Musequote:Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hierna nog Lacuna Coil, Kraftwerk en dan de openingsplaat, mogen jullie raden welke het is.
Ga je ons (Radio Bendeleider) concurreren op onze eigen server?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Frikandelhits!
Chris! Ik draai alleen bbqhitsquote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ga je ons (Radio Bendeleider) concurreren op onze eigen server?![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Chris! Ik draai alleen bbqhits
Mag nu alquote:Op woensdag 20 december 2006 20:29 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer mag je verzoeknummers gaan aanvragen
Welke plaat vroeg ik.quote:
Vet. Doe maar iets goeds van Benassi (1 van de 2), Kaiser Chiefs, Snow Patrol, of uuhm Killers gaat er ook altijd wel inquote:
Starlight.quote:
Mooi, ik zit alleen nog met een probleem m.b.t. mijn mic. Echo's waaien om mijn oren hier.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:29 schreef wimbo het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Maar t loopt wel lekker zo, de server heeft t wel goed zo
Tis maar een P3 933mhz met 448MB ram.
Eenmaal The Killers voor uquote:Op woensdag 20 december 2006 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vet. Doe maar iets goeds van Benassi (1 van de 2), Kaiser Chiefs, Snow Patrol, of uuhm Killers gaat er ook altijd wel in
Graag
Vetquote:Op woensdag 20 december 2006 20:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Eenmaal The Killers voor u.
Welk nummer?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Haha
Bij dit nummer moet ik weer terugdenken aan PUB radio van afgelopen zomer toen het zo tyves warm was
Christiaan@fok.nlquote:
Dezequote:
TaB?quote:
Jaquote:
quote:
quote:
Tof, dan luister ik nietquote:Op woensdag 20 december 2006 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ben voor jullie de top40 aan het binnenhengelen! Dat gaat wat worden
O, ik heb méér hoor. Dit is, naar mijn mening het beste nummer van het album trouwens.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Killers
Net op tijd ge-unbanned om goeie muziek aan te kunnen vragen![]()
Ja, daar geef ik je denk ik wel gelijk inquote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
O, ik heb méér hoor. Dit is, naar mijn mening het beste nummer van het album trouwens.
Slechts enkele uren per week.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef -Nielz- het volgende:
Wil ik even schlagers gaan luisteren op mijn favo internet radiostation, heeft PUB het overgenomen...
Geilquote:Op woensdag 20 december 2006 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond D_A RADIO! met live showtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |