quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb dadelijk een ingezonden nummer, met een bericht voor jullie!
Ik vind het ook lang durenquote:
D'r zit zo'n fadeknop opquote:Op woensdag 20 december 2006 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het ook lang duren.
Ieder zijn smaakquote:Op woensdag 20 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
fvifif wat een kutnummer.
Deze ook trouwens.
Wie draait er nu? wie is dat?
Bij wie kan ik trouwens liedjes inzenden, heb 1 zo'n vet liedje
Christiaan@fok.nl kun je liedjes mailen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
fvifif wat een kutnummer.
Deze ook trouwens.
Wie draait er nu? wie is dat?
Bij wie kan ik trouwens liedjes inzenden, heb 1 zo'n vet liedje
Die komen ook weer, alleen op andere urenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:58 schreef no1uknow het volgende:
Wat is er eigenlijk met Radio Bendeleider gebeurt?
Ik zie niets op Christiaan@fok.nl, staat hij al als verzonden, voeg me anders maar even toe op MSN, christiaanw@gmail.comquote:Op woensdag 20 december 2006 20:59 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Chille remix!! heb ook nummertje gestuurd![]()
Doe ik ook ffquote:Op woensdag 20 december 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zie niets op Christiaan@fok.nl, staat hij al als verzonden, voeg me anders maar even toe op MSN, christiaanw@gmail.com
Mooi dan zal ik er even wat platen doorheen knallenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik moet om 21.30 weg, dan heb ik vergadering van de frontpage moderators.
Nou ik vind dit eigenlijk best wel leuk hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 21:06 schreef fvivif het volgende:
[..]
Niet dat ik dit leuk vind maar volgens mij zeik jij alle muziek af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |