quote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
De mensen die zich op dat stukje weg aan de snelheid houden, doen dat puur vanwege de regel.
Sukkelquote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
Staan ze weer te flitsen. Je mag er 70, de weg nodigt uit tot minimaal 90.
De mensen die zich op dat stukje weg aan de snelheid houden, doen dat puur vanwege de regel.
Als je daar de snelheid zou vrijgeven rijdt iedereen er 100.
(en nee heus geen 200)
Klacht: Ik ben GVD geflitst door een stelletje naaiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Johquote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn ook van die kankermongolen die stoppen voor rood zeker? Waarom? Omdat het moet?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef honderd het volgende:
Nou zet de stal maar weer open, de moraalridders komen hier weer natoe gereden.
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
TS is een slimme gozert zo te zien
Lieg nietquote:Op woensdag 20 december 2006 16:58 schreef sjimz het volgende:
Dankzij sukkels zoals TS heb ik mijn eindejaarsbonus weer binnen!
Dank je!
* sjimz drinkt er nog een!
Rood is ook niet altijd zinvol, meestal natuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn ook van die kankermongolen die stoppen voor rood zeker? Waarom? Omdat het moet?
lolquote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
![]()
Je wordt hier geheel terecht afgefakkeld.quote:
Ja, want regels zijn regels.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Je wordt hier geheel terecht afgefakkeld.
Weet ik veel, nog niet binnen. Ik reed naar schatting zo'n 15 km harder dan de wettelijke toegstane snelheid.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
lol![]()
kut voor je ts, hoe hoog is de boete?
![]()
Je reed wel te hard anders was je niet geflitstquote:Op woensdag 20 december 2006 17:04 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Weet ik veel, nog niet binnen. Ik reed naar schatting zo'n 15 km harder dan de wettelijke toegstane snelheid.
Zeker niet te hard in ieder geval
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:04 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
15 km harder dan de wettelijke toegstane snelheid.
quote:Zeker niet te hard in ieder geval
Wat een drogredenatie zeg. Ik kom vannacht overigens je huis even leeg halen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja, want regels zijn regels.
BEFEHL IST BEFEHL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
En de borden nodigen uit tot 70quote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
quote:De mensen die zich op dat stukje weg aan de snelheid houden, doen dat puur vanwege de regel.
Daarom is er dus die maximumsnelheidquote:Als je daar de snelheid zou vrijgeven rijdt iedereen er 100.
(en nee heus geen 200)
quote:Klacht: Ik ben GVD geflitst door een stelletje naaiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:03 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja, want regels zijn regels.
BEFEHL IST BEFEHL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Klacht: Ik ben GVD geflitst door een stelletje naaiers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had je maar de fiets moeten nemen! AHAHAHAHAquote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef Zuen het volgende:
Flitsen is minder erg dan wanneer zo'n zwaan om het hoekje staat te wachten tot je voorbij komt rijden met je brommer om dan meteen achter je aan te racen om je een bon te geven, voor het niet mogen rijden op het fietspad, terwijl er geen andere weg mogelijk is..
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Had je JanJan geen voorgeprogrammeerde flitpalen erin staan?
Aan dat soort mensen heb ik dan weer een tyfushekelquote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef tong_poh het volgende:
Vind alleen sommige reacties hier wel triest. Zullen wel van die sukkels die 60 rijden waar je 80 mag. Zodat ze geen boete krijgen.![]()
En ik heb weer een tyfushekel aan mensen die daar weer op reagerenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik dan weer een tyfushekel.
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef LudoSanders het volgende:
Had je JanJan geen voorgeprogrammeerde flitpalen erin staan?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef honderd het volgende:
Nou zet de stal maar weer open, de moraalridders komen hier weer natoe gereden.
Jij bent hier juist de achterlijke bosmongoolquote:Op woensdag 20 december 2006 17:29 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarnaast, de meeste mensen hier mogen net legaal alcoholhoudende drank geheel op eigen houtje halen dus weten totaal niet waar je het over hebben en kunnen een dergelijke situatie alleen indenken, voor zover hun geestelijke vermogens dat toelaat.
Dan heb je nog de boze moraalridders die in hun Hyundai Excel/Nissan Micra/[vul een pauperauto in] dagelijks worden weggezet door fatsoenlijke auto's, omdat ze niet kunnen rijden én bij een top van 118 de auto bijna van de weg wordt geblazen óf bijna uit elkaar valt vanwege de snelheid.
Hopeloos topic dus.
I couldnt care less.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb weer een tyfushekel aan mensen die daar weer op reageren![]()
Tuurlijk, als je maar betaalt.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]![]()
Beetje te hard rijden moet kunnen hoor!
Ze hebben gewoon geen keuze, misschien stoute dromen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent hier juist de achterlijke bosmongoolJij begrijpt kennelijk niet dat dit in vrijwel elk klaagtopic gebeurd
Denk je nou echt dat de mensen die hier reageren allemaal zo braaf zijn
![]()
Jeez, nerd![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen keuze, misschien stoute dromen.
Oh jeetje, dit had IK moeten weten als nerd, zoals jij.![]()
![]()
Ga maar je Puch weer opvoeren.![]()
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dusquote:Op woensdag 20 december 2006 17:31 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij bent hier juist de achterlijke bosmongoolJij begrijpt kennelijk niet dat dit in vrijwel elk klaagtopic gebeurd
Denk je nou echt dat de mensen die hier reageren allemaal zo braaf zijn
![]()
Jeez, nerd![]()
Je hebt geen carriere, je bent pas 20quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
vandaar dat het tussen " staatquote:Op woensdag 20 december 2006 17:45 schreef ANWB het volgende:
[..]
Je hebt geen carriere, je bent pas 20![]()
Tuurlijk, is ook zo. Mij hoor je ook nooit klagen over een boete, is toch altijd zwaar terechtquote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
Hoi ijsmeis,quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:27 schreef vincent20166 het volgende:
Eigen schuld dikke boete (hoop ik dan) :-P
Tyfuslijers die agenten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaar zijn rijbewijs kan hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:43 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach. Een volwassene zeurt niet als hij moedwillig de regels overtreedt en daarna gestraft wordt. TS wel en die krijgt de wind dan ook vol van voren. Ik rijd ook overal en altijd te hard (en fors te hard) en zeik ook niet als ik een boete krijg. Feit is alleen dat ik in m'n hele "carriere", maar een keer een boete voor te hard rijden heb gehad. Gewoon beter opletten dus![]()
Knaap, je voldoet aan één van de omschrijvingen die ik gaf, niet? Vandaar deze 'reactie'.. laat me raden, je hebt nog geen rijbewijs, maar wil o zo graag een Golf GTI?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:59 schreef Blokhut het volgende:
Ik wil even opmerken dat mensen met "knufknuf" in hun ondertitel ontzettend homofiel zijn en wat mij betreft de blafhik mogen krijgen. Dank u.
Amen.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:10 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaar zijn rijbewijs kan hebben.
Poehoe goed hoor, succes met de rest van je carriere...![]()
Hoi vosss,quote:Op woensdag 20 december 2006 18:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoi ijsmeis,
er hoort eik een apostrofe tussen de n en de t in couldnt
groetjes,
vosss
Makkelijk he, inkoppen, ik zal jou deur ook ff intrappen:quote:Op woensdag 20 december 2006 18:10 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zegt iemand die in 1986 is geboren en dus krap 2 jaarbijna drie zijn rijbewijs kan hebben.
Poehoe goed hoor, succes met de rest van je carriere...![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef Diego27 het volgende:
Ik ben geen verkeersduivel,
heb 3 jaar mijn rijbewijs en heb nog nooit een boete gehad in die tijd.
Iedereen doet wel eens iets stoms dus ga alsjeblieft niet zeggen, eigen schuld dikke bult dat weet ik namelijk ook wel.
Uit ervaring (niet m'n eigen ervaring godzijdank) kan ik melden dat dat het resultaat ongeveer is als je met 70 km/h op een andere auto knalt. Feitelijk maakt het dus geen zak uit dat TS harder heeft gereden, dood ben je toch welquote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef drugsgebruiker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat valt te bezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Uit ervaring (niet m'n eigen ervaring godzijdank) kan ik melden dat dat het resultaat ongeveer is als je met 70 km/h op een andere auto knalt. Feitelijk maakt het dus geen zak uit dat TS harder heeft gereden, dood ben je toch wel![]()
Now rest my case !!!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Makkelijk he, inkoppen, ik zal jou deur ook ff intrappen:Ik heb door omstandigheden in twee jaar iets van 100.000 km gereden, da's waarschijnlijk meer als de gemiddelde 28-jarige student met rijbewijs. Ik rijd (heel) veel motor, waar je imho een stuk beter van gaat rijden. Diegenen zonder leercurve eindigen meestal snel in het ziekenhuis) Ook cross ik al jaren, dus niet alleen een mooiweerrijder. Ik rijd nu een jaar of 6 op landbouwvoertuigen, vrachtwagens en aanverwanten. Ik vlieg een jaar of 8 waarvan 6 alleen. Verkeersinzicht is daar nog een stuk meer vereist als in normaal verkeer.
Overall durf ik de stelling wel aan dat ik net zo veilig rijd als de gemiddelde 30-jarige![]()
[..]
![]()
Sterker nog, in jouw vergelijking rijdt je geen 60, maar eerder 80 km/h. Niet alleen is je reactieweg een stuk langer, ook je remvertraging is (per afstand) minder. Bij extreme snelheden is dat altijd goed zichtbaar. (200 en dan vol remmenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:32 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat valt te bezien.
Als je na een remaktie een aanrijding krijgt met een snelheid van 30 km/uur maak je een redelijke kans.
Als je dertig kilometer harder reed dan toegestaan rijdt je na die remactie 60 km/uur. Een véél groter risico op letsel dus. Dat is ook ingecalculeerd bij de voorgeschreven max. snelheid.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Diegenequote:
ik heb anders geen kut gevonden in ijsmeis.rarquote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind geflitst worden ook maar kut.
Wat dacht je hiervan ?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:18 schreef Mtijn het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Diegene
Van de zin "now rest my case" klopt helemaal niks trouwens.
Waarschijnlijk net zo als jij na je werk. Dus gewoon, "lekker, het werk zit er weer op voor vandaag."quote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe zo'n flitsmeneer nou thuiskomt. voldaan? goed gevoel dat je weer een hoop landgenoten genaaid hebt?
Precies, goede reden dus om niet te hard te rijden.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Sterker nog, in jouw vergelijking rijdt je geen 60, maar eerder 80 km/h. Niet alleen is je reactieweg een stuk langer, ook je remvertraging is (per afstand) minder. Bij extreme snelheden is dat altijd goed zichtbaar. (200 en dan vol remmen)
precies.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef tong_poh het volgende:
Eigen schuld dikke bult natuurlijk. Ondanks, dat ik wel wat begrijp van je redenatie. Hier in de buurt is een dubbelbaans weg waar je zonder problemen 70 kunt rijden. (Doet ook bijna iedereen) Als ze daar een keer flitsen, dan is het net prijsschieten.
Vind alleen sommige reacties hier wel triest. Zullen wel van die sukkels zijn die 60 rijden waar je 80 mag. Zodat ze geen boete krijgen.![]()
Ja dat komt van die paar km per uur harder rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef drugsgebruiker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat komt daarvan. Stel, je rijd 50. Noodstop heb je 17 meter voor nodig. (De gemiddelde automobilist het dubbele, maar dat terzijde) Rijdt je 60 dan knal je met ongeveer 40 km/h door die auto heen die 17 meter verder stond.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ja dat komt van die paar km per uur harder rijden![]()
![]()
![]()
![]()
hardrijdersquote:Op woensdag 20 december 2006 20:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
-weg-
? Jij wil zeggen dat 's nacht op de afsluitdijk 150kmh gevaarlijk is? Terwijl er verder geen kip is..quote:
bekeuring 10km te hard, is 6 km correctie afgegaan, zit je al op 16 km. 99% van de kilometertellers wijken rond de 8km naar beneden af, heeft je vriendje dus 24 km te hard gereden.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:53 schreef Onlyy het volgende:
Hahahaha mijn vriend kreeg deze week ook een bekeuring; wel 10 kilometer te hard. Hahahaha..echt sneu vind ik het.. hoe sommige mensen hun geld moeten verdienen..Maarja, te hard = te hard
![]()
Een bank overvallen is ook niet gevaarlijk, maar wet is nou eenmaal wet.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
? Jij wil zeggen dat 's nacht op de afsluitdijk 150kmh gevaarlijk is? Terwijl er verder geen kip is..
Kinderen zijn daar ook niet. En in de stad hou ik me _altijd_ aan de snelheid..
joh, zou je denken????quote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
Nee, die mogen ze van mij ook een boete gevenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:20 schreef tong_poh het volgende:
Vind alleen sommige reacties hier wel triest. Zullen wel van die sukkels zijn die 60 rijden waar je 80 mag. Zodat ze geen boete krijgen.![]()
Niet heilig maar niet van die godvergeten jankerds.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:54 schreef tong_poh het volgende:
Ik vind nog steeds veel reacties hier best triest.
Alsof iedereen heilig is.
Ja, maar jij laat ook je kut flitsenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind geflitst worden ook maar kut.
Die heb ik nog niet gezien, waar waarquote:Op donderdag 21 december 2006 09:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, maar jij laat ook je kut flitsen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:30 schreef ANWB het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, waar waar![]()
Alle flitspalen in je navigatie?quote:Op donderdag 21 december 2006 07:27 schreef Soepoog het volgende:
Lol, ik ben nog nooit van mijn leven geflitst
Ik rijd al 19 jaar auto....
Kan niet helemaal kloppen wat je zegt.. want, wij rijden per definitie NOOIT meer dan 10km te hard dan de max aangegeven snelheid. En uuhhh de correctie had ik er al bijop geteldquote:Op donderdag 21 december 2006 06:52 schreef Sakura het volgende:
[..]
bekeuring 10km te hard, is 6 km correctie afgegaan, zit je al op 16 km. 99% van de kilometertellers wijken rond de 8km naar beneden af, heeft je vriendje dus 24 km te hard gereden.
Altijd dat gelul dat je een bekeuring krijgt voor maar een paar kilometer te hard
Nee, maar dit is wel klaagbaak Klagen is hier een recht ( eigenlijk ook meer een plichquote:Op donderdag 21 december 2006 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet heilig maar niet van die godvergeten jankerds.
Heb er ook genoeg liggen en kreeg ze ook met enige regelmaat binnen maar je weet dat je te hard rijdt. Ga dan niet lopen zeiken als je geflitst wordt maar neem het gewoon als een man: Betaal de boete en rem de volgende keer eerder.
a. Dan kunnen we beter allemaal 20 gaan rijden, dan staan we in 3 meter stilquote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, dat komt daarvan. Stel, je rijd 50. Noodstop heb je 17 meter voor nodig. (De gemiddelde automobilist het dubbele, maar dat terzijde) Rijdt je 60 dan knal je met ongeveer 40 km/h door die auto heen die 17 meter verder stond.
Ben je ook zo'n zwarte golfjes rijdende malloot die oude omaatjes dood rijdt?
Uiteraard. Ik vloek ze ook helemaal de tering in als ik weer een bon krijg maar schuld afschuiven zie je mij niet doen of roepen dat de politie boeven moet gaan vangen ofzo.. Ik weet dat ik te hard rijd, dat doe ik bewust en daarvoor kan ik dus gepakt worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:59 schreef tong_poh het volgende:
Nee, maar dit is wel klaagbaak Klagen is hier een recht ( eigenlijk ook meer een plich). Je rijdt te hard en je accepteert de boetes. Kun je toch alsnog kwaad worden als je op een "naai" plek geflitst wordt.
Ik denk dat het een beetje uit de frustratie komt, dat justitie zegt dat ze alleen op gevaarlijke plekken flitsen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:16 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
U rijdt gewoon te hard, hou je aan de regels of gaat heen en wordt geflitst.
Sinds wanneer wordt je bekeurd om hoeveel je op je teller hebt staan?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:58 schreef FJD het volgende:
8km is wel wat veel maar een km of 5 haal je met groot gemak als je 120 op de teller rijdt. Praat je dus al snel over 15 extra km/u op de teller.
Nee, MAAR IK MAG ER TOCH GVD WEL OVER KLAGEN OF IS DAT OOK AL VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef Re het volgende:
[..]
is toch niet echt moeilijk te begrijpen, toch?
niet verboden, wel sneuquote:Op donderdag 21 december 2006 14:47 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Nee, MAAR IK MAG ER TOCH GVD WEL OVER KLAGEN OF IS DAT OOK AL VERBODEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
niet verboden, wel sneu
edit
net zo sneu als je shifttoets vast patex-en
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
niet verboden, wel sneu
net zo sneu als je shifttoets vast patex-en
Ik heb pas navigatie sinds een half jaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:58 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Alle flitspalen in je navigatie?
Zelf alleen een boete omdat ik mijn rijbewijs niet bij me had. (wel mijn paspoort/autopapieren)
50 euro, dat is pas een naaistreek
Maarja, die agente zei nog: "We moeten speciaal boetes geven aan mensen die geen rijbwijs bij zich hebben."
Ik:![]()
Stond ik half uur in de wachtrij om een boete te ontvangen
Goeie tip, ruimt gelijk een lading kansloze bestuurders op!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je kan beter door rood rijden dan te hard rijden. Bij slechts 0,1% van alle stoplichten staat een flitspaal. Op bijna elk stuk rechte weg, zowel binnen als buiten de bebouwde kom staan snelheidsflitspalen. De pakkans is veel kleiner en de tijdwinst veel groter.
De kans dat je een kansloze_veertiger wordt is dan ook wat kleiner.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Je kan beter door rood rijden dan te hard rijden. Bij slechts 0,1% van alle stoplichten staat een flitspaal. Op bijna elk stuk rechte weg, zowel binnen als buiten de bebouwde kom staan snelheidsflitspalen. De pakkans is veel kleiner en de tijdwinst veel groter.
Jammer dat je nergens tegenaan bent gereden en je hier nog kan postenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
Tyfuslijers die agenten.
Als je daar de snelheid zou vrijgeven rijdt iedereen er 100.
(en nee heus geen 200)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, jij bent genomineerd voor de domste opmerking 2006. Een bank mag je niet overvallen omdat dat niet mag, omdat je niet mag stelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 06:54 schreef Sakura het volgende:
[..]
Een bank overvallen is ook niet gevaarlijk, maar wet is nou eenmaal wet.
Blijkbaar houden zich toch teveel mensen aan de snelheid want de accijns voor brandstof gaat wel weer omhoog, gelukkig was die nog niet hoog genoeg.quote:Maar ik ben weer blij met jouw vrijwillige bijdrage aan de staatskas. Hoe meer van dat soort vrijwillige bijdrage's hoe lager de kans dat de belastingen weer omhoog gaan.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:27 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De kans dat je een kansloze_veertiger wordt is dan ook wat kleiner.
Helaas geldt ook dat kansvolle_kleuters geen kansvolle_tieners worden. En dat kansvolle_tieners geen kansvolle_twintigers worden etc..
Golf TDI plus van november 2006 met 1500km op de teller, VW Touran 2.0 TDI van Oktober 2006 met 2000KM op de teller, Mercedes transporter van juni 2006, VW Caddy van ergens rond 2000, Opel Astra van 2004, Volvo V40 van ergens rond 2003, nog een Golf TDI van rond 2003, Ford Mondeo van rond 2000, kortom, tot nu toe alle auto's waar ik in gereden heb, met als topper nog wel de Volvo V40, die week maar liefst 15 km af naar beneden.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:55 schreef Onlyy het volgende:
[..]
En ik weet nie wat voor auto jij hebt, die 8km per/u afwijkt????![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
a. Dan kunnen we beter allemaal 20 gaan rijden, dan staan we in 3 meter stil
b. Als ik met 50 had moeten remmen, was ik er als ik 60 reed al voorbij geweest
Op welke grond zou je dan in beroep moeten gaanquote:Op maandag 5 februari 2007 14:16 schreef JanJanJan het volgende:
GVD kost me 60 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ga wel in beroep natuurlijk. Laat die homo's van justitie ook eerst maar werken voor hun geld.![]()
Da was ik nie, da was een negerquote:Op maandag 5 februari 2007 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op welke grond zou je dan in beroep moeten gaan
Ik denk dat het voor jou meer moeite is dan voor justitie
Bespaar je zelf dan de moeitequote:Op maandag 5 februari 2007 14:28 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het gaat lukken hoor![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:52 schreef rashudo het volgende:
Te hard rijden moet kunnen.
Zeiken om een bekeuring voor te hard rijden niet.
Vastquote:Op maandag 5 februari 2007 14:30 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo, misschien lukt het wel?
Niet geschoten is altijd mis.
Nee, ik geef je alleen geen kansquote:Op maandag 5 februari 2007 14:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de eerste zal zijn die wint?![]()
Kans is klein, maar het kan best.quote:
Waaromquote:Op maandag 5 februari 2007 16:43 schreef Jumparound het volgende:
Jij bent hier nogsteeds de homo hoor
OK, helderquote:Op maandag 5 februari 2007 17:10 schreef Jumparound het volgende:
je mag er 70, iedereen zou 100 rijden als je er geen 70 mocht, en dan nog janken over een boete...
daarom
En van Maorijnissen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:18 schreef ouderejongere het volgende:
Het is allemaal de schuld van Wouter Bos.
Ellenquote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:25 schreef JanJanJan het volgende:
De ontvangstbevestiging van mijn bezwaar is binnen
Da was ik niequote:Op maandag 5 maart 2007 15:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Op welke grond heb je eigenlijk bezwaar gemaakt?
Kansloos dusquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Kleine kansquote:
Da was ik nie geld niet bij flitsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Da was ik nie
En als ik het wel was, dan reed ik niet te hard
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik rijd al een jaar of 3 structureel te hard met sowieso rond de 30 km/u te hard buiten de bebouwde kom. Echter, nog nooit geflitst!
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgtquote:Op maandag 5 maart 2007 17:21 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Same, in de stad altijd tussen de 60-70 waar je 50 mag en buiten de beboude kom meestal rond de 90. Niet onverantwoord, ik ben altijd heel alert in de auto.
Goed opletten bespaard je boetes! (en aanrijdingen)
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houdenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.
Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Ah ja, wat is te hard?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit boetes gehad, terwijl ik ook over de A12, A27, A2 enzovoort vaak te hard rijd. Gewoon een kwestie van goed opletten, en vooral de flitsinfo op de radio in de gaten houden
Je moet wel weten waar de vaste palen staan, dat sowieso natuurlijk. En trajectcontrole in de gaten houden.
Lekker he. Ik rijd ook overal véél en véél te hard, vooral met de motor. De eerste week na m'n rijbewijs twee boetes gehad, daarna nooit meer. Die berm waar een hert of fietser uit kan komen kan ook een flitspaal staan. Als je goed op let sla je twee vliegen in een klapquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:12 schreef Socios het volgende:
Verkapt kijk-mij-weer-eens-stoer-te-hard-gereden-hebbentopic.
Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:24 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat je een ernstig ongeval veroorzaakt & bekeuringen krijgt
Je reactie geeft al blijk van het reeds groeiende gevoel van onoverwinnelijkheid en dat komt je vroeg of laat duur te staan.
Overigens wil ik jullie hardrijders wel eens zien op de A10, A2, A4, A14, etc etc ... fijn met de flitspalen, trajectcontroles, files, drukte en dan ook nog eens meerdere keren per week KLPD-controles.
Neu, als je je durpje niet uit komt hou je het lang vol
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:32 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb geen groeiend gevoel van onoverwinnelijkheid, ik heb een groeiend gevoel van vertrouwen in mijn auto en mijzelf. Ik neem geen overbodige risico's en ik krijg geen kick van hoge snelheden.
Kijk eens naar het echte gevaar op de weg, dat zijn niet de jongeren, maar de ouderen. Daar heb ik veel vaker last van. Houd je vooroordelen over jongeren lekker bij je, het is niet een pot nat.
ouderen die 50 tuffen waar je 80 mag is ook gevaarlijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Rijd ik na het stappen op een provinciale weg met 120 km/h oid (je mag er 80) En dan word je met een noodgang ingehaald, terwijl je zijwegen hebt enzo. Altijd jonge gasten en vaak (denk ik) onder invloed...
Zegt..........quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef -Muse- het volgende:
-insert opmerking die al 67565465keer gebruikt is, en nergens op slaat-
Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heurquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:33 schreef monaldo het volgende:
Waarom gaan jullie niet op circuits rijden als je per se hard moet rijden. Dat jij goed kan rijden betekent niet dat je geen ongeluk kan veroorzaken, aangezien een ander een fout kan maken en bij jouw hoge snelheid kan je heus niet zo goed manouvreren. Tenzij je schumacher bent
Ja maar ik reed maar 3 km per uur te hard. Ok als dat zou mogen, waarom mag dan 6 km p/u niet, en dan 9 en dan 12 etcetera etcetera.....?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:01 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iets harder dan de maximum snelheid en racen heur![]()
Bij oranje moet je dan ook niet acceleren, maar stoppen als dat zonder gevaar kan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...
En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevertVoor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Yeah right. Zout lekker op naar een communistisch land. Lekker met z'n allen in de metro. Als ik op een lege landweg 200 rijdt is dat stukken veiliger als wanneer ik in de stad nét nog ff van 40 naar 50 accelereer bij een oranje stoplicht...
En mbt het fabeltje dat hardrijden je geen tijdswinst oplevertVoor ieder weldenkend mens moge het duidelijk zijn dat dat wel zo is. Als ik - veilig maar doorrijdend - naar een bepaalde plek rijdt doe ik dat in een minuut of 10. Houd ik me keurig aan de snelheid dan is het 18 minuten...
Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.
Belachelijke snelheden dus die levensgevaarlijk zijn.
60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
De wereld is groter als de randstadquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je in de stad 90 rijd en op de snelweg 216.
Belachelijke snelheden dus die levensgevaarlijk zijn.
60 km lang 120 rijden of 60 km lang 140 levert je echter slechts een tijdswinst op van 4 minuten.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De wereld is groter als de randstad![]()
Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom![]()
Op de nederlandse snelweg wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Niet op elke snelweg is 216 levensgevaarlijk hoor.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De wereld is groter als de randstad![]()
Een groot deel van de binnenwegen in Zeeland zijn 60. Dan hebben we het over een dubbele weg, met midden as en aparte fietspaden, géén bomen, dus maximaal zicht en bekend zijn met de plaatselijke situatie. Dan is 140 km/h een prima snelheid buiten de bebouwde kom![]()
Wat is er niet duidelijk? We hebben het over perfect geasfalteerde wegen, niet over polderweggetjes. (Niet dat ik daar wel onder de 100 rijdt hoor, maar daar ging de discussie niet over)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
![]()
Ik woon zelf in een boerengat
En dat soort landweggetjes zijn vaak juist wegen met verradelijke kuilen en hobbels.
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik bij iemand in de auto zat die reed er 90. Na een flinke kuil zaten we toch bijna tegen een boom.
Ach, wat is te hard. Ik rijd wel eens 170 als ik zeker weet dat het kan, maar meestal gewoon 130~140 op plekken waar ik weet dat het goed is. Het is genoeg voor een boete, maar ik heb er nogsteeds geen gehad.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ah ja, wat is te hard?
Heb zelf in 8 jaar 1 bekeuring te pakken, terwijl ook 'iedereen' denkt dat ik onwijs hard rijd. Maar de praktijk is dat je 75% van de tijd toch tussen de rest rustig op je beurt mag wachten, dus dan rijd je sowieso niet te hard. Ten slotte zijn daar dan soms de stukken dat je lekker door kan rijden, maar voor je dan daadwerkelijk ranzig had gaat...
Maargoed
Als ik er al naast zit boeit het niet of ik 120 rij of 216 als iemand zonder te kijken van baan wisseltquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Op de nederlandse snelweg wel.
Is het niet voorjezelf dan wel voor je medeweggebruikers die bij een inhaalactie geen rekening zullen houden met auto's die bijna 2x zo snel als normaal naderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |