Even citeren hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Als dat zo is dan hang ik mezelf meteen op.
Dat geeft het niveau van de opponenten maar weer eens aan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Armageddon het volgende:
Gelukkig zijn mijn vrienden Rutger en Twan er nog.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/866131.html
Niks handje boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Je blijft een grappig figuur hoor. Meer dan je eigen standpunten een beetje opdringen en als mensen er tegen in gaan met REDELIJKHEID zijn ze schubbekutten met zwart-wit visie.
Ik kan prima denken, daarom wordt MIJN leven niet verpest door reclame en "emotionele schade" ik ben een zelfdenkend mens die geen zielenknijper nodig heeft om me te beschermen tegen de verderfelijke praktijken van een loterij die je nergens toe verplicht.
Ik heb echt een hekel aan dat achterlijke handje boven het hoofd houden bij dit soort types. Komop zeg, emotionele schade krijg je als je je familie verliest in een auto ongeluk. Niet door een reclame foldertje van een bedrijf.
Klopt nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks handje boven het hoofd houden.
Het gaat erom dat iedereen in ons land een lotnummer krijgt. Iedereen doet mee. Je moet vooraf betalen om je lot geldig te maken. Dit zijn gewoon chantagepraktijken. Ik wil helemaal niks met de PCL te maken hebben! Ik wil me geen zorgen maken dat de prijs hier valt en dat ik dan misschien buiten de boot val. Sommige mensen boeit het niks, sommige mensen wel. Mij boeit het ook vrij weinig, maar toch vind ik dat de PCL mij gewoon met rust moet laten als ik er geen behoefte aan heb, en dat doen ze niet aangezien ze me elke keer weer een lotnummer geven.
Gatverdarrie, ruimt Heatwave het dan op?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat zo is dan hang ik mezelf meteen op.
Hoe kom je daar bij? Bron? Waarom zie je dan op TV allemaal mensen uit 3098 AZ die allemaal zoveel ton winnen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt niet.
get your facts straight.
Als je niet meedoet speelt je postcode mee. Maar als je WEL meedoet krijg je extra cijfers aan je PC toegevoegd en DAT is je lotnummer.
Nog meer kul?
Je postcode is niet je lotnummer. Daar zit, voor zover ik weet, namelijk nog een unieke code achter voor elk lot wat je koopt. De 'winnende loten' is dan ook niet iedereen in eenpostcodegebied, maar alle uitgegeven loten die beginnen met een bepaalde combinatie.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks handje boven het hoofd houden.
Het gaat erom dat iedereen in ons land een lotnummer krijgt. Iedereen doet mee. Je moet vooraf betalen om je lot geldig te maken. Dit zijn gewoon chantagepraktijken. Ik wil helemaal niks met de PCL te maken hebben! Ik wil me geen zorgen maken dat de prijs hier valt en dat ik dan misschien buiten de boot val. Sommige mensen boeit het niks, sommige mensen wel. Mij boeit het ook vrij weinig, maar toch vind ik dat de PCL mij gewoon met rust moet laten als ik er geen behoefte aan heb, en dat doen ze niet aangezien ze me elke keer weer een lotnummer geven.
Regelementquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Bron? Waarom zie je dan op TV allemaal mensen uit 3098 AZ die allemaal zoveel ton winnen?
Dan nog kunnen je buren zomaar ¤100.000 winnen en had jij ook een groot bedrag kunnen winnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Regelement.
Blaten zonder onderzoek kunnen veel, maar ja, als je even NA-DENKT en verder kijkt zie je dat het allemaal wel meevalt he?.
Het valt op je postcode en tegelijk is het tamelijk uniek???quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je postcode is niet je lotnummer. Daar zit, voor zover ik weet, namelijk nog een unieke code achter voor elk lot wat je koopt. De 'winnende loten' is dan ook niet iedereen in eenpostcodegebied, maar alle uitgegeven loten die beginnen met een bepaalde combinatie.
Dat die combinatie gebaseerd is op je postcode.. tsje.. Daarom heet het de postcodeloterij, en heet een andere loterij de 'bankgiro-loterij'. En raad eens?
Daar is je bank of gironummer (het begin van) je lotnummer.
De straatprijs valt anders altijd op een bepaalde postcode, hoe kunnen anders allemaal mensen in dezelfde straat winnenquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Je postcode is niet je lotnummer. Daar zit, voor zover ik weet, namelijk nog een unieke code achter voor elk lot wat je koopt. De 'winnende loten' is dan ook niet iedereen in eenpostcodegebied, maar alle uitgegeven loten die beginnen met een bepaalde combinatie.
Dat die combinatie gebaseerd is op je postcode.. tsje.. Daarom heet het de postcodeloterij, en heet een andere loterij de 'bankgiro-loterij'. En raad eens?
Hoeveel mensen hebben hetzelfde bank of gironummer?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ja, en ik vul m'n toto-formuliertje ook altijd hetzelfde in als mijn buurman, alleen levert hij het WEL in en ik NIET.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog kunnen je buren zomaar ¤100.000 winnen en had jij ook een groot bedrag kunnen winnen.
Ja. Mijn buurvrouw kan ook zomaar kanker krijgen en ik niet. Hoef je niet eens een lot voor te activeren. Wat is je punt? Ik haat mijn buren niet, als ze winnen vind ik dat leuk voor ze. En ik hoop dat ze 100 worden zonder een dag ziek te zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog kunnen je buren zomaar ¤100.000 winnen en had jij ook een groot bedrag kunnen winnen.
Geen, hoeveel mensen hebben dezelfde postcode+3 willekeurige cijfers?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben hetzelfde bank of gironummer?
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De straatprijs valt anders altijd op een bepaalde postcode, hoe kunnen anders allemaal mensen in dezelfde straat winnen![]()
Je snapt de kern van het probleem weer eens nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, en ik vul m'n toto-formuliertje ook altijd hetzelfde in als mijn buurman, alleen levert hij het WEL in en ik NIET.
Wie denk je dat er geld krijgt als er een prijs op valt?
Mwah, ik denk dat rationele mensen hier geen probleem in ZIEN... al 15 jaar niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Je snapt de kern van het probleem weer eens niet
En Heatwave denkt nog wel dat je hem ondersteunt
Doe eens volwassen en accepteer dat mensen een andere mening dan jou kunnen hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat rationele mensen hier geen probleem in ZIEN... al 15 jaar niet.
Maar opeens komt er een kamper met een "briljant" idee en is iedereen het er mee eens.
Schapen...
Relatief weinig natuurlijk. Postcodes gelden relatief voor een klein gebied van mensen die allemaal uit dezelfde buurt komen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen, hoeveel mensen hebben dezelfde postcode+3 willekeurige cijfers?
Ach, je clubje wordt aangevallen en nu ga je zo doenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat rationele mensen hier geen probleem in ZIEN... al 15 jaar niet.
Maar opeens komt er een kamper met een "briljant" idee en is iedereen het er mee eens.
Schapen...
-14 kilo weet je nog wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, je clubje wordt aangevallen en nu ga je zo doen
Kom met argumenten dikkerdje van me
Ik moet absoluut eens naar Heusden ineensquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Armageddon het volgende:
Lekker opgefokte tiepes daar. Ze hebben daar last van de aanklaagziekte als je het mij vraagt.
Nou, 1 op de 10N mensen heeft in ieder geval dezelfde N eindcijfers. Dus als je naar de trekkingsuitslag kijkt zie je meteen dat je prijs gehad zou hebben ALS je meegedaan had.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben hetzelfde bank of gironummer?
En hij heeft een mooie verzamelnaam voor jullie bedacht. Schapen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe eens volwassen en accepteer dat mensen een andere mening dan jou kunnen hebben.
Zullen we samen gaan? Ik heb wel zin om die ouwe te verbouwen. Even z'n rollator om z'n nek vouwen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik moet absoluut eens naar Heusden ineens
Daarom: dikkerdjequote:
SCHeer je dan weg hierquote:En de argumenten zijn al 100 keer in deze reeks voorbij gekomen., ik blijf niet aan de gang.
Schapen zijn lievvvquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En hij heeft een mooie verzamelnaam voor jullie bedacht. Schapen.
Ik ben geen kamperquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:05 schreef HeatWave het volgende:
wat wil je dan dat we er van denken. Hier is helemaal geen sprake van een onrechtmatige daad gepleegd door de loterij.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:03 schreef SCH het volgende:
Je snapt de kern van het probleem weer eens niet
En Heatwave denkt nog wel dat je hem ondersteunt
Niet te vergelijken met die relatief weinig mensen in zo'n buurt dus. Point taken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, 1 op de 10N mensen heeft in ieder geval dezelfde N eindcijfers. Dus als je naar de trekkingsuitslag kijkt zie je meteen dat je prijs gehad zou hebben ALS je meegedaan had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |