Da's alleen een probleem voor schubbenkutten als Heatwave, die niet anders kunnen dan dingen zwart-wit zien en anderen die wat genuanceerder tegen zaken aankijken schreeuwerig verslijten voor labiel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Het probleem is nu dat ik vind dat ze met haar argumenten gelijk heeft, maar dat ze geen smartegeld hoort te krijgen. Nada, noppes.
Tis wel goed met jequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo kom je wel over in dit topic, kutmod ;`)
V.
Smartengeld wat mij betreft ook niet nee. Wel een vergoeding voor de psycholoog, dat is materiële schade. Daar wordt ze dus ook niet rijker van. Het herstelt haar vermogenspositie naar het moment van voordat de prijs viel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En jij hebt ook een puntIemand had het aan de kaak moeten stellen die niet betrokken was bij een straatprijs, maar ja, dan kanje geen smartegeld eisen hè
![]()
Het probleem is nu dat ik vind dat ze met haar argumenten gelijk heeft, maar dat ze geen smartegeld hoort te krijgen. Nada, noppes.
Waarvan het wat mij betreft discutabel is of de PCL daarvoor verantwoordelijk gesteld zou moeten worden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel een vergoeding voor de psycholoog, dat is materiële schade.
QED. Jij bespaart nogal wat op je computer, neem ik aan? Meer dan een zwartwit-monitor heb je niet nodig. Van het overgebleven geld een cursusje begrijpend lezen? Of een cursusje denken, misschien?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel goed met je.
Mensen die bij een reclame beginnen over "emotionele chantage" zijn rijp voor diep intensieve therapie.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
QED. Jij bespaart nogal wat op je computer, neem ik aan? Meer dan een zwartwit-monitor heb je niet nodig. Van het overgebleven geld een cursusje begrijpend lezen? Of een cursusje denken, misschien?
V.
Geen idee, ga je me emotioneel schade aanbrengen?quote:
Altijd!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ga je me emotioneel schade aanbrengen?
eensch! zoals ik al eerder zei, als dit je al stoort dan zul je je hele leven 100 keer per dag emotioneel gechanteerd voelen, tijd voor therapie dus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop zeg, emotionele schade krijg je als je je familie verliest in een auto ongeluk. Niet door een reclame foldertje van een bedrijf.
Heerenveen is het eenschquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:47 schreef Nywuob het volgende:
Ze moet geen schadevergoeding krijgen, maar de schandelijke praktijken van de Postcode Loterij moeten wel aan banden worden gelegd.
Ik bedoelde om lid te worden, mop. Ik wil beslist niet beweren dat de Gier rationeel is hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op hoge poten naar je advocaat stappen omdat je je in het verleden niet door emoties hebt laten leiden waar je dat beter wel had kunnen doen vind ik ook niet echt het schoolvoorbeeld van rationeel gedrag anders.
Nuchter en verstandigquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:50 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Zal wel in de Friesche genen zitten denk ik.
Anders neem je dat even serieus kneus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga anders even ontslagen worden omdat je teveel internet, kneus.
ja,quote:Op donderdag 5 april 2007 03:32 schreef Doderok het volgende:
Snap eigenlijk niet dat de PCL ooit toegelaten geweest is in Nederland. Kan toch niet anders dan dat ze elke week een hoop afgunst, spijt en ellende veroorzaakt. Het ergst is het voor mensen die na jarenlang lid te zijn geweest het moeten opzeggen omdat ze door ziekte of werkloosheid in de schulden zitten, en dan de prijs aan hun neus zien voorbij gaan.
'eigen standpunten opdringen'quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Je blijft een grappig figuur hoor. Meer dan je eigen standpunten een beetje opdringen en als mensen er tegen in gaan met REDELIJKHEID zijn ze schubbekutten met zwart-wit visie.
Volgens Heatwave ben je dan labiel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat die mevrouw een punt heeft en dat zo'n loterij nogal dwingend is.
Ik vind het wel erg dom om zo'n zaak aan te spannen.
Dat vind ik dus
te laat, emotional damage done!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:07 schreef Verbal het volgende:
Ik denk dat je volgens Milagro ook labiel bent, dan.
V.
Ik zie de rechtszaak met angst en beven tegemoetquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef milagro het volgende:
[..]
te laat, emotional damage done!
u hoort van ons![]()
Opgelost, lotje, zei je dat nou?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:12 schreef Armageddon het volgende:
Opgelost, slotje.
Nee, volgens mij zei hij iets van 'labiel en van slotje getikt' of zo...quote:
Goeie vergelijkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hey, ik ga BMW aanklagen. Als zij nou niet van die dure auto's zouden maken, dan had mijn baas er nu niet in rondgereden, en had ik me doordoor niet emotioneel beschadigd gevoeld.
Wat een stupide vergelijking.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hey, ik ga BMW aanklagen. Als zij nou niet van die dure auto's zouden maken, dan had mijn baas er nu niet in rondgereden, en had ik me doordoor niet emotioneel beschadigd gevoeld.
Als dat zo is dan hang ik mezelf meteen op.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een stupide vergelijking.
Het zou me namelijk niet verbazen als deze mevrouw van de rechter gelijk krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |