Je bent jezelf een beetje aan het overschreeuwen HW. Beetje labiel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Echt, alleen op FOK! zie ik mensen die dat mormel snappen.
het is dus ECHT zo dat de labielen van Nederland zich hier verenigen. Ik ken buiten FOK! nie-mand die hier anders op reageert met hard gelach en zware minachting voor dit labiele lijk.
Ze zouden mensen zoals jij moeten verbieden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:12 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat ze gelijk krijgt! Je kan er gewoon NIET omheen dat die hele PCL een foute organisatie is.
Ik snap niet dat er überhaupt mensen zijn die het oneens zijn met die mevrouw. Oké, ze komt labiel over, maar ze heeft toch gewoon een goed geldig punt, waar geen speld tussen te krijgen is?
PCL![]()
![]()
Liever gisteren dan vandaag verbieden.
Ga anders even ontslagen worden omdat je teveel internet, kneus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zouden mensen zoals jou moeten verbieden.
Dat komt omdat Nederland over het algemeen DOM is.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Echt, alleen op FOK! zie ik mensen die dat mormel snappen.
het is dus ECHT zo dat de labielen van Nederland zich hier verenigen. Ik ken buiten FOK! nie-mand die hier anders op reageert met hard gelach en zware minachting voor dit labiele lijk.
Inderdaad en de Postcode Loterij heeft een slinkse manier bedacht om daar een slaatje uit te slaan. Ook de drempel om loten op te zeggen is erg hoog, omdat de week daarop de prijs op jouw straat kan vallen. Bij een normale loterij heb je dit probleem niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Nederland over het algemeen DOM is.
Zo kom je wel over in dit topic, kutmod ;`)quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik ben geen labiel jankend lijk.
En jij hebt ook een puntquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zou wellicht een punt hebben als ze dit aan de kaak had gesteld voordat de prijs in haar straat viel. Zo van: ik voel me haast wel verplicht om mee te doen, druk zus, druk zo, bladiebla. Nou vind ik dat nog geen punt dat gehonoreerd moet worden, maar in elk geval verdient zo'n iemand wel dat er naar haar geluisterd wordt. Dit is gewoon een jaloerse heks, de ethiek scheelt haar echt geen fuck hoor, ze hoopt er gewoon een 'Amerikaanse' schadevergoeding uit te slepen.
Op hoge poten naar je advocaat stappen omdat je je in het verleden niet door emoties hebt laten leiden waar je dat beter wel had kunnen doen vind ik ook niet echt het schoolvoorbeeld van rationeel gedrag andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien heeft mevrouw zich niet door emoties laten leiden, dus wat is je punt?
Da's alleen een probleem voor schubbenkutten als Heatwave, die niet anders kunnen dan dingen zwart-wit zien en anderen die wat genuanceerder tegen zaken aankijken schreeuwerig verslijten voor labiel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem is nu dat ik vind dat ze met haar argumenten gelijk heeft, maar dat ze geen smartegeld hoort te krijgen. Nada, noppes.
Tis wel goed met jequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo kom je wel over in dit topic, kutmod ;`)
V.
Smartengeld wat mij betreft ook niet nee. Wel een vergoeding voor de psycholoog, dat is materiële schade. Daar wordt ze dus ook niet rijker van. Het herstelt haar vermogenspositie naar het moment van voordat de prijs viel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij hebt ook een puntIemand had het aan de kaak moeten stellen die niet betrokken was bij een straatprijs, maar ja, dan kanje geen smartegeld eisen hè
![]()
Het probleem is nu dat ik vind dat ze met haar argumenten gelijk heeft, maar dat ze geen smartegeld hoort te krijgen. Nada, noppes.
Waarvan het wat mij betreft discutabel is of de PCL daarvoor verantwoordelijk gesteld zou moeten worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel een vergoeding voor de psycholoog, dat is materiële schade.
QED. Jij bespaart nogal wat op je computer, neem ik aan? Meer dan een zwartwit-monitor heb je niet nodig. Van het overgebleven geld een cursusje begrijpend lezen? Of een cursusje denken, misschien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel goed met je.
Mensen die bij een reclame beginnen over "emotionele chantage" zijn rijp voor diep intensieve therapie.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
QED. Jij bespaart nogal wat op je computer, neem ik aan? Meer dan een zwartwit-monitor heb je niet nodig. Van het overgebleven geld een cursusje begrijpend lezen? Of een cursusje denken, misschien?
V.
Geen idee, ga je me emotioneel schade aanbrengen?quote:
Altijd!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ga je me emotioneel schade aanbrengen?
eensch! zoals ik al eerder zei, als dit je al stoort dan zul je je hele leven 100 keer per dag emotioneel gechanteerd voelen, tijd voor therapie dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop zeg, emotionele schade krijg je als je je familie verliest in een auto ongeluk. Niet door een reclame foldertje van een bedrijf.
Heerenveen is het eenschquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:47 schreef Nywuob het volgende:
Ze moet geen schadevergoeding krijgen, maar de schandelijke praktijken van de Postcode Loterij moeten wel aan banden worden gelegd.
Ik bedoelde om lid te worden, mop. Ik wil beslist niet beweren dat de Gier rationeel is hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op hoge poten naar je advocaat stappen omdat je je in het verleden niet door emoties hebt laten leiden waar je dat beter wel had kunnen doen vind ik ook niet echt het schoolvoorbeeld van rationeel gedrag anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |