood en eieren zijn voor het ontbijt..
oja en kaas en ham![]()
en voor in de avond sjipjes enzo
Ferdi en ik zorgen voor de Wii![]()
is goedquote:Op woensdag 27 december 2006 13:47 schreef FJD het volgende:
Als jij You never walk alone instudeert zorg ik ervoor dat je hoe dan ook opgepikt wordt
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef FJD het volgende:
JP komt misschien nog. Die zit dezelfde dag bij een advocaat in Engeland maar als ik JP een beetje ken zal ie vanaf Schiphol wel een beetje om rijden als dat tijd-technisch mogelijk is.
Kan maar ik ga 's-nachts wel terug. Maar ik wil best een keer de BOB zijn...quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
rij ik met jou mee? en blijf je slapen?
* PoSTMaN bestelt nog een fust bierquote:Op woensdag 27 december 2006 14:42 schreef FJD het volgende:
JP komt misschien nog. Die zit dezelfde dag bij een advocaat in Engeland maar als ik JP een beetje ken zal ie vanaf Schiphol wel een beetje om rijden als dat tijd-technisch mogelijk is.
's nachtsquote:Op woensdag 27 december 2006 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan maar ik ga 's-nachts wel terug. Maar ik wil best een keer de BOB zijn...
Frank, je zult je zelf moeten vermakenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:12 schreef egg-bird het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=knNaCx420kI&mode=related&search=
Airsoft Gatling Gun....![]()
![]()
Ok. Dan rij ik wel alleen met relaxte muziek in de autoquote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank, je zult je zelf moeten vermaken
Ik pik Kev op en dan gaan we naar Apeldoorn. Blijven slapen
Mensen die een lift willen, dat kan maar alleen dicht langs de A27-A1.
tuulk mien jonguhquote:Op woensdag 27 december 2006 17:46 schreef egg-bird het volgende:
@Inco... kan ik ALS ik ook kom met jou mee rijden???
Damn, wij moeten het 5 jan, maar doen met 86 inchquote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
Met een 344 inch scherm Wii'en![]()
http://www.flabber.nl/archief/018774.php
wat is dat nou weer voor onzinnig ietsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok. Dan rij ik wel alleen met relaxte muziek in de auto![]()
Ik neem wel een Relax-ed CDtje mee hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
wat is dat nou weer voor onzinnig iets
net of je samen niet met relaxte muziek kunt rijden
mr sleevesquote:Op woensdag 27 december 2006 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik neem wel een Relax-ed CDtje mee hoor
wie zat er laatst richting Breda wel niet het hardst op Dr. Dre te blerren?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor onzinnig iets
net of je samen niet met relaxte muziek kunt rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |