Elke zichzelf respecterende auto doet 85 in z'n 2, bij hardoptrekken ga je dus niet 85 in z'n 4 rijden, topic is dom en schreeuwt om domme opmerkingen, verder mocht ik niet zeggen dat het je eigen schuld is, dat beweer ik ook niet, alleen dat het onmogelijk en onzin isquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:16 schreef Diego27 het volgende:
Heb geen sjonnie wagen he en als je een beetje normaal met je wagen wil om gaan trek je hem niet tot de 100 door in zijn drie ....
By the way, ik had nog zo gevraagd geen domme opmerkingen...
Je bent nummer 1 gefeliciteerd...
Oh dus jij trekt mileu vriendelijk snel op?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:19 schreef Diego27 het volgende:
85 en dan naar de 4 is netjes ...
Ken je de slogan 80 in zijn 5 !!!
Ik stel gewoon een vraag, weet je wat laat ook maar zitten wacht wel op mensen met een greintje verstand i.p.v. zo'n leeghoofd als jij...
Nee precies uiteindelijk reed ik inderdaad niet te hard, het is een aankomende 80 kilometer weg, als ik er toch een boete voor krijg dan ga ik 't zeker aanvechten, hoop alleen niet dat het zo ver hoeft te komen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou ja, zo dom is het niet. Ik vind het wel leuk om te doen. Ook ik heb geen sjonnenbak, maar elke auto die naast me komt, daar ben ik wel bereid toe te 'racen'. En ja, je reed niet echt hard, en als het een 80km/h weg is, dan is er niets aan de hand.
Rustig afwachten dus...
Zoiets ja, lol....quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:22 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Oh dus jij trekt mileu vriendelijk snel op?
dus betalen. niks mis mis mee, gedraag je, rij normaal. wedstijd houden is voor sukkels.quote:Op maandag 27 november 2006 23:51 schreef mstr het volgende:
Die flitsers flitsen op rood licht en op snelheid, dat weet ik wel
Ik wacht hem inderdaad rustig af, maar al met al. is het balen als er toch een aan zit te komen, mede omdat snel rijden helemaal niet mijn rijstijl is... Maar ja iedereen laat zich wel eens uitlokken, he.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
Als je geflitst bent, ontvang je de boete vanzelf met een paar weekjes...
Geen reden om nu te zitten stressen... Ga er vanuit dat je ongeveer 77 reed (snelheidmeters geven doorgaans een te hoge waarde aan... Bij de laatste drie auto's hier was dat zo'n tien procent).
Gaat er nog een paar kilometer correctie vanaf, dus zeg dat je een boete krijgt van ongeveer 75km waar 50 is toegestaan, dus 25km te hard.
Volgens mij kost dat zo'n ¤120-130.
Je hebt helemaal gelijk zal het noooooooiiiitttt meer doen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus betalen. niks mis mis mee, gedraag je, rij normaal. wedstijd houden is voor sukkels.
Zei de vrouw die zelf nooit hard optrekt omdat ze in een daewoo matiz rijdt !!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:53 schreef Killer_Mom het volgende:
een mensenleven gered,
zoiets, als je er 3 aan elkaar plakt. dat is mijn auto.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:08 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Zei de vrouw die zelf nooit hard optrekt omdat ze in een daewoo matiz rijdt !!!
Lol ...
Excuse me, Chevrolet...
Onzin, er staan streepjes op de foto en aan de hand van die streepjes kunnen ze zien welke auto te hard reed.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:31 schreef PeuRac het volgende:
Reed die andere auto nog naast je? Heel waarschijnlijk staan jullie dan beide op de foto, dan is er niks aan de hand, de foto mag dan namelijk NIET gebruikt worden.
Er zijn uit mijn hoofd 3 basis eisen voor een foto: 1) de auto moet binnen een bepaald kader vallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 01:49 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Onzin, er staan streepjes op de foto en aan de hand van die streepjes kunnen ze zien welke auto te hard reed.
Als er 2 auto's in 1 kader zitten dan heb je inderdaad gewoon geluk. Dat hoeft echter lang niet altijd zo te zijn.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2) Er mag maximaal 1 auto binnen dat kader zitten
Als je de koppel/vermogenskromme van menig auto bekijkt is 85 in zijn 2 niet eens slim, als je het in zijn 3 haalt en dan naar 4 overschakelt zoals TS zegt kun je het snelst en efficientst snel optrekken naar 85.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:17 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Elke zichzelf respecterende auto doet 85 in z'n 2, bij hardoptrekken ga je dus niet 85 in z'n 4 rijden, topic is dom en schreeuwt om domme opmerkingen, verder mocht ik niet zeggen dat het je eigen schuld is, dat beweer ik ook niet, alleen dat het onmogelijk en onzin is
En hij leert voor wout, dus hij moet het weten.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:42 schreef BazzieK het volgende:
Kan niet, anders waren gigantisch veel motoren constant de lul![]()
Serieus joh wat lul je en stop eens met stalkenquote:Op woensdag 29 november 2006 17:56 schreef mstr het volgende:
[..]
En hij leert voor wout, dus hij moet het weten.
Mischien naar 85 km/h, maar als je in de volgende versnelling nog even doorgaat, en je schakelt te vroeg op kom je vaak in een toerengebied waar je niet wil zijn als je flink aan 't gassen bent. Vooral niet met hoogtoerige blokken. Voor een diesel zal het mischien niet zoveel uitmaken, maar voor bijv. een Honda VTEC maakt het wel degelijk uit.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je de koppel/vermogenskromme van menig auto bekijkt is 85 in zijn 2 niet eens slim, als je het in zijn 3 haalt en dan naar 4 overschakelt zoals TS zegt kun je het snelst en efficientst snel optrekken naar 85.
Ik heb het over de vermogenskromme van 0-85. Bij een VTEC wil je natuurlijk wel rond de 8000~9000 toeren hangen, maar die hebben dan ook echt vage vermogenskrommesquote:Op woensdag 29 november 2006 18:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Mischien naar 85 km/h, maar als je in de volgende versnelling nog even doorgaat, en je schakelt te vroeg op kom je vaak in een toerengebied waar je niet wil zijn als je flink aan 't gassen bent. Vooral niet met hoogtoerige blokken. Voor een diesel zal het mischien niet zoveel uitmaken, maar voor bijv. een Honda VTEC maakt het wel degelijk uit.
Heb me wel eens laten vertellen dat sommige VTEC's plusminus 80 km/h doen in de 1 versnelling (als ik me het goed herinner, klopt dat?) Dan kun je natuurlijk gewoon doorrossen in de 1, en dan in 1 keer naar de 4quote:Op woensdag 29 november 2006 18:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het over de vermogenskromme van 0-85. Bij een VTEC wil je natuurlijk wel rond de 8000~9000 toeren hangen, maar die hebben dan ook echt vage vermogenskrommes
Hahahahah! Gelieve volgende keer te weten waarover u spreekt.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:39 schreef Barcaconia het volgende:
Als je de koppel/vermogenskromme van menig auto bekijkt is 85 in zijn 2 niet eens slim, als je het in zijn 3 haalt en dan naar 4 overschakelt zoals TS zegt kun je het snelst en efficientst snel optrekken naar 85.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |