abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44597744
quote:
AMSTERDAM - De Amsterdamse GroenLinks-wethouders Maarten van Poelgeest en Marijke Vos nemen openlijk afstand van PvdA-burgemeester Job Cohen, die voortzetting wil van het blowverbod in de stad om overlast te bestrijden.

Het verbod werd in januari in stadsdeel De Baarsjes op experimentele basis ingesteld. Uit een onderzoek van de gemeentelijke dienst Onderzoek en Statistiek bleek onlangs dat bijna de helft van de bewoners rond het Mercatorplein te spreken is over de maatregel. Van de ondernemers zag 29 procent daling van de overlast.
Lees het volledige artikel http://www.parool.nl/nieuws/2006/DEC/20/ams3.html
Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opspraak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.
pi_44597795
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef buachaille het volgende:

Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opsprak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.
Dit zijn twee totaal onvergelijkbare zaken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44598377
Tsja, extreem links heeft nou eenmaal veel aanhang in het drugscircuit...
censuur :O
  woensdag 20 december 2006 @ 14:32:07 #4
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_44598389
quote:

[..]

Wederom raakt de GroenLinks wethouder Vos in opspraak. Mevrouw had er al weinig moeite mee een gifschip naar Africa te vertrekken, met tienduizenden getroffen mensen, en gaat nu vrolijk verder met haar wanbeleid. Het wordt tijd dat GroenLinks eenss verbanden gaat zien tussen het extreme drugsgebruik in Amsterdam en de bijbehorende criminaliteit en hoge percentage school drop-outs.
Pugna Pro Patria
pi_44599105
quote:

[..]

En het verband tussen een gifschip en blowen is..

Heb je enige aanwijzing voor een oorzakelijk verband tussen drugsgebruik in Amsterdam en een hoog percentage school drop-outs?
Is er in Amsterdam extreme drugsgebruik vergeleken met de rest van Nederland? Een hoger percentage school drop-outs?
Is het blowverbod op enige wijze van invloed geweest op criminaliteit en /of het percentage school drop-outs?

Als je GroenLinks die verbanden wil laten zien zal je toch enige onderbouwing moeten geven bij de stelling dat deze verbanden er zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_44599233
Werken is voor arbeiders
pi_44599318
Oh mjn god, zeur toch niet zo. Steek er nog ff eentje op
pi_44600014
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef jaoka het volgende:
Euhh, hoor jij niet op school te zitten?
  woensdag 20 december 2006 @ 16:23:18 #9
158930 Jurgen21
Rechtse christenhond
pi_44601611
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef jaoka het volgende:
Ga jij jezelf eens op kosten van jezelf vergiftigen ipv de samenleving later met je verslavingsproblemen op te zadelen
Pugna Pro Patria
pi_44622071
Ik kan me overigens nog de schreeuwende koppen op Indymedia (alhoewel ik die site gelukkig niet bezoek natuurlijk) c.s. van enige jaren geleden herinneren over een andere zaak Vos:
Vos BV zaait dood Haiti

Het Alphense bedrijf Vos BV heeft in 1996 meegewerkt aan de moord op minstens 88 Haïtiaanse kinderen. Vos leverde een zwaar vergiftigde partij glycerine aan het Haïtiaans bedrijf Pharval dat er een hoestdrankje van maakte. Echt veel ophef wordt er over de massamoord niet gemaakt. Wat was er gebeurd als Vos BV een halve school blanke Alphense kinderen over de kling had gejaagd? De chemische industrie gaat ongestraft over lijken, zeker in de Derde Wereld.
bron: http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
Nu is er een vergelijkbare zaak "Vos" en is het angstvallig stil aan de linkerzijde
Op zo'n moment mis je een Theo van Gogh die hier een aardig stukje over had kunnen neerzetten.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:33:57 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44628089
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef buachaille het volgende:
Ik kan me overigens nog de schreeuwende koppen op Indymedia (alhoewel ik die site gelukkig niet bezoek natuurlijk) c.s. van enige jaren geleden herinneren over een andere zaak Vos:
Vos BV zaait dood Haiti

Het Alphense bedrijf Vos BV heeft in 1996 meegewerkt aan de moord op minstens 88 Haïtiaanse kinderen. Vos leverde een zwaar vergiftigde partij glycerine aan het Haïtiaans bedrijf Pharval dat er een hoestdrankje van maakte. Echt veel ophef wordt er over de massamoord niet gemaakt. Wat was er gebeurd als Vos BV een halve school blanke Alphense kinderen over de kling had gejaagd? De chemische industrie gaat ongestraft over lijken, zeker in de Derde Wereld.
bron: http://www.gebladerte.nl/10354l22.htm
Nu is er een vergelijkbare zaak "Vos" en is het angstvallig stil aan de linkerzijde
Op zo'n moment mis je een Theo van Gogh die hier een aardig stukje over had kunnen neerzetten.
M.a.w. het gaat je niet om het blowen, je wilt gewoon nóg een topic openen over Vos.

Get a life...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44628305
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:33 schreef Verbal het volgende:

[..]

M.a.w. het gaat je niet om het blowen, je wilt gewoon nóg een topic openen over Vos.

Get a life...

V.
Dank u, ik ben uitermate tevreden met het eenvoudige leventje dat ik nu heb

Ik kan het ook tegen jouw zeggen om je treurige posts met "V." te ondertekenen

V.w.b. het blowen zou ik je afraden om Veertig procent MBO'ers verlaat school zonder diploma te lezen.

B.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:44:19 #13
136 V.
pi_44628384
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:41 schreef buachaille het volgende:

[..]

Dank u, ik ben uitermate tevreden met het eenvoudige leventje dat ik nu heb
Da's fijn voor je
quote:
Ik kan het ook tegen jouw zeggen om je treurige posts met "V." te ondertekenen
Dat doe ik niet, dat doet Fok! voor me
quote:
V.w.b. het blowen zou ik je afraden om Veertig procent MBO'ers verlaat school zonder diploma te lezen.
Want? Dat maakt jouw overduidelijke reden voor het openen van dit topic anders?
Volgens mij bevestigt die alleen mijn idee over jouw manier van posten.

Uitdaging: probeer eens één week te posten zonder het woordje 'links'.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44636929
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Da's fijn voor je
[..]

Dat doe ik niet, dat doet Fok! voor me
[..]

Want? Dat maakt jouw overduidelijke reden voor het openen van dit topic anders?
Volgens mij bevestigt die alleen mijn idee over jouw manier van posten.

Uitdaging: probeer eens één week te posten zonder het woordje 'links'.

V.
Nou dat laatste kan ik niet beloven Eén ding is is ironisch, kuddes Nederlanders die netjes hun afval gescheiden inleveren, je weet wel groen afval in de groene bak, en de rest in de grijze bak (in sommige gewesten andersom) en GroenLinks wethouder Vos die toestaat dat een paar honderd ton chemisch afval in de wouden van Afrika gestort worden Denk daar is aan als je na de feestdagen je oude flessen wijn in de glasbak gooit
  donderdag 21 december 2006 @ 20:07:31 #15
136 V.
pi_44637438
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef buachaille het volgende:

en GroenLinks wethouder Vos die toestaat dat een paar honderd ton chemisch afval in de wouden van Afrika gestort worden Denk daar is aan als je na de feestdagen je oude flessen wijn in de glasbak gooit
...dus dit topic gaat niet over het blowverbod...

My point exactly.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44637917
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef Verbal het volgende:

[..]

...dus dit topic gaat niet over het blowverbod...

My point exactly.

V.
In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar ik kan het niet laten steeds terug te grijpen naar dat vorige "voorvalletje".

B.
pi_44638327
Wat Sigme zegt. Je hebt geen onderbouwing voor je stelling en in dat opzicht een incompetente discussiepartner. Bovendien twee verschillende zaken aan elkaar koppelen om je eigen mening t.a.v. softdrugs te ventileren is ook niet erg sterk.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:38:19 #18
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44638545
En net alsof het verbieden van in het openbaar blowen, blowen in het algemeen zeker significant zal doen verminderen. Ook dat is maar een aanname.
  donderdag 21 december 2006 @ 20:39:42 #19
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_44638589
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef buachaille het volgende:

[..]

In eerste instantie was dat wel de bedoeling, maar ik kan het niet laten steeds terug te grijpen naar dat vorige "voorvalletje".

B.
Met andere woorden, hét argument dat je hebt om tegen het standpunt van mevrouw Vos te zijn is een ad hominem drogreden? Sterk hoor.
pi_44638961
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Met andere woorden, hét argument dat je hebt om tegen het standpunt van mevrouw Vos te zijn is een ad hominem drogreden? Sterk hoor.
Leg eerst maar eens uit wat je bedoelt. Ik gebruik in mij opening het woord wanbeleid en gebruik de affaire met het gifschip om aan te geven dat mevrouw hiermee verder gaat. Lijkt me geen drogreden, maar iemand op haar merites beoordelen (om ook maar eens potjeslatijn of grieks te gebruiken).

[ Bericht 0% gewijzigd door buachaille op 21-12-2006 20:56:34 ]
  donderdag 21 december 2006 @ 20:58:33 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_44639179
Ik vind het schandalig wat er in Ivoorkust is gebeurd, ik ben dus ook voor een blowverbod.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 21 december 2006 @ 21:00:51 #22
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44639247
Ze heeft een paar missers gemaakt in Amsterdam, onder andere door het zinloos verdedigen van zieke Iepen, maar ze groeit wel in haar rol. Ik vind het prima dat ze hier openlijk afstand neemt van Cohen. Al valt het hem te sieren dat hij niet zo rigoureus te werk gaat als z'n voorganger, Patijn
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 21 december 2006 @ 21:02:18 #23
136 V.
pi_44639288
Ik ben dol op rozemarijnham, dus ga ik een mp3-speler kopen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 21 december 2006 @ 21:03:21 #24
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44639327
Wat is er toch V. Je lijkt een beetje uit je element
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44639342
Ik suggereer dat er een rechtstreeks verband bestaat tussen het beleid van Vos en de giframp in Ivoorkust. Zij vindt van niet. Ik suggereer dat er een rechtstreeks verband bestaat tussen softdrugsgebruik en overlast in Amsterdam. GroenLinks vindt van niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')