er zit een toetsenbord vast in z'n reet misschienquote:Op woensdag 20 december 2006 13:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wtf hoe bedoel je dat lolzit in de gang op de grond met zn laptop?
![]()
Geen idee, Harry welquote:Op woensdag 20 december 2006 13:04 schreef HansU het volgende:
[..]
heeft Balkenende een lekker wijf dan?
Ik val trouwens niet op d'r veel te verwaant, intevieuws gezien. Daar had ze het over hoe ze zichtzelf zo prachtig kont ontwikkelen in de HP filmsquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Goover het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de eerste films nog wat jong, maar in de laatste ziet ze eruit (trailers tenminste)
beetje te jongquote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Goover het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de eerste films nog wat jong, maar in de laatste ziet ze eruit (trailers tenminste)
haha, dat is gewoon een "marketing"quote:Op woensdag 20 december 2006 13:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik val trouwens niet op d'r veel te verwaant, intevieuws gezien. Daar had ze het over hoe ze zichtzelf zo prachtig kont ontwikkelen in de HP films![]()
De Olsen Twins zijn ook 18e geworden..quote:
komt omdat de meeste ex bond girls opeens teveel geld gaan vragen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
haha, dat is gewoon een "marketing"
Ze zal altijd maar aan de HP films herinnert worden..Of het Bond girl complex leiden.. een keer schitteren in een goede film.. en dan nooit meer ergens aan de bak komen (behalve dan Haile Berry, Famke Janssen, en nog een paar uitgezonderd)
Da's samen 36, precies goed!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Olsen Twins zijn ook 18e geworden..![]()
duhquote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef SvenM het volgende:
DAAAR MOET EEEEEEN PIEMEELL INN!!!!
Vergeet ik ook nog Teri Hatcher en Kim Basingerquote:Op woensdag 20 december 2006 13:33 schreef HansU het volgende:
[..]
komt omdat de meeste ex bond girls opeens teveel geld gaan vragen.
De meeste zijn dat geld gewoon niet waard, behalve die vrouwtjes die jij noemt.
nee sorry, ik hoor dat irritante piepje, zal wel ergens uit een kantoor komen en als ik omdraai heb ik alleen zicht op de gang.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:18 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wtf hoe bedoel je dat lolzit in de gang op de grond met zn laptop?
![]()
waarom zoudem ze ons niet meer leuk vindenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
of zevinden ons niet leuk meer
die vallen ons lastigquote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef Thrilled het volgende:
hoeven jullie ons hardwerkende stagiars niet lastig te vallen
weet niet.. moet toch iets zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
waarom zoudem ze ons niet meer leuk vinden
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:45 schreef Cuegirllie het volgende:
of zevinden ons niet leuk meer
hek in t begin van m'n stageperiode al gedaan...quote:Op woensdag 20 december 2006 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
.. Als stagiair moet je af en toe ook iets doen
Ken het probleem.. iets te hard gewerkt..quote:Op woensdag 20 december 2006 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hek in t begin van m'n stageperiode al gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |