quote:We beginnen met een kleine versnapering in gezellig ontspannen sfeer. Een stevige maaltijd zal goede invloed hebben op de fysieke inspanning die daarop volgt. Afhankelijk van het resultaat zal de ontspanningsfase gekozen worden...
-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:34 schreef Sunshine2006 het volgende:
Voordat de bevooroordeelde reacties komen, zal ik het feit van "SEX" maar even uit de wereld helpen, want ik ben in mn periode en dat wordt het dus niet![]()
.
Zo van we gaan eerst naar de MacDonalds om t nodige vet te kweken om vervolgens te gaan darten om daarna uitgebreid met drank na te praten over onze scores.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
(of hij bedoelt iets als poolen of darten of bowlen ofzo)
Ja, spannend.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ja maar dat weet hij toch niet??? ( Je periode).![]()
Afijn, het sms-je; Je gaat eerst wat eten, iets lichtsverteerbaars. Daarna zegt ie weer een stevige maaltijd dus dat spreekt elkaar tegen...maar dat je wat gaat eten staat vast.![]()
Daarna zal je aan de sport moeten!Wat voor sport? Of een strandwandeling??? Ja, en dan...een massage? Een afzakkertje ergens drinken? Spannend!
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!
![]()
Inderdaad!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!![]()
Zoals ze in de snookerwereld zeggen:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
-1: Weet hij ook dat je ongesteld bent?
-2: Maakt het hem wat uit?
Zijn plannen zijn in ieder geval vrij doorzichtig
(of hij bedoelt iets als poolen of darten of bowlen ofzo)
Zwart geeft meer puntenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoals ze in de snookerwereld zeggen:
When the pink is blocked by the red, go for the brown.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo van we gaan eerst naar de MacDonalds om t nodige vet te kweken om vervolgens te gaan darten om daarna uitgebreid met drank na te praten over onze scores.
Top date
Alsie zwart is dan wordt het toch echt tijd voor een schonere vriendin.quote:
Kijk dat vind ik ook wel een strak plan! Topdate idd!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef crohntje het volgende:
Ja maar dat weet hij toch niet??? ( Je periode).![]()
Afijn, het sms-je; Je gaat eerst wat eten, iets lichtsverteerbaars. Daarna zegt ie weer een stevige maaltijd dus dat spreekt elkaar tegen...maar dat je wat gaat eten staat vast.![]()
Daarna zal je aan de sport moeten!Wat voor sport? Of een strandwandeling??? Ja, en dan...een massage? Een afzakkertje ergens drinken? Spannend!
Ik hou wel van die mannen die dit soort sms-jes sturen!
![]()
Nee ik vind het gewoon moeilijk mn nieuwsgierigheid in bedwang te houden, vandaar dat ik even bevindingen op wil doenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef S1tH het volgende:
een verkapt kijk mij populair zijn topic?
Alleen lopende zinnen maken wordt wat moeilijker?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:22 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Als je ongesteld kun je nog sexen hoor, oralen enzo of het andere gaatje eens nemen?
Morgenavond, maar maakt niet uit, iig bedankt! Zal vast wel gezellig worden!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Alleen lopende zinnen maken wordt wat moeilijker?![]()
Leuk vooruitzicht TS, veel plezier vanavond!
Een klysma vooraf, dat is de ontspanning, de fysieke inspanning daarna vul je zelf maar in en als die klaar is valt die in slaap. Klaar opgelostquote:Op woensdag 20 december 2006 15:24 schreef Sunshine2006 het volgende:
Andere gaatje maar niet he, en nee, ik vind het gewoon niet hygienisch om te sexen dan, nooit gevonden, dus dat doen we maar ff niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |