Ik denk deze stemronde onder het motto van feestdagen overslaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja dat zit er dik in, denk ook dat de regie en de produktie tegen die tijd heus met hun handen in het haar zitten wat te doen, BB duurde maar 3 maanden maar dit programma moet nog een tijdje door en dan kan het niet te lang saai blijven natuurlijk, wat moet je dan nog uitzenden wat een beetje spannend is?
nee ze hebben het vooralsnog over pakkenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:46 schreef Day het volgende:
Het is weer tijd voor een strategie-overleg?
Dat die gasten niet moe worden van dat geblaat!
OKquote:Op woensdag 20 december 2006 23:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee ze hebben het vooralsnog over pakken
Gaat over het stemmen nu.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
OK
De streams met Bart.NL mute ik, omdat ze het meestal over 'het spel' of over Huub hebben.
Omdat hij was weggestemd.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef avonne het volgende:
Bart is wel errug over de zeik dat Huub in het programma zit. Hij trekt het echt niet. Ik weet alleen niet waarom.
ben bang van nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:06 schreef bosb het volgende:
Hoop dat we wel een camera krijgen...
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Strategisch overleg in de sauna. Missie Huub
Nel denkt dat hij Natasia bijna om heeft. Bart denkt Ilona bijna in zijn zak te hebben. Bart denkt dat Brian wel mee gaat.
Nel heeft een paar keer met Sylvia gepraat, en die vindt Huubs stijl niet leuk. Memo: nog een paar keer met Sylvia gezellig kletsen.
Nena moet nog bewerkt worden en daartoe zal Bart zorgen dat Bartenel en Nena in het kantoor zitten om een helm te bestellen. Bart zal dan naar de wc gaan en aan Nel vragen voor Nena te telefoneren.
Nu nog even een peptalk om het moraal hoog te houden, dus nog een itempje Huub-bashen op de agenda.
dat kun je "raar" vinden, maar Bart is er echt gestressed over.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat hij was weggestemd.
En zo weer terug kwam.
Denk dat hij hem totaal niet mag.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:09 schreef avonne het volgende:
[..]
dat kun je "raar" vinden, maar Bart is er echt gestressed over.
Waarom maakt hij zich daar zo druk om?
Luid gelach, dus eerst een paar vriendelijke woorden om het ijs te breken en danquote:Op donderdag 21 december 2006 00:09 schreef BONG4002 het volgende:
Hej ik zag een mannetje lopen naar de voordeur (geen idee wie het is)
Ja, maar hij zei net zelf: ik heb hem totaal geen kans gegeven.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat hij hem totaal niet mag.
En hij is een makkelijk persoon om zo je frustraties op af re reageren.
Ze reageren alleen waar ze op willen/mogen reagerenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef bosb het volgende:
overigens echt belachelijk dat wij dit niet mogen zien. We weten allemaal dat de redactie meeleest dus die mag ook wel reageren nu..... Toen ik van de week een opmerking maakte over dat het geld op was waren ze er ook binnen 2 min. bij .
ik vind dus dat Bart verder gaat dan alleen maar "frustraties afreageren".quote:Op donderdag 21 december 2006 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat hij hem totaal niet mag.
En hij is een makkelijk persoon om zo je frustraties op af re reageren.
Ja ik hoor op stream 3 ook iets, maar is niets uit op te makenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef RTM1988 het volgende:
je hoort gelach
Ik snap inmiddels niet meer warom Bart er is. Wat een droge saaie authoritaire lul is het.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:00 schreef avonne het volgende:
Bart is wel errug over de zeik dat Huub in het programma zit. Hij trekt het echt niet.
"Ik snap echt niet waarom hij hier is"
Om jou te pesten, Bart-man![]()
Juist, wat ik helemaal achterlijk van Bart vind, is dat als hij Huub bespreekt met een ander en hij gaat kraken, hij voortdurend maar toevoegt: "ik heb niets persoonlijks tegen hem hoor" - m'n broek zakt daarbij echt af.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind dus dat Bart verder gaat dan alleen maar "frustraties afreageren".
Hij raakt mi steeds meer opgefokt.
En hij heeft .NL om het te voeden. Die was het net helemaal met hem eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind dus dat Bart verder gaat dan alleen maar "frustraties afreageren".
Hij raakt mi steeds meer opgefokt.
Who knowsquote:Op donderdag 21 december 2006 00:15 schreef bosb het volgende:
acteerlessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |