Dat moet zeker gebeurenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:00 schreef T1andonly het volgende:
Ik was onder even aan het socializen.moet ook af en toe gebeuren
Ik loop stage bij een software-ontwikkelaar. Deze ontwikkelt software voor digital signage systemen (reclameschermen bij winkels/restaurants, scoreboarden in voetbalstadions). Op de Administrator, maak je schedules, beheer je ze.. en distribueer je ze naar de players.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
communicatie tussen de players?
Dan haal ik je vast uit de droom,quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef Norro-tje het volgende:
denk dat hij jouw foto wil ben ook wel nieusgierig maar ja helaas dat wil je niet , jammer voor ons kunnen we alleen maar dromen hoe mooi jij zal zijn,
als is het echte plaatje vast veel mooier
oklee, yuuu will get it back after I ordered my chinese prospitutequote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef SvenM het volgende:
Ghehe, ik zeg lekker niets, moest net een japanner helpen?
"do you need my terephone?"
dat gok je maarquote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan haal ik je vast uit de droom,
Ik verzeker je, de fantasy is mooier
@ pietbas; das fucked up..nu maar wachten totdat iemand tijd heeft
Morgen zijn er wel 2 personen die mij kunnen helpen.. anders komt de handleiding nooit afquote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de fantasie kan je op de voorkant van de playboy.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haha dat is al veels te hoog voor mij gegrepenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:06 schreef HansU het volgende:
[..]
In de fantasie kan je op de voorkant van de playboy.
Als je in reality slechts de cover haalt van 538 magazine oid is het ook goed hoor.
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:10 schreef Norro-tje het volgende:
echte schoonheid zit van binnen toch
jij!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:13 schreef LLX het volgende:
zoo, ik ben er weer.. gelukkig zijn jullie nog niet drie topics verder
maar wie gaat er in de playboy?
dan kan je toch wel een foto van jezelf posten als we hieraan denkenquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:13 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het meerendeel van mijn taken er weer op zitten
Straks komt nog m'n begeleider voor het slotgesprek en dan is't een weekje afbouwen hier en terug naar het echte leven.
* Goover herinert zich een fout flash filmpje daar over...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Olsen Twins zijn ook 18e geworden..![]()
Je mag ook op de cover van 538 magazine hoorquote:
waarschijnlijk net zo slecht als die films van hunquote:
samen?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je mag ook op de cover van 538 magazine hoor
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarschijnlijk net zo slecht als die films van hun
538 Magazine: de Stagiaires Editionquote:
]hahaquote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
538 Magazine: de Stagiaires Edition
je wilt er ook bij?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
538 Magazine: de Stagiaires Edition
Zal niet goed voor de verkoop zijnquote:
zeker, ook met jou??quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Theamerican het volgende:
hoi allemaal ben ik weer een keertje nog steeds alles goed met elkander?
Hallo, het gaat nog steeds goed hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Theamerican het volgende:
Al die magazine zijn onnodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal niet goed voor de verkoop zijnIk wil niet verantwoordelijk zijn voor onnodig gekapte bos
![]()
ja hoor, met jou?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef Theamerican het volgende:
sterktequote:Op woensdag 20 december 2006 14:32 schreef T1andonly het volgende:Nog anderhalf uur wachten op m'n begeleider. Pas dan m'n beoordeling pff
succesquote:Op woensdag 20 december 2006 14:32 schreef T1andonly het volgende:Nog anderhalf uur wachten op m'n begeleider. Pas dan m'n beoordeling pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |