Lees het volledige artikel http://www.parool.nl/nieuws/2006/DEC/20/ams3.htmlquote:AMSTERDAM - De Amsterdamse GroenLinks-wethouders Maarten van Poelgeest en Marijke Vos nemen openlijk afstand van PvdA-burgemeester Job Cohen, die voortzetting wil van het blowverbod in de stad om overlast te bestrijden.
Het verbod werd in januari in stadsdeel De Baarsjes op experimentele basis ingesteld. Uit een onderzoek van de gemeentelijke dienst Onderzoek en Statistiek bleek onlangs dat bijna de helft van de bewoners rond het Mercatorplein te spreken is over de maatregel. Van de ondernemers zag 29 procent daling van de overlast.
Dit zijn twee totaal onvergelijkbare zaken.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef buachaille het volgende:
Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opsprak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Lees het volledige artikel http://www.parool.nl/nieuws/2006/DEC/20/ams3.html
Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opspraak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.![]()
En het verband tussen een gifschip en blowen is..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Lees het volledige artikel http://www.parool.nl/nieuws/2006/DEC/20/ams3.html
Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opspraak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.![]()
Euhh, hoor jij niet op school te zitten?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef jaoka het volgende:
Oh mjn god, zeur toch niet zo. Steek er nog ff eentje op![]()
Ga jij jezelf eens op kosten van jezelf vergiftigen ipv de samenleving later met je verslavingsproblemen op te zadelenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef jaoka het volgende:
Oh mjn god, zeur toch niet zo. Steek er nog ff eentje op![]()
M.a.w. het gaat je niet om het blowen, je wilt gewoon nóg een topic openen over Vos.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef buachaille het volgende:
Ik kan me overigens nog de schreeuwende koppen op Indymedia (alhoewel ik die site gelukkig niet bezoek natuurlijk) c.s. van enige jaren geleden herinneren over een andere zaak Vos:
Vos BV zaait dood Haiti
Het Alphense bedrijf Vos BV heeft in 1996 meegewerkt aan de moord op minstens 88 Haïtiaanse kinderen. Vos leverde een zwaar vergiftigde partij glycerine aan het Haïtiaans bedrijf Pharval dat er een hoestdrankje van maakte. Echt veel ophef wordt er over de massamoord niet gemaakt. Wat was er gebeurd als Vos BV een halve school blanke Alphense kinderen over de kling had gejaagd? De chemische industrie gaat ongestraft over lijken, zeker in de Derde Wereld. bron: http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
Nu is er een vergelijkbare zaak "Vos" en is het angstvallig stil aan de linkerzijde![]()
![]()
![]()
Op zo'n moment mis je een Theo van Gogh die hier een aardig stukje over had kunnen neerzetten.![]()
Dank u, ik ben uitermate tevreden met het eenvoudige leventje dat ik nu hebquote:Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
M.a.w. het gaat je niet om het blowen, je wilt gewoon nóg een topic openen over Vos.
Get a life...
V.
Da's fijn voor jequote:Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dank u, ik ben uitermate tevreden met het eenvoudige leventje dat ik nu heb![]()
Dat doe ik niet, dat doet Fok! voor mequote:Ik kan het ook tegen jouw zeggen om je treurige posts met "V." te ondertekenen![]()
Want? Dat maakt jouw overduidelijke reden voor het openen van dit topic anders?quote:V.w.b. het blowen zou ik je afraden om Veertig procent MBO'ers verlaat school zonder diploma te lezen.
Nou dat laatste kan ik niet belovenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's fijn voor je![]()
[..]
Dat doe ik niet, dat doet Fok! voor me![]()
[..]
Want? Dat maakt jouw overduidelijke reden voor het openen van dit topic anders?
Volgens mij bevestigt die alleen mijn idee over jouw manier van posten.
Uitdaging: probeer eens één week te posten zonder het woordje 'links'.
V.
...dus dit topic gaat niet over het blowverbod...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef buachaille het volgende:
en GroenLinks wethouder Vos die toestaat dat een paar honderd ton chemisch afval in de wouden van Afrika gestort wordenDenk daar is aan als je na de feestdagen je oude flessen wijn in de glasbak gooit
![]()
In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar ik kan het niet laten steeds terug te grijpen naar dat vorige "voorvalletje".quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus dit topic gaat niet over het blowverbod...
My point exactly.
V.
Met andere woorden, hét argument dat je hebt om tegen het standpunt van mevrouw Vos te zijn is een ad hominem drogreden? Sterk hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef buachaille het volgende:
[..]
In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar ik kan het niet laten steeds terug te grijpen naar dat vorige "voorvalletje".
B.
Leg eerst maar eens uit wat je bedoelt. Ik gebruik in mij opening het woord wanbeleid en gebruik de affaire met het gifschip om aan te geven dat mevrouw hiermee verder gaat. Lijkt me geen drogreden, maar iemand op haar merites beoordelen (om ook maar eens potjeslatijn of grieks te gebruiken).quote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Met andere woorden, hét argument dat je hebt om tegen het standpunt van mevrouw Vos te zijn is een ad hominem drogreden? Sterk hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |