en wie moest zich 2 jaar geleden bij de Edah legitimeren om wat breezers mee te mogen nemen?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef Faithz het volgende:
En na je 33e hoef je, je niet eens te legitimeren.. Maedel wel natuurlijk![]()
Je moet gewoon connecties hebben,quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
en wie moest zich 2 jaar geleden bij de Edah legitimeren om wat breezers mee te mogen nemen?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
en wie moest zich 2 jaar geleden bij de Edah legitimeren om wat breezers mee te mogen nemen?![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:08 schreef Faithz het volgende:
En na je 33e hoef je, je niet eens te legitimeren.. Maedel wel natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:15 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Maar euh, ik vroeg me al af waarom ik me zou moeten legitimeren?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse mamma :)
Nou, dan wil ik wel eens zien of jij er beter uitziet,quote:Op woensdag 20 december 2006 16:18 schreef Nirak het volgende:
slijmjurk
dat zeg ik nietquote:Op woensdag 20 december 2006 16:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik wel eens zien of jij er beter uitziet,.
Dat klinkt fout in deze context,quote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
maar van binnen ben ik prachtig![]()
Afgezien van twee mannen in dit topic wel ja,quote:
Diep.. dieper!! vanbinnen.. heul mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Kijk, kijk wie hier de (tuin)broek aanheeftquote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef Faithz het volgende:
Faithz says (16:21):
sletje
Karin says (16:22):
je ziet maar wat je straks eet
![]()
Van binnen ben je ook heel bescheidenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
Hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van binnen ben je ook heel bescheiden?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van binnen ben je ook heel bescheiden?
Ja, lekker voor op brood.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Nirak het volgende:
bescheiden.... kun je dat eten?
Faithz zal wel moeten,quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Nirak het volgende:
bescheiden.... kun je dat eten?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:17 schreef Faithz het volgende:
[..]
Jeumig, jij bent goed zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nirak, ze is echt goed zeg, jeumig!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
En jij begreep hem niet eensquote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Jeumig, jij bent goed zeg....![]()
Nirak, ze is echt goed zeg, jeumig!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat klinkt fout in deze context,.
[..]
Afgezien van twee mannen in dit topic wel ja,.
O, en vlak Qwea niet uit, maar dat zullen we na de meet pas echt weten,.
Kun je nagaan hoe het met mijn ego gesteld isquote:
Ik dacht dat je door de leeftijd misschien wat langzaam van begrip werdquote:Op woensdag 20 december 2006 16:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe het met mijn ego gesteld is
nee... daar had ik jou juist voor... shit.. wordt nog lastig als je ooit bij me weggaat.. dan zal ik zelf een winkel in moeten stappen...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:30 schreef Faithz het volgende:
Ik warm gewoon nasi op![]()
Als jij er sate bij wilt, dan weet je waar je dat kunt vinden
Oh en brood hebben ze bij de bakker, weet je waar die zit
Erik, nog wel even op je woorden passen, dadelijk krijg je de titel mr Fok niet... en dan hebben we niets te vieren morgenavondquote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je door de leeftijd misschien wat langzaam van begrip werd.
Eet je elke avond broodquote:Op woensdag 20 december 2006 16:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee... daar had ik jou juist voor... shit.. wordt nog lastig als je ooit bij me weggaat.. dan zal ik zelf een winkel in moeten stappen...
Maar mijnlot ligt in de handen van een jury, ik kan iedereen beledigen die ik maar wilquote:Op woensdag 20 december 2006 16:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
Erik, nog wel even op je woorden passen, dadelijk krijg je de titel mr Fok niet... en dan hebben we niets te vieren morgenavond![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat je door de leeftijd misschien wat langzaam van begrip werd.
zolang het de jury dan maar niet isquote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar mijnlot ligt in de handen van een jury, ik kan iedereen beledigen die ik maar wil.
laten we zeggen dat Faithz bij zichzelf in de leer moet....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:37 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
Jij moet echt bij Faithz in de leer![]()
Exact.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
zolang het de jury dan maar niet is
Dit lees ik dus dan maar tussen de regels door?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
laten we zeggen dat Faithz zelf in leer moet....
Zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat doet me er wel aan denken, ik dacht vroeger dat een leernicht een soort leraar was, die jonge homo'tjes wegwijs maakt in de wonderlijke koninkrijk der Homosuelen.
Wat was ik toch heerlijk naïef.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zo zou je het ook kunnen zien.![]()
![]()
En ze bestaan echt, zelfs hier in Ehv, ik ken er 1quote:Op woensdag 20 december 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat doet me er wel aan denken, ik dacht vroeger dat een leernicht een soort leraar was, die jonge homo'tjes wegwijs maakt in de wonderlijke koninkrijk der Homosuelen.
Doe goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat was ik toch heerlijk naïef.
Ik ken eigenlijk maar heel weinig homo's en nog veel minder lesbo's in Eindhovenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
En ze bestaan echt, zelfs hier in Ehv, ik ken er 1
Mag ik later als ik oud ben je fag-hag worden?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar heel weinig homo's en nog veel minder lesbo's in Eindhoven.
Ik heb een leernicht nodig.
Ja, hoor! Die heb ik ook nog geen.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mag ik later als ik oud ben je fag-hag worden?
Want dat doet ze thuis nooooooit?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
laten we zeggen dat Faithz bij zichzelf in de leer moet....
ben je in ehv al eens bij pand 54 binnen geweest?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar heel weinig homo's en nog veel minder lesbo's in Eindhoven.
Ik heb een leernicht nodig.
Ik ook niet...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef maedel het volgende:
ik hou ook niet van leer, en ook niet van tattoo's
wie?quote:
Leren uniformquote:Op woensdag 20 december 2006 17:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik zie veel liever een mooi uniform!!!![]()
Ik heb net gedoucht, je bent net te laatquote:Op woensdag 20 december 2006 17:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Al het vrouwelijk schoon![]()
Jong.. oud... (vol)slank..![]()
Nope, ik ben sowieso geen uitganer, en nog maar één keer in een homokroeg geweestquote:Op woensdag 20 december 2006 17:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
ben je in ehv al eens bij pand 54 binnen geweest?
Ik krijg meteen zo'n "lekker met elkaar friemelen in tentjes" ideequote:Op woensdag 20 december 2006 18:22 schreef Nirak het volgende:
ow, das wel lullig als mensen dat doen...
jij moet gewoon een keer mee op www.hojokamp.nl(ff reclame maken) dan leer je andere jongeren kennen en het is gewoon hartstikke goed voor je zelfvertrouwens om zo'n week mee te maken.. Dus als je nog geen 26 bent kun je mee
misschien willen ze dat welquote:Op woensdag 20 december 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zo'n "lekker met elkaar friemelen in tentjes" idee
Alle seksuele handelingen zijn ten strengste verbodenquote:
net of iemand dat controleertquote:Op woensdag 20 december 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle seksuele handelingen zijn ten strengste verbodenMag je je niet eens afrukken op de wc als je het niet meer houdt. Wat flauw!
Geen 10 minuten waarschijnlijk...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:19 schreef wonderer het volgende:
"Preparation time: 10 minutes"
Hoe lang staat wonderer in de keuken? Juist.
Half uurquote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Geen 10 minuten waarschijnlijk...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |