Je post weer eens precies wat ik dacht!quote:
onder welke naam post de redactie dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef bosb het volgende:
overigens echt belachelijk dat wij dit niet mogen zien. We weten allemaal dat de redactie meeleest dus die mag ook wel reageren nu..... Toen ik van de week een opmerking maakte over dat het geld op was waren ze er ook binnen 2 min. bij .
DGK_REDACTIEquote:Op donderdag 21 december 2006 00:18 schreef farceman het volgende:
[..]
onder welke naam post de redactie dan?
Ik denk echt dat Hummie is binnengetreden of de voltallige redaktie van Hotel Big Brother!
Wat een censuur gezeik weer zeg!
iets van DGK_REDACTIE ofzo??quote:Op donderdag 21 december 2006 00:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Hummie is binnengetreden of de voltallige redaktie van Hotel Big Brother!
Wat een censuur gezeik weer zeg!
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik ook, ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja, ik ving iets op dat Huub als grapje had gezegd"Oh ben ik dan 2x jarig" dus het moet haast wel dat ze de dagen willen verschuiven...
Die gasten lijden werkelijk aan een meerderwaardigheidscomplex...wat voelen ze zich superieur zegquote:Op donderdag 21 december 2006 00:46 schreef avonne het volgende:
nels advies als Bart geen meerderheid krijgt tav Lesley uitnodigen
"Dan moet je volume uptunen, even hard zijn. Even kort."
Ik durf te wedden dat als iemand anders een relatie had aangeknoopt met een personeelslid, Bart de 1e was geweest die er een groot probleem van had gemaakt. Nu hij het zelf is, moet men niet moeilijk doen en begrijpt men het niet dat het anders zit als het over Lesley gaat.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
Bart en Nathanael zijn het met elkaar eens. Iedereen die tegen zal stemmen is gewoon afgunstig.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als iemand anders een relatie had aangeknoopt met een personeelslid, Bart de 1e was geweest die er een groot probleem van had gemaakt. Nu hij het zelf is, moet men niet moeilijk doen en begrijpt men het niet dat het anders zit als het over Lesley gaat.
Dit druist hard tegen een gelijkheidsbeginsel in. Erg irritante actie, alweer.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
Nathanael vindt het "leuk" dat Bart de groep gevraagd heeft of hij Lesley extra mag uitnodigen.
Hij mag dat van "achter" als de meerderheid van de groep daarmee akkoord gaat.
Lesley is "extra", en het is niet zo dat, als Lesley niet mag komen, dat een andere bewoner een extra persoon mag vragen.
Het gaat er dus om "gunt de groep Bart dat of niet?"
Niemand die er slechter van wordt of ze wel of niet komt.
Bart en Nathanael zijn het met elkaar eens. Iedereen die tegen zal stemmen is gewoon afgunstig.
Ben dan ook erg benieuwd wie dit plan gaat tegenwerken. Zijn er al reacties buiten Bert om besproken?quote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dit druist hard tegen een gelijkheidsbeginsel in. Erg irritante actie, alweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |